Online

Pašreiz BMWPower skatās 263 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Ceļa nodoklis

AutorsZiņojums
Lala
03. Feb 2016, 00:37 #21

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


03 Feb 2016, 00:32:52 kom rakstīja:

03 Feb 2016, 00:21:33 Pavasaris rakstīja:
Un tas arguments ka daudzi nevar atļauties 2-3 auto transportlidzekļa nodokļa dēļ patiešām ir smieklīgs


Oligarhiem, kas šeit ir vairumā, protams, nodoklis šķiet smieklīgs, bet mazāk smieklīgs, tas ir, piemēram dažādu hobij-auto/moto īpašniekiem, kas spiesti sezonāli nodot/saņemt numurus, lai pierādītu, ka nav lietojuši transportlīdzekli un nemaksātu nodokli par neko


Jā, hobijauto/moto noteikti ir nabadzīgāko iedzīvotāju pamattiesība, kuru valstij īpaši jāpabalsta.
Offline
Staris
03. Feb 2016, 00:44 #22

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


03 Feb 2016, 00:05:32 GS rakstīja:
Vajadzētu to nodokli vienkārši pārsaukt par automašīnas īpašuma nodokli lai visādiem ģēnijiem nerastos stulbas idejas.

Lai arī cik tas viss man būtu izdevīgi tā ideja galīgi nepareiza, degvielas cenas ietekmē pilnīgi visas pārējās cenas caur ražošanu un loģistiku attiecīgi par jūsu BMW uzturēšanu turpmāk maksātu arī tie kam pietiek knapi pārtikai.

Auto nodoklis ir maza bet daļa no diferencēta nodokļa, ir 5 auto - maksā par 5 auto. Es teiktu ka vajadzētu diferencēt vēl vairāk un aprēķinā ari iekļaut auto vērtību.



Degvielas cenas no 1.30 euro nokritušās uz 1.03 euro. Vai ir samazinājušās cenas precēm un pakalpojumiem atbilstoši? Nē
Šobrīd pie šīm degvielas cenām jau pielika klāt akcīzi 3 centus. Vai ir jau pizdohen un jūti ietekmi?
Tad, kas notiks, ja degvielas cenas samazināsies vēl par 5 centiem, bet tai pievienosim nodokli 2 centu vērtībā?

Vai Igaunija jūk un brūk ar šo sistēmu?
Offline
kom
03. Feb 2016, 00:45 #23

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi


03 Feb 2016, 00:37:13 Lala rakstīja:

03 Feb 2016, 00:32:52 kom rakstīja:

03 Feb 2016, 00:21:33 Pavasaris rakstīja:
Un tas arguments ka daudzi nevar atļauties 2-3 auto transportlidzekļa nodokļa dēļ patiešām ir smieklīgs


Oligarhiem, kas šeit ir vairumā, protams, nodoklis šķiet smieklīgs, bet mazāk smieklīgs, tas ir, piemēram dažādu hobij-auto/moto īpašniekiem, kas spiesti sezonāli nodot/saņemt numurus, lai pierādītu, ka nav lietojuši transportlīdzekli un nemaksātu nodokli par neko


Jā, hobijauto/moto noteikti ir nabadzīgāko iedzīvotāju pamattiesība, kuru valstij īpaši jāpabalsta.



Piemēram, pensis, kas brauc brauc varbūt 20 reizes gadā uz vasarnīcu, nebojā ceļus, maksā valsts budžetā identisku nodokli kā powera oligarhs, pie kam nodoklim nav nekāda saistība ar ielām/ceļiem, tikai ar to, ka tam maitam pensim vispār pieder auto.
Offline
Lala
03. Feb 2016, 00:49 #24

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


03 Feb 2016, 00:45:38 kom rakstīja:

03 Feb 2016, 00:37:13 Lala rakstīja:

03 Feb 2016, 00:32:52 kom rakstīja:

03 Feb 2016, 00:21:33 Pavasaris rakstīja:
Un tas arguments ka daudzi nevar atļauties 2-3 auto transportlidzekļa nodokļa dēļ patiešām ir smieklīgs


Oligarhiem, kas šeit ir vairumā, protams, nodoklis šķiet smieklīgs, bet mazāk smieklīgs, tas ir, piemēram dažādu hobij-auto/moto īpašniekiem, kas spiesti sezonāli nodot/saņemt numurus, lai pierādītu, ka nav lietojuši transportlīdzekli un nemaksātu nodokli par neko


Jā, hobijauto/moto noteikti ir nabadzīgāko iedzīvotāju pamattiesība, kuru valstij īpaši jāpabalsta.



Piemēram, pensis, kas brauc brauc varbūt 20 reizes gadā uz vasarnīcu, nebojā ceļus, maksā valsts budžetā identisku nodokli kā powera oligarhs, pie kam nodoklim nav nekāda saistība ar ielām/ceļiem, tikai ar to, ka tam maitam pensim vispār pieder auto.



Auto ir ekstra.
Labs sabiedriskā transporta tīkls un pakalpojuma kvalitāte, savukārt, ir valsts pienākums pret tās iedzīvotājiem.
Arī telpiskās plānošanas kvalitāte ir pašvaldību/valsts pienākums, lai pensionāram būtu iespēja ar sabiedrisko transportu ērti tikt līdz vasarnīcai.
Bet iedzīvotāji, vairumā gadījumu, uzskata, ka valstij tikai jānodrošina labi ceļi un mazi nodokļi.
Rezultātā mums ir ne šis, ne tas.
Offline
halloween
03. Feb 2016, 00:51 #25

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


03 Feb 2016, 00:37:13 Lala rakstīja:

03 Feb 2016, 00:32:52 kom rakstīja:

03 Feb 2016, 00:21:33 Pavasaris rakstīja:
Un tas arguments ka daudzi nevar atļauties 2-3 auto transportlidzekļa nodokļa dēļ patiešām ir smieklīgs


Oligarhiem, kas šeit ir vairumā, protams, nodoklis šķiet smieklīgs, bet mazāk smieklīgs, tas ir, piemēram dažādu hobij-auto/moto īpašniekiem, kas spiesti sezonāli nodot/saņemt numurus, lai pierādītu, ka nav lietojuši transportlīdzekli un nemaksātu nodokli par neko


Jā, hobijauto/moto noteikti ir nabadzīgāko iedzīvotāju pamattiesība, kuru valstij īpaši jāpabalsta.
Bet kapēc man jāmaksā visu gadu būtu nodoklis par sētā pūstošu ziemas driftvāgenu?

Ar ko tas driftvāgens atšķiras no mana zelta poda, kamēr nepiedalās ceļu satiksmē?

Kapēc tieši par driftvāgenu man ir jāmaksā fiksēta takse, bet par zelta podu, suni, tapetēm un datoru man nav jāmaksā ekspluatācijas nodoklis?

Es gribu Tevi saprast, lūdzu paskaidro, kapēc Tu uzskati, ka tieši auto turēšana uz Tava vārda (neatkarīgi no vērtības un lietošanas biežuma) automātiski piešķir slaucama oligarha statusu, bet zelta pods ne?

Hobijauto varbūt nav pamattiesība, bet ar ko auto kā hobijs būtu īpaši jātaksē? Vai opim nav tiesības turēt savu žiku tikai lai 1x mēnesī uz laukiem aizbrauktu?

Auto ir ekstra.
Labs sabiedriskā transporta tīkls un pakalpojuma kvalitāte, savukārt, ir valsts pienākums pret tās iedzīvotājiem.
Arī telpiskās plānošanas kvalitāte ir pašvaldību/valsts pienākums, lai pensionāram būtu iespēja ar sabiedrisko transportu ērti tikt līdz vasarnīcai.
Tu ņirgājies?
Tu esi LV asfaltu redzējis?
Esi izbraucis no LV eiropas virzienā?

Par sabiedrisko transportu uz vasarnīcu vispār nerunāsim. Ģerevņā autobusi kuesē 2x nedeļā.

Par to jau cepiens - nauda maksājas, pakalpojuma kvalitāte neatbilst samaksātajam

Tā ideja, ka auto ir ekstra vispār nāk no dziļiem laukiem. Kāda ekonomikai jēga, ka cilvēki 2-3h dienā pavada lohovozā, ja var tā vietā 40min dienā pavadīt privātā auto? Kopējā produktivitāte tak paceļas, ja katrs dzīvojam labāk.

[ Šo ziņu laboja halloween, 03 Feb 2016, 01:00:35 ]

Offline
Lala
03. Feb 2016, 00:57 #26

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


03 Feb 2016, 00:51:02 halloween rakstīja:

03 Feb 2016, 00:37:13 Lala rakstīja:

03 Feb 2016, 00:32:52 kom rakstīja:

03 Feb 2016, 00:21:33 Pavasaris rakstīja:
Un tas arguments ka daudzi nevar atļauties 2-3 auto transportlidzekļa nodokļa dēļ patiešām ir smieklīgs


Oligarhiem, kas šeit ir vairumā, protams, nodoklis šķiet smieklīgs, bet mazāk smieklīgs, tas ir, piemēram dažādu hobij-auto/moto īpašniekiem, kas spiesti sezonāli nodot/saņemt numurus, lai pierādītu, ka nav lietojuši transportlīdzekli un nemaksātu nodokli par neko


Jā, hobijauto/moto noteikti ir nabadzīgāko iedzīvotāju pamattiesība, kuru valstij īpaši jāpabalsta.
Bet kapēc man jāmaksā visu gadu būtu nodoklis par sētā pūstošu ziemas driftvāgenu?

Ar ko tas driftvāgens atšķiras no mana zelta poda, kamēr nepiedalās ceļu satiksmē?

Kapēc tieši par driftvāgenu man ir jāmaksā fiksēta takse, bet par zelta podu, suni, tapetēm un datoru man nav jāmaksā ekspluatācijas nodoklis?

Es gribu Tevi saprast, lūdzu paskaidro, kapēc Tu uzskati, ka tieši auto turēšana uz Tava vārda (neatkarīgi no vērtības un lietošanas biežuma) automātiski piešķir slaucama oligarha statusu, bet zelta pods ne?

Hobijauto varbūt nav pamattiesība, bet ar ko auto kā hobijs būtu īpaši jātaksē? Vai opim nav tiesības turēt savu žiku tikai lai 1x mēnesī uz laukiem aizbrauktu?


Vēlreiz - auto ir ekstra!

Drifta žurkām ziemā (un vasarā) uz koplietošanas ceļiem nav jābūt!

Opim, kaut tikai dēļ apdrošināšanas, lētāk būs ar taksi/sabiedrisko. Sabiedriskā kavlitāte LV, šobrīd, slikta. Auto izmantošanas veicināšana to tikai pasliktinās.

Par podu Tu maksā ekspluatācijas nodokli, pat, ja Tev nav kanalizācijas pieslēguma. Protams, ja neesi muļķis, un kanalizācijas bedre ir izsūcama.
Offline
marchelago
03. Feb 2016, 01:01 #27

Kopš: 01. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: e34


03 Feb 2016, 00:49:48 Lala rakstīja:

03 Feb 2016, 00:45:38 kom rakstīja:

03 Feb 2016, 00:37:13 Lala rakstīja:

03 Feb 2016, 00:32:52 kom rakstīja:

03 Feb 2016, 00:21:33 Pavasaris rakstīja:
Un tas arguments ka daudzi nevar atļauties 2-3 auto transportlidzekļa nodokļa dēļ patiešām ir smieklīgs


Oligarhiem, kas šeit ir vairumā, protams, nodoklis šķiet smieklīgs, bet mazāk smieklīgs, tas ir, piemēram dažādu hobij-auto/moto īpašniekiem, kas spiesti sezonāli nodot/saņemt numurus, lai pierādītu, ka nav lietojuši transportlīdzekli un nemaksātu nodokli par neko


Jā, hobijauto/moto noteikti ir nabadzīgāko iedzīvotāju pamattiesība, kuru valstij īpaši jāpabalsta.



Piemēram, pensis, kas brauc brauc varbūt 20 reizes gadā uz vasarnīcu, nebojā ceļus, maksā valsts budžetā identisku nodokli kā powera oligarhs, pie kam nodoklim nav nekāda saistība ar ielām/ceļiem, tikai ar to, ka tam maitam pensim vispār pieder auto.



Auto ir ekstra.
Labs sabiedriskā transporta tīkls un pakalpojuma kvalitāte, savukārt, ir valsts pienākums pret tās iedzīvotājiem.
Arī telpiskās plānošanas kvalitāte ir pašvaldību/valsts pienākums, lai pensionāram būtu iespēja ar sabiedrisko transportu ērti tikt līdz vasarnīcai.
Bet iedzīvotāji, vairumā gadījumu, uzskata, ka valstij tikai jānodrošina labi ceļi un mazi nodokļi.
Rezultātā mums ir ne šis, ne tas.



Nevaru sagaidīt- ar ko šis viss veiksmes stāsts beigsies Tas hīts par 114% ceļa nodokļa pacelšanu
Offline
Staris
03. Feb 2016, 01:01 #28

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


03 Feb 2016, 00:46:02 riddler rakstīja:
zinot LV beigaas visi dabuus abus, gan ierasto ekspluataacijas nodokli, gan to kas naak klat katram degvielas litram

:sheema: :deputāts: :likumprojekts: :labi padarīts darbs: :saijma pelnīti paceļ visiem algas:

Ir jau abi izdarīti. Ekspluatācijas nodokļa likme tika pacelta un pie degvielas arī pāris centus piemeta, lai lāpītu budžetu
Offline
halloween
03. Feb 2016, 01:05 #29

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


03 Feb 2016, 00:57:47 Lala rakstīja:

Vēlreiz - auto ir ekstra!

Drifta žurkām ziemā (un vasarā) uz koplietošanas ceļiem nav jābūt!

Opim, kaut tikai dēļ apdrošināšanas, lētāk būs ar taksi/sabiedrisko. Sabiedriskā kavlitāte LV, šobrīd, slikta. Auto izmantošanas veicināšana to tikai pasliktinās.

Par podu Tu maksā ekspluatācijas nodokli, pat, ja Tev nav kanalizācijas pieslēguma. Protams, ja neesi muļķis, un kanalizācijas bedre ir izsūcama.



Neviens jau neprasa likvidēt to nodokli, bet piesaistīt proporcionāli lietošanas daudzumam!

Tev liekas loģiski, ka opim jāmaksā tikpat, cik powera oligarhiem, kas visu dienu dzenājas pa Rīgu un dīlerē izkomplektētu žurku rezervesdaļas? Kapēc ir loģiski opi motivēt pārdot auto un braukt ar taksi, ja viņam jau ir auto?

Nē, es te necepjos, jo man tas būs lētāk. Man sistēma kā tāda liekas atsaldēta. Tas aptuveni tā, it kā visiem uzliktu fiksētu summu ko gadā jāsamaksā PVN vai alko akcīzē, neatkarīgi no lietošanas daudzuma.

[ Šo ziņu laboja halloween, 03 Feb 2016, 01:08:17 ]

Offline
kom
03. Feb 2016, 01:08 #30

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi


03 Feb 2016, 00:57:47 Lala rakstīja:

03 Feb 2016, 00:51:02 halloween rakstīja:

03 Feb 2016, 00:37:13 Lala rakstīja:

03 Feb 2016, 00:32:52 kom rakstīja:

03 Feb 2016, 00:21:33 Pavasaris rakstīja:
Un tas arguments ka daudzi nevar atļauties 2-3 auto transportlidzekļa nodokļa dēļ patiešām ir smieklīgs


Oligarhiem, kas šeit ir vairumā, protams, nodoklis šķiet smieklīgs, bet mazāk smieklīgs, tas ir, piemēram dažādu hobij-auto/moto īpašniekiem, kas spiesti sezonāli nodot/saņemt numurus, lai pierādītu, ka nav lietojuši transportlīdzekli un nemaksātu nodokli par neko


Jā, hobijauto/moto noteikti ir nabadzīgāko iedzīvotāju pamattiesība, kuru valstij īpaši jāpabalsta.
Bet kapēc man jāmaksā visu gadu būtu nodoklis par sētā pūstošu ziemas driftvāgenu?

Ar ko tas driftvāgens atšķiras no mana zelta poda, kamēr nepiedalās ceļu satiksmē?

Kapēc tieši par driftvāgenu man ir jāmaksā fiksēta takse, bet par zelta podu, suni, tapetēm un datoru man nav jāmaksā ekspluatācijas nodoklis?

Es gribu Tevi saprast, lūdzu paskaidro, kapēc Tu uzskati, ka tieši auto turēšana uz Tava vārda (neatkarīgi no vērtības un lietošanas biežuma) automātiski piešķir slaucama oligarha statusu, bet zelta pods ne?

Hobijauto varbūt nav pamattiesība, bet ar ko auto kā hobijs būtu īpaši jātaksē? Vai opim nav tiesības turēt savu žiku tikai lai 1x mēnesī uz laukiem aizbrauktu?


Vēlreiz - auto ir ekstra!

Drifta žurkām ziemā (un vasarā) uz koplietošanas ceļiem nav jābūt!

Opim, kaut tikai dēļ apdrošināšanas, lētāk būs ar taksi/sabiedrisko. Sabiedriskā kavlitāte LV, šobrīd, slikta. Auto izmantošanas veicināšana to tikai pasliktinās.


Ak tā, Opim ar vilcienu un autobusu jāved, piemēram, katupeļu maiss vai kūdra u.tml. BTW., auto uzskatīšanu par "ekstru" pēdējo reizi esmu dzirdējis PSRS laikos.
Offline
Lala
03. Feb 2016, 01:10 #31

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


03 Feb 2016, 00:51:02 halloween rakstīja:
Tu ņirgājies?
Tu esi LV asfaltu redzējis?
Esi izbraucis no LV eiropas virzienā?

Nē.
Jā.
Jā.


Par sabiedrisko transportu uz vasarnīcu vispār nerunāsim. Ģerevņā autobusi kuesē 2x nedeļā.

Es tieši to arī saku. Tikai auto izmantošanas veicināšana situāciju tikai pasliktinās - kāpēc finansēt autobusu, ja visi ar savām nobrauktajām kastēm, pilinot eļļu uz zemes, un deldējot 10 gadīgas riepas, brauc paši?


Par to jau cepiens - nauda maksājas, pakalpojuma kvalitāte neatbilst samaksātajam


Vai naudas samaksas veida maiņa to mainīs?


Tā ideja, ka auto ir ekstra vispār nāk no dziļiem laukiem. Kāda ekonomikai jēga, ka cilvēki 2-3h dienā pavada lohovozā, ja var tā vietā 40min dienā pavadīt privātā auto? Kopējā produktivitāte tak paceļas, ja katrs dzīvojam labāk.


Nē, ideja nāk no dziļiem Rietumiem.
Tur pierādījies, ka ērts (kas sevī ietver arī ātrumu, lai nav 2-3h tur jāpavada) sabiedriskais transports ar brīvpieejas internetu var kalpot par produktivitātes veicinātāju.
Atšķirībā no automašīnas, kurā vadītājs (vidēji automašīnā atrodas ~1.2 cilvēki) nedrīkst un nevar produktīvi darīt ko citu, kā nīkt sastrēgumā.
Nemaz nerunājot par ārējām izmaksām - vides degradācija, piesārņojums, sadursmju radītie veselības un mantas zaudējumi u.c..
Turklāt tas ir arī
Offline
Montana
03. Feb 2016, 01:12 #32

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

kas te par černi ir sarakstīts ? LV sabiedriskā kvalitāte ir slikta ? KO ? mums starppilsētu transports ir līmenī un drausmīgi lēts...


BET auto nodoklis būtu jāpievieno degvielai, lai fūristi kas brauc eksportā sāk maksāt un tie, kam EST numuri arī lai sāk maksāt beidzot, tas ir VISS EFEKTĪVĀKAIS veids kā no patērētāja paņemt nodokli - pievienot to izejmateriālam, ieguvums būtu nenovērtējams, un ja pensionāram tas sistu pa kabatu, tad nehuj braukāt 700km dienā !
Offline
Lala
03. Feb 2016, 01:14 #33

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


03 Feb 2016, 01:08:47 kom rakstīja:

03 Feb 2016, 00:57:47 Lala rakstīja:

03 Feb 2016, 00:51:02 halloween rakstīja:

03 Feb 2016, 00:37:13 Lala rakstīja:

03 Feb 2016, 00:32:52 kom rakstīja:

03 Feb 2016, 00:21:33 Pavasaris rakstīja:
Un tas arguments ka daudzi nevar atļauties 2-3 auto transportlidzekļa nodokļa dēļ patiešām ir smieklīgs


Oligarhiem, kas šeit ir vairumā, protams, nodoklis šķiet smieklīgs, bet mazāk smieklīgs, tas ir, piemēram dažādu hobij-auto/moto īpašniekiem, kas spiesti sezonāli nodot/saņemt numurus, lai pierādītu, ka nav lietojuši transportlīdzekli un nemaksātu nodokli par neko


Jā, hobijauto/moto noteikti ir nabadzīgāko iedzīvotāju pamattiesība, kuru valstij īpaši jāpabalsta.
Bet kapēc man jāmaksā visu gadu būtu nodoklis par sētā pūstošu ziemas driftvāgenu?

Ar ko tas driftvāgens atšķiras no mana zelta poda, kamēr nepiedalās ceļu satiksmē?

Kapēc tieši par driftvāgenu man ir jāmaksā fiksēta takse, bet par zelta podu, suni, tapetēm un datoru man nav jāmaksā ekspluatācijas nodoklis?

Es gribu Tevi saprast, lūdzu paskaidro, kapēc Tu uzskati, ka tieši auto turēšana uz Tava vārda (neatkarīgi no vērtības un lietošanas biežuma) automātiski piešķir slaucama oligarha statusu, bet zelta pods ne?

Hobijauto varbūt nav pamattiesība, bet ar ko auto kā hobijs būtu īpaši jātaksē? Vai opim nav tiesības turēt savu žiku tikai lai 1x mēnesī uz laukiem aizbrauktu?


Vēlreiz - auto ir ekstra!

Drifta žurkām ziemā (un vasarā) uz koplietošanas ceļiem nav jābūt!

Opim, kaut tikai dēļ apdrošināšanas, lētāk būs ar taksi/sabiedrisko. Sabiedriskā kavlitāte LV, šobrīd, slikta. Auto izmantošanas veicināšana to tikai pasliktinās.


Ak tā, Opim ar vilcienu un autobusu jāved, piemēram, katupeļu maiss vai kūdra u.tml. BTW., auto uzskatīšanu par "ekstru" pēdējo reizi esmu dzirdējis PSRS laikos.


Kartupeļu maisu lētāk ir nopirkt.
Atkal opis nav sarēķinājis ieguvumus pret izdevumiem.
Mazdārziņu kooperatīviem lētāk būtu [bungu rīboņa] KOOPERĒTIES, un kūdru iegādāties vairumā, ar piegādi.

Bet labāk atlajzt saimu un visu darīt cik dārgi vien iespējams kasot santīmus.
Offline
Staris
03. Feb 2016, 01:17 #34

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tu nenoteiksi to vai pensim jāpērk būs ķīmiskie kartupeļi, vai viņš audzēs pats. Viņš varbūt tur audzē arī burkānus, sīpolus, augļu kokus un t.t.
Ja tev nevajag, tas nenozīmē, ka citiem nevajag.
Neesam visi vienādi.
Offline
kurlis
03. Feb 2016, 01:21 #35

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

Kaut kā pie dirsas
Offline
Lala
03. Feb 2016, 01:21 #36

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


03 Feb 2016, 01:17:30 Staris rakstīja:
Tu nenoteiksi to vai pensim jāpērk būs ķīmiskie kartupeļi, vai viņš audzēs pats. Viņš varbūt tur audzē arī burkānus, sīpolus, augļu kokus un t.t.
Ja tev nevajag, tas nenozīmē, ka citiem nevajag.
Neesam visi vienādi.


Jā, opis audzēs garšīgos mājas kartupeļus un nezāles indēs ar RoundUp'u!



Es Tev atklāšu noslēpumu - mēs paši esam ķīmiski, un arī savvaļā augušos augļos ir pat formaldehīds.

:follija_cepurīte:
Offline
shvillis
03. Feb 2016, 01:26 #37

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...

Lala,tu tak esi gniida,atziisties
Offline
halloween
03. Feb 2016, 01:28 #38

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Lala, Tu labi diskutē, bet izplūsti komentējot piemērus, bet izvairies komentēt konstruktīvos punktus:

Pieliekot nodokli degvielai:
-piespiežam maksāt nodokli visus ar EST numuriem
-katrs maksā proporcionāli lietojumam
-fūristi maksā par asfaltu
(vēl opis tiek uz laukiem, powera ziemas miskastu īpašnieki smaida utml)

Atkārtošu: neviens nerosina nodokli atcelt.
Bet kāds ir pamatojums PRET viņa proporcionālu sadali atkarībā no lietošanas daudzuma?
Offline
Lala
03. Feb 2016, 01:35 #39

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


03 Feb 2016, 01:28:13 halloween rakstīja:
Lala, Tu labi diskutē, bet izplūsti komentējot piemērus, bet izvairies komentēt konstruktīvos punktus:

Pieliekot nodokli degvielai:
-piespiežam maksāt nodokli visus ar EST numuriem
-katrs maksā proporcionāli lietojumam
-fūristi maksā par asfaltu
(vēl opis tiek uz laukiem, powera ziemas miskastu īpašnieki smaida utml)

Atkārtošu: neviens nerosina nodokli atcelt.
Bet kāds ir pamatojums PRET viņa proporcionālu sadali atkarībā no lietošanas daudzuma?


Jā, EST nr. maksā.

Nosacīti (sk. nākamo atbildi)

Fūristi un visi citi NEmaksā par asfaltu, jo degvielas sūknis nezina, cik sver, konkrētais auto, kādu slodzi ceļam tas rada, un nepielāgo nodokļa likmi.
Tāpat degvielas sūknis nezina cik daudz izmešu rada konkrētais auto, un nepielāgo nodokļa likmi.
Offline
kom
03. Feb 2016, 01:39 #40

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi

Sen tāds gnīda nav redzēts. Domāju, tev jāiet strādāt uz VID
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo