Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 330D motora troksnis
Autors | Ziņojums |
g-sxr | | Kopš: 13. Feb 2011
Ziņojumi: 89
Braucu ar: E46 330 d
|
23 Mar 2017, 22:05:20 @sandis224 rakstīja:
23 Mar 2017, 21:22:43 @dainiiz rakstīja:
reku saka, ka viss pārbaudits, visdrīzāk sprauslas. Samainīja citas, 45mil un atkal.skaņa atpakaļ
https://youtu.be/EiPsk3hUmvQ
Sprauslas tur var nemainīt. Pašam ka teicu bij tāda pati skaņa ka izdega virzulis. Kaimiņam bij tas pat ar m47 ar tāda pati klaboņa bija. Noraujot sprauslas vadu otrajam cilindram tā ka skaņa drusku mainajas , apmainot sprauslu otrajam cilindram skaņa nepazuda. Uzreiz teicu ka var celt nost galvu. Kā nocēla galvu pavērās tā pati aina kas manam dzinējam virzulim cauri cilindrs ar viss svikas. Dzinējs krūmos. Ta kā nejaucat šito skaņu ar to ko ievietoja topika autors.
Un kadel izdeg virzulis? Tadel ka brauc ar neejosam sprauslam! Laicigi nenoversot problemu velak var likt dajebkadu sprauslu.
[ Šo ziņu laboja g-sxr, 23 Mar 2017, 22:51:29 ] | Offline | | |
sandis224 | | Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
|
23 Mar 2017, 22:46:40 @g-sxr rakstīja:
23 Mar 2017, 22:05:20 @sandis224 rakstīja:
23 Mar 2017, 21:22:43 @dainiiz rakstīja:
reku saka, ka viss pārbaudits, visdrīzāk sprauslas. Samainīja citas, 45mil un atkal.skaņa atpakaļ
https://youtu.be/EiPsk3hUmvQ
Sprauslas tur var nemainīt. Pašam ka teicu bij tāda pati skaņa ka izdega virzulis. Kaimiņam bij tas pat ar m47 ar tāda pati klaboņa bija. Noraujot sprauslas vadu otrajam cilindram tā ka skaņa drusku mainajas , apmainot sprauslu otrajam cilindram skaņa nepazuda. Uzreiz teicu ka var celt nost galvu. Kā nocēla galvu pavērās tā pati aina kas manam dzinējam virzulim cauri cilindrs ar viss svikas. Dzinējs krūmos. Ta kā nejaucat šito skaņu ar to ko ievietoja topika autors.
Un kadel izdeg virzulis? Tadel ka brauc ar neejosam sprauslam! Laicigi nenoversot problemu velak var likt dajebkadu sprauslu.
Jā virzulis izdeg noteikti sprauslas dēļ. Tad ko tu iesaki katru mēnesi vest sprauslas baudīt uz stenda? Jo korekcija bij vislaik normas robežās, pat kad virzulis bij izdedzis korekcija nebij pāri 1 neviena cilindrā. Tāpat bija arī ar m47 dzinēju. | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2109
Braucu ar: Pienpak
| Pārbaudi degvielas spiediena regulatoru. Ļoti iespējams degvielas reilā pārāk liels spiediens un sākas detonācija. Bija ļoti līdzīga problēma ar to burkšķi un tikšķēšanu | Offline | | |
sandis224 | | Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
|
24 Mar 2017, 07:16:26 @Ruudis rakstīja:
Pārbaudi degvielas spiediena regulatoru. Ļoti iespējams degvielas reilā pārāk liels spiediens un sākas detonācija. Bija ļoti līdzīga problēma ar to burkšķi un tikšķēšanu
Tad jau to uz inpas vajadzētu redzēt. Tev tā bij gadījies? | Offline | | |
linards93 | | Kopš: 23. Mar 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW E91 2006
|
24 Mar 2017, 21:53:33 @sandis224 rakstīja:
24 Mar 2017, 07:16:26 @Ruudis rakstīja:
Pārbaudi degvielas spiediena regulatoru. Ļoti iespējams degvielas reilā pārāk liels spiediens un sākas detonācija. Bija ļoti līdzīga problēma ar to burkšķi un tikšķēšanu
Tad jau to uz inpas vajadzētu redzēt. Tev tā bij gadījies?
Atradu video, ar tieši tādu problēmu! Viss caur INPA perfekti parādīts.
https://www.youtube.com/watch?v=nAfMh1_KKNE
Varbūt kāds var ieteikt, kur nolādēt šito softu? Reiz kaut kad mēģināju, bet īsti neizdevās.
[ Šo ziņu laboja linards93, 25 Mar 2017, 07:19:06 ] | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| cik man ir bijusi saskarsme ar inpu, vinu ir druumais chakars palaist, lai strādātu,
Inpu var nopirkt, manaa gadijumaa bija pirkt no ebay vai aliexpress | Offline | | |
linards93 | | Kopš: 23. Mar 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW E91 2006
| Runājot par to degvielas pārspiedienu. Vispār es nesapratu, kāpēc visu laiku uz kompja, nolasot no OBD, deva degvielas filtra kļūdu. Uzlikts jauns degvielas filtrs, bet vienalga..
Ja viņš kontrolē spiedienu pirms filtra un tas sūknis arī dod 3x lielāku spiedienu kā vajag.. tad loģiski arī domās, ka filtrs ciet.. | Offline | | |
sandis224 | | Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
| Es sutiju vadu no ebay un softs nāca līdzi, pamācība arī kā uzlikt. Viss izdevās. | Offline | | |
|
linards93 | | Kopš: 23. Mar 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW E91 2006
| Varbūt kāds zin, cik tukšgaitā motoram darbojoties jābūt tam RAIL spiedienam?
Pēc video spriežot, 335i bendzīnam 5000kPA, bet kā ar 3.0D dīzeli? | Offline | | |
darknmy | | Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
|
25 Mar 2017, 08:31:21 @linards93 rakstīja:
Runājot par to degvielas pārspiedienu. Vispār es nesapratu, kāpēc visu laiku uz kompja, nolasot no OBD, deva degvielas filtra kļūdu.
tā kļūda ir degvielas filtra apsilde
ignore | Offline | | |
sandis224 | | Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
|
26 Mar 2017, 14:41:12 @linards93 rakstīja:
Varbūt kāds zin, cik tukšgaitā motoram darbojoties jābūt tam RAIL spiedienam?
Pēc video spriežot, 335i bendzīnam 5000kPA, bet kā ar 3.0D dīzeli?
Man liekas 300 kautkur | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4378
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Filtra kļūda ir par filtra apsildi. Tur nav nekāda sakara ar degvielas spiedienu.
Degvielas spiediens tukšgaitā 280-300bar.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
sandis224 | | Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
| Te būs atbilde kāpēc ir tas tirkšķis
https://youtu.be/jDv_GAjkHXE | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
29 Mar 2017, 22:48:57 @sandis224 rakstīja:
Te būs atbilde kāpēc ir tas tirkšķis
https://youtu.be/jDv_GAjkHXE
Kādu laiku atpakaļ vēl teici ka nav sprausla vainīga, tagad jau ir
e46 arī būs mazliet citas sprauslas nekā video uzrādītās
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
sandis224 | | Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
|
29 Mar 2017, 23:08:40 @RSAWorkshop rakstīja:
29 Mar 2017, 22:48:57 @sandis224 rakstīja:
Te būs atbilde kāpēc ir tas tirkšķis
https://youtu.be/jDv_GAjkHXE
Kādu laiku atpakaļ vēl teici ka nav sprausla vainīga, tagad jau ir
e46 arī būs mazliet citas sprauslas nekā video uzrādītās
Lasīt vaig a ne kautkur kautko paskatities un dirst. Es teicu pavisam par citu video kur bij cita skaņa (kur konkreti klape). Saja video ieliku m57n 2 dzineju kur tu izkasi te e46? Runa gaja par e90,kuram tak ar m57n2 dzinejs. | Offline | | |
linards93 | | Kopš: 23. Mar 2017
No: Valmiera
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW E91 2006
| Jā, esmu jau nonācis līdz tam, ka vajadzētu pārbaudīt visas sprauslas.. Pakonsultējos ar spečukiem, kas remontē šitos motorus, tieši bija variants, ka kāda no sprauslām, iespējams, lej pa daudz iekšā kad to nevajadzētu.
Kā teikt, kamēr nepārbaudīsi tikmēr miera nebūs.
Kā ar šitā M57N2 motora sprauslām. Esmu dzirdējis ka nevar norestaurēt? Pārbaude dārgāka kā veca tipa modeļiem - ok, bet, ja nu tomēr beigta, tad jāskata lietota, puslīdz normāla vai jauna? | Offline | | |
|
sandis224 | | Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
|
30 Mar 2017, 23:38:27 @linards93 rakstīja:
Jā, esmu jau nonācis līdz tam, ka vajadzētu pārbaudīt visas sprauslas.. Pakonsultējos ar spečukiem, kas remontē šitos motorus, tieši bija variants, ka kāda no sprauslām, iespējams, lej pa daudz iekšā kad to nevajadzētu.
Kā teikt, kamēr nepārbaudīsi tikmēr miera nebūs.
Kā ar šitā M57N2 motora sprauslām. Esmu dzirdējis ka nevar norestaurēt? Pārbaude dārgāka kā veca tipa modeļiem - ok, bet, ja nu tomēr beigta, tad jāskata lietota, puslīdz normāla vai jauna?
Par restauresanu teikšu no pieredzes, nav vērts. Sprauslas restaurētas ilgi neies vaj pat jau uzreiz normāli neies. Un ar pārbaudi arī būs tā, ka kā vienmēr visas beigtas . Iesaku tikaj un vienīgi jaunu,vaj bosch rupnieciski atjaunotu. Pārbaudīt pirma mēģini saviem spēkiem, sāc ar PC apskaties korekciju tad vari abratkas noplūdi pārbaudīt un beigās vari mēģināt raut pa vienam vadus no sprauslam nost un klausīties kad pazudīs tas tirkšķis. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
30 Mar 2017, 23:38:27 @linards93 rakstīja:
Jā, esmu jau nonācis līdz tam, ka vajadzētu pārbaudīt visas sprauslas.. Pakonsultējos ar spečukiem, kas remontē šitos motorus, tieši bija variants, ka kāda no sprauslām, iespējams, lej pa daudz iekšā kad to nevajadzētu.
Kā teikt, kamēr nepārbaudīsi tikmēr miera nebūs.
Kā ar šitā M57N2 motora sprauslām. Esmu dzirdējis ka nevar norestaurēt? Pārbaude dārgāka kā veca tipa modeļiem - ok, bet, ja nu tomēr beigta, tad jāskata lietota, puslīdz normāla vai jauna?
Restaurētām sprauslām nav nekāda vaina, bet pjezo sprauslas restaurē tikai rūpnīcā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
sandis224 | | Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
|
31 Mar 2017, 09:54:53 @RSAWorkshop rakstīja:
30 Mar 2017, 23:38:27 @linards93 rakstīja:
Jā, esmu jau nonācis līdz tam, ka vajadzētu pārbaudīt visas sprauslas.. Pakonsultējos ar spečukiem, kas remontē šitos motorus, tieši bija variants, ka kāda no sprauslām, iespējams, lej pa daudz iekšā kad to nevajadzētu.
Kā teikt, kamēr nepārbaudīsi tikmēr miera nebūs.
Kā ar šitā M57N2 motora sprauslām. Esmu dzirdējis ka nevar norestaurēt? Pārbaude dārgāka kā veca tipa modeļiem - ok, bet, ja nu tomēr beigta, tad jāskata lietota, puslīdz normāla vai jauna?
Restaurētām sprauslām nav nekāda vaina, bet pjezo sprauslas restaurē tikai rūpnīcā
Tikaj nevaig, nav nekadas vainas Vēl nesen kautkur te maniju ka bij viens iksam laikam visas norestaurejis un pec menessa viss ikss vibreeja un kratijas Pats biju vienu restaurejis, jau uzreiz pat negāja viņa normāli, knapi naudu atpakaļ dabuju. | Offline | | |
darknmy | | Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
|
31 Mar 2017, 09:46:40 @sandis224 rakstīja:
Par restauresanu teikšu no pieredzes, nav vērts. Sprauslas restaurētas ilgi neies vaj pat jau uzreiz normāli neies. Un ar pārbaudi arī būs tā, ka kā vienmēr visas beigtas . Iesaku tikaj un vienīgi jaunu,vaj bosch rupnieciski atjaunotu. Pārbaudīt pirma mēģini saviem spēkiem, sāc ar PC apskaties korekciju tad vari abratkas noplūdi pārbaudīt un beigās vari mēģināt raut pa vienam vadus no sprauslam nost un klausīties kad pazudīs tas tirkšķis.
nav vieglāk dīzeļu centrā braukt un normāli baudīt izņemtu sprauslu? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|