Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 259 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Dzesesana

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
27. Mar 2018, 22:19 #21

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pamēģinot atgaisot un cerot, ka simptomi pazudīs

Visvieglāk sistēmu ir iztukšot ar vakuumu un iepildīt antifrīzu, tad atkrīt atgaisošana un ietaupās laiks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Hooligan728i
27. Mar 2018, 22:25 #22

Kopš: 27. Mar 2018

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Pameiģinasu jo tas vis sakas kad man servisa samainija radiatoru
Offline
RSAWorkshop
27. Mar 2018, 22:27 #23

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ar to arī vajadzēja sākt, visticamāk nav atgaisota sistēma

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Hooligan728i
27. Mar 2018, 22:29 #24

Kopš: 27. Mar 2018

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Paldies par palīdzību
Offline
HE9600
28. Mar 2018, 08:17 #25

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

Visvieglāk būs ja beidzot to sāks darīt tehnoloģiski pareizi un nekādus kalnus/estekādes nevajadzēs.
Antifrīzu lej aukstam un noslāpētam dzinējam, līdz pa visām attaisīšanas skrūvēm tek tīrs šķidrums. Visu skrūvēm ciet, uzsilda dzinēju, atdzesē un nočeko līmeni. Nekāda atgaisošanas skrūvju aiztikšana rūcošam vai siltam dzinējam. Ja nu galīgi nevar izdomāt kur kas un kā, ņemam palīgā TIS, atkārtošos, nelienam pie atgaisošanas skrūvēm siltam/rūcošam dzinējam un nekādas purna celšanas nevajadzēs
Offline
N53series
28. Mar 2018, 08:42 #26

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

atgaisojot:
a) peckas t abaas pusees uz MAX. tad abu pushu vaarstiem jaatveras. protams, ja vaarsts/i bojaats, peckas radiatoraa paliks gaisa burbulis;
b) kopsh [sen]seniem laikiem ir divas atgaisoshanas skruuves - peec termostata un radiatoraa [ja bachoks ir pie taa].
dzeseeshanas skjidrums atgaisoshanas laikaa jaalej lidz ljoti AUGSTAM liimenim [lasi - liidz pashai augshai]!!!
un nevajag nekaadas estakaades, un nav jaaklausaas pamulkju staasti par bliiveem.
Offline
N53series
28. Mar 2018, 09:32 #27

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 Mar 2018, 09:28:54 @cufiks rakstīja:
Pajoļu bars.. Čalis grib DIY atgaisot sistēmu, elementārākais veids, kā to izdarīt cilvēkam, kas neko neloba no tehnikas ir pacelt purnu augstāk, pārbaudīta metode jau no seniem laikiem.. Jamam pie cirsas, kā tas ir pareizi jādara...

N53


klau, puisheli, tu pat logus nespeeji pasuuutiit - piskafiski prom no tehniskaam teemaam. te tu tikai smirdi, sajeega no teemas tev nulle.
Offline
uldens1
28. Mar 2018, 09:38 #28

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16182

Braucu ar:

bet ja godīgi,es tur pat neredzu problēmu,ja termostats strāda tad apakšeja truba visticamāk bus auksta šādā laikā.Un nevar but nekādigi ka vienā trubā ir spiediens un otrā nav,iemacaties fiziku
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo