Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 256 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: Mazākās M-kas spyphoto

AutorsZiņojums
Yanny
09. Aug 2004, 14:27 #21

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

tad brauc ar e21 un esi laimīgs. nekas vairāk.

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
edzulis
09. Aug 2004, 14:28 #22

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

bmw iet uz augšu leilā mērā arī tapēc, parādās ar vien jauni un jauni modeļi. 6. sērija, 1. sērija, x5, x3, kuru vēl nesen nebija Būs arī minivens
Offline
Yanny
09. Aug 2004, 14:32 #23

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

nemaina - paplašina. tiem, kuriem tik ļoti rūp BMW koncerna liktenis un tā labā slava, bļaut vajadzēja, kad BMW nopirka fin Rover....


a minivan ir

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
BIGe21
09. Aug 2004, 14:33 #24

Kopš: 31. May 2004

No: Lielvārde

Ziņojumi: 857

Braucu ar: saab 900s


2004-08-09 14:27, Yanny rakstīja:
tad brauc ar e21 un esi laimīgs. nekas vairāk.


Tieshi taa, a ko ta es saku!!!
Offline
Fii
09. Aug 2004, 14:39 #25

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2004-08-09 14:09, Green rakstīja:
Moz ko jaunu buus izdomaajushi

Kaut ko buutiski jaunu izdomaat iekshdedzes dzineejam ir ljoti gruuti. Kaut kas jauns ir hibriid-dzineeji, bet tas jau ir cits staasts. Peedeejais nopietnais solis ir bijis visi VVT paveidi - veel mazliet taalaak var iet tikai ar elektronisku katra vaarsta virinaashanu.

Bet tad, kad atmosfeerskajam dzineejam ir panaakts tuvu pie 100% volumetric efficiency visaa apgriezienu diapazonaa (preciizu terminu nezinu: telpiskaa efektivitaate = vienaa ciklaa iesuuktaa gaisa daudzums / darba tilpums), tad atliek vairs tikai vai nu mekleet veidus, kaa efektiivaak izmantot radushos energjiju (nevis ar to sildiit apkaarteejo gaisu) vai arii celt apgriezienus.

[ This message was edited by: Fii on 2004-08-09 14:42 ]
Offline
Yanny
09. Aug 2004, 14:40 #26

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

neko nesapratu

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
Bosnija
09. Aug 2004, 14:42 #27

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:

Man domāt, ka minivens būs vienkārši pz
Man drausmiigi piedur MB Vito, domājams, ka BMW buus krietni labāks. Teiksim jau tagad tam Vito iebāstu BMW optiku, būt jau oooo tas taa
Offline
edzulis
09. Aug 2004, 14:44 #28

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2004-08-09 14:39, Fii rakstīja:
Kaut ko buutiski jaunu izdomaat iekshdedzes dzineejam ir ljoti gruuti. Kaut kas jauns ir hibriid-dzineeji, bet tas jau ir cits staasts. Peedeejais nopietnais solis ir bijis visi VVT paveidi - veel mazliet taalaak var iet tikai ar elektronisku katra vaarsta virinaashanu.

Bet tad, kad atmosfeerskajam dzineejam ir panaakts tuvu pie 100% volumetric efficiency visaa apgriezienu diapazonaa (preciizu terminu nezinu: telpiskaa efektivitaate = vienaa ciklaa iesuuktaa gaisa daudzums / darba tilpums), tad atliek vairs tikai vai nu mekleet veidus, kaa efektiivaak izmantot radushos energjiju (nevis ar to sildiit apkaarteejo gaisu) vai arii celt apgriezienus.



toč neko nevar saprast
Offline
Yanny
09. Aug 2004, 14:46 #29

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

Edzul, es zinu,ka , bet Tev nešķiet, ka būtu laix jaunus ’virsbūvju kodus likt? citādi - pirmais bmw - e30, otrais -e46, nu Tu saprati....

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
PERFS
09. Aug 2004, 14:46 #30

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43

Kas tur ko nesaprast, teorija jau ir pareiza, bet nu par to jau ir daudz runaats citur.

Parasti pamataa ir bijusi TURBO vs. ATMOSFEERISKAIS teema apmeeram .
Offline
foobar
09. Aug 2004, 14:47 #31

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30

es gan sapratu
Offline
Green
09. Aug 2004, 14:54 #32

Kopš: 16. Aug 2002

No: Varakļāni

Ziņojumi: 6099

Braucu ar: Titāna celi!

Fii rakstiija

Kaut ko buutiski jaunu izdomaat iekshdedzes dzineejam ir ljoti gruuti. Kaut kas jauns ir hibriid-dzineeji, bet tas jau ir cits staasts. Peedeejais nopietnais solis ir bijis visi VVT paveidi - veel mazliet taalaak var iet tikai ar elektronisku katra vaarsta virinaashanu.

Bet tad, kad atmosfeerskajam dzineejam ir panaakts tuvu pie 100% volumetric efficiency visaa apgriezienu diapazonaa (preciizu terminu nezinu: telpiskaa efektivitaate = vienaa ciklaa iesuuktaa gaisa daudzums / darba tilpums), tad atliek vairs tikai vai nu mekleet veidus, kaa efektiivaak izmantot radushos energjiju (nevis ar to sildiit apkaarteejo gaisu) vai arii celt apgriezienus.



piekriitu, bet mazuliet saak besiit ka behas arii pariet uz shuimashiinu principu




-----------------



I.b.z. Un P.k.s......
C Edžulis.
Offline
edzulis
09. Aug 2004, 14:57 #33

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2004-08-09 14:54, Green rakstīja:
piekriitu, bet mazuliet saak besiit ka behas arii pariet uz shuimashiinu principu




nu, tā nav. Agrāk bija itāļu m3, parakstais M3 un arī tagadēji eM3 visi savu maks. jaudu sasniedz tur pat, kur ferrari, - sarkanajā zonā...
Offline
PERFS
09. Aug 2004, 14:59 #34

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43



Edzuli, visi auto sasniedz maksimaalo jaudu pie lieliem apgriezieniem

Shujmashiinas ir taas, kuras sasniedz maksimaalo GRIEZES MOMENTU pie lieliem apgriezieniem .[ This message was edited by: Prfctyon on 2004-08-09 15:00 ]
Offline
Fii
09. Aug 2004, 15:08 #35

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2004-08-09 14:54, Green rakstīja:
piekriitu, bet mazuliet saak besiit ka behas arii pariet uz shuimashiinu principu


Taada ir dziive
Paliek veel 2 citas opcijas:
1) Lielaaks dzineeja tilpums (palielinaas auto masa )
2) turbiina (viss notiek )
Offline
Fii
09. Aug 2004, 15:12 #36

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2004-08-09 14:59, Prfctyon rakstīja:


Edzuli, visi auto sasniedz maksimaalo jaudu pie lieliem apgriezieniem

Shujmashiinas ir taas, kuras sasniedz maksimaalo GRIEZES MOMENTU pie lieliem apgriezieniem .

Maksimaalais griezes moments pie lieliem apgriezieniem ir pozitiiva lieta, jo tad ir arii veerts griezt tik augstu, un var labaak izmantot paarnesumskaitljus.

Sliktaa lieta, ir ja pie zemiem apgriezieniem galiigi nav griezes momenta - motori bez VANOS ( un arii atmosfeeriskie motori kaa taadi )
Offline
PERFS
09. Aug 2004, 15:23 #37

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43


2004-08-09 15:12, Fii rakstīja:
Sliktaa lieta, ir ja pie zemiem apgriezieniem galiigi nav griezes momenta - motori bez VANOS ( un arii atmosfeeriskie motori kaa taadi )


ka tik pavilkt dekji uz savu pusi
Offline
Yanny
09. Aug 2004, 15:25 #38

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

... un seko Perfa texts - Turbo ļurbo

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
PERFS
09. Aug 2004, 15:27 #39

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43

Nea, ja pirms dazhiem gadiem veel biju diezgan konservatiivs pret turbiinaam, pa sho laiku viss ir mainiijies, un atziistu, ka TURBO is the way to go.


vrummmmmmmmmmmm pshshshsh vrumvrummmmmmmmmm pshsshshs.
Offline
nilich
09. Aug 2004, 15:37 #40

Kopš: 09. Aug 2004

Ziņojumi: 103

Braucu ar: 98’E39, 2000’Z3 2.8iS

Fii drosi ir aizsapnoies par Biturbo - ar augstspiediena un zemspiediena turbinu!!!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo