Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Common rail sprauslu smidzinātāju nomaiņa.

AutorsZiņojums
xaero
21. Feb 2017, 15:36 #21

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Es jūs, dārgie foruma biedri, apbrīnoju. Jūs veselu lapu esat piepļūtījuši ar saviem subjektīvajiem aizspriedumiem par manu izdarīto, iespējamajiem piektdienas vakara scenārijiem un latviešu valodas pareizrakstības pamācībām. Kam gan tas interesē?
Atradu problēmu kāpēc railā nebija spiediena. Izskrūvēju sprauslas ārā, apgriezu trubiņas otrādi, pieskrūvēju sprauslas pie trubiņām ārpus bloka un griezu motoru, lai redzētu kas tur notiek ar smidzinātājiem. Viena sprausla atvērās pie 30-40 bāriem un līdz ar to spiediens necēlās virs 40. Tad nu pamēģināju tajā sprauslā ielikt veco smidzinātāju - tas pats. Pēctam visas sprauslas tika aizvestas uz Rīgu, uz Distehniku pārbaudei uz stenda. Te nu sāksies pati interesantākā daļa, ko mēs visi arī gribam zināt. Tā sprausla, kura mīza darbinot mašīnu uz stenda strādāja tā pat kā pārējās, jo vainīgs bija kaut kāds netīrums, kuru ar lielo spiedienu uz stenda visticamāk izsita ārā, jo augstspiediena sūknis ar motora darbināšanas apgriezieniem to nespēja izdarīt. Nolēmu ka dēļ tā netīruma tā sprausla ir jāizjauc, jāiztīra un pie reizes jārestaurē, jo tas viss iet komplektā. Un pats galvenais ko man pateica ir tas ka tām sprauslām regulācija nav nepieciešama!
Offline
kriii
21. Feb 2017, 15:46 #22

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Tad visas sprauslas, izņemot to vienu ir OK?
Offline
RSAWorkshop
21. Feb 2017, 15:48 #23

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7186

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Feb 2017, 15:36:55 @xaero rakstīja:
Es jūs, dārgie foruma biedri, apbrīnoju. Jūs veselu lapu esat piepļūtījuši ar saviem subjektīvajiem aizspriedumiem par manu izdarīto, iespējamajiem piektdienas vakara scenārijiem un latviešu valodas pareizrakstības pamācībām. Kam gan tas interesē?
Atradu problēmu kāpēc railā nebija spiediena. Izskrūvēju sprauslas ārā, apgriezu trubiņas otrādi, pieskrūvēju sprauslas pie trubiņām ārpus bloka un griezu motoru, lai redzētu kas tur notiek ar smidzinātājiem. Viena sprausla atvērās pie 30-40 bāriem un līdz ar to spiediens necēlās virs 40. Tad nu pamēģināju tajā sprauslā ielikt veco smidzinātāju - tas pats. Pēctam visas sprauslas tika aizvestas uz Rīgu, uz Distehniku pārbaudei uz stenda. Te nu sāksies pati interesantākā daļa, ko mēs visi arī gribam zināt. Tā sprausla, kura mīza darbinot mašīnu uz stenda strādāja tā pat kā pārējās, jo vainīgs bija kaut kāds netīrums, kuru ar lielo spiedienu uz stenda visticamāk izsita ārā, jo augstspiediena sūknis ar motora darbināšanas apgriezieniem to nespēja izdarīt. Nolēmu ka dēļ tā netīruma tā sprausla ir jāizjauc, jāiztīra un pie reizes jārestaurē, jo tas viss iet komplektā. Un pats galvenais ko man pateica ir tas ka tām sprauslām regulācija nav nepieciešama!
Vispār sprauslu atver signāls nevis spiediens. Un nav pirmā reize kad Distehnika neatrod vainu, bet restaurē un finālā tāpat nekas neiet. Vispār jau sprauslas ir jāregulē, tikai ir tādi dinozauri, kurus ne īsti var noregulēt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
xaero
21. Feb 2017, 17:28 #24

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Bet ja viena sprausla tek, līdz ar to sistēmā nespēj sadzīt to vajadzīgo spiedienu, lai kompis padotu signālu lai sāktu visas sprauslas smidzināt un dzinējs sāktu strādāt. Tas ir robežās no 180-300 bāriem.
Visas 6 sprauslas reāli smidzināja normāli pēc smidzinātāju nomaiņas kad tika uzliktas uz stenda, tikai tā, kurā bija bijis tas netīrums, tika drošības labad izjaukta, iztīrīta, atjaunota bumbiņas sēža, ielikta jauna bumbiņa, pēctam pieregulēta un salikta kopā - tas ko man pateica no tā kantora. Vai tas realitātē ir vai nav izdarīts, protams es pārbaudīt nevaru. Par distehnikas izdarīto spriedīšu tad, kad ielikšu dzinējā sprauslas un piedarbināšu.

[ Šo ziņu laboja xaero, 21 Feb 2017, 17:42:41 ]

Offline
RSAWorkshop
21. Feb 2017, 17:53 #25

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7186

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Atjaunota bumbiņas sēža
Bet nu ja tagad viss ies un vienas sprauslas remonts nav dārgāks par 90eur, tad nekāda vaina

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Feb 2017, 17:54:10 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
xaero
21. Feb 2017, 19:17 #26

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Nu tu vari piedāvāt citu nosaukumu bumbiņas sēžai bet es domāju ka tu saprati par ko ir runa. Vienai sprauslai iepriekš pieminētās darbības + vēl bija šaibīšu remkomplekts, izmaksā 45 euro un 50 euro par parējām 5 kopā, ka tiek uzliktas uz stenda. Uz stenda protams tika liktas visas 6. Kopā sanāk 45+50. Šie 95 euro nebūtu vispār jāmaksā, ja nebūtu tajā vienā sprauslā ticis netīrums, jo nomainot smidzinātājus nekāda pieregulēšana nebija vajadzīga vispār ( to parādīja stends, nevis manas domas). Secinājumus protams izdarat paši - ir tas tā vērts vai nav

[ Šo ziņu laboja xaero, 21 Feb 2017, 20:19:11 ]

Offline
xaero
05. Mar 2017, 16:48 #27

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Te nu būs rezultāti. Pirms smidzinātāju maiņas.
[URL=http://www.bildites.lv/a/4jvknbf3#hajt9z8g]
[/URL]
Nomainīti un nobraukti 50km.
[URL=http://www.bildites.lv/a/4jvknbf3#xfrbj65e]
[/URL]
Un pēc gandrīz 600km.
[URL=http://www.bildites.lv/a/4jvknbf3#43me3rdq]
[/URL]

[ Šo ziņu laboja xaero, 05 Mar 2017, 16:50:15 ]

Offline
RSAWorkshop
05. Mar 2017, 17:13 #28

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7186

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


05 Mar 2017, 16:48:45 @xaero rakstīja:
Te nu būs rezultāti. Pirms smidzinātāju maiņas.
[URL=http://www.bildites.lv/a/4jvknbf3#hajt9z8g]
[/URL]
Nomainīti un nobraukti 50km.
[URL=http://www.bildites.lv/a/4jvknbf3#xfrbj65e]
[/URL]
Un pēc gandrīz 600km.
[URL=http://www.bildites.lv/a/4jvknbf3#43me3rdq]
[/URL]
Tiem rādītājiem nav gandrīz nekāda vērtība, sprauslas ārā, uz stenda un izdruku ieliec šeit

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
xaero
05. Mar 2017, 17:27 #29

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Pie izdevumiem vēl pienāca klāt eļļas maiņa un eļļas filtrs, jo ilgstoši griežot, caur čurājošo sprauslu, karteris bija satecējis ar dīzeli. Ja es sprauslas pirms ielikšanas būtu jau pašā sākumā pārbaudījis šādā veidā, tad eļļas maiņa nebūtu bijusi vajadzīga. [URL=http://www.bildites.lv/a/k2z3s3uc#euxg5qja]
[/URL]
Offline
RSAWorkshop
05. Mar 2017, 17:29 #30

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7186

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

a ja nu dīzelis tek caur sūkņa blīvslēgu?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
xaero
05. Mar 2017, 17:39 #31

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Tu domā ka no tā, ka griezu dzinēju un nespēju iedadrbināt, sabojājās blīvslēgs? Nobraukti ir gandrīz 600km, tad jau vajadzēja eļļas līmenim caur ščupu jau pēc 20km šļākties ārā. Eļļas līmenis nav cēlies pēc maiņas Un tu pats reedzi atšķirību starp 50km un 600km. Uz stenda sanāk bija 0km. Tagad tur viss ir piestrādājies un arī uz stenda tagad būtu citi rezultāti. Vairs es viņas ārā nevilkšu, lai apmierinātu ziņkāri. Bet to stenda lapu es vēlāk ielikšu. Es savu esmu panācis - dzinējs darbojas kā pulkstenis, korekcijas ir tuvu ideālam un ar to man pietiek. Ja nebūtu gruzis, tad reāli būtu ticis beigās cauri ar 240 euro.

[ Šo ziņu laboja xaero, 05 Mar 2017, 18:27:02 ]

Offline
DjCrack
05. Mar 2017, 19:15 #32

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Es biju iznemis peugeotam visas 4 un aizvedu uz neringu, jo motors baigi raustijas un tad shie teica, ka remonts 90eur par sprauslu un jataisa visas. Ta nu neko darit, atbraucu pakal jau bija 140eur/gab, apsipa mani ka mazo
Offline
RSAWorkshop
05. Mar 2017, 19:27 #33

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7186

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


05 Mar 2017, 19:15:36 @DjCrack rakstīja:
Es biju iznemis peugeotam visas 4 un aizvedu uz neringu, jo motors baigi raustijas un tad shie teica, ka remonts 90eur par sprauslu un jataisa visas. Ta nu neko darit, atbraucu pakal jau bija 140eur/gab, apsipa mani ka mazo
Pie kam veselas 2x

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Norcha324
05. Mar 2017, 20:19 #34

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:

Traktoram pie 8000 mh augstspiediena sūknis nonāca uz pārbaudi dīzeļcentrā, viss esot ļoti labi - sūknis kā jauns
Pirms tam pie 4tmh un 6tmh smidzinātāji bija remontā abas reizes tikai teikts viss ir slikti ar smiltīm traktoru barojam... Bet tagad pēc šīs pārbaudes ADS kā jauns - tik kā tās smiltis to sūkni apgājušas...

Tāds bizness. Pat ja mazākās novirzes - netiršās un ierubī pilnu skaitli. Un ir pamatotas aizdomas pat ja vis ir ok, tad vienalga pasaka, ka viss ir beigts un neko nedarot noslauc pilnu skaitli, pierādīt klients neko nevar. Vaicāju vai varu piedalīties pie defektēšanas atbilde bija "nevar- tā tas nenotiek"
Offline
funkyasshit
05. Mar 2017, 20:50 #35

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Es tādu dīzeļu centru, kas apmierinātu arī neesmu atradis. RP Diesel likās sakarīgs pie Mola, bet tāds jancīgs, nepatika tā visu laiku atgādināšana, ka OE Bosch daļas un cenas kā nevienam.
Offline
RSAWorkshop
05. Mar 2017, 21:09 #36

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7186

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Man viens nelielā darbnīcā remontē sūkņus un sprauslas un nekad nav bijušas problēmas un arī cenas ļoti labas
Zinu, ka VP44 sūkņus tikai uz bosch centru un neko un nekad no Nēringa vai SNE serviss, par cik viņš taisa arī pumpadūžus, tad arī Distehnikas pakalpojumus vairs neizmantoju

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 05 Mar 2017, 21:10:27 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Dzhonatans
05. Mar 2017, 22:59 #37

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


05 Mar 2017, 21:09:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man viens nelielā darbnīcā remontē sūkņus un sprauslas un nekad nav bijušas problēmas un arī cenas ļoti labas
Zinu, ka VP44 sūkņus tikai uz bosch centru un neko un nekad no Nēringa vai SNE serviss, par cik viņš taisa arī pumpadūžus, tad arī Distehnikas pakalpojumus vairs neizmantoju


Nerings nemak remontet vp44?
Offline
xaero
05. Mar 2017, 23:28 #38

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Man attieksme no distehnikas patika. Neteica ka visas beigtas un taisi tik maku vaļā. Pateica ka varu arī savākt, jo visas ir ejošas un regulāciju nevajag. Varēju to vienu arī nevērt vaļā, bet izdomāju ka nav ko riskēt vairs ar to ka vēl kaut kas iekšā palicis. Dzīvoju Alūksnē, tā ka katru dienu uz dīzeļu centriem netieku.

[ Šo ziņu laboja xaero, 06 Mar 2017, 10:54:45 ]

Offline
funkyasshit
06. Mar 2017, 08:11 #39

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


05 Mar 2017, 22:59:45 @Dzhonatans rakstīja:

05 Mar 2017, 21:09:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man viens nelielā darbnīcā remontē sūkņus un sprauslas un nekad nav bijušas problēmas un arī cenas ļoti labas
Zinu, ka VP44 sūkņus tikai uz bosch centru un neko un nekad no Nēringa vai SNE serviss, par cik viņš taisa arī pumpadūžus, tad arī Distehnikas pakalpojumus vairs neizmantoju


Nerings nemak remontet vp44?


Ko Nerings vispār māk? Aizvedu sūkni, kad prasīju, kas par vainu, teica, ka vainas neesot. Pārlasījuši, pārtīrījuši un viss. Nekādus komentārus vispār nevarēja sniegt.
Es gribētu arī zināt uz kādiem rpm viņi balansē turbo asītes.
Offline
RSAWorkshop
06. Mar 2017, 09:43 #40

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7186

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


05 Mar 2017, 22:59:45 @Dzhonatans rakstīja:

05 Mar 2017, 21:09:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man viens nelielā darbnīcā remontē sūkņus un sprauslas un nekad nav bijušas problēmas un arī cenas ļoti labas
Zinu, ka VP44 sūkņus tikai uz bosch centru un neko un nekad no Nēringa vai SNE serviss, par cik viņš taisa arī pumpadūžus, tad arī Distehnikas pakalpojumus vairs neizmantoju


Nerings nemak remontet vp44?
neviens izņemot dīzeļcentru, visur kur ir kādreiz vests 100% gadījumos ir problēmas-slikti lec, jaudas zudumi un kas tik vēl ne, kopš tā laika vai nu 700-1000eur noloka dīzeļcentrā un par problēmu tiek aizmirsts vai PN kkur citur, kur čibināsies un meklēs kkādus variantus. Tas gan atticināms ur Rīgas dīzeļcentru, Valmierā dalbojobi strādā

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 06 Mar 2017, 09:44:14 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo