Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 330d vārās augšā

AutorsZiņojums
Jurchixx
23. Aug 2016, 20:57 #21

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8267

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

te čalim izskatās ir papadoss, vairs nav svarīgi cik reizes viņš tur uzvārījis to nabagu
Offline
Laoshi
23. Aug 2016, 21:00 #22

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


23 Aug 2016, 20:51:43 @edzhaans rakstīja:
kas kuram skaitās pārkarsēts, pirmkārt tā bulta nav precīza, otrām kārtām kā kurš uzvaŗa, cits pohujā brauc, nemaz neredzot ka tā bulta jau sen redlainā, cits pie pie katra donga skatās OBC.


"Tā bulta" tiek softiski turēta uz 90, lai gan reāli šķidrums var staigāt 80 - 100. Ja arī bulta tāpat staigātu, tad bembisti autogeji apgāztu rusbemu ar saviem bembjiem un dzeses problēmām.
Offline
Driver
23. Aug 2016, 22:03 #23

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Galva plaisa un ejam gulet!
Nekada blives mainja un slipeshana nelidzes.

Janjem motors no venjamina

Bet pratigak butu atdot auto servisa, ja pasham pat atgaisot nesanak...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AF
23. Aug 2016, 23:52 #24

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Pff šrotā vesels motors 150e
Offline
Rolizze
24. Aug 2016, 01:58 #25

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


23 Aug 2016, 23:52:31 @AF rakstīja:
Pff šrotā vesels motors 150e


pss. valmieraa srotaa A.R.D pa pliku dzineju kurs gadu nostavejis ara zem pleves apklats prasa 250 europas naudas.
jebak jebak
Offline
spriditis
24. Aug 2016, 05:20 #26

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4054

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Comam ari 330d varijas,tik kautds cirkulacijas suknis vai termostats bija pie vainas,neatceros,bija ziema,neskaitamas reizes uzvarija to auto,vel tagad brauc,tas bija pirms 10gadiem,kad e46 maksaja 10k ls
Offline
Peecis
24. Aug 2016, 13:13 #27

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


23 Aug 2016, 21:00:45 @Laoshi rakstīja:

23 Aug 2016, 20:51:43 @edzhaans rakstīja:
kas kuram skaitās pārkarsēts, pirmkārt tā bulta nav precīza, otrām kārtām kā kurš uzvaŗa, cits pohujā brauc, nemaz neredzot ka tā bulta jau sen redlainā, cits pie pie katra donga skatās OBC.


"Tā bulta" tiek softiski turēta uz 90, lai gan reāli šķidrums var staigāt 80 - 100. Ja arī bulta tāpat staigātu, tad bembisti autogeji apgāztu rusbemu ar saviem bembjiem un dzeses problēmām.

Bulta pa vidu ir no 77-115 grādiem. 3.0d
Offline
Surr
24. Aug 2016, 13:33 #28

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1834

Braucu ar: Kaskaiš


23 Aug 2016, 22:03:23 @Driver rakstīja:
Galva plaisa un ejam gulet!
Nekada blives mainja un slipeshana nelidzes.

Janjem motors no venjamina

Bet pratigak butu atdot auto servisa, ja pasham pat atgaisot nesanak...

+1

Vienīgi, servisā atdodot visdrīzāk izskanēs teksts par mītisko galvas blīvi: "iespējams jāslīpē galva, jo motorā putra tak nav, eļļa ideāli tīra"

Ne jau galvas blīvē parasti ir problēma, bet gan plaisā, mazākā vai lielākā. Un plaisa galvā parasti nozīmē ka eļļā putras nebūs - bet būs spiediens sistēmā. Teksti par galvas blīvi parasti ir tāda sevis/klienta mierināšana. Kāds var minēt piemēru no personīgās pieredzes, kad vienkārša galvas blīves maiņa būtu atrisinājusi problēmu?

Tas pats ar atgaisošanu. Vari gaisot kaut 2 dienas no vietas ja dzesēšanas sistēmā caur plaisu galvā pūš iekšā spiedienu

[ Šo ziņu laboja Surr, 24 Aug 2016, 13:38:23 ]

Offline
shvillis
24. Aug 2016, 14:00 #29

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...

Arii to pashu jaasaka,ka buus jaamaina galvu,nekas cits tur neliiddzees...
Offline
uldens1
24. Aug 2016, 14:12 #30

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16310

Braucu ar:


24 Aug 2016, 13:33:32 @Surr rakstīja:

23 Aug 2016, 22:03:23 @Driver rakstīja:
Galva plaisa un ejam gulet!
Nekada blives mainja un slipeshana nelidzes.

Janjem motors no venjamina

Bet pratigak butu atdot auto servisa, ja pasham pat atgaisot nesanak...

+1

Vienīgi, servisā atdodot visdrīzāk izskanēs teksts par mītisko galvas blīvi: "iespējams jāslīpē galva, jo motorā putra tak nav, eļļa ideāli tīra"

Ne jau galvas blīvē parasti ir problēma, bet gan plaisā, mazākā vai lielākā. Un plaisa galvā parasti nozīmē ka eļļā putras nebūs - bet būs spiediens sistēmā. Teksti par galvas blīvi parasti ir tāda sevis/klienta mierināšana. Kāds var minēt piemēru no personīgās pieredzes, kad vienkārša galvas blīves maiņa būtu atrisinājusi problēmu?

Tas pats ar atgaisošanu. Vari gaisot kaut 2 dienas no vietas ja dzesēšanas sistēmā caur plaisu galvā pūš iekšā spiedienu
90% gadijumu noslipe galvu un jaunu blivi un viss atrisinats,ir motori kuriem tiešam biež ir plaisas galvā,bet tadu ir mazakums
Offline
Archaa
24. Aug 2016, 23:34 #31

Kopš: 23. Aug 2016

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E60

Okey,paldies visiem par atsaucību !

Offline
kere8
25. Aug 2016, 00:12 #32

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

ir braukts ar nepareizo atgaisaciju ar 3d gan bez suknja siksnas gabalus ap 10km lidz bulta aiziet uz sarkano zonu un vis gerai gerai
Offline
Jurchixx
25. Aug 2016, 00:37 #33

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8267

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


24 Aug 2016, 23:34:41 @Archaa rakstīja:
Okey,paldies visiem par atsaucību !




šahs un mats?
Offline
Puxxx
25. Aug 2016, 08:05 #34

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

Nomaini ūdenssūkni

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
uldens1
25. Aug 2016, 09:54 #35

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16310

Braucu ar:


25 Aug 2016, 08:05:30 @Puxxx rakstīja:
Nomaini ūdenssūkni
starp citu jā,varbut lapstiņas sabirušas čupā vai iet uz ass pa tukšo
Offline
Archaa
31. Aug 2016, 15:37 #36

Kopš: 23. Aug 2016

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E60

Viss ok,izrādijās ka termostats bija vecs un neatverās,tas tika nomainīts un tagad viss chill.

[ Šo ziņu laboja Archaa, 31 Aug 2016, 15:42:34 ]

Offline
vernersb
31. Aug 2016, 15:41 #37

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


31 Aug 2016, 15:37:37 @Archaa rakstīja:
Viss ok,izrādijās ka termostats neatverās.

Labs!
Daudziem te pshiem vajag galvas remontus
Offline
Mikels
31. Aug 2016, 15:47 #38

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4983

Braucu ar: cieņu


23 Aug 2016, 17:10:00 @Archaa rakstīja:
Iemetu arī E46 forumā,bet varbūt te ātrāk sniegs atbildi.

Sveiki,tātad vienu dienu mierīgi braucot,pārplīsa dzese truba,protams viss antifrīzs izlija,un pedeja brīdi pamaniju ka temp. stabiņš aizgājis lidz redlainam.Tika nomainīta truba,saliets antifrīzs.Itkā viss ir labi,pirmās 20min,pēc tam motors sāk vārīties,izskanēja idejas (no servisa automehāniķiem) ka varētu neatvērties termostats,bojāta ventilatora mufte un protams galvas blīves maiņa,tika noskaidrots ka termostats atveras,mufte tika nomainīta,bet problēma neatrisinājās,joprojām turpina vārīties.Gribēju pārliecināties vai tā tiešām ir galvas blīves vaina,jo negribu lai ir tā,ka nomainu un problēma nav atrisināta,jo tas tomēr ir samērā dārgs prieks.Varbūt kādam tā ir gadījies,vai saskāries ar tādu problēmu.

E46 330D 135kw

Paldies jau iepriekš !

Offline
kkas
31. Aug 2016, 15:54 #39

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9403

Braucu ar: Alfu

problēma būtu atrisināta arī nomainot motoru
bet vispār
Offline
markelis
31. Aug 2016, 15:54 #40

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12959

Braucu ar: eFku


24 Aug 2016, 13:33:32 @Surr rakstīja:

23 Aug 2016, 22:03:23 @Driver rakstīja:
Galva plaisa un ejam gulet!
Nekada blives mainja un slipeshana nelidzes.

Janjem motors no venjamina

Bet pratigak butu atdot auto servisa, ja pasham pat atgaisot nesanak...

+1

Vienīgi, servisā atdodot visdrīzāk izskanēs teksts par mītisko galvas blīvi: "iespējams jāslīpē galva, jo motorā putra tak nav, eļļa ideāli tīra"

Ne jau galvas blīvē parasti ir problēma, bet gan plaisā, mazākā vai lielākā. Un plaisa galvā parasti nozīmē ka eļļā putras nebūs - bet būs spiediens sistēmā. Teksti par galvas blīvi parasti ir tāda sevis/klienta mierināšana. [B]Kāds var minēt piemēru no personīgās pieredzes, kad vienkārša galvas blīves maiņa būtu atrisinājusi problēmu?/B]

Tas pats ar atgaisošanu. Vari gaisot kaut 2 dienas no vietas ja dzesēšanas sistēmā caur plaisu galvā pūš iekšā spiedienu


jaa. sen atpakalj bij tas pats ar m20b20 motoru. zem korkja bij emulsija, karsa utt. galvas sliipeshana + jauna bliive jautaajumu atrisinaaja.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo