Online
Pašreiz BMWPower skatās 256 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mazākās M-kas spyphoto
Autors | Ziņojums |
Yanny | | Kopš: 19. Jul 2002
Ziņojumi: 18643
Braucu ar: 18
| tad brauc ar e21 un esi laimīgs. nekas vairāk.
----------------- No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| bmw iet uz augšu leilā mērā arī tapēc, parādās ar vien jauni un jauni modeļi. 6. sērija, 1. sērija, x5, x3, kuru vēl nesen nebija Būs arī minivens | Offline | | |
Yanny | | Kopš: 19. Jul 2002
Ziņojumi: 18643
Braucu ar: 18
| nemaina - paplašina. tiem, kuriem tik ļoti rūp BMW koncerna liktenis un tā labā slava, bļaut vajadzēja, kad BMW nopirka fin Rover....
a minivan ir
----------------- No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble. | Offline | | |
BIGe21 | | Kopš: 31. May 2004
No: Lielvārde
Ziņojumi: 857
Braucu ar: saab 900s
|
2004-08-09 14:27, Yanny rakstīja:
tad brauc ar e21 un esi laimīgs. nekas vairāk.
Tieshi taa, a ko ta es saku!!! | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2004-08-09 14:09, Green rakstīja:
Moz ko jaunu buus izdomaajushi
Kaut ko buutiski jaunu izdomaat iekshdedzes dzineejam ir ljoti gruuti. Kaut kas jauns ir hibriid-dzineeji, bet tas jau ir cits staasts. Peedeejais nopietnais solis ir bijis visi VVT paveidi - veel mazliet taalaak var iet tikai ar elektronisku katra vaarsta virinaashanu.
Bet tad, kad atmosfeerskajam dzineejam ir panaakts tuvu pie 100% volumetric efficiency visaa apgriezienu diapazonaa (preciizu terminu nezinu: telpiskaa efektivitaate = vienaa ciklaa iesuuktaa gaisa daudzums / darba tilpums), tad atliek vairs tikai vai nu mekleet veidus, kaa efektiivaak izmantot radushos energjiju (nevis ar to sildiit apkaarteejo gaisu) vai arii celt apgriezienus.
[ This message was edited by: Fii on 2004-08-09 14:42 ] | Offline | | |
Yanny | | Kopš: 19. Jul 2002
Ziņojumi: 18643
Braucu ar: 18
| neko nesapratu
----------------- No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble. | Offline | | |
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13585
Braucu ar:
| Man domāt, ka minivens būs vienkārši pz
Man drausmiigi piedur MB Vito, domājams, ka BMW buus krietni labāks. Teiksim jau tagad tam Vito iebāstu BMW optiku, būt jau oooo tas taa | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2004-08-09 14:39, Fii rakstīja:
Kaut ko buutiski jaunu izdomaat iekshdedzes dzineejam ir ljoti gruuti. Kaut kas jauns ir hibriid-dzineeji, bet tas jau ir cits staasts. Peedeejais nopietnais solis ir bijis visi VVT paveidi - veel mazliet taalaak var iet tikai ar elektronisku katra vaarsta virinaashanu.
Bet tad, kad atmosfeerskajam dzineejam ir panaakts tuvu pie 100% volumetric efficiency visaa apgriezienu diapazonaa (preciizu terminu nezinu: telpiskaa efektivitaate = vienaa ciklaa iesuuktaa gaisa daudzums / darba tilpums), tad atliek vairs tikai vai nu mekleet veidus, kaa efektiivaak izmantot radushos energjiju (nevis ar to sildiit apkaarteejo gaisu) vai arii celt apgriezienus.
toč neko nevar saprast | Offline | | |
|
Yanny | | Kopš: 19. Jul 2002
Ziņojumi: 18643
Braucu ar: 18
| Edzul, es zinu,ka , bet Tev nešķiet, ka būtu laix jaunus ’virsbūvju kodus likt? citādi - pirmais bmw - e30, otrais -e46, nu Tu saprati....
----------------- No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble. | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| Kas tur ko nesaprast, teorija jau ir pareiza, bet nu par to jau ir daudz runaats citur.
Parasti pamataa ir bijusi TURBO vs. ATMOSFEERISKAIS teema apmeeram . | Offline | | |
foobar | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| es gan sapratu | Offline | | |
Green | | Kopš: 16. Aug 2002
No: Varakļāni
Ziņojumi: 6099
Braucu ar: Titāna celi!
| Fii rakstiija
Kaut ko buutiski jaunu izdomaat iekshdedzes dzineejam ir ljoti gruuti. Kaut kas jauns ir hibriid-dzineeji, bet tas jau ir cits staasts. Peedeejais nopietnais solis ir bijis visi VVT paveidi - veel mazliet taalaak var iet tikai ar elektronisku katra vaarsta virinaashanu.
Bet tad, kad atmosfeerskajam dzineejam ir panaakts tuvu pie 100% volumetric efficiency visaa apgriezienu diapazonaa (preciizu terminu nezinu: telpiskaa efektivitaate = vienaa ciklaa iesuuktaa gaisa daudzums / darba tilpums), tad atliek vairs tikai vai nu mekleet veidus, kaa efektiivaak izmantot radushos energjiju (nevis ar to sildiit apkaarteejo gaisu) vai arii celt apgriezienus.
piekriitu, bet mazuliet saak besiit ka behas arii pariet uz shuimashiinu principu
-----------------
I.b.z. Un P.k.s......
C Edžulis.
| Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2004-08-09 14:54, Green rakstīja:
piekriitu, bet mazuliet saak besiit ka behas arii pariet uz shuimashiinu principu
nu, tā nav. Agrāk bija itāļu m3, parakstais M3 un arī tagadēji eM3 visi savu maks. jaudu sasniedz tur pat, kur ferrari, - sarkanajā zonā... | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
|
Edzuli, visi auto sasniedz maksimaalo jaudu pie lieliem apgriezieniem
Shujmashiinas ir taas, kuras sasniedz maksimaalo GRIEZES MOMENTU pie lieliem apgriezieniem .[ This message was edited by: Prfctyon on 2004-08-09 15:00 ] | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2004-08-09 14:54, Green rakstīja:
piekriitu, bet mazuliet saak besiit ka behas arii pariet uz shuimashiinu principu
Taada ir dziive
Paliek veel 2 citas opcijas:
1) Lielaaks dzineeja tilpums (palielinaas auto masa )
2) turbiina (viss notiek )
| Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2004-08-09 14:59, Prfctyon rakstīja:
Edzuli, visi auto sasniedz maksimaalo jaudu pie lieliem apgriezieniem
Shujmashiinas ir taas, kuras sasniedz maksimaalo GRIEZES MOMENTU pie lieliem apgriezieniem .
Maksimaalais griezes moments pie lieliem apgriezieniem ir pozitiiva lieta, jo tad ir arii veerts griezt tik augstu, un var labaak izmantot paarnesumskaitljus.
Sliktaa lieta, ir ja pie zemiem apgriezieniem galiigi nav griezes momenta - motori bez VANOS ( un arii atmosfeeriskie motori kaa taadi ) | Offline | | |
|
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
|
2004-08-09 15:12, Fii rakstīja:
Sliktaa lieta, ir ja pie zemiem apgriezieniem galiigi nav griezes momenta - motori bez VANOS ( un arii atmosfeeriskie motori kaa taadi )
ka tik pavilkt dekji uz savu pusi | Offline | | |
Yanny | | Kopš: 19. Jul 2002
Ziņojumi: 18643
Braucu ar: 18
| ... un seko Perfa texts - Turbo ļurbo
----------------- No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble. | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| Nea, ja pirms dazhiem gadiem veel biju diezgan konservatiivs pret turbiinaam, pa sho laiku viss ir mainiijies, un atziistu, ka TURBO is the way to go.
vrummmmmmmmmmmm pshshshsh vrumvrummmmmmmmmm pshsshshs. | Offline | | |
nilich | | Kopš: 09. Aug 2004
Ziņojumi: 103
Braucu ar: 98’E39, 2000’Z3 2.8iS
| Fii drosi ir aizsapnoies par Biturbo - ar augstspiediena un zemspiediena turbinu!!! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|