Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E91 320d 177 ZS patēriņš

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
02. Feb 2018, 19:44 #21

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Varbūt vajag aizdzīt pie meistara, kurš saprot kā tas dzinējs strādā nevis māk tikai kļūdas nolasīt ?!
Offline
ingucs
02. Feb 2018, 20:11 #22

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91


02 Feb 2018, 19:29:37 @N53series rakstīja:
pirmkaart, jaamaak fizika. Lai paatrinaatu prieksmetu ar masu m liidz aatrumam Vo, nepiecieshama energjija P, kas nav atkariiga no dzineeja tilpuma. 2L un 4L dzineeju lietderiibas koefi pie videejaam/lielaam jaudaam ir diezgan lidziigi. Starpiiba ir pie mazaam jaudaam - lielam dzineejam lielaaka kustigaa masa tajaa.
K chemu eto? Maza dzineeja pateerinjsh nebuuus mega mazaaks. Nu, taa, ka 2X.

Otra teema - ja peeksji izmanijijaas pateerinjsh peec kjezhu mainjas - kaapeec vairaak kaa pusgadu kaut ko stuko? nobraukti 30kkm+, un veel neesi bijis servisaa at teemu - paarbaudiit metkas?

treshaa teema - DPF izgrieshana. super. kaa zini, ka nenotiek bezgaliigas + nesekmiigas regjeneraacijas? griezeejs teica 'jeb*l, b*lje, es na&ujam, visu kr&ta izdariishu, b&le'?

ceturtaa - kad brauc vienmeeriigi pa celju, seko momentanajam pateerinjam. Pie 90 jaabuut ap 5L uz simtu. Pie 60 - bisku mazaak.

Savirze kaartiibaa - kaa tu to zini? KAA? Tavs bazars ir bez seguma.

Riepas, celja apstaaklji. Man, piem., ar ziemeneem, pa sljuru +2L/100 momentaa.

Moska termostats nav kaartiibaa - nu kuda taalaak? Jaa, ja dzinejam ir 50oC, moska tomeer vinjsh nestraadaa taa, kaa vajadzeetu.. bet, to jau noskaidrot nevar nekaadi. tur pat NASA neliidzees!


Maza dzinēja patēriņš smagam auto var pat izrādīties lielāks nekā liela dzinēja patēriņš tam pašam auto. Tehniskie dati arī nemaz tik ļoti nepatiesi visos gadījumos nav. Tas viss ir skaidrs, un ne par to ir runa.

Auto ir pārbaudījuši vairāki meistari. Par ķēdēm visi saka, ka nevar būt sakara. Ja būtu nepareizi salikts pa metkām, to varētu citādāk noteikt. DPF arī nebija pilns. Tomēr pēc pēdējā ieteikuma nolēmu noriskēt un izgriezt. Ir pieprogrammēts. Ne pie kaktu Vasjas. Patēriņš pazeminājies nav.

Esmu no pilnas bākas pa šoseju nobraukusi 200km, un pielējusi. Ātrums ap 110-120. 7l.

Kad restaurēja stūres reiku, tad regulēja arī savirzi. Patēriņš pirms un pēc nav mainījies.

Temperatūru var gan pārbaudīt. Gan savadot pareizos kodus panelī, gan pieslēdzot kompi un braucot. Bet cik tas ietekmē patēriņu? Par vienu litru?

Pat sprauslas ir pārbaudītas un iztīrītas. Patēriņš neizmainījās, dinamika uzlabojās.

[ Šo ziņu laboja ingucs, 02 Feb 2018, 20:26:57 ]

Offline
ingucs
02. Feb 2018, 20:13 #23

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91


02 Feb 2018, 19:44:14 @HiJaCKeR rakstīja:
Varbūt vajag aizdzīt pie meistara, kurš saprot kā tas dzinējs strādā nevis māk tikai kļūdas nolasīt ?!


Ieteikums labs
Tu zini kādu, kas tāds tiešām ir? Es nezinu, vai es kādu zinu Vai tie, ar ko ir runāts, ir tādi, vai nav tādi. Bet nevienam skaidrības nav, kas par vainu.
Offline
N53series
02. Feb 2018, 20:28 #24

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Feb 2018, 20:11:27 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 19:29:37 @N53series rakstīja:
pirmkaart, jaamaak fizika. Lai paatrinaatu prieksmetu ar masu m liidz aatrumam Vo, nepiecieshama energjija P, kas nav atkariiga no dzineeja tilpuma. 2L un 4L dzineeju lietderiibas koefi pie videejaam/lielaam jaudaam ir diezgan lidziigi. Starpiiba ir pie mazaam jaudaam - lielam dzineejam lielaaka kustigaa masa tajaa.
K chemu eto? Maza dzineeja pateerinjsh nebuuus mega mazaaks. Nu, taa, ka 2X.

Otra teema - ja peeksji izmanijijaas pateerinjsh peec kjezhu mainjas - kaapeec vairaak kaa pusgadu kaut ko stuko? nobraukti 30kkm+, un veel neesi bijis servisaa at teemu - paarbaudiit metkas?

treshaa teema - DPF izgrieshana. super. kaa zini, ka nenotiek bezgaliigas + nesekmiigas regjeneraacijas? griezeejs teica 'jeb*l, b*lje, es na&ujam, visu kr&ta izdariishu, b&le'?

ceturtaa - kad brauc vienmeeriigi pa celju, seko momentanajam pateerinjam. Pie 90 jaabuut ap 5L uz simtu. Pie 60 - bisku mazaak.

Savirze kaartiibaa - kaa tu to zini? KAA? Tavs bazars ir bez seguma.

Riepas, celja apstaaklji. Man, piem., ar ziemeneem, pa sljuru +2L/100 momentaa.

Moska termostats nav kaartiibaa - nu kuda taalaak? Jaa, ja dzinejam ir 50oC, moska tomeer vinjsh nestraadaa taa, kaa vajadzeetu.. bet, to jau noskaidrot nevar nekaadi. tur pat NASA neliidzees!


Maza dzinēja patēriņš smagam auto var pat izrādīties lielāks nekā liela dzinēja patēriņš tam pašam auto. Tehniskie dati arī nemaz tik ļoti nepatiesi visos gadījumos nav. Tas viss ir skaidrs, un ne par to ir runa.

Auto ir pārbaudījuši vairāki meistari. Par ķēdēm visi saka, ka nevar būt sakara. Ja būtu nepareizi salikts pa metkām, to varētu citādāk noteikt. DPF arī nebija pilns. Tomēr pēc pēdējā ieteikuma nolēmu noriskēt un izgriezt. Ir pieprogrammēts. Ne pie kaktu Vasjas. Patēriņš pazeminājies nav.

Esmu no pilnas bākas pa šoseju nobraukusi 200km, un pielējusi. Ātrums ap 110-120. 7l.

Kad restaurēja stūres reiku, tad regulēja arī savirzi. Patēriņš pirms un pēc nav mainījies.

Temperatūru var gan pārbaudīt. Gan savadot pareizos kodus panelī, gan pieslēdzot kompi un braucot. Bet cik tas ietekmē patēriņu? Par vienu litru?




kad testeeji, pieleeji tajaa pashaa tankaa, ar to pashu pistolii, lidz kaadam 3.klakskjim [abas reizes: 1. un 2.testaa]? ar citu pistoli mieriigi kljuuda buus puslitrinjsh, uz 7 litriem veel buus paarsimts g kljuuda pasham suuknim.
ja t par zemu, 1..2L mieriigi starpiiba. protams, uz lielaka pateerinja pusi.

galvenais - kaads ir braukshanas rezhiims? kaads ir videejais aatrums? ir gan pagruuti nobraukt 50kkm ar videejo 15km/h, bet.. mazums.

par teemu - skatiija vairaaki meistari, teica.. nu, es regulaari skatu benziinus, kur ntie meistari skatiijushi.. tas nav raadiitaajs

pacheko pateerinju garaakaa/mieriigaa weekenda tripaa, bez seedeshanas korkjos. nomeeri videejo aatrumu, izrekjini videejo pateerinju [jo lielaaki gabali, jo mazaaka kljuuda], paarbaudi dzineeja t.

par DPF un regjeneraacijaam - jaa, visi 'to' dara pie krutaakajiem speciaalistiem, tikai regulaari sanaak ieberzties

[ Šo ziņu laboja N53series, 02 Feb 2018, 20:30:17 ]

Offline
fc335
02. Feb 2018, 20:46 #25

Kopš: 21. Nov 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar: e90

Visu nosaka kājas smagums.
Bija e39 2.8i:
šoseja ~130 - 11L
Pilsēta 16l

e90 2.0d
šoseja ~130 - 8l (bez DPF)
pilsēta 10l

e90 3.0d
šoseja ~130 - 7.0l (ar DPF)
Pilsēta 11.5L


aaa jāā Saabs 2.3t 8-14
Offline
ingucs
02. Feb 2018, 20:49 #26

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91


02 Feb 2018, 20:28:10 @N53series rakstīja:

02 Feb 2018, 20:11:27 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 19:29:37 @N53series rakstīja:
pirmkaart, jaamaak fizika. Lai paatrinaatu prieksmetu ar masu m liidz aatrumam Vo, nepiecieshama energjija P, kas nav atkariiga no dzineeja tilpuma. 2L un 4L dzineeju lietderiibas koefi pie videejaam/lielaam jaudaam ir diezgan lidziigi. Starpiiba ir pie mazaam jaudaam - lielam dzineejam lielaaka kustigaa masa tajaa.
K chemu eto? Maza dzineeja pateerinjsh nebuuus mega mazaaks. Nu, taa, ka 2X.

Otra teema - ja peeksji izmanijijaas pateerinjsh peec kjezhu mainjas - kaapeec vairaak kaa pusgadu kaut ko stuko? nobraukti 30kkm+, un veel neesi bijis servisaa at teemu - paarbaudiit metkas?

treshaa teema - DPF izgrieshana. super. kaa zini, ka nenotiek bezgaliigas + nesekmiigas regjeneraacijas? griezeejs teica 'jeb*l, b*lje, es na&ujam, visu kr&ta izdariishu, b&le'?

ceturtaa - kad brauc vienmeeriigi pa celju, seko momentanajam pateerinjam. Pie 90 jaabuut ap 5L uz simtu. Pie 60 - bisku mazaak.

Savirze kaartiibaa - kaa tu to zini? KAA? Tavs bazars ir bez seguma.

Riepas, celja apstaaklji. Man, piem., ar ziemeneem, pa sljuru +2L/100 momentaa.

Moska termostats nav kaartiibaa - nu kuda taalaak? Jaa, ja dzinejam ir 50oC, moska tomeer vinjsh nestraadaa taa, kaa vajadzeetu.. bet, to jau noskaidrot nevar nekaadi. tur pat NASA neliidzees!


Maza dzinēja patēriņš smagam auto var pat izrādīties lielāks nekā liela dzinēja patēriņš tam pašam auto. Tehniskie dati arī nemaz tik ļoti nepatiesi visos gadījumos nav. Tas viss ir skaidrs, un ne par to ir runa.

Auto ir pārbaudījuši vairāki meistari. Par ķēdēm visi saka, ka nevar būt sakara. Ja būtu nepareizi salikts pa metkām, to varētu citādāk noteikt. DPF arī nebija pilns. Tomēr pēc pēdējā ieteikuma nolēmu noriskēt un izgriezt. Ir pieprogrammēts. Ne pie kaktu Vasjas. Patēriņš pazeminājies nav.

Esmu no pilnas bākas pa šoseju nobraukusi 200km, un pielējusi. Ātrums ap 110-120. 7l.

Kad restaurēja stūres reiku, tad regulēja arī savirzi. Patēriņš pirms un pēc nav mainījies.

Temperatūru var gan pārbaudīt. Gan savadot pareizos kodus panelī, gan pieslēdzot kompi un braucot. Bet cik tas ietekmē patēriņu? Par vienu litru?




kad testeeji, pieleeji tajaa pashaa tankaa, ar to pashu pistolii, lidz kaadam 3.klakskjim [abas reizes: 1. un 2.testaa]? ar citu pistoli mieriigi kljuuda buus puslitrinjsh, uz 7 litriem veel buus paarsimts g kljuuda pasham suuknim.
ja t par zemu, 1..2L mieriigi starpiiba. protams, uz lielaka pateerinja pusi.

galvenais - kaads ir braukshanas rezhiims? kaads ir videejais aatrums? ir gan pagruuti nobraukt 50kkm ar videejo 15km/h, bet.. mazums.

par teemu - skatiija vairaaki meistari, teica.. nu, es regulaari skatu benziinus, kur ntie meistari skatiijushi.. tas nav raadiitaajs

pacheko pateerinju garaakaa/mieriigaa weekenda tripaa, bez seedeshanas korkjos. nomeeri videejo aatrumu, izrekjini videejo pateerinju [jo lielaaki gabali, jo mazaaka kljuuda], paarbaudi dzineeja t.

par DPF un regjeneraacijaam - jaa, visi 'to' dara pie krutaakajiem speciaalistiem, tikai regulaari sanaak ieberzties


Kā pārbaudīt reģenerācijas? Es nejūtu viņas.

Tajā pašā tankā, līdz 3 klikšķim, nezinu vai ar to pašu pistoli.

Pie vidējā ātruma 29km/h panelī 11l. Realitātē ap 9-11. Neesmu no tie personāžiem, kas ievēro ātruma ierobežojumus.

Braucieni ārpus pilsētas mierīgā režīmā - 7.7-8l.

Nomainīs rīt termostatu. Tad redzēs.

Es vienkārši neticu tam, ka 2.0d tāds patēriņš ir norma.
Offline
ingucs
02. Feb 2018, 20:52 #27

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91


02 Feb 2018, 20:46:42 @fc335 rakstīja:
Visu nosaka kājas smagums.
Bija e39 2.8i:
šoseja ~130 - 11L
Pilsēta 16l

e90 2.0d
šoseja ~130 - 8l (bez DPF)
pilsēta 10l

e90 3.0d
šoseja ~130 - 7.0l (ar DPF)
Pilsēta 11.5L


aaa jāā Saabs 2.3t 8-14


e90 pirmsfeislifti?

Es neko nesaku par savu kāju Bet kāpēc pirms ķēžu maiņām bija 7? Cik tad tai kājai ir jābūt smagai.
Offline
N53series
02. Feb 2018, 20:53 #28

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Feb 2018, 20:49:38 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 20:28:10 @N53series rakstīja:

02 Feb 2018, 20:11:27 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 19:29:37 @N53series rakstīja:
pirmkaart, jaamaak fizika. Lai paatrinaatu prieksmetu ar masu m liidz aatrumam Vo, nepiecieshama energjija P, kas nav atkariiga no dzineeja tilpuma. 2L un 4L dzineeju lietderiibas koefi pie videejaam/lielaam jaudaam ir diezgan lidziigi. Starpiiba ir pie mazaam jaudaam - lielam dzineejam lielaaka kustigaa masa tajaa.
K chemu eto? Maza dzineeja pateerinjsh nebuuus mega mazaaks. Nu, taa, ka 2X.

Otra teema - ja peeksji izmanijijaas pateerinjsh peec kjezhu mainjas - kaapeec vairaak kaa pusgadu kaut ko stuko? nobraukti 30kkm+, un veel neesi bijis servisaa at teemu - paarbaudiit metkas?

treshaa teema - DPF izgrieshana. super. kaa zini, ka nenotiek bezgaliigas + nesekmiigas regjeneraacijas? griezeejs teica 'jeb*l, b*lje, es na&ujam, visu kr&ta izdariishu, b&le'?

ceturtaa - kad brauc vienmeeriigi pa celju, seko momentanajam pateerinjam. Pie 90 jaabuut ap 5L uz simtu. Pie 60 - bisku mazaak.

Savirze kaartiibaa - kaa tu to zini? KAA? Tavs bazars ir bez seguma.

Riepas, celja apstaaklji. Man, piem., ar ziemeneem, pa sljuru +2L/100 momentaa.

Moska termostats nav kaartiibaa - nu kuda taalaak? Jaa, ja dzinejam ir 50oC, moska tomeer vinjsh nestraadaa taa, kaa vajadzeetu.. bet, to jau noskaidrot nevar nekaadi. tur pat NASA neliidzees!


Maza dzinēja patēriņš smagam auto var pat izrādīties lielāks nekā liela dzinēja patēriņš tam pašam auto. Tehniskie dati arī nemaz tik ļoti nepatiesi visos gadījumos nav. Tas viss ir skaidrs, un ne par to ir runa.

Auto ir pārbaudījuši vairāki meistari. Par ķēdēm visi saka, ka nevar būt sakara. Ja būtu nepareizi salikts pa metkām, to varētu citādāk noteikt. DPF arī nebija pilns. Tomēr pēc pēdējā ieteikuma nolēmu noriskēt un izgriezt. Ir pieprogrammēts. Ne pie kaktu Vasjas. Patēriņš pazeminājies nav.

Esmu no pilnas bākas pa šoseju nobraukusi 200km, un pielējusi. Ātrums ap 110-120. 7l.

Kad restaurēja stūres reiku, tad regulēja arī savirzi. Patēriņš pirms un pēc nav mainījies.

Temperatūru var gan pārbaudīt. Gan savadot pareizos kodus panelī, gan pieslēdzot kompi un braucot. Bet cik tas ietekmē patēriņu? Par vienu litru?




kad testeeji, pieleeji tajaa pashaa tankaa, ar to pashu pistolii, lidz kaadam 3.klakskjim [abas reizes: 1. un 2.testaa]? ar citu pistoli mieriigi kljuuda buus puslitrinjsh, uz 7 litriem veel buus paarsimts g kljuuda pasham suuknim.
ja t par zemu, 1..2L mieriigi starpiiba. protams, uz lielaka pateerinja pusi.

galvenais - kaads ir braukshanas rezhiims? kaads ir videejais aatrums? ir gan pagruuti nobraukt 50kkm ar videejo 15km/h, bet.. mazums.

par teemu - skatiija vairaaki meistari, teica.. nu, es regulaari skatu benziinus, kur ntie meistari skatiijushi.. tas nav raadiitaajs

pacheko pateerinju garaakaa/mieriigaa weekenda tripaa, bez seedeshanas korkjos. nomeeri videejo aatrumu, izrekjini videejo pateerinju [jo lielaaki gabali, jo mazaaka kljuuda], paarbaudi dzineeja t.

par DPF un regjeneraacijaam - jaa, visi 'to' dara pie krutaakajiem speciaalistiem, tikai regulaari sanaak ieberzties


Kā pārbaudīt reģenerācijas? Es nejūtu viņas.

Tajā pašā tankā, līdz 3 klikšķim, nezinu vai ar to pašu pistoli.

Pie vidējā ātruma 29km/h panelī 11l. Realitātē ap 9-11. Neesmu no tie personāžiem, kas ievēro ātruma ierobežojumus.

Braucieni ārpus pilsētas mierīgā režīmā - 7.7-8l.

Nomainīs rīt termostatu. Tad redzēs.

Es vienkārši neticu tam, ka 2.0d tāds patēriņš ir norma.


diizelisti palabos, cik tur to termostatu, vai tik nav divi.

praatiigaak gan buutu - vispirms paskatiit darba t. da kaut ar INPA/ISTA. taas tak mums te katram pirmajam poweristam!

par regjeneraacijaam - nu, kas to zin, varbuut visa braukshana ir viena ilga/nebeidzama regjeneraacija. nezinu, vai/kursh no DPF aaraa raaveejiem jeedz to paarskatiit. tas nav manas intereses lokaa, piedoshanu - nemaaceeshu pateikt. tur jaabuut pieredzei, jaazin, kaadai izpluudes t, u.c. parametriem jaabuut normaalaa ciklaa, kaadas ir, megjinot regjenereeet.
Offline
N53series
02. Feb 2018, 20:55 #29

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Feb 2018, 20:52:19 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 20:46:42 @fc335 rakstīja:
Visu nosaka kājas smagums.
Bija e39 2.8i:
šoseja ~130 - 11L
Pilsēta 16l

e90 2.0d
šoseja ~130 - 8l (bez DPF)
pilsēta 10l

e90 3.0d
šoseja ~130 - 7.0l (ar DPF)
Pilsēta 11.5L


aaa jāā Saabs 2.3t 8-14


e90 pirmsfeislifti?

Es neko nesaku par savu kāju Bet kāpēc pirms ķēžu maiņām bija 7? Cik tad tai kājai ir jābūt smagai.


ja pieaugums ir +3 litri - brauc pie kaada, kas jeedz paarbaudiit, kaa kjeedes saliktas.
varbuut vispaar kaads sensors nav piesleegts, varbuut normaali nestraadaa. kas to zin, kas tam aparaatam vispaar notiek.. ja pat t neviens nav paarbaudiijis!
Offline
HiJaCKeR
02. Feb 2018, 20:55 #30

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

varbūt dāma brauc ar pārāk augstiem apgriezieniem
Offline
ingucs
02. Feb 2018, 21:01 #31

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91

Kāds ir kaut kur lasījis, dzirdējis, ka ķēdes nepareizi saliktas pa metkām ietekmē patēriņu?

Par temperatūru, pēdējo reizi slēdzot pie kompja, teica, ka gaitā esot par zemu. Pirms tam, slēdzot, pie kompja cits meistars teica, ka viss ok ar T. Es vairs nezinu kam ticēt. Viens termostats. Nav dārgs. Nomainīs.
Offline
ingucs
02. Feb 2018, 21:02 #32

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91


02 Feb 2018, 20:55:50 @HiJaCKeR rakstīja:
varbūt dāma brauc ar pārāk augstiem apgriezieniem


Visu laiku ar diviem
Offline
N53series
02. Feb 2018, 21:07 #33

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Feb 2018, 21:01:43 @ingucs rakstīja:
Kāds ir kaut kur lasījis, dzirdējis, ka ķēdes nepareizi saliktas pa metkām ietekmē patēriņu?

Par temperatūru, pēdējo reizi slēdzot pie kompja, teica, ka gaitā esot par zemu. Pirms tam, slēdzot, pie kompja cits meistars teica, ka viss ok ar T. Es vairs nezinu kam ticēt. Viens termostats. Nav dārgs. Nomainīs.


protams, ka nee! metkas ir tikai smukumam! dzineejs vienliidz perfekti straadaa pie jebkaada sadalenju staavoklja! taas pat var negriezties!
Offline
uldens1
02. Feb 2018, 21:20 #34

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


02 Feb 2018, 21:01:43 @ingucs rakstīja:
Kāds ir kaut kur lasījis, dzirdējis, ka ķēdes nepareizi saliktas pa metkām ietekmē patēriņu?

Par temperatūru, pēdējo reizi slēdzot pie kompja, teica, ka gaitā esot par zemu. Pirms tam, slēdzot, pie kompja cits meistars teica, ka viss ok ar T. Es vairs nezinu kam ticēt. Viens termostats. Nav dārgs. Nomainīs.
metkas ietekmē ļoti,ja dramatiski pieaudzis pateriņš,tad ari jaudai jabut jutami mazakai.Kas zin varbut sprauslas tev beigtas.Bet videjais pateriņš tuvu 8l ir normals.
Offline
ingucs
02. Feb 2018, 21:39 #35

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91


02 Feb 2018, 21:07:11 @N53series rakstīja:

02 Feb 2018, 21:01:43 @ingucs rakstīja:
Kāds ir kaut kur lasījis, dzirdējis, ka ķēdes nepareizi saliktas pa metkām ietekmē patēriņu?

Par temperatūru, pēdējo reizi slēdzot pie kompja, teica, ka gaitā esot par zemu. Pirms tam, slēdzot, pie kompja cits meistars teica, ka viss ok ar T. Es vairs nezinu kam ticēt. Viens termostats. Nav dārgs. Nomainīs.


protams, ka nee! metkas ir tikai smukumam! dzineejs vienliidz perfekti straadaa pie jebkaada sadalenju staavoklja! taas pat var negriezties!


Tad jau atliek tikai nokrāsot to ķēdi rozā, un problēma būs atrisināta

Man teica, ka, ja nebūtu pa metkām, pat, ja kompis nemestu kļūdu, darbinot auto, vai liekot ātrumā (neatceros) būtu kaut kāda skaņa, vai kaut kā tā, kā nav. (Neatceros kas tur īsti bija par argumentu).
Offline
ingucs
02. Feb 2018, 21:41 #36

Kopš: 18. Mar 2014

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Evo VIII MR, e91


02 Feb 2018, 21:20:37 @uldens1 rakstīja:

02 Feb 2018, 21:01:43 @ingucs rakstīja:
Kāds ir kaut kur lasījis, dzirdējis, ka ķēdes nepareizi saliktas pa metkām ietekmē patēriņu?

Par temperatūru, pēdējo reizi slēdzot pie kompja, teica, ka gaitā esot par zemu. Pirms tam, slēdzot, pie kompja cits meistars teica, ka viss ok ar T. Es vairs nezinu kam ticēt. Viens termostats. Nav dārgs. Nomainīs.
metkas ietekmē ļoti,ja dramatiski pieaudzis pateriņš,tad ari jaudai jabut jutami mazakai.Kas zin varbut sprauslas tev beigtas.Bet videjais pateriņš tuvu 8l ir normals.


Ar jaudu viss ir kārtībā.

Sprauslas arī ir pārbaudītas, iztīrītas un kārtībā.

Kāpēc domā, ka 8 tam dzinējam ar mehāniku ir ok? Ir bijis tāds auto?
Offline
N53series
02. Feb 2018, 21:42 #37

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Feb 2018, 21:39:48 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 21:07:11 @N53series rakstīja:

02 Feb 2018, 21:01:43 @ingucs rakstīja:
Kāds ir kaut kur lasījis, dzirdējis, ka ķēdes nepareizi saliktas pa metkām ietekmē patēriņu?

Par temperatūru, pēdējo reizi slēdzot pie kompja, teica, ka gaitā esot par zemu. Pirms tam, slēdzot, pie kompja cits meistars teica, ka viss ok ar T. Es vairs nezinu kam ticēt. Viens termostats. Nav dārgs. Nomainīs.


protams, ka nee! metkas ir tikai smukumam! dzineejs vienliidz perfekti straadaa pie jebkaada sadalenju staavoklja! taas pat var negriezties!


Tad jau atliek tikai nokrāsot to ķēdi rozā, un problēma būs atrisināta

Man teica, ka, ja nebūtu pa metkām, pat, ja kompis nemestu kļūdu, darbinot auto, vai liekot ātrumā (neatceros) būtu kaut kāda skaņa, vai kaut kā tā, kā nav. (Neatceros kas tur īsti bija par argumentu).


tb, vechiem, kas nejeedz dzineeja t nomeeriit/paskatiit, ir Viedoklis par metkaam? iespaidiigi, jaatziist
Offline
fc335
02. Feb 2018, 21:54 #38

Kopš: 21. Nov 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar: e90


02 Feb 2018, 20:52:19 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 20:46:42 @fc335 rakstīja:
Visu nosaka kājas smagums.
Bija e39 2.8i:
šoseja ~130 - 11L
Pilsēta 16l

e90 2.0d
šoseja ~130 - 8l (bez DPF)
pilsēta 10l

e90 3.0d
šoseja ~130 - 7.0l (ar DPF)
Pilsēta 11.5L


aaa jāā Saabs 2.3t 8-14


e90 pirmsfeislifti?

Es neko nesaku par savu kāju Bet kāpēc pirms ķēžu maiņām bija 7? Cik tad tai kājai ir jābūt smagai.


Jap, PFL.

Varbūt ne pa tēmu, bet pēc e39 engine rebuild, man arī meistars stāstīja cik visi ir perfekti pareizi salikts, bet tas, ka no apakšas vispār nav jaudas ir dzinēja vadības elektroniskās problēmas ))))

Aizbraucu saregulēju vanosus (Mehāniski) un viss bija kā vajag. Nav pretenziju par dzinēja rebuild, tas tiešām bija ideāli!

Varu iedot kontaktus cilvēkiem, kas saprot ko dara, bet tas nebūs lēti. Taspats, kas Bavārija auto, vai pat dārgāk. Cilvēki artisināja problēmu, ko nevarēja diagnosticēt 5 populārākie main stream servissi, kā arī daži šī forumua gangsteri (Ieteica mainīt visus blokus )

Offline
RSAWorkshop
02. Feb 2018, 21:58 #39

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 02 Feb 2018, 21:58:52 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
02. Feb 2018, 22:01 #40

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


02 Feb 2018, 21:41:39 @ingucs rakstīja:

02 Feb 2018, 21:20:37 @uldens1 rakstīja:

02 Feb 2018, 21:01:43 @ingucs rakstīja:
Kāds ir kaut kur lasījis, dzirdējis, ka ķēdes nepareizi saliktas pa metkām ietekmē patēriņu?

Par temperatūru, pēdējo reizi slēdzot pie kompja, teica, ka gaitā esot par zemu. Pirms tam, slēdzot, pie kompja cits meistars teica, ka viss ok ar T. Es vairs nezinu kam ticēt. Viens termostats. Nav dārgs. Nomainīs.
metkas ietekmē ļoti,ja dramatiski pieaudzis pateriņš,tad ari jaudai jabut jutami mazakai.Kas zin varbut sprauslas tev beigtas.Bet videjais pateriņš tuvu 8l ir normals.


Ar jaudu viss ir kārtībā.

Sprauslas arī ir pārbaudītas, iztīrītas un kārtībā.

Kāpēc domā, ka 8 tam dzinējam ar mehāniku ir ok? Ir bijis tāds auto?
ir man ar 150 zs e46 2.0d tagad pa ziemu videjais tuvu 9 litri,vasara 7,5
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo