Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: E30 S54 vs E46 S54

AutorsZiņojums
bego
24. May 2016, 23:24 #21

Kopš: 16. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: BMW/// F10,X5,e30 s54....


24 May 2016, 23:02:01 @Montana rakstīja:
nepisies un liec vemsi, un lieko drazu ravē nost
vairs nav jegas vemsi likt, jo visa vadiba jau parprogrameeta, abs bloka nav, aatruma meritaaju arii nav, nav nekaadu kljuudu.
Offline
RS7
24. May 2016, 23:25 #22

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


24 May 2016, 23:20:52 @bego rakstīja:
Reduktors 3,64, karba m3 6pakapju, izplude arii orgjinalaa lidz pedejam bundulim. Jaudas izdrukas dati nav uz ritenjiem, uz ritenjiem aptuveni 15% mazaak.

http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=28043&start=20
Rekur kaross ņemās ar stendu, iebraucis bija mazliet cauri yam visam. Rādījumi ir aptuveni un 20%

[ Šo ziņu laboja RS7, 24 May 2016, 23:26:32 ]

Offline
Krabiz
24. May 2016, 23:28 #23

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Kompresijas mērijumi kārtībā?

Bet nu visjēdzīgākais jau diagnostiku tomēr pieslēgt.
Offline
Rockstar
25. May 2016, 08:14 #24

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:

No saakuma jaauzliek piemerots reduktors - shim motoram un 6 niecei kaarbai vajag 2.93
Offline
Asch
25. May 2016, 08:46 #25

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4289

Braucu ar:

nu tad jau cels vel lenak. tagad jau esot nevisai jestrs.
Offline
AF
25. May 2016, 09:10 #26

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nu bet inženieri tāpat vien to neizdomāja slodzes ir sarēkinātas attiecīgi pārnesumiem un ātrumiem, ar emku nevajag nodarboties ar pašdarbību es domāju tev vajag noteikti sakontaktēties ar lietotāju pastnieks, jeb doties pie viniem uz autostudiju šmerlī, vińš tev gan nodiagnosticēs gan salabos, gan padomu iedos

[ Šo ziņu laboja AF, 25 May 2016, 09:12:07 ]

Offline
bego
25. May 2016, 11:45 #27

Kopš: 16. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: BMW/// F10,X5,e30 s54....


25 May 2016, 08:14:43 @Rockstar rakstīja:
No saakuma jaauzliek piemerots reduktors - shim motoram un 6 niecei kaarbai vajag 2.93

Reduktors tika likts tuvākais kāds ir orģināli domāts šim motoram un kārbai un tas ir 3.62
1-60km/h
2-100km/h
3-150km/h
4-200km/h
5-245km/h (Uz jaudas stenda 245km/h 5robs 7990RPM)
6-.....
Kur vel garāku reduktoru?
Offline
bego
25. May 2016, 11:58 #28

Kopš: 16. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: BMW/// F10,X5,e30 s54....

Divi dažādi cilvēki jau slēdzās klāt ar kompi un mēģināja atrast kur varētu būt aizbēguši tie ZIRGI.
1majam bija aizdomas uz gaisa masas mērītāju, mērot mazliet ne tā kā vajadzētu, tika nomainīts, nekas nemainījās. vedu pie 2trā spečuka, neko pie kā piekasīties neatrada.
Tāpēc lai saprastu kur problēma, mašīnā vai manā galvā, vieglākais veids kā neteikt ir gaitā uzskrieties ar līdzīgu kuram viss OK.

Par to ka katrs jaudas stends rādīs savādāk rādījumus tas ir skaidrs (un itkā nevajadzētu ieciklēties uz to ka man nomērīti 290Hp, varbūt citur tie būs 360Hp, bet ir viens Liels BET, Uz tā paša stenda Rolī mērija m54b30 izmērīja 245HP)

[ Šo ziņu laboja bego, 25 May 2016, 12:03:33 ]

Offline
Driver
25. May 2016, 12:11 #29

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kads uzskrieties. panjemt hronometru un sameri no 0 lidz 100, 0 lidz 150, 0 - 200.

un ganjau ari bus pieejami dati par e46

edit:
varu uzmest aci, ja vajag.
cik atceros, neesmu tadu auto itka petijis

[ Šo ziņu laboja Driver, 25 May 2016, 12:12:18 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Evgen320
27. May 2016, 01:15 #30

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 83

Braucu ar:

http://zaibelis.lt/index.php/dragas/381-2016-li...-taures-i-etapas
tur bus m3e46
kad liku sava tricara tadu motoru uzrejz taisiju ar vemsi.
vajag nomerit kompresiju un parbaudit rokerus ar šaibam .
Offline
RM1
27. May 2016, 01:55 #31

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Vemsu ielas auto nevajag, jo tad jāņem nost vanosi, kaut gan esmu dzirdējis, ka ar vemsu ir tie palaisti, bet ir nepareizi likt reg.vadību, ja auto nestrādā pilnīgi ar stock vadību, tad vainu atrast būs praktiski neiespējami. Jātiek galā no sākuma ar stock, tad var domāt par ko ņiprāku.

Es ar ieteiktu pārbaudīt zazorus šaibām, kā arī metkus pašam dzinējam, jo tu nekad nevari zināt vai kāds nav kaut ko līki salicis. Pat mazliet pastiepusies ķēde var visu gaitu sabojāt.

Un vēl neanse ir degv. sūknis, tam ir jābūs kā minimums no e36 M3 3.2 vai no e46 M3, jo S54 degvielas spiediens ir 5bar. nevis 3.5bar kā tas ir visiem citiem. Kā arī tur bija neanses ar to oem degv. filtru+spiediena reg.+kaut kāds dačiks, kas to visu kontrolēja

Galēja variantā jāsāk pārbaudīt vai tas dzinējs nav likts no 5 kopā viens un tur rosols komponentēs, kaut gan man šķiet, ka S54 nebija dažādas versijas, kā tas ir cietiem BMW dzinejiem, tā kā šis variants ir maz ticams

[ Šo ziņu laboja RM1, 27 May 2016, 01:57:21 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
AF
27. May 2016, 07:31 #32

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

pirmkārt, ja runa iet par to zilo e46 kupeju ar b30, tad vēl nesen saimnieks lielijās ka ir viņu nočipojis

otrkārt, šiem motoriem no svara ir viss.
Vanosu darbība, sadaleņu pozīcijas
GMM darbība, sprauslu stāvoklis
braucot ar motoru ir jārēķinās ka tas dilst, un dilst arī ierīces.
Pietam tik ļoti savīlētam motoram

Saku, vērsies pie Pastnieka, tas šos motorus zina kā savus 21 pirkstu

[ Šo ziņu laboja AF, 27 May 2016, 07:32:35 ]

Offline
bego
27. May 2016, 11:13 #33

Kopš: 16. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: BMW/// F10,X5,e30 s54....

Motors+kārba+sūknis+visa vadība+izplūde tika paņemts no Z4 M 2008gada ar 80 000jūdzēm.
Vadības kompis bija pie Hakera kurš noņēma fīčas kas ieslēdz avārijas režīmā motoru, (abs, ātruma mērīšanu u.t.t) + čipoja pie reizes ja jau kompis uz galda.

Sūknim rādīja 5.5, citi lielumi arī tika pārbaudīti, nebija pie kā pieķerties.

Dabūšu pilno apskati, braukšu pie Pastnieka lai dod gala vērtējumu.
Offline
Driver
27. May 2016, 11:40 #34

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu



Vadības kompis bija pie Hakera kurš noņēma fīčas kas ieslēdz avārijas režīmā motoru, (abs, ātruma mērīšanu u.t.t) + čipoja pie reizes ja jau kompis uz galda.


Ganjau tur ari problema bus, ka paredigjeja dme saturu un ne lidz galam.

Ir bijusi ne viens vien tadi gadijumi.

Principa esmu gandriz gatavs saderet, ka stock e46 ar konkreto vadibagandriz ies sliktak kaa ar originalo

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
janeks7
27. May 2016, 11:41 #35

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:

Tie hakeri(ćipotàji) médz bùt daźádi,salaiź ko dèlí bet savu vainu neatzìst
Offline
Digital
27. May 2016, 11:46 #36

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Ir redzeti visadi funkciju atslegshanas gadijumi, ir masķeri kas vnk nogalina kljudu radishanu utt, tur viskas var but izdarits! Šitas ir taa pelekaa huljiganka kas bija e30 sezonas atklashana ar s54?
Offline
Driver
27. May 2016, 12:04 #37

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

1. Jo cilveks (klients/auto ipasnieks) stulbaks, jo viss liekas vienkarshak.

2. Jo daritajs tupaks, jo mazak redz sakaribas un daudzko redz tik virspuseji.

3. Jo vairak zini (pats), jo vairak visam "redzi cauri", mazak gribas strideties ar 1 un 2 vai kautko tiem pieradit.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Evgen320
27. May 2016, 13:08 #38

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 83

Braucu ar:

Ja visas daljas niemtas no vienas mašinas tad jautajumu nav , bet ja Smadzenes vai vadibas programma no z3m ar s54 tad vinjaj stoka 321 hp .

[ Šo ziņu laboja Evgen320, 27 May 2016, 13:09:05 ]

Offline
marcis74
27. May 2016, 13:56 #39

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

Skrieties ar kādu M3 ir bezjēdzīgākais objektīvais salīdzinājums, ko šajā situācijā var darīt

Jaudu mērot, svarīgs ir mikroklimats telpā. Gaisa spiediens, temperatūra. No tā izriet skābekļa koncentrācija gaisā. Jauda nav pastāvīgs lielums.
Offline
janeks7
27. May 2016, 13:59 #40

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


27 May 2016, 13:56:53 @marcis74 rakstīja:
Skrieties ar kādu M3 ir bezjēdzīgākais objektīvais salīdzinājums, ko šajā situācijā var darīt

Jaudu mērot, svarīgs ir mikroklimats telpā. Gaisa spiediens, temperatūra. No tā izriet skābekļa koncentrācija gaisā. Jauda nav pastāvīgs lielums.


Nu tas neietekmētu tik daudz dzinēja darbību lai jaudas atšķirība būtu 30-40zs
5-10zs varbūt būtu ok
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo