Online
Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW 530D E60 Nav jaudas pēc 2000 RPM (MAX 3500RPM)
Autors | Ziņojums |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Nesaki viss, bija simptomi taadi pashi, vainiigs kkaads vaarstwlis bija | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
27 Jun 2016, 23:43:18 @DisCumple rakstīja:
Serviss teica ka turbina, tad aizvedām uz SARKANDAUGAVAS ( pie raf) servisu diagnostiku, tur vajadzēja izgriezt to mikrofiltru ( kas bija diezgan lētāk nekā citi prasa). Šobrīd jau gaduvai pat 2, nekādu problēmu.
Bija tāda pati problēma ka tev.
Kuru mikrofiltru? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| To pashu, delj kura nav pretspiediena sistema un auto vienk neiet
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4378
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
28 Jun 2016, 07:56:23 @Ridlihs rakstīja:
27 Jun 2016, 23:43:18 @DisCumple rakstīja:
Serviss teica ka turbina, tad aizvedām uz SARKANDAUGAVAS ( pie raf) servisu diagnostiku, tur vajadzēja izgriezt to mikrofiltru ( kas bija diezgan lētāk nekā citi prasa). Šobrīd jau gaduvai pat 2, nekādu problēmu.
Bija tāda pati problēma ka tev.
Kuru mikrofiltru?
Mikrofiltrs ir salona filtrs. Un ne viens vien bembists ir zvanījis, lai grieztu ara DPF, jo paneli parādās Microfilter kļūda.
Varu teikt tikai to, ka kāds te ir apčakarēts.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| Jātaisa bizīts.... piedāvājam salona filtra filtra izgriešanu un izprogramēšanu | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 12. Apr 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 33
Braucu ar: F31 320d,e46 330d
|
28 Jun 2016, 09:40:10 @Kaross rakstīja:
28 Jun 2016, 07:56:23 @Ridlihs rakstīja:
27 Jun 2016, 23:43:18 @DisCumple rakstīja:
Serviss teica ka turbina, tad aizvedām uz SARKANDAUGAVAS ( pie raf) servisu diagnostiku, tur vajadzēja izgriezt to mikrofiltru ( kas bija diezgan lētāk nekā citi prasa). Šobrīd jau gaduvai pat 2, nekādu problēmu.
Bija tāda pati problēma ka tev.
Kuru mikrofiltru?
Mikrofiltrs ir salona filtrs. Un ne viens vien bembists ir zvanījis, lai grieztu ara DPF, jo paneli parādās Microfilter kļūda.
Varu teikt tikai to, ka kāds te ir apčakarēts.
Tas jau tāpat kā pēc eļļas maiņas pēkšņi sajūtas tādas, ka autiņš ripo daudz brīvāk...
Viss ir galvā | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8309
Braucu ar: e39 523
|
28 Jun 2016, 09:47:10 @Ridlihs rakstīja:
Jātaisa bizīts.... piedāvājam salona filtra filtra izgriešanu un izprogramēšanu
Galvenais pateikt, ka tas dos +10 hp būs uzreiz pilns ar želejgalvām rindā | Offline | | |
mrkashell | | Kopš: 28. Jun 2015
No: Sigulda
Ziņojumi: 112
Braucu ar: e61
|
27 Jun 2016, 20:37:58 @celmzzz rakstīja:
27 Jun 2016, 20:28:21 @howitzer rakstīja:
E60 530D nevienā apgriezienu diapazonā nav jaudas.
Līdz 2000 apgriezieniem iet kā vajadzētu attiecīgi motora jaudai, virs 2000 izmaiņu nav, spaidi pedāli cik gribi un max 3500 apgriezieni. Turbīna neslēdzas iekšā un viss, motors strādā perfekti un lec uz pirmā.
izskataas pec turbiinas elektriska reguleetaaja.. man bija identiski ta pati vaina / kad maigi uzdod gazi lidz 2k taa iet, ka vairaak ta vsp knapi kust, nopirku no marihuana pie karosa parbauditu, bet izradijaas ka tas ir 3.0d nevis 2.5d turbina cita, regulators cits-ta ka ir viens ejosh 50e, sev nedabuju pliku regulatoru- nopirku ar visu turbinu[ Šo ziņu laboja mrkashell, 28 Jun 2016, 11:05:41 ] | Offline | | |
|
celmzzz | | Kopš: 27. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 5
Braucu ar: Dark Majesty
|
27 Jun 2016, 23:43:18 @DisCumple rakstīja:
Serviss teica ka turbina, tad aizvedām uz SARKANDAUGAVAS ( pie raf) servisu diagnostiku, tur vajadzēja izgriezt to mikrofiltru ( kas bija diezgan lētāk nekā citi prasa). Šobrīd jau gaduvai pat 2, nekādu problēmu.
Bija tāda pati problēma ka tev.
Šodien uztaisīju pilno diagnostiku.
Kaa jau visām mašīnām izmeta daudz sīko elektronikas gljuku ( varbút BMW vairāk nekā citām mašīnām ) par kuriem nemaz neiespringstu.
Manifoldā spiediens it kā viss ok
Fiksi uzmetu no cita ejoša E60 MAP sensoru pārbaudīt vai nav tur vaina, nekādu izmaińu.
Rīt jauks turbīnu nost un skatiisies vai vaina tur, bet pirms tam EGR pamocīs, varbūt ka šis nikjojās. | Offline | | |
celmzzz | | Kopš: 27. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 5
Braucu ar: Dark Majesty
|
28 Jun 2016, 10:59:33 @mrkashell rakstīja:
27 Jun 2016, 20:37:58 @celmzzz rakstīja:
27 Jun 2016, 20:28:21 @howitzer rakstīja:
E60 530D nevienā apgriezienu diapazonā nav jaudas.
Līdz 2000 apgriezieniem iet kā vajadzētu attiecīgi motora jaudai, virs 2000 izmaiņu nav, spaidi pedāli cik gribi un max 3500 apgriezieni. Turbīna neslēdzas iekšā un viss, motors strādā perfekti un lec uz pirmā.
izskataas pec turbiinas elektriska reguleetaaja.. man bija identiski ta pati vaina / kad maigi uzdod gazi lidz 2k taa iet, ka vairaak ta vsp knapi kust, nopirku no marihuana pie karosa parbauditu, bet izradijaas ka tas ir 3.0d nevis 2.5d turbina cita, regulators cits-ta ka ir viens ejosh 50e, sev nedabuju pliku regulatoru- nopirku ar visu turbinu
Pēc regalatora turbīnas nomaińas aizgāja?
Jo cik man meistars teica, ja atsevishkji maina Actuatoru, tad turbīna jāliek uz stenda, lai strādātu pareizi, ja nē atkal kapi.
Beigās lētāk visu kopā nomainīt un nesatraukties vairs | Offline | | |
mrkashell | | Kopš: 28. Jun 2015
No: Sigulda
Ziņojumi: 112
Braucu ar: e61
|
28 Jun 2016, 19:05:48 @celmzzz rakstīja:
28 Jun 2016, 10:59:33 @mrkashell rakstīja:
27 Jun 2016, 20:37:58 @celmzzz rakstīja:
27 Jun 2016, 20:28:21 @howitzer rakstīja:
E60 530D nevienā apgriezienu diapazonā nav jaudas.
Līdz 2000 apgriezieniem iet kā vajadzētu attiecīgi motora jaudai, virs 2000 izmaiņu nav, spaidi pedāli cik gribi un max 3500 apgriezieni. Turbīna neslēdzas iekšā un viss, motors strādā perfekti un lec uz pirmā.
izskataas pec turbiinas elektriska reguleetaaja.. man bija identiski ta pati vaina / kad maigi uzdod gazi lidz 2k taa iet, ka vairaak ta vsp knapi kust, nopirku no marihuana pie karosa parbauditu, bet izradijaas ka tas ir 3.0d nevis 2.5d turbina cita, regulators cits-ta ka ir viens ejosh 50e, sev nedabuju pliku regulatoru- nopirku ar visu turbinu
Pēc regalatora turbīnas nomaińas aizgāja?
Jo cik man meistars teica, ja atsevishkji maina Actuatoru, tad turbīna jāliek uz stenda, lai strādātu pareizi, ja nē atkal kapi.
Beigās lētāk visu kopā nomainīt un nesatraukties vairs
nu jaa tas bija aizgajis pa pieskari, nomainiiju un iet tieshi tikpat labi kaa gaaja | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
28 Jun 2016, 18:55:25 @celmzzz rakstīja:
27 Jun 2016, 23:43:18 @DisCumple rakstīja:
Serviss teica ka turbina, tad aizvedām uz SARKANDAUGAVAS ( pie raf) servisu diagnostiku, tur vajadzēja izgriezt to mikrofiltru ( kas bija diezgan lētāk nekā citi prasa). Šobrīd jau gaduvai pat 2, nekādu problēmu.
Bija tāda pati problēma ka tev.
Šodien uztaisīju pilno diagnostiku.
Kaa jau visām mašīnām izmeta daudz sīko elektronikas gljuku ( varbút BMW vairāk nekā citām mašīnām ) par kuriem nemaz neiespringstu.
Manifoldā spiediens it kā viss ok
Fiksi uzmetu no cita ejoša E60 MAP sensoru pārbaudīt vai nav tur vaina, nekādu izmaińu.
Rīt jauks turbīnu nost un skatiisies vai vaina tur, bet pirms tam EGR pamocīs, varbūt ka šis nikjojās.
1) ja ieplūdes spiediens ir ok, kāda nah*j pēc tu aiztiec map sensoru un vēl vairāk turbīnu? vari jau iztērēt pārsimts eiro par turbīnu bet labuma tā pat nekāda. mašīna vnk ieslēgusies limp modā un viss, iemesli tam daudz un dažādi, bet ne turbo spiediens, vismaz ne šājā gadījumā. atbrauc pie Karosa vai manis un uztaisīs normālu diagnostiku, iespējams pat tiks galā ar problēmu uz vietas (ja būs nauda nomainīt beigto mezglu) | Offline | | |
celmzzz | | Kopš: 27. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 5
Braucu ar: Dark Majesty
|
28 Jun 2016, 21:04:35 @kaadzis rakstīja:
28 Jun 2016, 18:55:25 @celmzzz rakstīja:
27 Jun 2016, 23:43:18 @DisCumple rakstīja:
Serviss teica ka turbina, tad aizvedām uz SARKANDAUGAVAS ( pie raf) servisu diagnostiku, tur vajadzēja izgriezt to mikrofiltru ( kas bija diezgan lētāk nekā citi prasa). Šobrīd jau gaduvai pat 2, nekādu problēmu.
Bija tāda pati problēma ka tev.
Šodien uztaisīju pilno diagnostiku.
Kaa jau visām mašīnām izmeta daudz sīko elektronikas gljuku ( varbút BMW vairāk nekā citām mašīnām ) par kuriem nemaz neiespringstu.
Manifoldā spiediens it kā viss ok
Fiksi uzmetu no cita ejoša E60 MAP sensoru pārbaudīt vai nav tur vaina, nekādu izmaińu.
Rīt jauks turbīnu nost un skatiisies vai vaina tur, bet pirms tam EGR pamocīs, varbūt ka šis nikjojās.
1) ja ieplūdes spiediens ir ok, kāda nah*j pēc tu aiztiec map sensoru un vēl vairāk turbīnu? vari jau iztērēt pārsimts eiro par turbīnu bet labuma tā pat nekāda. mašīna vnk ieslēgusies limp modā un viss, iemesli tam daudz un dažādi, bet ne turbo spiediens, vismaz ne šājā gadījumā. atbrauc pie Karosa vai manis un uztaisīs normālu diagnostiku, iespējams pat tiks galā ar problēmu uz vietas (ja būs nauda nomainīt beigto mezglu)
Turbīnas Actuators bij nobeidzies, nomainīju jaunu turbīnu un auto iet
Paldies par idejām un risinājumiem | Offline | | |
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 34000
Braucu ar: banderautomobili
| ko jus tur tos melno dumu makonjus saucat pa ieshanu vot izliadu shodien 500 kumeljus paskriet vot tur ir celiens nevis tiem traktoriem
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| Norcha video, savadak tas bija 50 utis no padusem | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|