Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Neverending story ar RECRO

AutorsZiņojums
Kaross
18. Feb 2016, 22:39 #21

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Feb 2016, 22:13:53 riddler rakstīja:
runas kliist ka shie liekot lietotas iekshas remonta laikaa, tjipa tapeec uzpeerkot defektainas kaarbas no shrotiem un ko tur...


viena tante teica, siikaak konkreetaak neko nezinu.


Ne, ne. Labi zinu kā tur kas notiek. Labi zinu arī īpašnieku.

Lietotas kārbas uzpērk, lai atrestaurētu un būtu uzreiz maiņai cita kārbai vai lai sūtītu uz Skandināviju atremontētas. Pārsvarā uz Skandināciju. Retākos gadījumos specifiskas detaļas, kas jaunas maksā vairāk kā 700-1000 Euro, liek lietotas. Bet, protams, tādas detaļas, kuras fiziski nenolietojas. Vārpstas, asis, kuras piemāram izšķīstot kārbai ir traumētas u.t.t. Kas normālos apstākļos nedilst.

Viņi nav ieinteresēti, lai katru nedēļu kāds atgrieztos pa garantiju.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Lafter
18. Feb 2016, 22:43 #22

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Tikko ienāca infa, ka bloku nesaderības triks šiem ir iecienīts

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Fandulis
18. Feb 2016, 22:43 #23

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Audi centrā man par hdtrmatora mainju paparasiija ~1500, ella utt., recro prasiiija ~800 kad jautaaju kaadu ellu lies pateica standartu, kas vinjiem ir, kad teicu ka standarts neder, jo deelj taa standarta man arii sleedzaas nepareizi, teica, ka pirmo reizi dzird taadu briinumu.

Diagnostika molleraa kaarbai maksaa ~ 40€ paprasi kaada ellja iekšā un lai iedod izdrukas no mollera, taalaak hvz .... pie jeboRecro Tikai paprasi molleraa konkreeti kaarbu meistaru, nevis diagnostiķi.
Offline
JDS
18. Feb 2016, 22:44 #24

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Recro ( caurs suudaino basse) laboja e39 kaarbu, salaboja visu pa skaisto, pec pusotra gada bij garantijas gadiijums, visu sataisiija ideaali, nekaadu probleemu, pat njemot veeraa to, ka tika aizbraukt beigas pa taisno nevis caurs dirsrochiem basse.

Raap
Offline
Kaross
18. Feb 2016, 22:47 #25

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Feb 2016, 22:43:08 Fandulis rakstīja:
Audi centrā man par hdtrmatora mainju paparasiija ~1500, ella utt., recro prasiiija ~800 kad jautaaju kaadu ellu lies pateica standartu, kas vinjiem ir, kad teicu ka standarts neder, jo deelj taa standarta man arii sleedzaas nepareizi, teica, ka pirmo reizi dzird taadu briinumu.

Diagnostika molleraa kaarbai maksaa ~ 40€ paprasi kaada ellja iekšā un lai iedod izdrukas no mollera, taalaak hvz .... pie jeboRecro Tikai paprasi molleraa konkreeti kaarbu meistaru, nevis diagnostiķi.


Pie manis ap 600 Euro.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Lafter
18. Feb 2016, 22:49 #26

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


18 Feb 2016, 22:41:29 riddler rakstīja:

18 Feb 2016, 22:39:42 Kaross rakstīja:

18 Feb 2016, 22:13:53 riddler rakstīja:
runas kliist ka shie liekot lietotas iekshas remonta laikaa, tjipa tapeec uzpeerkot defektainas kaarbas no shrotiem un ko tur...


viena tante teica, siikaak konkreetaak neko nezinu.


Ne, ne. Labi zinu kā tur kas notiek. Labi zinu arī īpašnieku.

Lietotas kārbas uzpērk, lai atrestaurētu un būtu uzreiz maiņai cita kārbai vai lai sūtītu uz Skandināviju atremontētas. Pārsvarā uz Skandināciju. Retākos gadījumos specifiskas detaļas, kas jaunas maksā vairāk kā 700-1000 Euro, liek lietotas. Bet, protams, tādas detaļas, kuras fiziski nenolietojas. Vārpstas, asis, kuras piemāram izšķīstot kārbai ir traumētas u.t.t. Kas normālos apstākļos nedilst.

Viņi nav ieinteresēti, lai katru nedēļu kāds atgrieztos pa garantiju.


nu tapeec nesludinu kaa absoluuto taisniibu, tik taadi teksti kautkur viideeja

ja jau viss tjipa tik forshi ko tad probleemu tik daudz jeb tas ir tikai kaadi 3-5% no visa taa apjoma?
Problēmu viņiem ir 50=60% tikai kratās vaļā no visiem un velk laiku lai garantija beidzas. Tur dabūt var vai nu totālāko mironi pa garantiju, vai caur ,,iekšu,, Kas pirmo reiz palīdzēja man. Tā tev vibrēs stāvot sastrēgumā ar nospiestu bremžu pedāli auto tā, ka kafija līst pāri malām krūzītē- šie teiks ka tas normāli. Ja ķīlē kārba, tad vainīgs pārspiediena vārsts turbīnai, vai turbīnas asīte... un vispār elektronika. Ja izbeidzas garantija, tad jau ariveriderči... 2 gadi.. pa 2viem gadiem, ja 2 hana.. tad uz ko vēl cerēt? Kādas kārbas sūtīt uz skandināviju? Man skandināvu auto. Man pateica-neko nesūtam, kraties kā gribi Zinu cilvēkus, kas tur stradājuši un aizgājuši prom dēļ šīs huiņas. Esmu redzējis satrakotus klientus gaidot savu auto..

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Fandulis
18. Feb 2016, 22:52 #27

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


18 Feb 2016, 22:47:47 Kaross rakstīja:

18 Feb 2016, 22:43:08 Fandulis rakstīja:
Audi centrā man par hdtrmatora mainju paparasiija ~1500, ella utt., recro prasiiija ~800 kad jautaaju kaadu ellu lies pateica standartu, kas vinjiem ir, kad teicu ka standarts neder, jo deelj taa standarta man arii sleedzaas nepareizi, teica, ka pirmo reizi dzird taadu briinumu.

Diagnostika molleraa kaarbai maksaa ~ 40€ paprasi kaada ellja iekšā un lai iedod izdrukas no mollera, taalaak hvz .... pie jeboRecro Tikai paprasi molleraa konkreeti kaarbu meistaru, nevis diagnostiķi.


Pie manis ap 600 Euro.


Vedīsi uz Recro?
Offline
Kaross
18. Feb 2016, 22:56 #28

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Feb 2016, 22:41:29 riddler rakstīja:

18 Feb 2016, 22:39:42 Kaross rakstīja:

18 Feb 2016, 22:13:53 riddler rakstīja:
runas kliist ka shie liekot lietotas iekshas remonta laikaa, tjipa tapeec uzpeerkot defektainas kaarbas no shrotiem un ko tur...


viena tante teica, siikaak konkreetaak neko nezinu.


Ne, ne. Labi zinu kā tur kas notiek. Labi zinu arī īpašnieku.

Lietotas kārbas uzpērk, lai atrestaurētu un būtu uzreiz maiņai cita kārbai vai lai sūtītu uz Skandināviju atremontētas. Pārsvarā uz Skandināciju. Retākos gadījumos specifiskas detaļas, kas jaunas maksā vairāk kā 700-1000 Euro, liek lietotas. Bet, protams, tādas detaļas, kuras fiziski nenolietojas. Vārpstas, asis, kuras piemāram izšķīstot kārbai ir traumētas u.t.t. Kas normālos apstākļos nedilst.

Viņi nav ieinteresēti, lai katru nedēļu kāds atgrieztos pa garantiju.


nu tapeec nesludinu kaa absoluuto taisniibu, tik taadi teksti kautkur viideeja

ja jau viss tjipa tik forshi ko tad probleemu tik daudz jeb tas ir tikai kaadi 3-5% no visa taa apjoma?


Kādu brīdi pie Recro padarbojos. Tapēc arī tā varu stāstīt.
Procentuāli garantijas gadījumi gan jau savi 5-10% salasījās. Bet reāli kārbas tur dienā sataisa 5-6 gabalas un paralēli vēl čupa jaucas, liekas kopā u.t.t.

Bet nu zinot cik tā kārbu taisīšana ir liela jāšanās, nav brīnums, ka ir arī negatīvas atsauksmes. Tas nav dzinēju vai jebko citu salikt.
Kārbu izmazgā, hidrobloku tāpat, samaina beigtos virzulīšus, vārstiņus un tāpat ja kāda mini skaidiņa vai sūdiņš kur būs pielipis viņs 100% taisīs sūdus. Atceros, ka pat reizēm jauca kārbu vaļā pa 5 reizēm un tad vēl nebija iespējams atrast kasjaku, jo 90% iekšas ir jaunas.
Kaut viena maza atsperīti nedaudz vairāk pastaipījusies, vai vēl sliktākajā gadījumā kur pieķīle - viss. Būs pie pārslēgšanās kas nepatīkams. Sitiens, grūdiens.

Protams, tulīt būs bļāvēji: Kā tad tā, kapēc hidrobloku neliek jaunu, kāpēc vispār ko atstāj lietotu. Elementāri: ja hidrobloku liktu jaunu, tad kārbas restaurācija sanāktu ap 2000-2500 euro kā minimums. Jo bloks parasti maksā 800-1100 euro neskaitot diskus un parējo. Latvija to nevar atļauties. Bet parastais iedzīvotājs to nesaprot un pat aptvert nevar kā kārba var maksāt pusi no mašīnas cenas.

Vislabākais ir paņemt jaunu kārbu pa 5000 euro un priecāties. PowerBMW tā bija savam X5 vai klienta auto izdarījis. Tagad brauc laimīgs noteikti.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
DrumB
18. Feb 2016, 22:56 #29

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Tak tie VAGi ir mēsls. Toreiz, kad ņēmu ārā savu ārā, 9 no 11 ārā stāvošajiem auto, kas gaidīja savu saimnieku nākam atpakaļ, bija no VAG grupas.

Ik pa laikam sanāk tur nobraukt garām, situācija vienmēr līdzīga.
Offline
Kaross
18. Feb 2016, 22:57 #30

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Feb 2016, 22:52:07 Fandulis rakstīja:

18 Feb 2016, 22:47:47 Kaross rakstīja:

18 Feb 2016, 22:43:08 Fandulis rakstīja:
Audi centrā man par hdtrmatora mainju paparasiija ~1500, ella utt., recro prasiiija ~800 kad jautaaju kaadu ellu lies pateica standartu, kas vinjiem ir, kad teicu ka standarts neder, jo deelj taa standarta man arii sleedzaas nepareizi, teica, ka pirmo reizi dzird taadu briinumu.

Diagnostika molleraa kaarbai maksaa ~ 40€ paprasi kaada ellja iekšā un lai iedod izdrukas no mollera, taalaak hvz .... pie jeboRecro Tikai paprasi molleraa konkreeti kaarbu meistaru, nevis diagnostiķi.


Pie manis ap 600 Euro.


Vedīsi uz Recro?


jap. Esmu daudz hidrotranformātorus tur taisījis.
Vēl neviens sūdzējies nav. Kārba gan es līst netaisos. Šeit pat powerā ne vienam vien E60 ir mainīti hidrotransformātori jeb muftas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
VLD
18. Feb 2016, 22:59 #31

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5785

Braucu ar:

Kaross - cik daudz kārbas atdeva kā "ārpakalpojumu" uz citām vietām taisīt ?
Offline
JDS
18. Feb 2016, 23:02 #32

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


18 Feb 2016, 22:59:38 VLD rakstīja:
Kaross - cik daudz kārbas atdeva kā "ārpakalpojumu" uz citām vietām taisīt ?

Cik daudz citu vietu uz recro suuta kaarbas?
Offline
Lafter
18. Feb 2016, 23:03 #33

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Kaross, auto vadības bloku nočekosi? Pie Tevis aizdzīs.. ?
Man nav pretenziju pret recro, bet nevajag klientu par idiņu turēt. Ķīlējošu kārbu, slīdošu ar pamatīgu troksni norakstīt uz pārspiediena vārstu? Pirmo reiz nez kapēc tur bija pašķīdusi bukse iekšā. Sēžod pie sarkanā ar kāju uz bremzes auto vibrē psc.. un kārbai viss ok? ķīlēšanu vienā noteiktā ātrumā saista ar jaudas zudumu

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2016, 23:09 #34

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Feb 2016, 22:56:10 Kaross rakstīja:

18 Feb 2016, 22:41:29 riddler rakstīja:

18 Feb 2016, 22:39:42 Kaross rakstīja:

18 Feb 2016, 22:13:53 riddler rakstīja:
runas kliist ka shie liekot lietotas iekshas remonta laikaa, tjipa tapeec uzpeerkot defektainas kaarbas no shrotiem un ko tur...


viena tante teica, siikaak konkreetaak neko nezinu.


Ne, ne. Labi zinu kā tur kas notiek. Labi zinu arī īpašnieku.

Lietotas kārbas uzpērk, lai atrestaurētu un būtu uzreiz maiņai cita kārbai vai lai sūtītu uz Skandināviju atremontētas. Pārsvarā uz Skandināciju. Retākos gadījumos specifiskas detaļas, kas jaunas maksā vairāk kā 700-1000 Euro, liek lietotas. Bet, protams, tādas detaļas, kuras fiziski nenolietojas. Vārpstas, asis, kuras piemāram izšķīstot kārbai ir traumētas u.t.t. Kas normālos apstākļos nedilst.

Viņi nav ieinteresēti, lai katru nedēļu kāds atgrieztos pa garantiju.


nu tapeec nesludinu kaa absoluuto taisniibu, tik taadi teksti kautkur viideeja

ja jau viss tjipa tik forshi ko tad probleemu tik daudz jeb tas ir tikai kaadi 3-5% no visa taa apjoma?


Kādu brīdi pie Recro padarbojos. Tapēc arī tā varu stāstīt.
Procentuāli garantijas gadījumi gan jau savi 5-10% salasījās. Bet reāli kārbas tur dienā sataisa 5-6 gabalas un paralēli vēl čupa jaucas, liekas kopā u.t.t.

Bet nu zinot cik tā kārbu taisīšana ir liela jāšanās, nav brīnums, ka ir arī negatīvas atsauksmes. Tas nav dzinēju vai jebko citu salikt.
Kārbu izmazgā, hidrobloku tāpat, samaina beigtos virzulīšus, vārstiņus un tāpat ja kāda mini skaidiņa vai sūdiņš kur būs pielipis viņs 100% taisīs sūdus. Atceros, ka pat reizēm jauca kārbu vaļā pa 5 reizēm un tad vēl nebija iespējams atrast kasjaku, jo 90% iekšas ir jaunas.
Kaut viena maza atsperīti nedaudz vairāk pastaipījusies, vai vēl sliktākajā gadījumā kur pieķīle - viss. Būs pie pārslēgšanās kas nepatīkams. Sitiens, grūdiens.

Protams, tulīt būs bļāvēji: Kā tad tā, kapēc hidrobloku neliek jaunu, kāpēc vispār ko atstāj lietotu. Elementāri: ja hidrobloku liktu jaunu, tad kārbas restaurācija sanāktu ap 2000-2500 euro kā minimums. Jo bloks parasti maksā 800-1100 euro neskaitot diskus un parējo. Latvija to nevar atļauties. Bet parastais iedzīvotājs to nesaprot un pat aptvert nevar kā kārba var maksāt pusi no mašīnas cenas.

Vislabākais ir paņemt jaunu kārbu pa 5000 euro un priecāties. PowerBMW tā bija savam X5 vai klienta auto izdarījis. Tagad brauc laimīgs noteikti.

Vispār jau tās mazās un pastaipītās atsperītes tiek nomainītas, jo pie kārbas remonta mēdz izmantot pilno blīvju komplektu, kur ir gan visi teflona gredzeni, gan hidrobloka kanālu atsperes, gan arī lodītes
Vienīgais kasjaks pie atsperēm varētu būt, ka dažādiem kanāliem viņas ir ar dažādu cietību un sajaucot vietām kārba nestrādās pareizi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
18. Feb 2016, 23:09 #35

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Feb 2016, 22:59:38 VLD rakstīja:
Kaross - cik daudz kārbas atdeva kā "ārpakalpojumu" uz citām vietām taisīt ?


Recro 100% nevienu kārbu uz citām vietām nekad nav veduši, jo nav jau arī kur vest. Tādas iekārtas kā viņiem uz vietas nav nevienam. Uz Cēsim gan daudzi Rīgas remontētāji ved tieši hidroblokus un detaļas arī no Recro iepērk.

Lafter gadījumā gan jau kārba būs vainīga, jo vienā konkrētā ātrumā nevar būt dzinēja problēma.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Araajz
18. Feb 2016, 23:10 #36

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Vēl nesen te ieteici recro, jo serviss attieksme komunikācija un tādi ieteikumi bija ik pa laikam, lai gan jau pirmās problēmas tika risinātas caur galiem
Offline
Kaross
18. Feb 2016, 23:12 #37

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Feb 2016, 23:09:28 RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2016, 22:56:10 Kaross rakstīja:

18 Feb 2016, 22:41:29 riddler rakstīja:

18 Feb 2016, 22:39:42 Kaross rakstīja:

18 Feb 2016, 22:13:53 riddler rakstīja:
runas kliist ka shie liekot lietotas iekshas remonta laikaa, tjipa tapeec uzpeerkot defektainas kaarbas no shrotiem un ko tur...


viena tante teica, siikaak konkreetaak neko nezinu.


Ne, ne. Labi zinu kā tur kas notiek. Labi zinu arī īpašnieku.

Lietotas kārbas uzpērk, lai atrestaurētu un būtu uzreiz maiņai cita kārbai vai lai sūtītu uz Skandināviju atremontētas. Pārsvarā uz Skandināciju. Retākos gadījumos specifiskas detaļas, kas jaunas maksā vairāk kā 700-1000 Euro, liek lietotas. Bet, protams, tādas detaļas, kuras fiziski nenolietojas. Vārpstas, asis, kuras piemāram izšķīstot kārbai ir traumētas u.t.t. Kas normālos apstākļos nedilst.

Viņi nav ieinteresēti, lai katru nedēļu kāds atgrieztos pa garantiju.


nu tapeec nesludinu kaa absoluuto taisniibu, tik taadi teksti kautkur viideeja

ja jau viss tjipa tik forshi ko tad probleemu tik daudz jeb tas ir tikai kaadi 3-5% no visa taa apjoma?


Kādu brīdi pie Recro padarbojos. Tapēc arī tā varu stāstīt.
Procentuāli garantijas gadījumi gan jau savi 5-10% salasījās. Bet reāli kārbas tur dienā sataisa 5-6 gabalas un paralēli vēl čupa jaucas, liekas kopā u.t.t.

Bet nu zinot cik tā kārbu taisīšana ir liela jāšanās, nav brīnums, ka ir arī negatīvas atsauksmes. Tas nav dzinēju vai jebko citu salikt.
Kārbu izmazgā, hidrobloku tāpat, samaina beigtos virzulīšus, vārstiņus un tāpat ja kāda mini skaidiņa vai sūdiņš kur būs pielipis viņs 100% taisīs sūdus. Atceros, ka pat reizēm jauca kārbu vaļā pa 5 reizēm un tad vēl nebija iespējams atrast kasjaku, jo 90% iekšas ir jaunas.
Kaut viena maza atsperīti nedaudz vairāk pastaipījusies, vai vēl sliktākajā gadījumā kur pieķīle - viss. Būs pie pārslēgšanās kas nepatīkams. Sitiens, grūdiens.

Protams, tulīt būs bļāvēji: Kā tad tā, kapēc hidrobloku neliek jaunu, kāpēc vispār ko atstāj lietotu. Elementāri: ja hidrobloku liktu jaunu, tad kārbas restaurācija sanāktu ap 2000-2500 euro kā minimums. Jo bloks parasti maksā 800-1100 euro neskaitot diskus un parējo. Latvija to nevar atļauties. Bet parastais iedzīvotājs to nesaprot un pat aptvert nevar kā kārba var maksāt pusi no mašīnas cenas.

Vislabākais ir paņemt jaunu kārbu pa 5000 euro un priecāties. PowerBMW tā bija savam X5 vai klienta auto izdarījis. Tagad brauc laimīgs noteikti.

Vispār jau tās mazās un pastaipītās atsperītes tiek nomainītas, jo pie kārbas remonta mēdz izmantot pilno blīvju komplektu, kur ir gan visi teflona gredzeni, gan hidrobloka kanālu atsperes, gan arī lodītes
Vienīgais kasjaks pie atsperēm varētu būt, ka dažādiem kanāliem viņas ir ar dažādu cietību un sajaucot vietām kārba nestrādās pareizi


Protams, es nestrīdos. Esmu tikai blakus stāvot paskatījies kā tas notiek un aptuveni zinu uzbūvi. Bet kā viens no faktoriem ir atsperes cietība. Vai to pašu vārstiņu diametri un paša bloka dilums. Faktori ir ļoti daudz, kur meklēt problēmu zinās, un arī reizēm tikai aptuveni, paši remontētāji.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 18 Feb 2016, 23:13:36 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
VLD
18. Feb 2016, 23:17 #38

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5785

Braucu ar:


18 Feb 2016, 23:09:37 Kaross rakstīja:

18 Feb 2016, 22:59:38 VLD rakstīja:
Kaross - cik daudz kārbas atdeva kā "ārpakalpojumu" uz citām vietām taisīt ?


Recro 100% nevienu kārbu uz citām vietām nekad nav veduši, jo nav jau arī kur vest. Tādas iekārtas kā viņiem uz vietas nav nevienam. Uz Cēsim gan daudzi Rīgas remontētāji ved tieši hidroblokus un detaļas arī no Recro iepērk.

Lafter gadījumā gan jau kārba būs vainīga, jo vienā konkrētā ātrumā nevar būt dzinēja problēma.



jap. gandrīz jau noticēju.

p.s. grāmatu esmu lasījis, ir viedoklis.
Offline
Lafter
18. Feb 2016, 23:19 #39

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


18 Feb 2016, 23:10:10 Araajz rakstīja:
Vēl nesen te ieteici recro, jo serviss attieksme komunikācija un tādi ieteikumi bija ik pa laikam, lai gan jau pirmās problēmas tika risinātas caur galiem
Nu ir tā, ka viņi ko cenšās, bet atrunas ir psc... Taisnība arī kad tieši braucot ar diagnostiķi, kārba iet Kā zobs pie zobārsta, kad beidz sāpēt. Taču visur, kur brauc... visi saka ko te dari-šķil labo kārbu nevis meklē sūdus, kur viņu nav. Aidzen atpakaļ-ta elektronika, ta turbīnas asīte, ta pārspiediena vārsts. Tikai ne kārba. Tā tas auto ceļo šurpu turpu jau divas nedēļas

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Letlander
18. Feb 2016, 23:24 #40

Kopš: 02. Jul 2015

Ziņojumi: 443

Braucu ar: e60

Nu par Recro pēdējā laikā nākas dzirdēt ka ir problēmas. Pats pabiju pie viņiem ar piedāvāja remontu uz 1.6k eur un garantu uz pus gadu. Beigās samainot eļlu viss ok Kā aŗi ir dzirdēts ka Ne tikai cēsīs taisot tagad muftas. Arī Latgales pusē esot kas taisa

[ Šo ziņu laboja Letlander, 18 Feb 2016, 23:26:53 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo