Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: N47D20 A Iegāde

AutorsZiņojums
bmwaddict
20. Oct 2017, 21:02 #21

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


20 Oct 2017, 20:51:06 @baisulis123 rakstīja:

psc. kaa tas ir, cik ellas iet karterii. ellas daudzums parasti ir atkarigs no dzineeja darba tilpuma un cilindru skaita.


protams, bet tai pašā laikā piem vienam dzinējam 2.0 4cyl eļļas tilpums var buut 3.5L un citam ar tādu pašu kubatūru 6L un attiecīgi garāks eļļas maiņas intervāls. tā ka nav viss tik primitīvi kā tu domā.
a BMW mārketinga nolūkos daudz ko priekš pāķiem saraksta vispār. arī to ka kārbā eļļa visār nav jāmaina. tagad davai sāc saukt par stulbeņiem kas maina
Offline
baisulis123
20. Oct 2017, 21:02 #22

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Sancix, tu saproti, ka te nav runa par scanijaam, ne par komerctransportu.

te cilveks taisas remonteet privaato, nopisto, bembuku, ar pusljimaku uz taafeles
Offline
baisulis123
20. Oct 2017, 21:03 #23

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi


20 Oct 2017, 21:02:52 @bmwaddict rakstīja:

20 Oct 2017, 20:51:06 @baisulis123 rakstīja:

psc. kaa tas ir, cik ellas iet karterii. ellas daudzums parasti ir atkarigs no dzineeja darba tilpuma un cilindru skaita.


protams, bet tai pašā laikā piem vienam dzinējam 2.0 4cyl eļļas tilpums var buut 3.5L un citam ar tādu pašu kubatūru 6L un attiecīgi garāks eļļas maiņas intervāls. tā ka nav viss tik primitīvi kā tu domā.
a BMW mārketinga nolūkos daudz ko priekš pāķiem saraksta vispār. arī to ka kārbā eļļa visār nav jāmaina. tagad davai sāc saukt par stulbeņiem kas maina


nezinu, man nav taadas probleemas. nebraucu ar veciem luuzniem, kuriem jaamaina ellas kaarbaa.
Offline
bmwaddict
20. Oct 2017, 21:06 #24

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


20 Oct 2017, 21:03:51 @baisulis123 rakstīja:
nezinu, man nav taadas probleemas. nebraucu ar veciem luuzniem, kuriem jaamaina ellas kaarbaa.

aa nu protams protams, tipiskā atbilde... precīzi šo arī gaidīju
Offline
baisulis123
20. Oct 2017, 21:06 #25

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

tev nekaa nav. tu esi nabags. nestasti pekstinus.

nabagi remontee dzineejus. normali cilveki aizlaizh tadu auto uz luzniem un noperk jaunu. diskusiju varam sleegt.
Offline
karlsonss
20. Oct 2017, 21:11 #26

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Eu nu dzeki arii uz 7k km juus no sava motorshadena neaizbeegsiet...


Un jakaads pateiks, ka longlife intervaals ir lai servisi vaariitos uz motoru remontiem, tad sho diskusiju tocna var klapeet ciet
Offline
janexz
20. Oct 2017, 21:18 #27

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


20 Oct 2017, 20:51:06 @baisulis123 rakstīja:

noziegums ir sev un citiem jaat pauri ar visaam shiim lietaam. tas ir tadas bomaaru probleemas. diskuteet par ellas mainas intervaalu.


Wow wow džīz-gangsteri, varbūt uz delfi ej pakomentē?
Offline
darknmy
21. Oct 2017, 08:43 #28

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

lej ko gribi, dīzelim eļļa sāk izjukt pie 12k
Offline
krushh
21. Oct 2017, 09:10 #29

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


21 Oct 2017, 08:43:10 @darknmy rakstīja:
lej ko gribi, dīzelim eļļa sāk izjukt pie 12k


Ne tak, inženieris dod vel 30k + garantiju!
Offline
krushh
21. Oct 2017, 09:15 #30

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


20 Oct 2017, 20:51:06 @baisulis123 rakstīja:

20 Oct 2017, 20:46:32 @bmwaddict rakstīja:
Intervāls lielā mērā atkarīgs no tā cik eļļas iet karterī. Eļļa uzsūc kvēpus kas nonāk karterī un jo vecāks dzinējs jo vairāk mēslu nonāk eļļā. Bet eļļai ir zināma robeža līdz kurai tā spēj sevī uzsūkt un atstāt filtrā. Dīzelim ar noskrējienu virs 200k mainīt eļļu uz 30k manuprāt ir noziegums pret dzinēju. Jaunam dzinējam līdz 100k ok var mainīt retāk bet ne jau pabrauktam un jo īpaši dīzelim..

psc. kaa tas ir, cik ellas iet karterii. ellas daudzums parasti ir atkarigs no dzineeja darba tilpuma un cilindru skaita.

noziegums ir sev un citiem jaat pauri ar visaam shiim lietaam. tas ir tadas bomaaru probleemas. diskuteet par ellas mainas intervaalu.


runajot par konkreto gadijumu un konkreto dzineju. es neremonteetu.

wess arii pateiks, ka neremontees. neremontees, jo ljoti labi saprot, kadas tam var buut sekas.

remontees garaazhas rihards/vasja. pljek pljek un gatavas. negrab, kaut kaa ruuc. maksaa naudu. ataa.




Šīr, Tu debīls esi. Bomāru problēma nav tā, ka iepis kapeiku un nenomaina eļļu uz 15k, bet maina uz 30k un pēctam nāk powerā gaužas asaras liet, ka miskaste ar 300k+ noskrējienu ir aprāvusi šāles? Nemīz, drīz tas tavs komercsūds arī pārādīs long life eļļas īpašības!

Offline
Agritis
21. Oct 2017, 09:37 #31

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Tak pat opelim ir eļļas maiņas indikators, kāpēc nevar mainīt pēc tā? Es tā daru, man sanāk 1x gadā mainīt. Golfam arī tāpat
Offline
karlsonss
21. Oct 2017, 09:38 #32

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

es te bik jums visiem zinaatniekiem veelos noprecizeet:

auto no 0 liidz 400k km tika gaazta longlife ellja, apkopes visas pie diilera, sekojoshi arii diilera rekomendeetaa ellja (nu jaa, bet tie lohi neko nejeedz), auto ekspluateec paarsvaraa arrpus pilseetas, tb garie gabali, reizeem 900 km dienaa....

liidz shiem 400k km pilniigi nekaadu probleemu ar motoru....tas priincipaa visam fleetam

nu un ja es braucu mainiit ellju uz 15k km, tad man ir ik pa 2 meeneshi 1 diena izpista, savukaart longlife gadiijumaa taa ir viena diena 4 meeneshos.... ja juus saprastu, ka pa to dienu var izdariit daudz veertiigaakas lietas nekaa dronjiit diiilera skjuuniitii, tad buutu feini
Offline
baisulis123
21. Oct 2017, 09:39 #33

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Gaiiigi pie dirsas tavs viedoklis. Sogad tam auto bija pedeejaa apkope, naakamo veiks tas kursh vinu nopirks.

Un jaa, esmu iedraazis kaadas 20 ellas mainas. 20x100 = 2000 eur.

Offline
Chainsaw
21. Oct 2017, 10:04 #34

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

atkārtošos, man bija mopēds ar n47, wesa pilnajā diagnostikā(3h) ar nobraukumu 160 vai 170k neatceros īsti, neatrada nevienu defektu, dzinējam vispār nebija kur piesieties, jā mašīna ar vietējo nobraukumu pirkta tur pat pie dīlera, tur pat dīleris veicis nesen pa savu naudu ķēžu maiņu, bet par eļļu pateica skaidri un gaiši, nekādā gadījumā ne vairāk par 10k
visi tie sūdi ar kruķītajiem nobraukumiem no ārzemēm ar neievērotajiem eļļas maiņas intervāliem ir llp
Offline
smudo
21. Oct 2017, 10:05 #35

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Strīdi par eļļu parasti ir ļoti neproduktīvi, jo cilvēki atsaucas uz savu pieredzi, kas ne vienmēr ir objektīva, jo eļļas analīzes neviens netaisa. Pārāk daudz ir to faktoru, kas ietekmē to, kurā brīdī dzinējs izjuks, lai salīdzinātu dažādu lietotāju pieredzes. Šajā gadījumā jāpievienojas tiem, kam ir saistība ar komerctransportu, jo tādā veidā tie iegūta lielāka datu kopa un līdz ar to ticamība tiem.

Ja par tēmu, tad longlife vienīgais ieviešanas iemesls ir apkopes izmaksu samazināšana, jo Rietumeiropā (un ne tikai) darba izmaksas ir ļoti augstas un pašas eļļas izmaksas veido mazu daļu no apkopes izmaksām. Kā jau tika minēts, tad eļļas kvalitāte samazinās ne tikai tādēļ, ka ar laiku noārdās bāzes eļļa, kas palielina tās viskozitāti, bet arī rodas dažādi piejaukumi un veidojas skābes. Longlife eļļas gadījumā šo jautājumu risina ar lielāku apjomu piedevu, kuru uzdevums ir neitralizēt minētos apstākļus, tomēr, visi, kas mācījušies ķīmiju skolā, ļoti labi saprot, ka tas iespējams tikai daļēji. Tālāk jau sāk darboties fizikas likumi. Tiem kam interesē, iesaku izglītoties par šo tēmu specializētos eļļu apspriešanas forumos - tur bieži cilvēki dalās ar eļļas analīžu rezultātiem, kas būtībā ir vienīgais objektīvais apstāklis šādām diskusijām. Turklāt, vel ļoti svarīgi ir saprast, ka visas eļļas arī nav vienādas un mēdz būt paredzētas dažādiem mērķiem.

Ikdienā braucu ar jauniem auto, bet tāpat mainu eļļu biežāk, nekā ražotāja noteiktie 30k km. Par eļļas tēmu vienu brīdi interesējos dēļ sava hobijauto, kas tiek lietots arī trasē, bet kura dzinējam konstruktīvi ir nelielas nepilnības ar eļļošanas sistēmu un līdz ar to palielināts risks 2. klaņa šālēm, kas pa ielu braucot neizpaužas. Nerakstīšu šeit, kā tas izpaužas un kā tas tiek risināts, jo tēma ir pa ikdienas dīzeli. Kvalitatīvs remonts parasti mēdz būt dārgāks, nekā tāda paša lietota dzinēja iegāde, bet lai to būtu vērts darīt, ir jāatrod meistars, kurš saprot, ko dara, jo citādi tā būs vējā izsviesta nauda.
Offline
smudo
21. Oct 2017, 10:13 #36

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


21 Oct 2017, 09:38:57 @karlsonss rakstīja:
es te bik jums visiem zinaatniekiem veelos noprecizeet:

auto no 0 liidz 400k km tika gaazta longlife ellja, apkopes visas pie diilera, sekojoshi arii diilera rekomendeetaa ellja (nu jaa, bet tie lohi neko nejeedz), auto ekspluateec paarsvaraa arrpus pilseetas, tb garie gabali, reizeem 900 km dienaa....

liidz shiem 400k km pilniigi nekaadu probleemu ar motoru....tas priincipaa visam fleetam

nu un ja es braucu mainiit ellju uz 15k km, tad man ir ik pa 2 meeneshi 1 diena izpista, savukaart longlife gadiijumaa taa ir viena diena 4 meeneshos.... ja juus saprastu, ka pa to dienu var izdariit daudz veertiigaakas lietas nekaa dronjiit diiilera skjuuniitii, tad buutu feini


Eļļas dzīves cikls mērāms ne tikai nobrauktajos kilometros, bet arī laikā, proti, ķīmiskās reakcijas karterī notiek arī tad, kad tas auto stāv. Tevis minētais ekspluatācijas režīms ir tuvu ideāli piemērots longlife eļļu lietošanai, kad 30k km tiek sasniegti īsā laika brīdī, braucot lielus attālumus.

P.S. Dīleri parasti tiešām neko nesaprot, bet tas ir OK, jo nav viņu uzdevums iedziļināties šādos jautājumos
Offline
JZ
21. Oct 2017, 10:26 #37

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

komerctranporta gadījumā visu nosaka cik daudz laika pazaudē kamēr tas auto ir servisos, un viņus galīgi neinteresē cik tur resursa vēl ir atlicis tajā motorā pēc tam, kad tas auto ir noamortizējies uz minimumu un pienācis laiks to mainīt pret jaunu, tādēļ pieminēt tos un rādīt kā piemēru privātajiem ir absolūti nepareizi

tāpat tie 900km dienā priekš tāda auto nav tas pats kas 900km mēnesī kaut kādam pilsētas korķu traktoram, tie ir absolūti nesalīdzināmi ekspluatācijas apstākļi motora resursa un longlaifu kontekstā

par tēmu, 1k cits motors vai 1k remontā, abiem ir savi riski, sevišķi kad trūkst pieredzes ar motoru remontu un kantoriem, kas to veic, 1k nav pārāk daudz par remontu, ja viss ir jārauj ārā no mašīnas, es teiktu, drīzāk, minimums, ja var iztikt tikai ar šāļu maiņu un pārējo saglābt (bet te pie reizes būtu ieteicams gan ķēdes, gan zobrati, utt utml), tur laika ziņā vien tās ir 2-3 dienas (jo neticu ka izjaukt/pārmērīt/saslīpēt viss būs zem viena jumta), un tādiem, kas savu dienu vērtē mazāk par 150-200eur es neuzticētos...
Offline
karlsonss
21. Oct 2017, 11:15 #38

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


21 Oct 2017, 10:25:37 @koderis rakstīja:

21 Oct 2017, 09:38:57 @karlsonss rakstīja:
es te bik jums visiem zinaatniekiem veelos noprecizeet:

....

ja juus saprastu, ka pa to dienu var izdariit daudz veertiigaakas lietas nekaa dronjiit diiilera skjuuniitii, tad buutu feini

21163 posti
Kopš: 02. Feb 2009

Tātad kopā forumā esi 3184 dienas, ieskaitot šodienu. Sanāk vidēji 6,64 posti dienā. Ja pieņemam, ka vienam postam aiziet 10 minūtes(nu tur palasīt, saprast ko atbildēt, uzdrukāt, svīstot spaidīt F5, lai redzētu vai nav atbilde), tad vidēji dienā velti stundu torčīšanai powerī.

Padirstā darba diena ir 8 stundas. Tātad reizi 8 dienās esi nosvilinājis dienu powerī, kopā 398 dienas. Vidēji mēnesī ir 22 darba dienas, vienu mēnesi atvaļinājums, kopā 242 darba dienas gadā. Sanāk 1,64 darba gadi, kas ir padirsti postējot forumā

Ja esi ātrs postētājs un uz postu aiziet 1 minūte, tad pilna darba diena tiek padirsta 80 dienās, jebšu kopā ~39 pilnas darba dienas.

Vecīt, longlife vs short life ir mazākais tavs uztraukums, ja esi tik aizņemts un svarīgs cilvēks


tev jau nu kaa datorikjim vajadzeej zinaat kas ir multitaskings
Offline
Hesus
21. Oct 2017, 11:52 #39

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5


20 Oct 2017, 20:55:12 @8203 rakstīja:

Noteikti taisi šo pašu dzinēju.
Ieliekot 1000eur šajā dzinējā viņš būs uzticamāks nekā no šrota paņemts.


Nepareizi. Ja aprautas šāles un jau grab, ir jāslīpē kloķene. Šiem dzinējiem remontšāles var teikt praktiski nav. Bez tā vēl 90% gadījumā ir jāslīpē bloks, bet šim dzinējam tur ir tik maz ko materiāla ko noslīpēt, ka pa lielam ir jāmeklē uzreiz cits bloks kam ir bijusi ķēdes problēma, kas visbiežāk ir e87;e60 problēma. Nezinu kamdēļ. Pērkot bloku, jāskatās vai nav sasēdušas cilindra čaulas vai plaisa sienas starpā. Tirgus cena blokam ir 500eur. Var paveikties un nopirkt pa 300eur, bet tā jau ir drīzāk laime, atrast pa tādu naudu bloku ko vērts vēl čubinat.


20 Oct 2017, 20:28:35 @Agrish rakstīja:
Re kur ar garantiju, bez nobraukuma:


http://www.ebay.de/itm/Orig-BMW-F35-320d-N47D20...f8kAAOSwqBJXWAnf

Es apsvērtu šo


Tas ir F sērijas motors un E sērija nederēs, lai gan praktiski tas pats dzinējs. Motoram citādāki atlējumi priekš ķepām. Ja ir N47D20A tad bloks jāpērk ir no A, jo C motoram nedaudz atšķiras agregāti, kā ne kā feislifts. Tas uzreiz jāpērk komplekta ar visu un ir izturīgāks kā A. Cenas N47D20A un C grozas par pliku dzelzi no 1300-1700eur. Lietuvā būs lētāk, ja varēs bez maksas aibraukt pakaļ, bet kā parasti liels risks par apmānu.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
uldens1
21. Oct 2017, 15:12 #40

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


20 Oct 2017, 20:36:01 @krushh rakstīja:

20 Oct 2017, 20:13:37 @karlsonss rakstīja:

20 Oct 2017, 20:06:47 @uldens1 rakstīja:

20 Oct 2017, 19:39:44 @baisulis123 rakstīja:
Razotaja noteikts standarts tam auto. Viss strada, viss griezhas.
tak jebkurs powerists ir gudraks par inženieriem un zinas labak uz cik tk jamaina eļļaJo viņs tak atceras ka viņa faters e30 mainija ik pa 10tk


Jap


Super viedoklis!

Tie paši inženieri arī paredzējuši, ka tas dzelzis ies 400k+ km! Tā ari neviens nav normālu pamatojumu pateicis, kapēc noraujas šāles!
`pie miljonaa visadi gadas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo