Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E39 Iegāde, kam pievērst uzmanību?
Autors | Ziņojums |
vernersb | | Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
04 Mar 2016, 11:06:26 funkyasshit rakstīja:
Galvenais ir nemīzt un rēķināties, ka 1k€ ieliksi mašīnā jebkurā gadijumā.
Es teiktu 1k + € | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Par ko tieši 1k? Par 1k var nopirkt M54B30 motoru.
| Offline | | |
termcan | | Kopš: 22. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: pirkstu pa dēli.
| 1)Ko par 1k€ tur vajag mainīt?
2)Tiešām ar M54 būs mazāks gemors?
3)E46 pirms FL nebūs labāks variants par E39 FL? | Offline | | |
monobloks | | Kopš: 04. Mar 2016
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
04 Mar 2016, 03:00:10 Jurchixx rakstīja:
Bļa cik var malt vienu un to pašu! Tak izmanto meklētāju. Par e39 te romāni sarakstīti. Ko tev jaunu var pastāstīt ņem max pilnu pēdējā gada 3.0d! vēlu veiksmi atrast nenojātu e39
Sorry, nemaz nemeklēju vecos topikus, jo informācija ir novecojusi, ja tā var teikt, jo ar katru gadu e39 tiek nopis*i arvien vairāk, respektīvi arī problemātiskās vietas paliek arvien vairāk, + interneta kari, žults un fleims.
Paldies visiem, kas atbildēja uz man interesējošiem jautājumiem, esmu nonācis pie +/- gala slēdziena - manuālis/tomāts + 2.5 vai 2.8 benzīns bez gāzes.
Gads? Tam ir liela nozīme pērkot e39? Domājams ka 2003. gada varētu būt svaigāks nekā 1996. gada. | Offline | | |
monobloks | | Kopš: 04. Mar 2016
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
04 Mar 2016, 11:25:04 termcan rakstīja:
3)E46 pirms FL nebūs labāks variants par E39 FL?
Ar augumu pie 2m nebūs problēma ielīst e46 kabīnē?
Pirms FL? Kāpēc tā? Lūdzu pamato savu viedokli. Man e46 vairāk patīk pēc FL.[ Šo ziņu laboja monobloks, 04 Mar 2016, 11:29:53 ] | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| E46 nedaudz cits stāsts, iekāpjot E39 pēc E46 starpība ir jūtama.
Ar M54B30 (lpg ) pieredze pozitīva, ja neskaita to ka eļla garšo. [ Šo ziņu laboja LA, 04 Mar 2016, 11:30:12 ] | Offline | | |
termcan | | Kopš: 22. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: pirkstu pa dēli.
|
04 Mar 2016, 11:29:05 monobloks rakstīja:
04 Mar 2016, 11:25:04 termcan rakstīja:
3)E46 pirms FL nebūs labāks variants par E39 FL?
Ar augumu pie 2m nebūs problēma ielīst e46 kabīnē?
Pirms FL? Kāpēc tā? Lūdzu pamato savu viedokli. Man e46 vairāk patīk pēc FL.
Protams, ka FL E46 ir cmukāks, bet arī dārgāks | Offline | | |
AigarsV | | Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
| No savas pieredzes par 1k EUR ieguldīšanu un pavisam vienkāršām pozīcijām, kur to var izdarīt pēc auto nopirkšanas 3.0D:
- eļļas maiņa,filtri, termostati, ieplūdes kolektora klapīšu izņemšana - 300 EUR+
- vienā dienā automāta apgriezieni sāk peldēt (mufta) - cita kārba + jauna eļļa + darbs - bija kaut kas 550-600 EUR
- priekšējie amortizatori (M piekarei) + visi bremžu diski un kluči + darbs - kaut kas ap 800 EUR
Šis neiekļauj nekādu rūsu pielabošanu (man bija aizmugurējā vāka stūri un viena aizmugurejā arka sāka rūsēt) vai kaut kādu parking maiņu vai citus sīkumus.
Man gan viss šis nenotika uzreiz, bet gan 3 gadu laikā, bet tikpat labi tas viss var notikt arī 1 gada laikā.[ Šo ziņu laboja AigarsV, 04 Mar 2016, 12:00:19 ] | Offline | | |
|
vernersb | | Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
04 Mar 2016, 11:24:02 LA rakstīja:
Par ko tieši 1k? Par 1k var nopirkt M54B30 motoru.
Kjipa mashiina sastaav tikai no motora? | Offline | | |
termcan | | Kopš: 22. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: pirkstu pa dēli.
|
04 Mar 2016, 11:59:12 AigarsV rakstīja:
bla bla 1.5k€
nav jau pie dīlera tas viss jādara | Offline | | |
Alexisonfire | | Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| ja tu iekāp mašīnā, ieliec R robā un parktroniki nestrādā, tad automātiski var saprast, ka saimnieks kapeikpisējs un tur visam jābūt slikti | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| Kāds topika autoram budžets šim pasākumam? Varbūt nemaz nav jēga diskutēt te par kaut kādu pēdējo gadu feisu 530d max pilnu. | Offline | | |
monobloks | | Kopš: 04. Mar 2016
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
04 Mar 2016, 12:23:37 Ridlihs rakstīja:
Kāds topika autoram budžets šim pasākumam? Varbūt nemaz nav jēga diskutēt te par kaut kādu pēdējo gadu feisu 530d max pilnu.
Budžets apmēram 3 - 5k €, bet no dīzeļa mīžu kā meitenes no mēnešreizēm. Bail, ka nosprāgs sprauslas, sīko daļiņu filtri, utt., kas nav lēts pasākums. Darba dienā ar auto sanāk nobraukt aptuveni 20km, ne vairāk. Svētdienas izbraukumi ir cita lieta, uz ko kapeika netiek pis*a.
Slikta pieredze ar B6 Passerati, kam 2.0d aizgāja pa gaisu, tāpat kā mani 1.2k €.[ Šo ziņu laboja monobloks, 04 Mar 2016, 12:33:17 ] | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8246
Braucu ar: e39 523
| Tad 530i ir way to go. Ja galīgi neko no BMW nesaproti tad labāk aizdzen uz kādu servisu, lai visu apskata. | Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| E39 nav DPF filtri. Lietotas sprauslas no angļiem 50 eur gab, restaurēt esošās ap 100 eur gab un jābūt ekstremāli neveiksmīgam, lai visas izbeigtos reizē. Man tādas pašas bailes bija pret dīzeli, bet nolēmu noriskēt | Offline | | |
monobloks | | Kopš: 04. Mar 2016
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
04 Mar 2016, 12:39:33 kriii rakstīja:
E39 nav DPF filtri. Lietotas sprauslas no angļiem 50 eur gab, restaurēt esošās ap 100 eur gab un jābūt ekstremāli neveiksmīgam, lai visas izbeigtos reizē. Man tādas pašas bailes bija pret dīzeli, bet nolēmu noriskēt
Nu, un kāda atziņa? Nav tik traki? | Offline | | |
|
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Es auto pirku Rumbulā, nepārbaudot servisā, kas ir pats sliktākais iespējamais auto pirkšanas scenārijs
Pagaidām no dīzeļa specifiskajām lietām, ir mainīta kartera ventilācija, mazais termostats un maģistrālais degvielas sūknis, kas kopā ir +/- 150 eur bez darba. Restaurējot veco sūkni būtu lētāk. Nobraukti pāri 10k kopš jūlija.
No pārējām lietām mainīti dzinēja spilveni, priekšējie amji, aizmugurē viena atsaite, bremžu kluči aizmugurē, lampām korektori, miglas un visādi citi sīkumi.
Bet nu tepat arī ir kadri, kam ar E39 dīzeļiem ir bēdu ieleja. Vairāk vai mazāk laimes spēle.
Ja ir iespēja aizvest uz sakarīgu servisu pārbaudīt, tad galīgi neredzu iemeslu baidīties no dīzeļa. | Offline | | |
Billy | | Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1705
Braucu ar: E39
|
04 Mar 2016, 12:35:36 abyss rakstīja:
Tad 530i ir way to go. Ja galīgi neko no BMW nesaproti tad labāk aizdzen uz kādu servisu, lai visu apskata.
Sie exemplari jau ar uguni jamekle Maz to 530i.Pasam interesetu bet nu maz to..pilns ar kvepu 3.0d.[ Šo ziņu laboja Billy, 06 Mar 2016, 03:08:16 ] | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
04 Mar 2016, 12:00:37 vernersb rakstīja:
04 Mar 2016, 11:24:02 LA rakstīja:
Par ko tieši 1k? Par 1k var nopirkt M54B30 motoru.
Kjipa mashiina sastaav tikai no motora?
Nē, bet tas ir viens no sliktākajiem scenārijiem benzīnieka iegādes gadījumā.
Mono, ja nedēļā nobrauc 100km tad starpība starp D un B būs pāris eiro nedēļā.
Cik reāli 3.0D pilsētā patērē? Nevis OBC rādījums, bet reālais.
| Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
04 Mar 2016, 14:03:51 LA rakstīja:
04 Mar 2016, 12:00:37 vernersb rakstīja:
04 Mar 2016, 11:24:02 LA rakstīja:
Par ko tieši 1k? Par 1k var nopirkt M54B30 motoru.
Kjipa mashiina sastaav tikai no motora?
Nē, bet tas ir viens no sliktākajiem scenārijiem benzīnieka iegādes gadījumā.
Mono, ja nedēļā nobrauc 100km tad starpība starp D un B būs pāris eiro nedēļā.
Cik reāli 3.0D pilsētā patērē? Nevis OBC rādījums, bet reālais.
~ 9 DIESEL, benzo ne mazak ka 12. Tagad izrekini nauda | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|