Online

Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: N42B18 raustās, kad ārā mitrs

AutorsZiņojums
E36coupe
30. Oct 2018, 17:59 #21

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 158

Braucu ar:

Tātad esmu nomainījis CCV jeb kartera ventilāciju. Pats process nav tas patīkamākais, jānovanda visa motortelpas augšā + beigās vēl jātiek 2 skrūvēm klāt no motora apakšas (tātad vajag bedri vai pacēlāju, sliktājā gadījumā uz zemes). Viss process man aizņēma ap 4h neiezskaitot laiku, kad braucu uz veikalu pakaļ vienai trubiņai, ko salauzu ņemot nost to kartera ventilāciju. Iesaku ar pašu vārstu kopā pirkt arī apakšējo (garāko) trubu, kas aizvada lieko eļļu atpakaļ uz karteri. Tā kā viņa ir tuvu pašam motora blokam, bija palikusi cieta un trausla un ļoti viegli saplēšama. Pats vārsts un trubiņa (lētākā) kopā izmaksāja 30 EUR. Par rezultātu pagaidām vēl grūti spriest. Ataisot motora eļļas vāciņu sūkšana vairāk nav, īstenība grūti atminēties vai iepriekš bija spēcīgāka. Šķiet, ka ir vieglāk uzsākt, nav vairs nepieciešams pacelt tik ļoti apgriezienus, bet auto 4 dienu lietošanas laikā ir 2 reizes smagi raustijies. Jāpiemin, ka tas novērots tikai pie auksta dzinēja. Iepriekš nevarēju iziet TA dēļ atgāzēm, nomainīju gan lambdas zondes (Bank 2, sensors 1 un 2), gan arī šo CCV, skati izgāju ar ļoti labāk atgāzēm. Grūti spriest, kas tad galvenokārt palīdzēja. Iepriekš check engine dega un uzrādija ap 5 kļūdām ieskaitot P0171 un P0174. Tagad check engine turpina degt, bet saglabājušās ir tikai šīs iepriekš minētas 2 kļūdas (lean conditions). Kopumā mēŗkis ir sasniegts, ir uzlīme uz gadu, bet negribētu teikt, ka motors strādā ideāli, tukšgaitā tomēr nedaudz staigā apgriezieni. Vairāk problēmas nemeklēšu, jo ir sajūta, ka savest līdz labai kārtībai šo motoru vai nu nav iespejams, vai nav rentabli, braukt var. Ja nu kādam ir vēl līdzīgas problēmas un ir kāds jautājums, droši rakstiet PM, varbūt spēšu atbildēt.

Šādi izskatījās vecais vārsts -
Offline
HE9600
30. Oct 2018, 18:55 #22

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2467

Braucu ar: Veciem BMW

Nemokies, ja auto virsbūves stāvoklis ir labs un ekstru ir pietiekoši, tad meklē lēnā garā m54 donoru un maini to dzinēju.
Ar savulaik mēģināju cīnīties ar vējdzirnavām, ķēde, vanosi, ccv, spoles 2 gadu laikā jau vajadzēja uz riņķi atkal mainīt utt. Iemetu m54 pie reizes samainot visas nokalpojušās blīves, caurules un pārsegs tiek atvērts tikai uz ikdienišķām apkopēm

[ Šo ziņu laboja HE9600, 30 Oct 2018, 18:55:55 ]

Offline
E36coupe
30. Oct 2018, 22:14 #23

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 158

Braucu ar:

Tieši tā, ar tādu domu arī tika pirkts auto pievēršot uzmanību vizuālam aspektam, vienkārši, iepriekš ekspluatējot m50b28, domāju, kas gan tādam mazam motoram var dārgs būt?

Neiesaku nevienam izvēlēties auto ar šādu motoru, it īpaši, ja tas jau ir savā norieta kilometrāžā (man 300k) un pēdējos 10 gadus brauksi sieviete un jaunietis

Paldies par komentāriem, šķiet, ka topiku varam slēgt.
Offline
bobertc
31. Oct 2018, 00:57 #24

Kopš: 02. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 209

Braucu ar:

Nice, paldies par update.
Tad jau man arī būs jānomaina, cerams būs kāds uzlabojums.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo