Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: VOLVO S60 vs BMW E39

AutorsZiņojums
PitonZ
16. Jun 2016, 08:29 #21

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Uz diagnostiku BravoAuto
Offline
kkas
16. Jun 2016, 08:36 #22

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

pēc 2004. gada automāti ir ok. sajūgs+disks+spararats kkas ap 800 eur+darbs. automātam parasti mirst hidrobloks. +- 700 eur remonts.
ja zīmuļi svarīgi, tad jāņem bmw, ja vienkārši kaut cik ērti braukt-s60. s60 ērtuma ziņā ir tieši pa vidu 3er un 5er. ja gribās liet tikai degvielu un braukt- japāni.
Offline
markelis
16. Jun 2016, 08:45 #23

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


16 Jun 2016, 08:24:49 @Mixxx2005 rakstīja:
NEvajag interesantu auto, ar pārsteigumiem.

Kā ir ar S60 automātu? Uzticams? Remontē kāds viņus vai jāmeklē jauns? Cik saprotu manuālis spararata+sajūgs tāpat ir ap 1k e, tākā varbūt nav tik traki riskēt un ņemt automātu?



Cik papētīts LV stipri bēdīgi ar e39 šobrīd. Pat nofistās misenes dod tikai par kosmosu, perekupi perekupo godam. Cerība ,ka mogo'isti vēl nav sabojājuši volvo tirdziņu.


ir v70 2004.gada ar D5 motoru (tas pats s60 vien ir, tikai baaze biki garaaka).

8 gadu laikaa nobraukti 250k:
automaata kapitalka (tika jau atvests ar nobirushu un 180k noskreejienu. peec taas nogaajis 250k un viss ok);
stuures reikas restauraacija (Ls 145) pirms ~ 6iem gadiem viss straadaa;
gaisa masas meeriitaajs (90 eur);
paaris bukses, abi stuures pirksti.
pa lielam viss. absoluuti bezprobleemu auto. pa retam ielej soljki un tik brauc (pateerinsh uz sosejas ar 95 kruiizaa 4,5 litri).

aa aizmirsu - neruusee !!!

[ Šo ziņu laboja markelis, 16 Jun 2016, 08:48:42 ]

Offline
Mixxx2005
16. Jun 2016, 09:20 #24

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Tad visi ,kuriem nav svarīgi zīmuļi, brauc ar volvo bēdu nezinot?

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 16 Jun 2016, 09:20:30 ]

Offline
kkas
16. Jun 2016, 09:25 #25

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


16 Jun 2016, 09:20:09 @Mixxx2005 rakstīja:
Tad visi ,kuriem nav svarīgi zīmuļi, brauc ar volvo bēdu nezinot?

bēdu nezinot brauc japāņu auto īpašnieki
Offline
Miiix
16. Jun 2016, 09:34 #26

Kopš: 27. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 660

Braucu ar: dīzeļkūti

Patiesi 2 atšķirīgi auto. Volvo besī - kriminālais apgriešanās rādiuss un fwd, e39 sievietei vari ņemt, ja gribi ieriebt
Offline
Mixxx2005
16. Jun 2016, 09:51 #27

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

fwd ir mīnuss tikai zīmuļotājiem, par apgriešanās rādiusu piekrītu, bet arī nav tā ,ka tas ļoti dzīvi bojā.

Vispār īsu razkladu ,ko sieviete vai 90% vīriešu iegūst no rwd braucot ar open dif ,nemotoru automātiem? Kas ir tāds, ko fwd nevar ikdienā izdarīt tik labi kā fwd?

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 16 Jun 2016, 09:52:55 ]

Offline
Zoo
16. Jun 2016, 10:08 #28

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

Es teiktu, ka rwd ziemā ir krieeeeetni labāks par fwd.
Tīri braukšanas ziņā. Nedriftējot.
Offline
BirdzniekuJanis
16. Jun 2016, 10:10 #29

Kopš: 27. Apr 2016

No: Ainaži

Ziņojumi: 236

Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu

Tieši kādi tam ir argumenti ?
Pats pārvietojos ar fwd un ziemā pie mazākās riteņu ksutības viss panelis deg kā ziemassvētku lampiņas.... necenšos pat līkumos kā savādāk braukt (pilsētā) kā vasarā, ļauju elektronikai darbināt.
Savukārt ir sanācis ar rwd pa ziemu pabraukt - nē, paldies.
Offline
Zoo
16. Jun 2016, 10:12 #30

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

Kaut vai viena lieta- traķis ziemā tīrot ceļu, aizstūmis sniega valni priekšā.
Ar fwd tu vari arī no tās kupenas neizbraukt (ja kupena līdz bamperim)
Savukārt- rwd apakšā ir tīrs ceļš vismaz riteņu bāzes tiesu. Pietiekami, lai ar ieskrējienu izlaustos.
Offline
Zoo
16. Jun 2016, 10:14 #31

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

Braucu ar klasisko volvo 940. Ar dažādiem volvo vismaz gadus 12. Rwd. Bez abs, esp, u.c. diskotēkām.
Nekādu problēmu. Ne savākties, ne izkārpīties.
Offline
rihardsv
16. Jun 2016, 10:20 #32

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


16 Jun 2016, 10:12:16 @Zoo rakstīja:
Kaut vai viena lieta- traķis ziemā tīrot ceļu, aizstūmis sniega valni priekšā.
Ar fwd tu vari arī no tās kupenas neizbraukt (ja kupena līdz bamperim)
Savukārt- rwd apakšā ir tīrs ceļš vismaz riteņu bāzes tiesu. Pietiekami, lai ar ieskrējienu izlaustos.




Labas zeķes pīpē....
Offline
Mixxx2005
16. Jun 2016, 10:29 #33

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Laikam iemaucu auzās uzsākot fwd vs rwd.
Bet prikola pēc iesaku ziemā pa apledojušu šoseju ar rwd pabraukt, it īpaši bez lsd un ar pusmirušu dīzeli.

Bet atgriežoties pie tēma, kam jāpievērš uzmanība skatoties S60? Kā viņiem ar kaut kādiem dārgajiem mezgliem? Nav kosmiskas sprauslu, turbīnu cenas? Piekares cenas kādas?
Offline
markelis
16. Jun 2016, 10:33 #34

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


16 Jun 2016, 10:29:07 @Mixxx2005 rakstīja:
Laikam iemaucu auzās uzsākot fwd vs rwd.
Bet prikola pēc iesaku ziemā pa apledojušu šoseju ar rwd pabraukt, it īpaši bez lsd un ar pusmirušu dīzeli.

Bet atgriežoties pie tēma, kam jāpievērš uzmanība skatoties S60? Kā viņiem ar kaut kādiem dārgajiem mezgliem? Nav kosmiskas sprauslu, turbīnu cenas? Piekares cenas kādas?


piekaree viss ir leeti.

ruupnieciski restaureeta turbiina ar garantiju 450 eur (ja runa ir par D5)

sprauslas

peincipaa daargaakaas lietas: automaats, turbiina, sprauslas.
Offline
daticho
16. Jun 2016, 10:43 #35

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Tika pirkts no viena lietotāja vēl pa 16500 eur S60 2004.g ar 130k
Tika nobraukti 7 gadi
motoram:eļļa, filtri, siksna
piekare: ja liec lemforder tad vispar aizmirsti, ja lic ķīnu tad mainīsi atbalsta gultņus pr amīšiem ik pēc 20k.
kārba: 1x tika programmēts neitrālā funkcija (bija parādijusies mazi sitieni)

bija čipots, gāja labāk par E46 204.hp, ēda šoseja ap 3.5 litriem, jauktais uz nobrauktiem 70k bija 5.6l.
ziemā priekš sievietes drošāku priekšpiedziņu grūti iedomāties (jāņem ar DSTC)

pārdevām ar 340000km

nekad nebija problēmu ar turbo vai sprauslām.

aizmugurē vietas nav
nepatika ka ir pazems (e39 ir tāds pats)
apgriešānās rādiuss

patika ļoooti ka ar bāku pa šoseju varēja nobraukt 1300km

D5 jālieto tikai Neste

[ Šo ziņu laboja daticho, 16 Jun 2016, 10:45:03 ]

Offline
daticho
16. Jun 2016, 10:52 #36

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Šis ss.lv dotajā brīdi ir vienīgais, kuru ieteiktu skatīties.
6 robu aut kārbas un 136kw labāk neskatīties.

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/s60/bbjelj.html

Offline
beerzinsh
16. Jun 2016, 10:53 #37

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


16 Jun 2016, 10:29:07 @Mixxx2005 rakstīja:
Laikam iemaucu auzās uzsākot fwd vs rwd.
Bet prikola pēc iesaku ziemā pa apledojušu šoseju ar rwd pabraukt, it īpaši bez lsd un ar pusmirušu dīzeli.

Bet atgriežoties pie tēma, kam jāpievērš uzmanība skatoties S60? Kā viņiem ar kaut kādiem dārgajiem mezgliem? Nav kosmiskas sprauslu, turbīnu cenas? Piekares cenas kādas?


Tev interesē automāts tieši? Ir labs S60, mehānika, 2007 gads, šobrīd 218 000 km orģināli (pirms iegādes tika pārbaudīts Mūsā). Zils, Xenons, āda, nav parkingu! Ja ir interese tad PM!

Edit- tiko veikta apkope, samainīta eļļa, visi filtri

[ Šo ziņu laboja beerzinsh, 16 Jun 2016, 10:58:45 ]

Offline
GirtzB
16. Jun 2016, 11:00 #38

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


16 Jun 2016, 08:24:49 @Mixxx2005 rakstīja:
NEvajag interesantu auto, ar pārsteigumiem.

Kā ir ar S60 automātu? Uzticams? Remontē kāds viņus vai jāmeklē jauns? Cik saprotu manuālis spararata+sajūgs tāpat ir ap 1k e, tākā varbūt nav tik traki riskēt un ņemt automātu?



Cik papētīts LV stipri bēdīgi ar e39 šobrīd. Pat nofistās misenes dod tikai par kosmosu, perekupi perekupo godam. Cerība ,ka mogo'isti vēl nav sabojājuši volvo tirdziņu.

Nus imho tad jau labāk Jaguar Mondeo X-type/rAudi A4/ VW "Laucinieka realitāte" Passat/ k(T)oyota Avensis/Honda Accord...
e39 atrast labu grūti. S60 bezjēdzīgs auto tad labāk V70 uzreiz.

p.s. S60 ir e46 izmērs nevis e39.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
e34
16. Jun 2016, 12:57 #39

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


16 Jun 2016, 10:43:49 @daticho rakstīja:
Tika pirkts no viena lietotāja vēl pa 16500 eur S60 2004.g ar 130k
Tika nobraukti 7 gadi
motoram:eļļa, filtri, siksna
piekare: ja liec lemforder tad vispar aizmirsti, ja lic ķīnu tad mainīsi atbalsta gultņus pr amīšiem ik pēc 20k.
kārba: 1x tika programmēts neitrālā funkcija (bija parādijusies mazi sitieni)

bija čipots, gāja labāk par E46 204.hp, ēda šoseja ap 3.5 litriem, jauktais uz nobrauktiem 70k bija 5.6l.
ziemā priekš sievietes drošāku priekšpiedziņu grūti iedomāties (jāņem ar DSTC)

pārdevām ar 340000km

nekad nebija problēmu ar turbo vai sprauslām.

aizmugurē vietas nav
nepatika ka ir pazems (e39 ir tāds pats)
apgriešānās rādiuss

patika ļoooti ka ar bāku pa šoseju varēja nobraukt 1300km

D5 jālieto tikai Neste


Labs razklads, bet par to 3.5 l patēriņu NORMĀLI nevis kā pussprāgušai sēnei pa šoseju gan ir fantastu stāsti, turklāt ar automātu Man 1.9 2008 gada dīzeļoktavijai ar manuāli, kura tiešām neēd neko, normāli pa šoseju 110-120 ir 4.5 litri apmēram.
Offline
markelis
16. Jun 2016, 13:14 #40

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


16 Jun 2016, 12:57:15 @e34 rakstīja:

Labs razklads, bet par to 3.5 l patēriņu NORMĀLI nevis kā pussprāgušai sēnei pa šoseju gan ir fantastu stāsti, turklāt ar automātu Man 1.9 2008 gada dīzeļoktavijai ar manuāli, kura tiešām neēd neko, normāli pa šoseju 110-120 ir 4.5 litri apmēram.


nav fantastu staasti. ar tukshu mashiinu 90 kruiizaa tas ir reaali.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo