Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 330D motora troksnis

AutorsZiņojums
g-sxr
23. Mar 2017, 22:46 #21

Kopš: 13. Feb 2011

Ziņojumi: 89

Braucu ar: E46 330 d


23 Mar 2017, 22:05:20 @sandis224 rakstīja:

23 Mar 2017, 21:22:43 @dainiiz rakstīja:
reku saka, ka viss pārbaudits, visdrīzāk sprauslas. Samainīja citas, 45mil un atkal.skaņa atpakaļ

https://youtu.be/EiPsk3hUmvQ
Sprauslas tur var nemainīt. Pašam ka teicu bij tāda pati skaņa ka izdega virzulis. Kaimiņam bij tas pat ar m47 ar tāda pati klaboņa bija. Noraujot sprauslas vadu otrajam cilindram tā ka skaņa drusku mainajas , apmainot sprauslu otrajam cilindram skaņa nepazuda. Uzreiz teicu ka var celt nost galvu. Kā nocēla galvu pavērās tā pati aina kas manam dzinējam virzulim cauri cilindrs ar viss svikas. Dzinējs krūmos. Ta kā nejaucat šito skaņu ar to ko ievietoja topika autors.

Un kadel izdeg virzulis? Tadel ka brauc ar neejosam sprauslam! Laicigi nenoversot problemu velak var likt dajebkadu sprauslu.

[ Šo ziņu laboja g-sxr, 23 Mar 2017, 22:51:29 ]

Offline
sandis224
24. Mar 2017, 06:34 #22

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


23 Mar 2017, 22:46:40 @g-sxr rakstīja:

23 Mar 2017, 22:05:20 @sandis224 rakstīja:

23 Mar 2017, 21:22:43 @dainiiz rakstīja:
reku saka, ka viss pārbaudits, visdrīzāk sprauslas. Samainīja citas, 45mil un atkal.skaņa atpakaļ

https://youtu.be/EiPsk3hUmvQ
Sprauslas tur var nemainīt. Pašam ka teicu bij tāda pati skaņa ka izdega virzulis. Kaimiņam bij tas pat ar m47 ar tāda pati klaboņa bija. Noraujot sprauslas vadu otrajam cilindram tā ka skaņa drusku mainajas , apmainot sprauslu otrajam cilindram skaņa nepazuda. Uzreiz teicu ka var celt nost galvu. Kā nocēla galvu pavērās tā pati aina kas manam dzinējam virzulim cauri cilindrs ar viss svikas. Dzinējs krūmos. Ta kā nejaucat šito skaņu ar to ko ievietoja topika autors.

Un kadel izdeg virzulis? Tadel ka brauc ar neejosam sprauslam! Laicigi nenoversot problemu velak var likt dajebkadu sprauslu.

Jā virzulis izdeg noteikti sprauslas dēļ. Tad ko tu iesaki katru mēnesi vest sprauslas baudīt uz stenda? Jo korekcija bij vislaik normas robežās, pat kad virzulis bij izdedzis korekcija nebij pāri 1 neviena cilindrā. Tāpat bija arī ar m47 dzinēju.
Offline
Ruudis
24. Mar 2017, 07:16 #23

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2109

Braucu ar: Pienpak

Pārbaudi degvielas spiediena regulatoru. Ļoti iespējams degvielas reilā pārāk liels spiediens un sākas detonācija. Bija ļoti līdzīga problēma ar to burkšķi un tikšķēšanu
Offline
sandis224
24. Mar 2017, 21:53 #24

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


24 Mar 2017, 07:16:26 @Ruudis rakstīja:
Pārbaudi degvielas spiediena regulatoru. Ļoti iespējams degvielas reilā pārāk liels spiediens un sākas detonācija. Bija ļoti līdzīga problēma ar to burkšķi un tikšķēšanu
Tad jau to uz inpas vajadzētu redzēt. Tev tā bij gadījies?
Offline
linards93
25. Mar 2017, 07:17 #25

Kopš: 23. Mar 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW E91 2006


24 Mar 2017, 21:53:33 @sandis224 rakstīja:

24 Mar 2017, 07:16:26 @Ruudis rakstīja:
Pārbaudi degvielas spiediena regulatoru. Ļoti iespējams degvielas reilā pārāk liels spiediens un sākas detonācija. Bija ļoti līdzīga problēma ar to burkšķi un tikšķēšanu
Tad jau to uz inpas vajadzētu redzēt. Tev tā bij gadījies?

Atradu video, ar tieši tādu problēmu! Viss caur INPA perfekti parādīts.
https://www.youtube.com/watch?v=nAfMh1_KKNE

Varbūt kāds var ieteikt, kur nolādēt šito softu? Reiz kaut kad mēģināju, bet īsti neizdevās.

[ Šo ziņu laboja linards93, 25 Mar 2017, 07:19:06 ]

Offline
dainiiz
25. Mar 2017, 08:15 #26

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

cik man ir bijusi saskarsme ar inpu, vinu ir druumais chakars palaist, lai strādātu,
Inpu var nopirkt, manaa gadijumaa bija pirkt no ebay vai aliexpress
Offline
linards93
25. Mar 2017, 08:31 #27

Kopš: 23. Mar 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW E91 2006

Runājot par to degvielas pārspiedienu. Vispār es nesapratu, kāpēc visu laiku uz kompja, nolasot no OBD, deva degvielas filtra kļūdu. Uzlikts jauns degvielas filtrs, bet vienalga..

Ja viņš kontrolē spiedienu pirms filtra un tas sūknis arī dod 3x lielāku spiedienu kā vajag.. tad loģiski arī domās, ka filtrs ciet..
Offline
sandis224
25. Mar 2017, 09:59 #28

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

Es sutiju vadu no ebay un softs nāca līdzi, pamācība arī kā uzlikt. Viss izdevās.
Offline
linards93
26. Mar 2017, 14:41 #29

Kopš: 23. Mar 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW E91 2006

Varbūt kāds zin, cik tukšgaitā motoram darbojoties jābūt tam RAIL spiedienam?

Pēc video spriežot, 335i bendzīnam 5000kPA, bet kā ar 3.0D dīzeli?
Offline
darknmy
26. Mar 2017, 15:06 #30

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


25 Mar 2017, 08:31:21 @linards93 rakstīja:
Runājot par to degvielas pārspiedienu. Vispār es nesapratu, kāpēc visu laiku uz kompja, nolasot no OBD, deva degvielas filtra kļūdu.

tā kļūda ir degvielas filtra apsilde
ignore
Offline
sandis224
26. Mar 2017, 22:30 #31

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


26 Mar 2017, 14:41:12 @linards93 rakstīja:
Varbūt kāds zin, cik tukšgaitā motoram darbojoties jābūt tam RAIL spiedienam?

Pēc video spriežot, 335i bendzīnam 5000kPA, bet kā ar 3.0D dīzeli?
Man liekas 300 kautkur
Offline
Kaross
26. Mar 2017, 22:53 #32

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4378

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Filtra kļūda ir par filtra apsildi. Tur nav nekāda sakara ar degvielas spiedienu.

Degvielas spiediens tukšgaitā 280-300bar.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sandis224
29. Mar 2017, 22:48 #33

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

Te būs atbilde kāpēc ir tas tirkšķis
https://youtu.be/jDv_GAjkHXE
Offline
RSAWorkshop
29. Mar 2017, 23:08 #34

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Mar 2017, 22:48:57 @sandis224 rakstīja:
Te būs atbilde kāpēc ir tas tirkšķis
https://youtu.be/jDv_GAjkHXE
Kādu laiku atpakaļ vēl teici ka nav sprausla vainīga, tagad jau ir
e46 arī būs mazliet citas sprauslas nekā video uzrādītās

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sandis224
30. Mar 2017, 13:59 #35

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


29 Mar 2017, 23:08:40 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Mar 2017, 22:48:57 @sandis224 rakstīja:
Te būs atbilde kāpēc ir tas tirkšķis
https://youtu.be/jDv_GAjkHXE
Kādu laiku atpakaļ vēl teici ka nav sprausla vainīga, tagad jau ir
e46 arī būs mazliet citas sprauslas nekā video uzrādītās
Lasīt vaig a ne kautkur kautko paskatities un dirst. Es teicu pavisam par citu video kur bij cita skaņa (kur konkreti klape). Saja video ieliku m57n 2 dzineju kur tu izkasi te e46? Runa gaja par e90,kuram tak ar m57n2 dzinejs.
Offline
linards93
30. Mar 2017, 23:38 #36

Kopš: 23. Mar 2017

No: Valmiera

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW E91 2006

Jā, esmu jau nonācis līdz tam, ka vajadzētu pārbaudīt visas sprauslas.. Pakonsultējos ar spečukiem, kas remontē šitos motorus, tieši bija variants, ka kāda no sprauslām, iespējams, lej pa daudz iekšā kad to nevajadzētu.

Kā teikt, kamēr nepārbaudīsi tikmēr miera nebūs.

Kā ar šitā M57N2 motora sprauslām. Esmu dzirdējis ka nevar norestaurēt? Pārbaude dārgāka kā veca tipa modeļiem - ok, bet, ja nu tomēr beigta, tad jāskata lietota, puslīdz normāla vai jauna?
Offline
sandis224
31. Mar 2017, 09:46 #37

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


30 Mar 2017, 23:38:27 @linards93 rakstīja:
Jā, esmu jau nonācis līdz tam, ka vajadzētu pārbaudīt visas sprauslas.. Pakonsultējos ar spečukiem, kas remontē šitos motorus, tieši bija variants, ka kāda no sprauslām, iespējams, lej pa daudz iekšā kad to nevajadzētu.

Kā teikt, kamēr nepārbaudīsi tikmēr miera nebūs.

Kā ar šitā M57N2 motora sprauslām. Esmu dzirdējis ka nevar norestaurēt? Pārbaude dārgāka kā veca tipa modeļiem - ok, bet, ja nu tomēr beigta, tad jāskata lietota, puslīdz normāla vai jauna?
Par restauresanu teikšu no pieredzes, nav vērts. Sprauslas restaurētas ilgi neies vaj pat jau uzreiz normāli neies. Un ar pārbaudi arī būs tā, ka kā vienmēr visas beigtas . Iesaku tikaj un vienīgi jaunu,vaj bosch rupnieciski atjaunotu. Pārbaudīt pirma mēģini saviem spēkiem, sāc ar PC apskaties korekciju tad vari abratkas noplūdi pārbaudīt un beigās vari mēģināt raut pa vienam vadus no sprauslam nost un klausīties kad pazudīs tas tirkšķis.
Offline
RSAWorkshop
31. Mar 2017, 09:54 #38

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


30 Mar 2017, 23:38:27 @linards93 rakstīja:
Jā, esmu jau nonācis līdz tam, ka vajadzētu pārbaudīt visas sprauslas.. Pakonsultējos ar spečukiem, kas remontē šitos motorus, tieši bija variants, ka kāda no sprauslām, iespējams, lej pa daudz iekšā kad to nevajadzētu.

Kā teikt, kamēr nepārbaudīsi tikmēr miera nebūs.

Kā ar šitā M57N2 motora sprauslām. Esmu dzirdējis ka nevar norestaurēt? Pārbaude dārgāka kā veca tipa modeļiem - ok, bet, ja nu tomēr beigta, tad jāskata lietota, puslīdz normāla vai jauna?
Restaurētām sprauslām nav nekāda vaina, bet pjezo sprauslas restaurē tikai rūpnīcā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sandis224
31. Mar 2017, 10:47 #39

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


31 Mar 2017, 09:54:53 @RSAWorkshop rakstīja:

30 Mar 2017, 23:38:27 @linards93 rakstīja:
Jā, esmu jau nonācis līdz tam, ka vajadzētu pārbaudīt visas sprauslas.. Pakonsultējos ar spečukiem, kas remontē šitos motorus, tieši bija variants, ka kāda no sprauslām, iespējams, lej pa daudz iekšā kad to nevajadzētu.

Kā teikt, kamēr nepārbaudīsi tikmēr miera nebūs.

Kā ar šitā M57N2 motora sprauslām. Esmu dzirdējis ka nevar norestaurēt? Pārbaude dārgāka kā veca tipa modeļiem - ok, bet, ja nu tomēr beigta, tad jāskata lietota, puslīdz normāla vai jauna?
Restaurētām sprauslām nav nekāda vaina, bet pjezo sprauslas restaurē tikai rūpnīcā
Tikaj nevaig, nav nekadas vainas Vēl nesen kautkur te maniju ka bij viens iksam laikam visas norestaurejis un pec menessa viss ikss vibreeja un kratijas Pats biju vienu restaurejis, jau uzreiz pat negāja viņa normāli, knapi naudu atpakaļ dabuju.
Offline
darknmy
31. Mar 2017, 10:54 #40

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


31 Mar 2017, 09:46:40 @sandis224 rakstīja:
Par restauresanu teikšu no pieredzes, nav vērts. Sprauslas restaurētas ilgi neies vaj pat jau uzreiz normāli neies. Un ar pārbaudi arī būs tā, ka kā vienmēr visas beigtas . Iesaku tikaj un vienīgi jaunu,vaj bosch rupnieciski atjaunotu. Pārbaudīt pirma mēģini saviem spēkiem, sāc ar PC apskaties korekciju tad vari abratkas noplūdi pārbaudīt un beigās vari mēģināt raut pa vienam vadus no sprauslam nost un klausīties kad pazudīs tas tirkšķis.

nav vieglāk dīzeļu centrā braukt un normāli baudīt izņemtu sprauslu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo