Online
Pašreiz BMWPower skatās 264 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: TA nākošgad...
Autors | Ziņojums |
Hesus | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
| neesmu interesējies par šo lietu. manis teiktais bija domāc tadā gadijumā ja šeit teiktais stājās spēkā. runāt, domāt var daudz, taču darīt ir jau cita lieta
----------------- Darbs ceļ vīru! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| likums jau ir pienjemts un jau IR staajies speekaa... tur jau taa lieta...
probleema visdriizaak ir tur, ka reaali pie mums situaacija ir taada, lai legalizeetu dugas vajag sporta auto teh pasi mashiinai, doma shiim paseem ir taada, lai legalizeetu _sporta_ mashiinu paarvietoshanos pa koplietoshanas celjiem, un sporta mashiinas shinii gadiijumaa ir tikai rallijam domaataas, jo taam ir jaaveic paarbraucieni starp aatrumposmiem pa koplietoshanas celjiem, shiis pases paraksta, cik zinu, viens cilveeks, Dzho Labuckas. Reaali pie mums ir taa, ja gribi sev kaut ko "sportisku" _ielas_ mashiinaa (dugas), tad shie cilveeki uzspljauj idejai, un nokaarto sporta teh pasi shai mashiinai, bet sacensiibaas veelaak nepiedalaas, brauc ar shiem "tankiem" pa ielu, ja notiek celju satiksmes negadiijums, tad shii mashiina ieguus daudz mazaakus bojaajumus, bet vairaak cietiis otrs auto, "vairaak" reizeem var noziimeet smagas traumas pasazhieriem tanii otraa mashiinaa, tad saak peetiit, kaadeelj taa, izraadaas vienai mashiinai ir droshiibas karkass, kas buutiski palielina auto virsbuuves stingriibu, neljauj "amortizeet" sadursmi, tad saak jautaat, kaadeelj tam vispaar ir dugas, kas iedeva sporta teh pasi, kaadeelj... vienkaarshi Dzho laikam neveelas sev radiit shaadu sitaaciju, un tika pienjemts jaunais likums...
Normaalaa valstii, kaa Hesus piemineetaas - Vaacija, UK utt. ir sadalja parastajaa teh. pasee, kur arii ir atziimeetas izmainjas shim auto, un, gan jau, ir arii kaadi noteikumi, kas sadala atbildiibu augstaak mineetaas situaacijaas, pie mums ir bardaks, kuram labaaki sakari, tam labveeliigaakus likumus/noteikumus pienjem... mees tak dziivojam Latvijaa | Offline | | |
Harcix | | Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| kaa jau teicu un buus i dugas i loud exaust i teias spoilers. priv
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
Mulder | | Kopš: 07. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12482
Braucu ar: smp
| izklausaas tipa taa: tu nedriiksti likt dugas, jo tad tev ir lielaaka izredze izdziivot attieciibaa pret citiem...
a kaa tad ar visiem dzhipiem, kuriem ir "kjengursitamie"? avaarijas gadiijumaa taads meesls otram autinjam arii nodara nopietnu skaadi!
vai arii, piem., man ir 1. zhigulis un tev ir volvo S80. domaaju, ka mums saskrienoties nav vienaadas iespeejas guut vienaadas traumas...
visiem it kaa jaabuut vienliidziigiem satiksmes droshiibas zinjaa un taadeelj arii peec buutiibas buutu jaanoveersh shaadas situaacijas! visi brauks ar 2. golfiem, bez dugaam un kjengursitamajiem! bez air bag utt...
tip shitaa es sapratu probleemas izklaastu, ko JZ pasniedza... | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
2004-07-26 16:30, Mulder rakstīja:
a kaa tad ar visiem dzhipiem, kuriem ir "kjengursitamie"?
Kjengursitamie arī nedrīkst vairs būt. Bet šis aizliegums vairāk saistīts ar gājējiem, jo ķengursitamais trieciena rezultātā sadragā gājēju nepajokam (jo mazāks saskares lauks, bet spēks tāds pats kā uzkrītot uz motora pārsega, bet lielāks virsmas laukums šo spēku mazina (izkliedē)).[ This message was edited by: Bimmer on 2004-07-26 16:37 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Mulder, redzi, ruupniicaa mashiinas ziimee un projektee daudz daudz inzhenieru ar lieliem diplomiem, un tad tas viss pasaakums tiek testeets, tas atbilst kaut kaadaamiem normatiiviem un ir atziits par droshu kopeejaa satiksmee, bet Tu, ar savu droshiibas karkasu, sho lietu buutiski izmaini... taa arii tas tiek nosaukt - buutiskas izmainjas auto virsbuuves konstrukcija... un par taam izredzeem izdziivot, tas ir tikai skats no viena punkta, tu, ar to droshiibas karkasu, esi netieshi vainiigs, ka tam otram auto ir vairaak bojaajumu nekaa tavam, jo, kaa jau teicu, tad auto projektee taa, lai sadursmes gadiijumaa, kuzavs, deformeejoties, amortizeetu sho triecienu, nevis atlektu kaa beisbola bumbinja...
Harciks, tev nav bail taa reklameet sevi? es nedraudu, tas ir tikai jautaajums... katraa gadiijumaa, ja man buutu taada iespeeja noorganizeet tevis reklameeto pasaakumu, es taadu reklaamu publiskaa forumaa nemestu... jo tu vari iegaazt ne tikai sevi, bet arii citus, tanii pasaakumaa iesaistiitos... padomaa bish... | Offline | | |
ma924 | | Kopš: 08. May 2003
Ziņojumi: 496
Braucu ar: turboporku
| JZ, uzraksti, lūdzu, precīzu likuma nosaukumu, kura normas paredz, ka satiksmē nedrīkstēs piedalīties auto ar dugām. | Offline | | |
ma924 | | Kopš: 08. May 2003
Ziņojumi: 496
Braucu ar: turboporku
| Tātad, atradu normatīvo aktu, kurš nosaka nosaka kārtību, kādā tiek veikta vieglo automobiļu(turpmāk – transportlīdzekļi) valsts tehniskā apskate un tehniskā kontrole uz ceļiem.
Tie ir Ministru kabineta 2004.04.29. Noteikumi Nr.466 „Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem”
Saskaņā ar minēto noteikumu 621.punktu, kurš nosaka prasības Virsbūvei un kabīnei:
621.1. Nav atļauts mainīt transportlīdzekļa virsbūves, kabīnes konstrukciju, izņemot gadījumus, ja pārbūve saskaņota līdz 2002.gada 18.martam.
621.2. Virsbūvei, kabīnei un citu virsbūves elementu stiprinājuma vietām pie tās nedrīkst būt stiprību ietekmējoši mehāniski vai korozijas bojājumi un deformācijas. Deformācijas, mehāniski bojājumi, korozijas bojājumi vai konstruktīvi pārveidojumi, kas neietekmē virsbūves vai kabīnes stiprību, nedrīkst veidot asas malas vai bīstamus izvirzījumus, kas varētu apdraudēt citus satiksmes dalībniekus.
621.3. Transportlīdzekļa virsbūves krāsojums un aprīkojums nedrīkst līdzināties operatīvo transportlīdzekļu krāsojumam un aprīkojumam konfigurācijas un krāsu salikuma ziņā, maldinot pārējos ceļu satiksmes dalībniekus.
621.4. M1 kategorijas automobiļiem, kas tiek izmantoti rallijā sērijveida (standarta) klasē, drīkst uzstādīt drošības lokus vai karkasu. Lokiem un karkasam jābūt sertificētiem un atbilstoši marķētiem saskaņā ar Latvijas Automobiļu federācijas (turpmāk – LAF) prasībām, kā arī jābūt attiecīgiem ierakstiem LAF izsniegtajā sporta automobiļa tehniskajā pasē.
Savukārt saskaņā ar 624.punktu, kurš nosaka prasības buferiem, aerodinamikas elementiem:
624.1. Transportlīdzeklim jābūt aprīkotam ar tā konstrukcijā paredzētajiem buferiem. Ja automobilis aprīkots ar izgatavotāja neuzstādītiem buferiem, to pamatā nedrīkst būt metāla velmējumi, profili, vai līdzīgi izstrādājumi, kas nevar kalpot par triecienu slāpējošu elementu, notiekot sadursmei nelielā ātrumā.
Buferiem jābūt droši nostiprinātiem, bez asām malām vai izvirzījumiem, kas varētu apdraudēt citus satiksmes dalībniekus. Tie nedrīkst ietekmēt apgaismes un gaismas signalizācijas ierīču darbības efektivitāti.
624.2. Aerodinamikas elementiem jābūt droši nostiprinātiem, bez to izturību ietekmējošiem bojājumiem. Tie nedrīkst ietekmēt apgaismes un gaismas signalizācijas ierīču darbības efektivitāti un ierobežot transportlīdzekļa vadītāja redzamības zonu. Uz aerodinamikas elementiem attiecināmas arī 622.1 koda prasības.
| Offline | | |
|
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Neredzu punktu,ka nedriiks likt dugas,vieniigais taam jaabuut sertificeetaam! Taas nedriiks buut ar asaam malaam utt.,bet,ka ielas mashiinai nedriikst? | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Es iisti nesapratu, vai driikst standartauto buut uzstadiiti glaazu savilceeji?
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|