Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW E60 automātiskās kārbas problēma.

AutorsZiņojums
N53series
20. Apr 2017, 10:12 #21

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Apr 2017, 10:09:15 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 10:02:37 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 09:59:17 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 09:32:56 @N53series rakstīja:

šmurguli, nepārej uz personiskiem apvanojumiem.


Un ko tu darīji iepriekš? Citiem kārbas remonts ir nelaime un saka kā bija, bet tu jauc 39 iekšā.


es mēģinu paskaidrot, ka kādos 90% gadījumu ''nelaime'' ir meistaru kvalifikācija. Un kārba NAV jāmaina. Kurš no meistariem ko jēdz no to kārbu vadībām? kurš vispār solenoīdu pazīst? kurš vispār pieslēgties tai kārbai māk?

kurš par to maksā? KLIENTS. Es mēģinu aktualizēt tēmu - meklējam normālus meistarus, nevis ''man bija, es mainīju''. Mainīt pret līdzīgu lietotu - nav liela māka.


Viktors jēdz. var viegli forumā pameklēt atsauksmi


kā TU zini, ka jēdz? KĀ? kādas ir tās īpašās pazimes? Nav ūsu? ir dators? Ir dators, un tur nav youporn atvērts? Ir eļļainas rokas? paprasīja ''tikai'' 900 naudas par to, par ko citi prasīja 1200?
Meistars, kurš piedāvā MAINĪT, nevis remontēt, nav meistars. Tas ir pārlicējs!
Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 10:15 #22

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2017, 10:12:05 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 10:09:15 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 10:02:37 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 09:59:17 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 09:32:56 @N53series rakstīja:

šmurguli, nepārej uz personiskiem apvanojumiem.


Un ko tu darīji iepriekš? Citiem kārbas remonts ir nelaime un saka kā bija, bet tu jauc 39 iekšā.


es mēģinu paskaidrot, ka kādos 90% gadījumu ''nelaime'' ir meistaru kvalifikācija. Un kārba NAV jāmaina. Kurš no meistariem ko jēdz no to kārbu vadībām? kurš vispār solenoīdu pazīst? kurš vispār pieslēgties tai kārbai māk?

kurš par to maksā? KLIENTS. Es mēģinu aktualizēt tēmu - meklējam normālus meistarus, nevis ''man bija, es mainīju''. Mainīt pret līdzīgu lietotu - nav liela māka.


Viktors jēdz. var viegli forumā pameklēt atsauksmi


kā TU zini, ka jēdz? KĀ? kādas ir tās īpašās pazimes? Nav ūsu? ir dators? Ir dators, un tur nav youporn atvērts? Ir eļļainas rokas? paprasīja ''tikai'' 900 naudas par to, par ko citi prasīja 1200?
Meistars, kurš piedāvā MAINĪT, nevis remontēt, nav meistars. Tas ir pārlicējs!
Es pieļauju, ka sadilušas detaļas un blīves labāk ir mainīt, nevis remontēt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
20. Apr 2017, 10:16 #23

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Apr 2017, 10:15:22 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Apr 2017, 10:12:05 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 10:09:15 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 10:02:37 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 09:59:17 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 09:32:56 @N53series rakstīja:

šmurguli, nepārej uz personiskiem apvanojumiem.


Un ko tu darīji iepriekš? Citiem kārbas remonts ir nelaime un saka kā bija, bet tu jauc 39 iekšā.


es mēģinu paskaidrot, ka kādos 90% gadījumu ''nelaime'' ir meistaru kvalifikācija. Un kārba NAV jāmaina. Kurš no meistariem ko jēdz no to kārbu vadībām? kurš vispār solenoīdu pazīst? kurš vispār pieslēgties tai kārbai māk?

kurš par to maksā? KLIENTS. Es mēģinu aktualizēt tēmu - meklējam normālus meistarus, nevis ''man bija, es mainīju''. Mainīt pret līdzīgu lietotu - nav liela māka.


Viktors jēdz. var viegli forumā pameklēt atsauksmi


kā TU zini, ka jēdz? KĀ? kādas ir tās īpašās pazimes? Nav ūsu? ir dators? Ir dators, un tur nav youporn atvērts? Ir eļļainas rokas? paprasīja ''tikai'' 900 naudas par to, par ko citi prasīja 1200?
Meistars, kurš piedāvā MAINĪT, nevis remontēt, nav meistars. Tas ir pārlicējs!
Es pieļauju, ka sadilušas detaļas un blīves labāk ir mainīt, nevis remontēt


es runāju par visas kārbas tupu maiņu pret citu/lietotu.

p.s. lai būtu skaidrāks mans viedoklis: vērā ņemamu atsauksmi var dot cilvēks, kurš tēmu SAPROT. Piedevām, viņam ir bojāto detaļu bildes, viņam ir detalizēta tāme ar detaļu cenām, padarītajiem darbiem.
Tas, ka veicot remontu par 1K EUR, vajadzētu būt gan tāmei, gan detaļām, sabērtām maisā (un meistaram spēt parādīt, pastāstīt), manuprāt, ir pašsaprotami.

[ Šo ziņu laboja N53series, 20 Apr 2017, 10:20:07 ]

Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 10:17 #24

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2017, 10:16:34 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 10:15:22 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Apr 2017, 10:12:05 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 10:09:15 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 10:02:37 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 09:59:17 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 09:32:56 @N53series rakstīja:

šmurguli, nepārej uz personiskiem apvanojumiem.


Un ko tu darīji iepriekš? Citiem kārbas remonts ir nelaime un saka kā bija, bet tu jauc 39 iekšā.


es mēģinu paskaidrot, ka kādos 90% gadījumu ''nelaime'' ir meistaru kvalifikācija. Un kārba NAV jāmaina. Kurš no meistariem ko jēdz no to kārbu vadībām? kurš vispār solenoīdu pazīst? kurš vispār pieslēgties tai kārbai māk?

kurš par to maksā? KLIENTS. Es mēģinu aktualizēt tēmu - meklējam normālus meistarus, nevis ''man bija, es mainīju''. Mainīt pret līdzīgu lietotu - nav liela māka.


Viktors jēdz. var viegli forumā pameklēt atsauksmi


kā TU zini, ka jēdz? KĀ? kādas ir tās īpašās pazimes? Nav ūsu? ir dators? Ir dators, un tur nav youporn atvērts? Ir eļļainas rokas? paprasīja ''tikai'' 900 naudas par to, par ko citi prasīja 1200?
Meistars, kurš piedāvā MAINĪT, nevis remontēt, nav meistars. Tas ir pārlicējs!
Es pieļauju, ka sadilušas detaļas un blīves labāk ir mainīt, nevis remontēt


es runāju par visas kārbas tupu maiņu pret citu/lietotu.
Piekrītu, tikai lielākajā daļā gadījumos izdzirdot remonta cenu ir komentārs, pa to naudu jau var citu labu kārbu dabūt un lētāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
20. Apr 2017, 10:22 #25

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Apr 2017, 10:17:45 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Apr 2017, 10:16:34 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 10:15:22 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Apr 2017, 10:12:05 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 10:09:15 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 10:02:37 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 09:59:17 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 09:32:56 @N53series rakstīja:

šmurguli, nepārej uz personiskiem apvanojumiem.


Un ko tu darīji iepriekš? Citiem kārbas remonts ir nelaime un saka kā bija, bet tu jauc 39 iekšā.


es mēģinu paskaidrot, ka kādos 90% gadījumu ''nelaime'' ir meistaru kvalifikācija. Un kārba NAV jāmaina. Kurš no meistariem ko jēdz no to kārbu vadībām? kurš vispār solenoīdu pazīst? kurš vispār pieslēgties tai kārbai māk?

kurš par to maksā? KLIENTS. Es mēģinu aktualizēt tēmu - meklējam normālus meistarus, nevis ''man bija, es mainīju''. Mainīt pret līdzīgu lietotu - nav liela māka.


Viktors jēdz. var viegli forumā pameklēt atsauksmi


kā TU zini, ka jēdz? KĀ? kādas ir tās īpašās pazimes? Nav ūsu? ir dators? Ir dators, un tur nav youporn atvērts? Ir eļļainas rokas? paprasīja ''tikai'' 900 naudas par to, par ko citi prasīja 1200?
Meistars, kurš piedāvā MAINĪT, nevis remontēt, nav meistars. Tas ir pārlicējs!
Es pieļauju, ka sadilušas detaļas un blīves labāk ir mainīt, nevis remontēt


es runāju par visas kārbas tupu maiņu pret citu/lietotu.
Piekrītu, tikai lielākajā daļā gadījumos izdzirdot remonta cenu ir komentārs, pa to naudu jau var citu labu kārbu dabūt un lētāk


ir vē arī cita problēma:
ja meistars (pats jau neko nedara, ved uz RAAP, RECRO vai ko līdzīgu) dod kārbu restaurēt, jādod garantija, kas nozīmē - uzņemties atbildību. Viņam to vajag? nē.
liekot lietotu, garantija - līdz vārtiem. Ideāli! un vēl nopelnīts uz eļļas maiņu, u.c. sīkumiem - stabili, bez nervu sāpes.
Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 10:28 #26

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2017, 10:22:59 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 10:17:45 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Apr 2017, 10:16:34 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 10:15:22 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Apr 2017, 10:12:05 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 10:09:15 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 10:02:37 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 09:59:17 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 09:32:56 @N53series rakstīja:

šmurguli, nepārej uz personiskiem apvanojumiem.


Un ko tu darīji iepriekš? Citiem kārbas remonts ir nelaime un saka kā bija, bet tu jauc 39 iekšā.


es mēģinu paskaidrot, ka kādos 90% gadījumu ''nelaime'' ir meistaru kvalifikācija. Un kārba NAV jāmaina. Kurš no meistariem ko jēdz no to kārbu vadībām? kurš vispār solenoīdu pazīst? kurš vispār pieslēgties tai kārbai māk?

kurš par to maksā? KLIENTS. Es mēģinu aktualizēt tēmu - meklējam normālus meistarus, nevis ''man bija, es mainīju''. Mainīt pret līdzīgu lietotu - nav liela māka.


Viktors jēdz. var viegli forumā pameklēt atsauksmi


kā TU zini, ka jēdz? KĀ? kādas ir tās īpašās pazimes? Nav ūsu? ir dators? Ir dators, un tur nav youporn atvērts? Ir eļļainas rokas? paprasīja ''tikai'' 900 naudas par to, par ko citi prasīja 1200?
Meistars, kurš piedāvā MAINĪT, nevis remontēt, nav meistars. Tas ir pārlicējs!
Es pieļauju, ka sadilušas detaļas un blīves labāk ir mainīt, nevis remontēt


es runāju par visas kārbas tupu maiņu pret citu/lietotu.
Piekrītu, tikai lielākajā daļā gadījumos izdzirdot remonta cenu ir komentārs, pa to naudu jau var citu labu kārbu dabūt un lētāk


ir vē arī cita problēma:
ja meistars (pats jau neko nedara, ved uz RAAP, RECRO vai ko līdzīgu) dod kārbu restaurēt, jādod garantija, kas nozīmē - uzņemties atbildību. Viņam to vajag? nē.
liekot lietotu, garantija - līdz vārtiem. Ideāli! un vēl nopelnīts uz eļļas maiņu, u.c. sīkumiem - stabili, bez nervu sāpes.
Vēl ir kategorija, kas uzņemās restaurāciju, ved citur, plēš par starpniecību vairāk nekā ja pats klients vestu un kad ir defekts, tad sākas cirks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
20. Apr 2017, 10:32 #27

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


Vēl ir kategorija, kas uzņemās restaurāciju, ved citur, plēš par starpniecību vairāk nekā ja pats klients vestu un kad ir defekts, tad sākas cirks

tā jau tas ir parasti!
izņemot cirka sadaļu, tas pat ir loģiski. Par transportu un iespējamu problēmu risināšanu - nauda ir jāņem. Tikai - iespējami neliela vadības defekta dēļ kārba nonāk pie ''universālajiem'' restaurētājiem ar komandu - restaurēt. Tie specializējas mehāniskās lietās un godprātīgi tos diskus da gultņus samaina.
Tad kārbu uzmet atpakaļ, un pēc brīža sākas cirks.
Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 10:34 #28

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2017, 10:32:27 @N53series rakstīja:

Vēl ir kategorija, kas uzņemās restaurāciju, ved citur, plēš par starpniecību vairāk nekā ja pats klients vestu un kad ir defekts, tad sākas cirks

tā jau tas ir parasti!
izņemot cirka sadaļu, tas pat ir loģiski. Par transportu un iespējamu problēmu risināšanu - nauda ir jāņem. Tikai - iespējami neliela vadības defekta dēļ kārba nonāk pie ''universālajiem'' restaurētājiem ar komandu - restaurēt. Tie specializējas mehāniskās lietās un godprātīgi tos diskus da gultņus samaina.
Tad kārbu uzmet atpakaļ, un pēc brīža sākas cirks.
Jā, parasti maina nodegušos diskus un vai nu negrib meklēt, vai nemaz nezin, ka diski paši par sevi nesāk degt un teiksim mikrometru kā tādu nemaz neatpazīst

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
MMI
20. Apr 2017, 10:52 #29

Kopš: 18. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6852

Braucu ar: RS


20 Apr 2017, 10:10:38 @RSAWorkshop rakstīja:
Es lieku uz kārbas mehānisku defektu, ja tā ir 6hp kārba, 99% esmu pārliecināts, ka diagnostikās būs redzams, ka kārbai 4 vai 5 ātrums izslīd

Un ja "izslīd" = izmet kļūdu par kārbas defektu jebkurā ātrumā vienkārši iespiežot pedāli grīdā nevis ar jūtām?
sākotnējais e60
Offline
Angelz
20. Apr 2017, 10:55 #30

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


19 Apr 2017, 20:48:59 @bum1 rakstīja:
Sveiki!

Pirms meklēju palīdzību servisā, vēlos painteresēties kas mani sagaida.

Problēma ir novērota aptuveni gadu. Sākumā šīs kļūdas meta ļoti reti. Bet tagad sāk mesties diezgan regulāri. (bildes zemāk).

Auto: BMW 530d XDrive 2009 gada (173kw). Kārba jau jaunās paaudzes.

Transmission problēma ir novērota pie reizēm, kad braucu piemēram uz 110km/h ar 6 pārnesumu un tad nometos uz 4 pārnesumu un piemēram jaapdzen un ieberot grīdā kārba izmet kļūdu un izmet no ātruma (aiziet tukšgaitā). Tad japstājas un janoslāpē auto un jadarbina pa jaunu. Un pēc tam uzsākot no vietas var spiest līdz galam un viss iet.

Otra kļūda vnk ik pa reizei lec. Šodien piemēram izleca kļūda 3 reizes nepilnu 2h laikā.

Varbūt kāds ir saskāries ar šo problēmu?


Bez auto diagnostikas varam zīmēt zvaigznes debesīs. Bija pieredze ar līdzīgu bēdu stāstu vienam klientam, CCC panelī kļūda par nekorektu atm pārslēdzēju bet pēc fakta EGS un AHM bloku konflikts. Par cik AHM bija dabūjis peldi un rezultātā uzziedējis.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 20 Apr 2017, 10:56:08 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 10:56 #31

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2017, 10:52:02 @MMI rakstīja:

20 Apr 2017, 10:10:38 @RSAWorkshop rakstīja:
Es lieku uz kārbas mehānisku defektu, ja tā ir 6hp kārba, 99% esmu pārliecināts, ka diagnostikās būs redzams, ka kārbai 4 vai 5 ātrums izslīd

Un ja "izslīd" = izmet kļūdu par kārbas defektu jebkurā ātrumā vienkārši iespiežot pedāli grīdā nevis ar jūtām?
sākotnējais e60
Nu laikam jau kaut kādu iemeslu dēļ spiediens nav paketēs?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ridlihs
20. Apr 2017, 11:04 #32

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


20 Apr 2017, 10:11:53 @dzuris rakstīja:
Ridlih iesaki vel Tornkalna meistarinu


Aiziet, iesaki tad Tu ko
Offline
MMI
20. Apr 2017, 11:05 #33

Kopš: 18. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6852

Braucu ar: RS


20 Apr 2017, 10:56:47 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Apr 2017, 10:52:02 @MMI rakstīja:

20 Apr 2017, 10:10:38 @RSAWorkshop rakstīja:
Es lieku uz kārbas mehānisku defektu, ja tā ir 6hp kārba, 99% esmu pārliecināts, ka diagnostikās būs redzams, ka kārbai 4 vai 5 ātrums izslīd

Un ja "izslīd" = izmet kļūdu par kārbas defektu jebkurā ātrumā vienkārši iespiežot pedāli grīdā nevis ar jūtām?
sākotnējais e60
Nu laikam jau kaut kādu iemeslu dēļ spiediens nav paketēs?

Sorry, neko no šī visa nesaprotu.
Tad kurš no jums lielāks spečuks? Un nodiagnosticēt var nenoņemot kārbu?
Ar manu braukšanas stilu, man tas gļuks īsti netraucē, bet kaut kad jau būs jāsaremontē...
Offline
abyss
20. Apr 2017, 11:07 #34

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8304

Braucu ar: e39 523


20 Apr 2017, 11:04:04 @Ridlihs rakstīja:

20 Apr 2017, 10:11:53 @dzuris rakstīja:
Ridlih iesaki vel Tornkalna meistarinu


Aiziet, iesaki tad Tu ko


Ieteiks ielikt mehāniku

P.S man arī mehānika patīk labāk

[ Šo ziņu laboja abyss, 20 Apr 2017, 11:08:09 ]

Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 11:07 #35

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2017, 11:05:57 @MMI rakstīja:

20 Apr 2017, 10:56:47 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Apr 2017, 10:52:02 @MMI rakstīja:

20 Apr 2017, 10:10:38 @RSAWorkshop rakstīja:
Es lieku uz kārbas mehānisku defektu, ja tā ir 6hp kārba, 99% esmu pārliecināts, ka diagnostikās būs redzams, ka kārbai 4 vai 5 ātrums izslīd

Un ja "izslīd" = izmet kļūdu par kārbas defektu jebkurā ātrumā vienkārši iespiežot pedāli grīdā nevis ar jūtām?
sākotnējais e60
Nu laikam jau kaut kādu iemeslu dēļ spiediens nav paketēs?

Sorry, neko no šī visa nesaprotu.
Tad kurš no jums lielāks spečuks? Un nodiagnosticēt var nenoņemot kārbu?
Ar manu braukšanas stilu, man tas gļuks īsti netraucē, bet kaut kad jau būs jāsaremontē...
Fiziski izpētīt kārbu un mērīt bez noņemšanas nesanāks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bum1
20. Apr 2017, 11:08 #36

Kopš: 19. Apr 2017

Ziņojumi: 54

Braucu ar:

Vēl gribēju minēt ka man pirms gada tika metināts kkāds kārbas kronšteins. Gribējās jaunu bet nevarēja dabūt nekur. Tas arī varētu būt iemesls?
Offline
FisherS
20. Apr 2017, 11:08 #37

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1484

Braucu ar: tīriem diskiem


19 Apr 2017, 20:48:59 @bum1 rakstīja:
Sveiki!

Pirms meklēju palīdzību servisā, vēlos painteresēties kas mani sagaida.

Varbūt kāds ir saskāries ar šo problēmu?


N53series:

Topika autors jautā šo, nevis vai servisņiks iebērs maisiņā līdzi veco kārbas eļļu ar metāla skaidām un papildus dzelžus lai nodotu tolmetā.

Visdrīzāk kārbu jārestaurē/jāmaina. Es izvēlētos mainīt citu kārbu, ja no zināma auto/cilvēka var dabūt, nevis restaurēt, jo neuzticos tam. Daudz čē pē gadījumi dzirdēti par restaurētām kārbām

[ Šo ziņu laboja FisherS, 20 Apr 2017, 11:11:16 ]

Offline
N53series
20. Apr 2017, 11:20 #38

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Apr 2017, 11:07:56 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Apr 2017, 11:05:57 @MMI rakstīja:

20 Apr 2017, 10:56:47 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Apr 2017, 10:52:02 @MMI rakstīja:

20 Apr 2017, 10:10:38 @RSAWorkshop rakstīja:
Es lieku uz kārbas mehānisku defektu, ja tā ir 6hp kārba, 99% esmu pārliecināts, ka diagnostikās būs redzams, ka kārbai 4 vai 5 ātrums izslīd

Un ja "izslīd" = izmet kļūdu par kārbas defektu jebkurā ātrumā vienkārši iespiežot pedāli grīdā nevis ar jūtām?
sākotnējais e60
Nu laikam jau kaut kādu iemeslu dēļ spiediens nav paketēs?

Sorry, neko no šī visa nesaprotu.
Tad kurš no jums lielāks spečuks? Un nodiagnosticēt var nenoņemot kārbu?
Ar manu braukšanas stilu, man tas gļuks īsti netraucē, bet kaut kad jau būs jāsaremontē...
Fiziski izpētīt kārbu un mērīt bez noņemšanas nesanāks


redz, pat, ja kļūdu nemet, tas nenozīmē, ka mierīgi braucot, diski neizslīdz. Izslīdz, tikai ne līdz robežām, kad ieraksta kļūdu. Katru reizi, kad izslīd - pastiprināti karst un dilst. Nu, lai nav pārsteigumu - kā tā, sadega
Offline
N53series
20. Apr 2017, 11:21 #39

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Apr 2017, 11:08:12 @FisherS rakstīja:

19 Apr 2017, 20:48:59 @bum1 rakstīja:
Sveiki!

Pirms meklēju palīdzību servisā, vēlos painteresēties kas mani sagaida.

Varbūt kāds ir saskāries ar šo problēmu?


N53series:

Topika autors jautā šo, nevis vai servisņiks iebērs maisiņā līdzi veco kārbas eļļu ar metāla skaidām un papildus dzelžus lai nodotu tolmetā.

Visdrīzāk kārbu jārestaurē/jāmaina. Es izvēlētos mainīt citu kārbu, ja no zināma auto/cilvēka var dabūt, nevis restaurēt, jo neuzticos tam. Daudz čē pē gadījumi dzirdēti par restaurētām kārbām



ar ko TU atbildi par savu diagnozi? Atbildēšu - ne ar ko. Attiecīgi, Tavam ieteikumam svars = 0.
Offline
FisherS
20. Apr 2017, 11:23 #40

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1484

Braucu ar: tīriem diskiem

Labi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo