Online
Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 530d E61 gaiši zili dūmi, kad silts motors
Autors | Ziņojums |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
| Protams ka kvēlsvecēm gaitā nav vispār nekādas nozīmes dīzelim. Te čalis zīmuļu bārsta, bet šitie viņam tikko aplūza.
Dīzelis ir palaižams arī bez kvēlsvecēm (ja nav paredzētas) vai ar beigtām. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
21 Apr 2017, 17:19:17 @RenegadeX rakstīja:
Protams ka kvēlsvecēm gaitā nav vispār nekādas nozīmes dīzelim. Te čalis zīmuļu bārsta, bet šitie viņam tikko aplūza.
Dīzelis ir palaižams arī bez kvēlsvecēm (ja nav paredzētas) vai ar beigtām.
Nu TDSu un citus priekškamerniekus būs pašvaki palaist
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
21 Apr 2017, 17:26:58 @RSAWorkshop rakstīja:
21 Apr 2017, 17:19:17 @RenegadeX rakstīja:
Protams ka kvēlsvecēm gaitā nav vispār nekādas nozīmes dīzelim. Te čalis zīmuļu bārsta, bet šitie viņam tikko aplūza.
Dīzelis ir palaižams arī bez kvēlsvecēm (ja nav paredzētas) vai ar beigtām.
Nu TDSu un citus priekškamerniekus būs pašvaki palaist
nu es par pašreizējiem klimata apstākļiem domāju | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Apr 2017, 17:19:17 @RenegadeX rakstīja:
Protams ka kvēlsvecēm gaitā nav vispār nekādas nozīmes dīzelim. Te čalis zīmuļu bārsta, bet šitie viņam tikko aplūza.
Dīzelis ir palaižams arī bez kvēlsvecēm (ja nav paredzētas) vai ar beigtām.
M57 veel ilgu laiku ir peeckveele. Ar konkreetu profilu,atkariibaa no aara t,no dzineeja slodzes. Pielaist? Cilveek,iemaacies pamaylietas. Man saak rasties sajuuta,ka es esmu lokaalaa Troomena showaa pie paliigskolas absolventiem ielikts. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Apr 2017, 17:28:14 @RenegadeX rakstīja:
21 Apr 2017, 17:26:58 @RSAWorkshop rakstīja:
21 Apr 2017, 17:19:17 @RenegadeX rakstīja:
Protams ka kvēlsvecēm gaitā nav vispār nekādas nozīmes dīzelim. Te čalis zīmuļu bārsta, bet šitie viņam tikko aplūza.
Dīzelis ir palaižams arī bez kvēlsvecēm (ja nav paredzētas) vai ar beigtām.
Nu TDSu un citus priekškamerniekus būs pašvaki palaist
nu es par pašreizējiem klimata apstākļiem domāju
Arii pashreizeejos apstaakljos ir aktiiva peeckveele. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Apr 2017, 17:45:41 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Apr 2017, 17:43:55 @RSAWorkshop rakstīja:
iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors
Pajautaa saimniekam par elljas pateerinju. Paarbaudi pats.paarliecinies.un tad tici. Tas,ka sprauslas visi gatavi mainiit,tas nav jaunums. Maneejam arii. Es vnk nevareeju izveeleties,kuram no daudzajiem mainiitaajiem 2pakas paarmest. Un zini,kur ir probleema? Spruslas bija nesen mainiitas un straadaaja ideaali. Tas,ka tu nezini un pat negribi zinaat,kaads kuram apriikojums sprauslu diagnostikai,arii meizklausaas profesionaali. Atskjiriibaa no konkreetu detalju saukshanas es iesaku lietas paarbaudiit.nevis mainiit.bet,protams,ja veelayies,kungi - mainiet sprauslas.mainiet turbiinu.kveelsveces gan neaiztieciet.kartera ventilaaciju arii nee,kaa saprotu. Veelu veiksmi remontaa! | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
21 Apr 2017, 17:50:07 @N53series rakstīja:
21 Apr 2017, 17:43:55 @RSAWorkshop rakstīja:
iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors
Pajautaa saimniekam par elljas pateerinju. Paarbaudi pats.paarliecinies.un tad tici. Tas,ka sprauslas visi gatavi mainiit,tas nav jaunums. Maneejam arii. Es vnk nevareeju izveeleties,kuram no daudzajiem mainiitaajiem 2pakas paarmest. Un zini,kur ir probleema? Spruslas bija nesen mainiitas un straadaaja ideaali. Tas,ka tu nezini un pat negribi zinaat,kaads kuram apriikojums sprauslu diagnostikai,arii meizklausaas profesionaali. Atskjiriibaa no konkreetu detalju saukshanas es iesaku lietas paarbaudiit.nevis mainiit.bet,protams,ja veelayies,kungi - mainiet sprauslas.mainiet turbiinu.kveelsveces gan neaiztieciet.kartera ventilaaciju arii nee,kaa saprotu. Veelu veiksmi remontaa!
Nafig man zināt kautkādu Igoru, ja man ir savs speciālists, kurš vienmēr spēj pārbaudīt sprauslas un kuram ir savs stends? Jeb tikai vārdā Igors ir visu pārbaudītāju pārbaudītājs? un sprauslas pareizi testē tikai Igori, jo piemēram Jānis, kaut arī strādā ilgu laiku, ir izmācījies utt, nopircis vairākus stendus un remontē sprauslas un klienti to zin, remontēt sprauslas nedrīkst un pārbaudīt tomēr neprot jo viņu nesauc Igors vai kā?
P.S. Nezināju, ka Tavs benzīnnieks jau pārvērtās par dīzeli
P.P.S. Arī lietotas atsperes neizklausās profesionāli
P.P.P.S Kur tad tiek teikt-maini sprauslas? Tiek teikts minējums, ka visdrīzāk vainīgas sprauslas, kurām vajadzētu pārbaudīt pilēšanu, jo tāda viņām ir slimība pie 150-300bar pilēt un pie lielāka spiediena jau pašas sevi spiež ciet ar spiedienu un vairs nepil kā dēļ arī braucot nedūmo, bet tukšgaitā sāk atkal dūmot[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Apr 2017, 17:59:52 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Apr 2017, 17:57:15 @RSAWorkshop rakstīja:
21 Apr 2017, 17:50:07 @N53series rakstīja:
21 Apr 2017, 17:43:55 @RSAWorkshop rakstīja:
iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors
Pajautaa saimniekam par elljas pateerinju. Paarbaudi pats.paarliecinies.un tad tici. Tas,ka sprauslas visi gatavi mainiit,tas nav jaunums. Maneejam arii. Es vnk nevareeju izveeleties,kuram no daudzajiem mainiitaajiem 2pakas paarmest. Un zini,kur ir probleema? Spruslas bija nesen mainiitas un straadaaja ideaali. Tas,ka tu nezini un pat negribi zinaat,kaads kuram apriikojums sprauslu diagnostikai,arii meizklausaas profesionaali. Atskjiriibaa no konkreetu detalju saukshanas es iesaku lietas paarbaudiit.nevis mainiit.bet,protams,ja veelayies,kungi - mainiet sprauslas.mainiet turbiinu.kveelsveces gan neaiztieciet.kartera ventilaaciju arii nee,kaa saprotu. Veelu veiksmi remontaa!
Nafig man zināt kautkādu Igoru, ja man ir savs speciālists, kurš vienmēr spēj pārbaudīt sprauslas un kuram ir savs stends? Jeb tikai vārdā Igors ir visu pārbaudītāju pārbaudītājs? un sprauslas pareizi testē tikai Igori, jo piemēram Jānis, kaut arī strādā ilgu laiku, ir izmācījies utt, nopircis vairākus stendus un remontē sprauslas un klienti to zin, remontēt sprauslas nedrīkst un pārbaudīt tomēr neprot jo viņu nesauc Igors vai kā?
P.S. Nezināju, ka Tavs benzīnnieks jau pārvērtās par dīzeli
P.P.S. Arī lietotas atsperes neizklausās profesionāli
P.P.P.S Kur tad tiek teikt-maini sprauslas? Tiek teikts minējums, ka visdrīzāk vainīgas sprauslas, kurām vajadzētu pārbaudīt pilēšanu, jo tāda viņām ir slimība pie 150-300bar pilēt un pie lielāka spiediena jau pašas sevi spiež ciet ar spiedienu un vairs nepil kā dēļ arī braucot nedūmo, bet tukšgaitā sāk atkal dūmot
Kristian,velies apspriest to,kaa darbojas benziina kartera ventilaacija? Veelies apspriest,kaa tie remonteets abs? Veelies apspriest kaa,pats braukdams ar 350 naudu veertu auto,kuram uzlikta lietota reika pa 15 naudaam,atljaujies apspriest klientu auto? Veelies apspriest teemu,ka noluuzusha atsperes gala deelj jaamaina arii amji,jo visu maina kopaa? Veelies apspriest,ka 1000 eur taames gadiijumaa taame izskataas kaa sanjurciita lapele tavaas rokaas? Veelies apspriest darba kultuuras un droshiibas jautaajumus? Tu tieshaam to veelies? | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
21 Apr 2017, 18:14:12 @N53series rakstīja:
21 Apr 2017, 17:57:15 @RSAWorkshop rakstīja:
21 Apr 2017, 17:50:07 @N53series rakstīja:
21 Apr 2017, 17:43:55 @RSAWorkshop rakstīja:
iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors
Pajautaa saimniekam par elljas pateerinju. Paarbaudi pats.paarliecinies.un tad tici. Tas,ka sprauslas visi gatavi mainiit,tas nav jaunums. Maneejam arii. Es vnk nevareeju izveeleties,kuram no daudzajiem mainiitaajiem 2pakas paarmest. Un zini,kur ir probleema? Spruslas bija nesen mainiitas un straadaaja ideaali. Tas,ka tu nezini un pat negribi zinaat,kaads kuram apriikojums sprauslu diagnostikai,arii meizklausaas profesionaali. Atskjiriibaa no konkreetu detalju saukshanas es iesaku lietas paarbaudiit.nevis mainiit.bet,protams,ja veelayies,kungi - mainiet sprauslas.mainiet turbiinu.kveelsveces gan neaiztieciet.kartera ventilaaciju arii nee,kaa saprotu. Veelu veiksmi remontaa!
Nafig man zināt kautkādu Igoru, ja man ir savs speciālists, kurš vienmēr spēj pārbaudīt sprauslas un kuram ir savs stends? Jeb tikai vārdā Igors ir visu pārbaudītāju pārbaudītājs? un sprauslas pareizi testē tikai Igori, jo piemēram Jānis, kaut arī strādā ilgu laiku, ir izmācījies utt, nopircis vairākus stendus un remontē sprauslas un klienti to zin, remontēt sprauslas nedrīkst un pārbaudīt tomēr neprot jo viņu nesauc Igors vai kā?
P.S. Nezināju, ka Tavs benzīnnieks jau pārvērtās par dīzeli
P.P.S. Arī lietotas atsperes neizklausās profesionāli
P.P.P.S Kur tad tiek teikt-maini sprauslas? Tiek teikts minējums, ka visdrīzāk vainīgas sprauslas, kurām vajadzētu pārbaudīt pilēšanu, jo tāda viņām ir slimība pie 150-300bar pilēt un pie lielāka spiediena jau pašas sevi spiež ciet ar spiedienu un vairs nepil kā dēļ arī braucot nedūmo, bet tukšgaitā sāk atkal dūmot
Kristian,velies apspriest to,kaa darbojas benziina kartera ventilaacija? Veelies apspriest,kaa tie remonteets abs? Veelies apspriest kaa,pats braukdams ar 350 naudu veertu auto,kuram uzlikta lietota reika pa 15 naudaam,atljaujies apspriest klientu auto? Veelies apspriest teemu,ka noluuzusha atsperes gala deelj jaamaina arii amji,jo visu maina kopaa? Veelies apspriest,ka 1000 eur taames gadiijumaa taame izskataas kaa sanjurciita lapele tavaas rokaas? Veelies apspriest darba kultuuras un droshiibas jautaajumus? Tu tieshaam to veelies?
Kur ir viņa kantoris es zinu, kur ir tavs? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
21 Apr 2017, 18:14:12 @N53series rakstīja:
21 Apr 2017, 17:57:15 @RSAWorkshop rakstīja:
21 Apr 2017, 17:50:07 @N53series rakstīja:
21 Apr 2017, 17:43:55 @RSAWorkshop rakstīja:
iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors
Pajautaa saimniekam par elljas pateerinju. Paarbaudi pats.paarliecinies.un tad tici. Tas,ka sprauslas visi gatavi mainiit,tas nav jaunums. Maneejam arii. Es vnk nevareeju izveeleties,kuram no daudzajiem mainiitaajiem 2pakas paarmest. Un zini,kur ir probleema? Spruslas bija nesen mainiitas un straadaaja ideaali. Tas,ka tu nezini un pat negribi zinaat,kaads kuram apriikojums sprauslu diagnostikai,arii meizklausaas profesionaali. Atskjiriibaa no konkreetu detalju saukshanas es iesaku lietas paarbaudiit.nevis mainiit.bet,protams,ja veelayies,kungi - mainiet sprauslas.mainiet turbiinu.kveelsveces gan neaiztieciet.kartera ventilaaciju arii nee,kaa saprotu. Veelu veiksmi remontaa!
Nafig man zināt kautkādu Igoru, ja man ir savs speciālists, kurš vienmēr spēj pārbaudīt sprauslas un kuram ir savs stends? Jeb tikai vārdā Igors ir visu pārbaudītāju pārbaudītājs? un sprauslas pareizi testē tikai Igori, jo piemēram Jānis, kaut arī strādā ilgu laiku, ir izmācījies utt, nopircis vairākus stendus un remontē sprauslas un klienti to zin, remontēt sprauslas nedrīkst un pārbaudīt tomēr neprot jo viņu nesauc Igors vai kā?
P.S. Nezināju, ka Tavs benzīnnieks jau pārvērtās par dīzeli
P.P.S. Arī lietotas atsperes neizklausās profesionāli
P.P.P.S Kur tad tiek teikt-maini sprauslas? Tiek teikts minējums, ka visdrīzāk vainīgas sprauslas, kurām vajadzētu pārbaudīt pilēšanu, jo tāda viņām ir slimība pie 150-300bar pilēt un pie lielāka spiediena jau pašas sevi spiež ciet ar spiedienu un vairs nepil kā dēļ arī braucot nedūmo, bet tukšgaitā sāk atkal dūmot
Kristian,velies apspriest to,kaa darbojas benziina kartera ventilaacija? Veelies apspriest,kaa tie remonteets abs? Veelies apspriest kaa,pats braukdams ar 350 naudu veertu auto,kuram uzlikta lietota reika pa 15 naudaam,atljaujies apspriest klientu auto? Veelies apspriest teemu,ka noluuzusha atsperes gala deelj jaamaina arii amji,jo visu maina kopaa? Veelies apspriest,ka 1000 eur taames gadiijumaa taame izskataas kaa sanjurciita lapele tavaas rokaas? Veelies apspriest darba kultuuras un droshiibas jautaajumus? Tu tieshaam to veelies?
Varam apspriest, man nekas slēpjams nav Un man arī nav jāgāžās katrā vietā ar komentāru-baidies, esmu Kaspich, visu zinu Vai kaut ko maina fakts, ka viens no maniem auto ir minimālās algas vērtībā? Un ko maina tas kur es veicu savus pierakstus? Es priekš sevis varu rakstīt arī uz picas kastes vāka un tas finālā neietekmēs absolūti neko, jebšu naktī nevari aizmigt, jo kāds kaut kur ir veicis savus pierakstus uz nelielas lapiņas?
Par ABS, vai bija jautājums, vai man mainīt ABS sensorus, kaut arī nevaru prognozēt paliks labāk vai nē?
Par amortizatoriem domāju nav jēga diskutēt, jo noteikti, ka visu zini un esi kaut kur izlasījis Ja nē, tad varu pastāstīt kur apmāca (manā gadījumā KYB un Sachs) tur pastāstīs, neesmu skolotājs
Par visu šo offtopic man galīgi nav skaidrs kāds tam visam ir sakars ar Igoru-sprauslu pārbaudītāju un e61 dūmojošo motoru
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| пошла вода горячая | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Apr 2017, 18:23:38 @RSAWorkshop rakstīja:
21 Apr 2017, 18:14:12 @N53series rakstīja:
21 Apr 2017, 17:57:15 @RSAWorkshop rakstīja:
21 Apr 2017, 17:50:07 @N53series rakstīja:
21 Apr 2017, 17:43:55 @RSAWorkshop rakstīja:
iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors
Pajautaa saimniekam par elljas pateerinju. Paarbaudi pats.paarliecinies.un tad tici. Tas,ka sprauslas visi gatavi mainiit,tas nav jaunums. Maneejam arii. Es vnk nevareeju izveeleties,kuram no daudzajiem mainiitaajiem 2pakas paarmest. Un zini,kur ir probleema? Spruslas bija nesen mainiitas un straadaaja ideaali. Tas,ka tu nezini un pat negribi zinaat,kaads kuram apriikojums sprauslu diagnostikai,arii meizklausaas profesionaali. Atskjiriibaa no konkreetu detalju saukshanas es iesaku lietas paarbaudiit.nevis mainiit.bet,protams,ja veelayies,kungi - mainiet sprauslas.mainiet turbiinu.kveelsveces gan neaiztieciet.kartera ventilaaciju arii nee,kaa saprotu. Veelu veiksmi remontaa!
Nafig man zināt kautkādu Igoru, ja man ir savs speciālists, kurš vienmēr spēj pārbaudīt sprauslas un kuram ir savs stends? Jeb tikai vārdā Igors ir visu pārbaudītāju pārbaudītājs? un sprauslas pareizi testē tikai Igori, jo piemēram Jānis, kaut arī strādā ilgu laiku, ir izmācījies utt, nopircis vairākus stendus un remontē sprauslas un klienti to zin, remontēt sprauslas nedrīkst un pārbaudīt tomēr neprot jo viņu nesauc Igors vai kā?
P.S. Nezināju, ka Tavs benzīnnieks jau pārvērtās par dīzeli
P.P.S. Arī lietotas atsperes neizklausās profesionāli
P.P.P.S Kur tad tiek teikt-maini sprauslas? Tiek teikts minējums, ka visdrīzāk vainīgas sprauslas, kurām vajadzētu pārbaudīt pilēšanu, jo tāda viņām ir slimība pie 150-300bar pilēt un pie lielāka spiediena jau pašas sevi spiež ciet ar spiedienu un vairs nepil kā dēļ arī braucot nedūmo, bet tukšgaitā sāk atkal dūmot
Kristian,velies apspriest to,kaa darbojas benziina kartera ventilaacija? Veelies apspriest,kaa tie remonteets abs? Veelies apspriest kaa,pats braukdams ar 350 naudu veertu auto,kuram uzlikta lietota reika pa 15 naudaam,atljaujies apspriest klientu auto? Veelies apspriest teemu,ka noluuzusha atsperes gala deelj jaamaina arii amji,jo visu maina kopaa? Veelies apspriest,ka 1000 eur taames gadiijumaa taame izskataas kaa sanjurciita lapele tavaas rokaas? Veelies apspriest darba kultuuras un droshiibas jautaajumus? Tu tieshaam to veelies?
Varam apspriest, man nekas slēpjams nav Un man arī nav jāgāžās katrā vietā ar komentāru-baidies, esmu Kaspich, visu zinu Vai kaut ko maina fakts, ka viens no maniem auto ir minimālās algas vērtībā? Un ko maina tas kur es veicu savus pierakstus? Es priekš sevis varu rakstīt arī uz picas kastes vāka un tas finālā neietekmēs absolūti neko, jebšu naktī nevari aizmigt, jo kāds kaut kur ir veicis savus pierakstus uz nelielas lapiņas?
Par ABS, vai bija jautājums, vai man mainīt ABS sensorus, kaut arī nevaru prognozēt paliks labāk vai nē?
Par amortizatoriem domāju nav jēga diskutēt, jo noteikti, ka visu zini un esi kaut kur izlasījis Ja nē, tad varu pastāstīt kur apmāca (manā gadījumā KYB un Sachs) tur pastāstīs, neesmu skolotājs
Par visu šo offtopic man galīgi nav skaidrs kāds tam visam ir sakars ar Igoru-sprauslu pārbaudītāju un e61 dūmojošo motoru
Kaads sakars lietotaam atspereem? M?
Par paareejo..zini,buus noskanja,buus rasklads.
Par spraulaam : dis tehnika pirms meenesha palaida itaaalju stendu.pats redzeeju. Kursh ne tikai nopluudi ljauj paskatiit,bet paarbauda kalibreeshanas grupas peec razhotaaja profila. Taapeec arii prasa vairaak kaa 5 naudas. Jaa,shaads stends ir vieniigais Latvijaa. Ja pareizi saprotu,arii Baltijaa. Taapat kaa benziina pjezo pristavka asnu stendam. | Offline | | |
Filips | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4542
Braucu ar: E 61.
| Tak izbanojiet kāds tos palagu kopētājus gaiļus nah no šejienes! Lai iet citur krāniņus mērīt.
----------------- VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
Man arī ir spečuks, arī ar savu stendu, kaut kā ar Distehniku ir bijusi saskarsme-vienmēr vissirslikti.lv, viss jāmaina, viss beigts, pats paskatīt rādījumus protams nevar (labi, varu saprast, komercnoslēpums, un vispār nav ko līst tādās telpās) bet aizbraucu pie sava spečuka, pārbauda un izrādās, ka ir vairākas opcijas, regulēt var un tā tālāk, atkarībā vai grib budžeta remontu vai pilnībā remontēt, kā arī smidzinātāju maiņas izmaksas atškirās no teiksim 140 Distehnikā uz 100-110 pie mana čoma, uz 6 sprauslām veseli 180eur salasās, bez tam pie čoma pats varu pasekot procesam, zinu, ka saliek to ko saka, ka saliek, Distehnikā saka, ka saliek, bet kā jau jebkurā citā vietā-nevar zināt kas ir kas, nesaku, ka neuzticos, bet pie čoma tomēr sanāk lētāk. (iet runa par piemēram BOSCH sprauslām, kas nāk uz m57 motora) Arī ar pjezo sprauslām nav bijušas problēmas, gan pārbaudīt māk, gan pārējās lietas, kas nu tur viņām specifisks ir, pilēšana-dūmošanai ir tik vienkārši nosakāma, ka tur nevajag pat īpašu stendu
Kaads sakars lietotaam atspereem? M? Par paareejo..zini,buus noskanja,buus rasklads. Par spraulaam : dis tehnika pirms meenesha palaida itaaalju stendu.pats redzeeju. Kursh ne tikai nopluudi ljauj paskatiit,bet paarbauda kalibreeshanas grupas peec razhotaaja profila. Taapeec arii prasa vairaak kaa 5 naudas. Jaa,shaads stends ir vieniigais Latvijaa. Ja pareizi saprotu,arii Baltijaa. Taapat kaa benziina pjezo pristavka asnu stendam. [ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Apr 2017, 19:19:18 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
| tev tam čomam ir stends kur var visadus režimus iztestet?? | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| Te nav runa par testeeshanu. Te ir teema par kalibreeshanu. Kalibreeshanas stends maksaa virs 150k naudaam. Tapeec arii pakalpojums daargaaks. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
21 Apr 2017, 19:20:35 @uldens1 rakstīja:
tev tam čomam ir stends kur var visadus režimus iztestet??
Jā, līdzīgs kā dīzeļcentrā, tikai bez uzraksta BOSCH, gan sprauslas, gan sūkņus testē, arī PD sprauslas
Testē gan tukšgaitu, gan slodzi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
21 Apr 2017, 19:23:04 @N53series rakstīja:
Te nav runa par testeeshanu. Te ir teema par kalibreeshanu. Kalibreeshanas stends maksaa virs 150k naudaam. Tapeec arii pakalpojums daargaaks.
Nu ja resursi ir un klientu skaits pieaug, tad var tādu iepirkt, manā gadījumā čalis aizgāja no BOSCH centra un sāka pats savu praksi, domāju, ja nākotnē spīd kaudze ar klientiem un ir noiets, tad gan jau arī dzims ideja par stendu pjezo sprauslām, tas gan varētu būt pēc tam, kad viņām sāks tirgot detaļas
Netestēju pats sprauslas, bet cik noprotu par kalibrēšanu domā pjezosprauslas?[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Apr 2017, 19:28:25 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Apr 2017, 19:26:49 @RSAWorkshop rakstīja:
21 Apr 2017, 19:23:04 @N53series rakstīja:
Te nav runa par testeeshanu. Te ir teema par kalibreeshanu. Kalibreeshanas stends maksaa virs 150k naudaam. Tapeec arii pakalpojums daargaaks.
Nu ja resursi ir un klientu skaits pieaug, tad var tādu iepirkt, manā gadījumā čalis aizgāja no BOSCH centra un sāka pats savu praksi, domāju, ja nākotnē spīd kaudze ar klientiem un ir noiets, tad gan jau arī dzims ideja par stendu pjezo sprauslām, tas gan varētu būt pēc tam, kad viņām sāks tirgot detaļas
Netestēju pats sprauslas, bet cik noprotu par kalibrēšanu domā pjezosprauslas?
Jap. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|