Online
Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 330d vārās augšā
Autors | Ziņojums |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8267
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| te čalim izskatās ir papadoss, vairs nav svarīgi cik reizes viņš tur uzvārījis to nabagu | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
23 Aug 2016, 20:51:43 @edzhaans rakstīja:
kas kuram skaitās pārkarsēts, pirmkārt tā bulta nav precīza, otrām kārtām kā kurš uzvaŗa, cits pohujā brauc, nemaz neredzot ka tā bulta jau sen redlainā, cits pie pie katra donga skatās OBC.
"Tā bulta" tiek softiski turēta uz 90, lai gan reāli šķidrums var staigāt 80 - 100. Ja arī bulta tāpat staigātu, tad bembisti autogeji apgāztu rusbemu ar saviem bembjiem un dzeses problēmām. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Galva plaisa un ejam gulet!
Nekada blives mainja un slipeshana nelidzes.
Janjem motors no venjamina
Bet pratigak butu atdot auto servisa, ja pasham pat atgaisot nesanak...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Pff šrotā vesels motors 150e
| Offline | | |
Rolizze | | Kopš: 16. Nov 2015
No: Viļāni
Ziņojumi: 745
Braucu ar: A4
|
23 Aug 2016, 23:52:31 @AF rakstīja:
Pff šrotā vesels motors 150e
pss. valmieraa srotaa A.R.D pa pliku dzineju kurs gadu nostavejis ara zem pleves apklats prasa 250 europas naudas.
jebak jebak | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4054
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Comam ari 330d varijas,tik kautds cirkulacijas suknis vai termostats bija pie vainas,neatceros,bija ziema,neskaitamas reizes uzvarija to auto,vel tagad brauc,tas bija pirms 10gadiem,kad e46 maksaja 10k ls | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2309
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
23 Aug 2016, 21:00:45 @Laoshi rakstīja:
23 Aug 2016, 20:51:43 @edzhaans rakstīja:
kas kuram skaitās pārkarsēts, pirmkārt tā bulta nav precīza, otrām kārtām kā kurš uzvaŗa, cits pohujā brauc, nemaz neredzot ka tā bulta jau sen redlainā, cits pie pie katra donga skatās OBC.
"Tā bulta" tiek softiski turēta uz 90, lai gan reāli šķidrums var staigāt 80 - 100. Ja arī bulta tāpat staigātu, tad bembisti autogeji apgāztu rusbemu ar saviem bembjiem un dzeses problēmām.
Bulta pa vidu ir no 77-115 grādiem. 3.0d | Offline | | |
Surr | | Kopš: 23. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1834
Braucu ar: Kaskaiš
|
23 Aug 2016, 22:03:23 @Driver rakstīja:
Galva plaisa un ejam gulet!
Nekada blives mainja un slipeshana nelidzes.
Janjem motors no venjamina
Bet pratigak butu atdot auto servisa, ja pasham pat atgaisot nesanak...
+1
Vienīgi, servisā atdodot visdrīzāk izskanēs teksts par mītisko galvas blīvi: "iespējams jāslīpē galva, jo motorā putra tak nav, eļļa ideāli tīra"
Ne jau galvas blīvē parasti ir problēma, bet gan plaisā, mazākā vai lielākā. Un plaisa galvā parasti nozīmē ka eļļā putras nebūs - bet būs spiediens sistēmā. Teksti par galvas blīvi parasti ir tāda sevis/klienta mierināšana. Kāds var minēt piemēru no personīgās pieredzes, kad vienkārša galvas blīves maiņa būtu atrisinājusi problēmu?
Tas pats ar atgaisošanu. Vari gaisot kaut 2 dienas no vietas ja dzesēšanas sistēmā caur plaisu galvā pūš iekšā spiedienu [ Šo ziņu laboja Surr, 24 Aug 2016, 13:38:23 ] | Offline | | |
|
shvillis | | Kopš: 02. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3293
Braucu ar: smaidu...
| Arii to pashu jaasaka,ka buus jaamaina galvu,nekas cits tur neliiddzees... | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16310
Braucu ar:
|
24 Aug 2016, 13:33:32 @Surr rakstīja:
23 Aug 2016, 22:03:23 @Driver rakstīja:
Galva plaisa un ejam gulet!
Nekada blives mainja un slipeshana nelidzes.
Janjem motors no venjamina
Bet pratigak butu atdot auto servisa, ja pasham pat atgaisot nesanak...
+1
Vienīgi, servisā atdodot visdrīzāk izskanēs teksts par mītisko galvas blīvi: "iespējams jāslīpē galva, jo motorā putra tak nav, eļļa ideāli tīra"
Ne jau galvas blīvē parasti ir problēma, bet gan plaisā, mazākā vai lielākā. Un plaisa galvā parasti nozīmē ka eļļā putras nebūs - bet būs spiediens sistēmā. Teksti par galvas blīvi parasti ir tāda sevis/klienta mierināšana. Kāds var minēt piemēru no personīgās pieredzes, kad vienkārša galvas blīves maiņa būtu atrisinājusi problēmu?
Tas pats ar atgaisošanu. Vari gaisot kaut 2 dienas no vietas ja dzesēšanas sistēmā caur plaisu galvā pūš iekšā spiedienu
90% gadijumu noslipe galvu un jaunu blivi un viss atrisinats,ir motori kuriem tiešam biež ir plaisas galvā,bet tadu ir mazakums | Offline | | |
Archaa | | Kopš: 23. Aug 2016
Ziņojumi: 6
Braucu ar: E60
| Okey,paldies visiem par atsaucību !
| Offline | | |
kere8 | | Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| ir braukts ar nepareizo atgaisaciju ar 3d gan bez suknja siksnas gabalus ap 10km lidz bulta aiziet uz sarkano zonu un vis gerai gerai | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8267
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
|
24 Aug 2016, 23:34:41 @Archaa rakstīja:
Okey,paldies visiem par atsaucību !
šahs un mats? | Offline | | |
Puxxx | | Kopš: 01. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4203
Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l
| Nomaini ūdenssūkni
----------------- Happy Drift Friends
RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli! | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16310
Braucu ar:
|
25 Aug 2016, 08:05:30 @Puxxx rakstīja:
Nomaini ūdenssūkni
starp citu jā,varbut lapstiņas sabirušas čupā vai iet uz ass pa tukšo | Offline | | |
Archaa | | Kopš: 23. Aug 2016
Ziņojumi: 6
Braucu ar: E60
| Viss ok,izrādijās ka termostats bija vecs un neatverās,tas tika nomainīts un tagad viss chill. [ Šo ziņu laboja Archaa, 31 Aug 2016, 15:42:34 ] | Offline | | |
|
vernersb | | Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
31 Aug 2016, 15:37:37 @Archaa rakstīja:
Viss ok,izrādijās ka termostats neatverās.
Labs!
Daudziem te pshiem vajag galvas remontus | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4983
Braucu ar: cieņu
|
23 Aug 2016, 17:10:00 @Archaa rakstīja:
Iemetu arī E46 forumā,bet varbūt te ātrāk sniegs atbildi.
Sveiki,tātad vienu dienu mierīgi braucot,pārplīsa dzese truba,protams viss antifrīzs izlija,un pedeja brīdi pamaniju ka temp. stabiņš aizgājis lidz redlainam.Tika nomainīta truba,saliets antifrīzs.Itkā viss ir labi,pirmās 20min,pēc tam motors sāk vārīties,izskanēja idejas (no servisa automehāniķiem) ka varētu neatvērties termostats,bojāta ventilatora mufte un protams galvas blīves maiņa,tika noskaidrots ka termostats atveras,mufte tika nomainīta,bet problēma neatrisinājās,joprojām turpina vārīties.Gribēju pārliecināties vai tā tiešām ir galvas blīves vaina,jo negribu lai ir tā,ka nomainu un problēma nav atrisināta,jo tas tomēr ir samērā dārgs prieks.Varbūt kādam tā ir gadījies,vai saskāries ar tādu problēmu.
E46 330D 135kw
Paldies jau iepriekš !
| Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9403
Braucu ar: Alfu
| problēma būtu atrisināta arī nomainot motoru
bet vispār | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12959
Braucu ar: eFku
|
24 Aug 2016, 13:33:32 @Surr rakstīja:
23 Aug 2016, 22:03:23 @Driver rakstīja:
Galva plaisa un ejam gulet!
Nekada blives mainja un slipeshana nelidzes.
Janjem motors no venjamina
Bet pratigak butu atdot auto servisa, ja pasham pat atgaisot nesanak...
+1
Vienīgi, servisā atdodot visdrīzāk izskanēs teksts par mītisko galvas blīvi: "iespējams jāslīpē galva, jo motorā putra tak nav, eļļa ideāli tīra"
Ne jau galvas blīvē parasti ir problēma, bet gan plaisā, mazākā vai lielākā. Un plaisa galvā parasti nozīmē ka eļļā putras nebūs - bet būs spiediens sistēmā. Teksti par galvas blīvi parasti ir tāda sevis/klienta mierināšana. [B]Kāds var minēt piemēru no personīgās pieredzes, kad vienkārša galvas blīves maiņa būtu atrisinājusi problēmu?/B]
Tas pats ar atgaisošanu. Vari gaisot kaut 2 dienas no vietas ja dzesēšanas sistēmā caur plaisu galvā pūš iekšā spiedienu
jaa. sen atpakalj bij tas pats ar m20b20 motoru. zem korkja bij emulsija, karsa utt. galvas sliipeshana + jauna bliive jautaajumu atrisinaaja. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|