Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Auto iegāde, kas jāzina?

AutorsZiņojums
kkas
06. Jan 2017, 12:17 #21

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9403

Braucu ar: Alfu

tādiem 6+ gadus lietotiem auto no DE, gadu nobrauc un attapšanās pie palieliem remontiem ir realitāte.
galvenais atrast tādu sludinājumu, kur teksti par mega remontiem atbilst īstenībai. pēc tam jaunais saimnieks var braukt bēdu nezinādams.
Offline
gludeklis
06. Jan 2017, 17:18 #22

Kopš: 04. Jan 2017

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Paldies tiem, kas komentē pa tēmu.

Cik saprotu, tad jēdzīgs E90 šādā budžetā neiekļaujas un nav ko likt cerības uz tiem sludinājumiem?
Kāds var paskaidrot iemeslu, kāpēc vajag izvairīties no mazajiem motoriem? Jauda ziņā tas ir saprotams, bet vai viņi ātrāk tiek nokauti?

Paskatoties sludinājumus ir diezgan mazs 325 un 330 piedāvājums. Tos laikam neviens nepārdod
Offline
bum_bumz
06. Jan 2017, 18:24 #23

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6807

Braucu ar: E34


06 Jan 2017, 17:18:22 @gludeklis rakstīja:
Paldies tiem, kas komentē pa tēmu.

Cik saprotu, tad jēdzīgs E90 šādā budžetā neiekļaujas un nav ko likt cerības uz tiem sludinājumiem?
Kāds var paskaidrot iemeslu, kāpēc vajag izvairīties no mazajiem motoriem? Jauda ziņā tas ir saprotams, bet vai viņi ātrāk tiek nokauti?

Paskatoties sludinājumus ir diezgan mazs 325 un 330 piedāvājums. Tos laikam neviens nepārdod


Patēriņa ekonomija nekāda, vismaz Rīgā ne. Priekš mierīgas pārvietošanās der kā variants. Droši vien, ka arī uzticams, mierīgi braucot.
Lielos motorus. Ja reiz saved auto kārtībā, tad arī nākamos 5 un vairāk gadus droši brauc bēdu nezinādams. Tas cipars, ko prasa, ir pietiekami augsts, lai katrs otrais nebraukātu ar tādu + variants, ka ikdienas laušanai tur jau sanāk jauns aziāts.
Offline
markelis
06. Jan 2017, 18:30 #24

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12958

Braucu ar: eFku

ja budzets ir 6k, jaameklaa auto pa 4k. nu tad vismaz nebuus jaapleesh matus, jaanjem smskrediits un jaaraud cik viss ir slikti. bet nu ja pacots galvenais . . .

P.S. taas 6as pakas tachu nav visi gjimenes iekraajumi? vai veel labaak, ka naljikaa ir tikai pirmajai iemaksai un "paarejo no algas" ?

[ Šo ziņu laboja markelis, 06 Jan 2017, 18:33:38 ]

Offline
kkas
06. Jan 2017, 18:32 #25

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9403

Braucu ar: Alfu

vairāk jau pačots un auto labāks aprīkojums. arī protams bauda braukt, nezinu nevienu, kurš aiz laba prāta pārkāptu uz šujmašīnu pēc kkāda 3.0D. bet jāsaprot, ka lielam motoram vairāk maksā uzturēšana. vairāk eļļas vajag, sveces vairāk, filtri lielāki, ekstru vairāk un motori sarežģītāki- vairāk kam plīst.

[ Šo ziņu laboja kkas, 06 Jan 2017, 18:33:15 ]

Offline
wanksta
06. Jan 2017, 18:36 #26

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7403

Braucu ar: muti


06 Jan 2017, 18:30:20 @markelis rakstīja:
ja budzets ir 6k, jaameklaa auto pa 4k. nu tad vismaz nebuus jaapleesh matus, jaanjem smskrediits un jaaraud cik viss ir slikti. bet nu ja pacots galvenais . . .


Kā tas ir?
Pieņemot, ka esmu nolemis pirkt auto līdz 6tūkstošiem naudām,tas nozīmu, ka viss, kas man pieder ir seši tūkstoši?

A ja peerku pa 1000 eiro, tad vispaar esmu bomžara un visticamaak pat bez deklaretas dzivesvietas?!

[ Šo ziņu laboja wanksta, 06 Jan 2017, 18:36:53 ]

Offline
markelis
06. Jan 2017, 18:48 #27

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12958

Braucu ar: eFku


06 Jan 2017, 18:36:03 @wanksta rakstīja:

06 Jan 2017, 18:30:20 @markelis rakstīja:
ja budzets ir 6k, jaameklaa auto pa 4k. nu tad vismaz nebuus jaapleesh matus, jaanjem smskrediits un jaaraud cik viss ir slikti. bet nu ja pacots galvenais . . .


Kā tas ir?
Pieņemot, ka esmu nolemis pirkt auto līdz 6tūkstošiem naudām,tas nozīmu, ka viss, kas man pieder ir seši tūkstoši?

A ja peerku pa 1000 eiro, tad vispaar esmu bomžara un visticamaak pat bez deklaretas dzivesvietas?!



tu pat nevari iedomaaties cik ir taadi, kuri peerk pa 6k bet kontaa puse no peedeejas algas un pusnomaksaats kriits par mobilo.

P.S. paprasi vieteejiem perekupiem, cik vinjiem ir klientu, kuri bija gatavi njemt, bet banka atteica liizi un sms tik daudz nedod.

[ Šo ziņu laboja markelis, 06 Jan 2017, 18:50:43 ]

Offline
karlsonss
06. Jan 2017, 18:52 #28

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

markel tev fis, ka vinjam peec tam buus driksaa jalec?

un uzstaadiitais budzets tak nekaadiigi nenoziimee ka tik naudas arii ir.
Offline
wanksta
06. Jan 2017, 18:53 #29

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7403

Braucu ar: muti

labi labi, mogo klientuura ir cita teema
Offline
Strom
06. Jan 2017, 19:04 #30

Kopš: 29. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 350

Braucu ar:


06 Jan 2017, 11:49:44 @bum_bumz rakstīja:

06 Jan 2017, 04:18:44 @Strom rakstīja:
Zinu, ka pēdējā pus gada laikā izgājis cauri visiem galvenajiem mezgliem - motoram kapitālais, mainīta kārba, restaurēts reduktors utt. Cena par to auto īstenībā ir smieklīga, jo tur pēdējā gada laikā ir iestumti vairāk kā 2000eur, kas arī ir gandrīz puse no vērtības, tāpēc arī pārdod, jo psiholoģiski ar to vairs nevar sadzīvot un grib jaunāku mašīnu.

Nu un jēga kāda šiem filantropu un altruistu tekstiem? Tādu ir pilns SS. Šitam pusotrs gads, kas jau ir daudz. Parasti līdz gadam neizvelk.
Retorisks jautājums: Kā viņš jaunāku spēs uzturēt, ja šo nespēj pavilkt? Tā jau ir 75% šo sludinājumu būtība - paņem lētāko, nopistāko, tagad ir vīlušies, jo uzturēt nespēj un rezultātā dzejo mīlas pantiņus saviem drotiem.

Autoram: vidējā cena E90-91 līdz 2008.g. apmēram 9000K
Pa 6K jāskatās E46.


Kurā vietā Tu kaut ko izlasīji par to, ka viņš nevar pavilkt ne šo, ne jaunāku auto? Ja viņš nevarētu pavilkt mašīnu, tad nebūtu tur iekrāvis 2k eur, ne jau visiem ir nauda, lielākā daļa knapi mogo velk, kur nu vēl remontēt var atļauties. Iepriekš minētās lietas tiešām ir mainītas un remontētas, gan jau īpašnieks pats pircējam izstāstīs kur un ko ir ar to mašīnu darījis. Ne mana mašīna, ne mana nauda. Pārdod par sviestmaizi, jo ir zb braukt ar puspliku mazmotora e90, kurš ir izmaksājis gandrīz tikpat cik labs 330D mpakā, 330D vismaz nav žēl remontēt, sākumā.
Offline
bum_bumz
06. Jan 2017, 20:09 #31

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6807

Braucu ar: E34


06 Jan 2017, 19:04:56 @Strom rakstīja:
Kurā vietā Tu kaut ko izlasīji par to, ka viņš nevar pavilkt ne šo, ne jaunāku auto? Ja viņš nevarētu pavilkt mašīnu, tad nebūtu tur iekrāvis 2k eur, ne jau visiem ir nauda, lielākā daļa knapi mogo velk, kur nu vēl remontēt var atļauties. Iepriekš minētās lietas tiešām ir mainītas un remontētas, gan jau īpašnieks pats pircējam izstāstīs kur un ko ir ar to mašīnu darījis. Ne mana mašīna, ne mana nauda. Pārdod par sviestmaizi, jo ir zb braukt ar puspliku mazmotora e90, kurš ir izmaksājis gandrīz tikpat cik labs 330D mpakā, 330D vismaz nav žēl remontēt, sākumā.

Ok, ok. Vidējā aritmētiskā statistika nav tik rožaina, kā pats arī saki Topika veidotājs tad lai dur skatīties.
Offline
Siipols
07. Jan 2017, 00:58 #32

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


06 Jan 2017, 04:18:44 @Strom rakstīja:
Par pirmo neko nepateikšu, bet otro zinu labi. Cilvēks pirms pusotra gada to auto pats no Vācijas atbrauca (no Vācijas, nevis Lietuvas, gan jau vēl bildes telefonā saglabājušās no brauciena). Zinu, ka pēdējā pus gada laikā izgājis cauri visiem galvenajiem mezgliem - motoram kapitālais, mainīta kārba, restaurēts reduktors utt. Cena par to auto īstenībā ir smieklīga, jo tur pēdējā gada laikā ir iestumti vairāk kā 2000eur, kas arī ir gandrīz puse no vērtības, tāpēc arī pārdod, jo psiholoģiski ar to vairs nevar sadzīvot un grib jaunāku mašīnu. Neņemos arī apgalvot, ka auto ir izcilā stāvoklī, bet izdarīts priekš nākošā īpašnieka tur ir ļoti daudz. Un komplektācija tur arī nav pati pilnākā.

Tā ieguldītā summa ir ar bendzinu un nodokliem kopā? ja nē,tad realu mniskasti atvedis no vāczemes.....

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Siipols
07. Jan 2017, 01:00 #33

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


06 Jan 2017, 18:48:11 @markelis rakstīja:

tu pat nevari iedomaaties cik ir taadi, kuri peerk pa 6k bet kontaa puse no peedeejas algas un pusnomaksaats kriits par mobilo.

P.S. paprasi vieteejiem perekupiem, cik vinjiem ir klientu, kuri bija gatavi njemt, bet banka atteica liizi un sms tik daudz nedod.

Cieti ļoti daudz tieši tādu gadījumu

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Krishus
07. Jan 2017, 02:33 #34

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:


06 Jan 2017, 17:18:22 @gludeklis rakstīja:
Paldies tiem, kas komentē pa tēmu.

Cik saprotu, tad jēdzīgs E90 šādā budžetā neiekļaujas un nav ko likt cerības uz tiem sludinājumiem?
Kāds var paskaidrot iemeslu, kāpēc vajag izvairīties no mazajiem motoriem? Jauda ziņā tas ir saprotams, bet vai viņi ātrāk tiek nokauti?


Paskatoties sludinājumus ir diezgan mazs 325 un 330 piedāvājums. Tos laikam neviens nepārdod



Nokauti vinji nav, tiem motoriem ir taada "laba" slimiiba kaa eest DAUDZ ellu, kr4 jaapaarlasa motors, man ir viens e90, 318i, pirkts jauns LV, pie +/- 170k nobraukuma tas tika izdariits = 1.8k eur, saproti to, ka perekupi to motoru nomazgaas un viss tipa buus zajebis... nafig tos 1.8 un 2.0...
Offline
JankyLV
07. Jan 2017, 03:00 #35

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3046

Braucu ar: imperialblau

Neko sliktu nevaru teikt pa 2.0d
Offline
gludeklis
08. Jan 2017, 13:28 #36

Kopš: 04. Jan 2017

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Paldies tiem, kas palīdzēja.

Ņemot vērā ieteikumus, skatīšos uz E46 (325 vai 330).
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo