Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 Iegāde, kam pievērst uzmanību?

AutorsZiņojums
vernersb
04. Mar 2016, 11:16 #21

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


04 Mar 2016, 11:06:26 funkyasshit rakstīja:
Galvenais ir nemīzt un rēķināties, ka 1k€ ieliksi mašīnā jebkurā gadijumā.

Es teiktu 1k + €
Offline
LA
04. Mar 2016, 11:24 #22

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Par ko tieši 1k? Par 1k var nopirkt M54B30 motoru.
Offline
termcan
04. Mar 2016, 11:25 #23

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.

1)Ko par 1k€ tur vajag mainīt?
2)Tiešām ar M54 būs mazāks gemors?
3)E46 pirms FL nebūs labāks variants par E39 FL?
Offline
monobloks
04. Mar 2016, 11:26 #24

Kopš: 04. Mar 2016

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


04 Mar 2016, 03:00:10 Jurchixx rakstīja:
Bļa cik var malt vienu un to pašu! Tak izmanto meklētāju. Par e39 te romāni sarakstīti. Ko tev jaunu var pastāstīt ņem max pilnu pēdējā gada 3.0d! vēlu veiksmi atrast nenojātu e39


Sorry, nemaz nemeklēju vecos topikus, jo informācija ir novecojusi, ja tā var teikt, jo ar katru gadu e39 tiek nopis*i arvien vairāk, respektīvi arī problemātiskās vietas paliek arvien vairāk, + interneta kari, žults un fleims.

Paldies visiem, kas atbildēja uz man interesējošiem jautājumiem, esmu nonācis pie +/- gala slēdziena - manuālis/tomāts + 2.5 vai 2.8 benzīns bez gāzes.

Gads? Tam ir liela nozīme pērkot e39? Domājams ka 2003. gada varētu būt svaigāks nekā 1996. gada.
Offline
monobloks
04. Mar 2016, 11:29 #25

Kopš: 04. Mar 2016

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


04 Mar 2016, 11:25:04 termcan rakstīja:
3)E46 pirms FL nebūs labāks variants par E39 FL?


Ar augumu pie 2m nebūs problēma ielīst e46 kabīnē?
Pirms FL? Kāpēc tā? Lūdzu pamato savu viedokli. Man e46 vairāk patīk pēc FL.

[ Šo ziņu laboja monobloks, 04 Mar 2016, 11:29:53 ]

Offline
LA
04. Mar 2016, 11:29 #26

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

E46 nedaudz cits stāsts, iekāpjot E39 pēc E46 starpība ir jūtama.

Ar M54B30 (lpg ) pieredze pozitīva, ja neskaita to ka eļla garšo.

[ Šo ziņu laboja LA, 04 Mar 2016, 11:30:12 ]

Offline
termcan
04. Mar 2016, 11:48 #27

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.


04 Mar 2016, 11:29:05 monobloks rakstīja:

04 Mar 2016, 11:25:04 termcan rakstīja:
3)E46 pirms FL nebūs labāks variants par E39 FL?


Ar augumu pie 2m nebūs problēma ielīst e46 kabīnē?
Pirms FL? Kāpēc tā? Lūdzu pamato savu viedokli. Man e46 vairāk patīk pēc FL.

Protams, ka FL E46 ir cmukāks, bet arī dārgāks
Offline
AigarsV
04. Mar 2016, 11:59 #28

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:

No savas pieredzes par 1k EUR ieguldīšanu un pavisam vienkāršām pozīcijām, kur to var izdarīt pēc auto nopirkšanas 3.0D:

- eļļas maiņa,filtri, termostati, ieplūdes kolektora klapīšu izņemšana - 300 EUR+
- vienā dienā automāta apgriezieni sāk peldēt (mufta) - cita kārba + jauna eļļa + darbs - bija kaut kas 550-600 EUR
- priekšējie amortizatori (M piekarei) + visi bremžu diski un kluči + darbs - kaut kas ap 800 EUR

Šis neiekļauj nekādu rūsu pielabošanu (man bija aizmugurējā vāka stūri un viena aizmugurejā arka sāka rūsēt) vai kaut kādu parking maiņu vai citus sīkumus.

Man gan viss šis nenotika uzreiz, bet gan 3 gadu laikā, bet tikpat labi tas viss var notikt arī 1 gada laikā.

[ Šo ziņu laboja AigarsV, 04 Mar 2016, 12:00:19 ]

Offline
vernersb
04. Mar 2016, 12:00 #29

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


04 Mar 2016, 11:24:02 LA rakstīja:
Par ko tieši 1k? Par 1k var nopirkt M54B30 motoru.


Kjipa mashiina sastaav tikai no motora?
Offline
termcan
04. Mar 2016, 12:16 #30

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.


04 Mar 2016, 11:59:12 AigarsV rakstīja:
bla bla 1.5k€

nav jau pie dīlera tas viss jādara
Offline
Alexisonfire
04. Mar 2016, 12:21 #31

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

ja tu iekāp mašīnā, ieliec R robā un parktroniki nestrādā, tad automātiski var saprast, ka saimnieks kapeikpisējs un tur visam jābūt slikti
Offline
Ridlihs
04. Mar 2016, 12:23 #32

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Kāds topika autoram budžets šim pasākumam? Varbūt nemaz nav jēga diskutēt te par kaut kādu pēdējo gadu feisu 530d max pilnu.
Offline
monobloks
04. Mar 2016, 12:28 #33

Kopš: 04. Mar 2016

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


04 Mar 2016, 12:23:37 Ridlihs rakstīja:
Kāds topika autoram budžets šim pasākumam? Varbūt nemaz nav jēga diskutēt te par kaut kādu pēdējo gadu feisu 530d max pilnu.


Budžets apmēram 3 - 5k €, bet no dīzeļa mīžu kā meitenes no mēnešreizēm. Bail, ka nosprāgs sprauslas, sīko daļiņu filtri, utt., kas nav lēts pasākums. Darba dienā ar auto sanāk nobraukt aptuveni 20km, ne vairāk. Svētdienas izbraukumi ir cita lieta, uz ko kapeika netiek pis*a.

Slikta pieredze ar B6 Passerati, kam 2.0d aizgāja pa gaisu, tāpat kā mani 1.2k €.

[ Šo ziņu laboja monobloks, 04 Mar 2016, 12:33:17 ]

Offline
abyss
04. Mar 2016, 12:35 #34

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523

Tad 530i ir way to go. Ja galīgi neko no BMW nesaproti tad labāk aizdzen uz kādu servisu, lai visu apskata.
Offline
kriii
04. Mar 2016, 12:39 #35

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

E39 nav DPF filtri. Lietotas sprauslas no angļiem 50 eur gab, restaurēt esošās ap 100 eur gab un jābūt ekstremāli neveiksmīgam, lai visas izbeigtos reizē. Man tādas pašas bailes bija pret dīzeli, bet nolēmu noriskēt
Offline
monobloks
04. Mar 2016, 13:19 #36

Kopš: 04. Mar 2016

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


04 Mar 2016, 12:39:33 kriii rakstīja:
E39 nav DPF filtri. Lietotas sprauslas no angļiem 50 eur gab, restaurēt esošās ap 100 eur gab un jābūt ekstremāli neveiksmīgam, lai visas izbeigtos reizē. Man tādas pašas bailes bija pret dīzeli, bet nolēmu noriskēt


Nu, un kāda atziņa? Nav tik traki?
Offline
kriii
04. Mar 2016, 13:25 #37

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Es auto pirku Rumbulā, nepārbaudot servisā, kas ir pats sliktākais iespējamais auto pirkšanas scenārijs

Pagaidām no dīzeļa specifiskajām lietām, ir mainīta kartera ventilācija, mazais termostats un maģistrālais degvielas sūknis, kas kopā ir +/- 150 eur bez darba. Restaurējot veco sūkni būtu lētāk. Nobraukti pāri 10k kopš jūlija.

No pārējām lietām mainīti dzinēja spilveni, priekšējie amji, aizmugurē viena atsaite, bremžu kluči aizmugurē, lampām korektori, miglas un visādi citi sīkumi.

Bet nu tepat arī ir kadri, kam ar E39 dīzeļiem ir bēdu ieleja. Vairāk vai mazāk laimes spēle.

Ja ir iespēja aizvest uz sakarīgu servisu pārbaudīt, tad galīgi neredzu iemeslu baidīties no dīzeļa.
Offline
Billy
04. Mar 2016, 13:29 #38

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


04 Mar 2016, 12:35:36 abyss rakstīja:
Tad 530i ir way to go. Ja galīgi neko no BMW nesaproti tad labāk aizdzen uz kādu servisu, lai visu apskata.


Sie exemplari jau ar uguni jamekle Maz to 530i.Pasam interesetu bet nu maz to..pilns ar kvepu 3.0d.

[ Šo ziņu laboja Billy, 06 Mar 2016, 03:08:16 ]

Offline
LA
04. Mar 2016, 14:03 #39

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


04 Mar 2016, 12:00:37 vernersb rakstīja:

04 Mar 2016, 11:24:02 LA rakstīja:
Par ko tieši 1k? Par 1k var nopirkt M54B30 motoru.


Kjipa mashiina sastaav tikai no motora?



Nē, bet tas ir viens no sliktākajiem scenārijiem benzīnieka iegādes gadījumā.


Mono, ja nedēļā nobrauc 100km tad starpība starp D un B būs pāris eiro nedēļā.

Cik reāli 3.0D pilsētā patērē? Nevis OBC rādījums, bet reālais.
Offline
dzuris
04. Mar 2016, 14:07 #40

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


04 Mar 2016, 14:03:51 LA rakstīja:

04 Mar 2016, 12:00:37 vernersb rakstīja:

04 Mar 2016, 11:24:02 LA rakstīja:
Par ko tieši 1k? Par 1k var nopirkt M54B30 motoru.


Kjipa mashiina sastaav tikai no motora?



Nē, bet tas ir viens no sliktākajiem scenārijiem benzīnieka iegādes gadījumā.


Mono, ja nedēļā nobrauc 100km tad starpība starp D un B būs pāris eiro nedēļā.

Cik reāli 3.0D pilsētā patērē? Nevis OBC rādījums, bet reālais.



~ 9 DIESEL, benzo ne mazak ka 12. Tagad izrekini nauda
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo