Online
Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Protams nav siltuma...
Autors | Ziņojums |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Jāpaskatās vai gāzes reduktors nav gadījumā virknē pieslēgts- ja ir, tad jāpārtaisa | Offline | | |
robis1133 | | Kopš: 22. Feb 2013
Ziņojumi: 102
Braucu ar: E38
| Termostatu nomainīju un bez rezultātiem...
Meklēšu tālāk. | Offline | | |
Surr | | Kopš: 23. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1834
Braucu ar: Kaskaiš
| Antifrīzs gadījumā netiek spiests ārā/nepazūd? | Offline | | |
ryder_e28 | | Kopš: 12. Jul 2008
Ziņojumi: 1434
Braucu ar: E61/// A6
| izklausās pēc salona apsildes radiātora. | Offline | | |
robis1133 | | Kopš: 22. Feb 2013
Ziņojumi: 102
Braucu ar: E38
|
07 Jan 2016, 17:12:03 Surr rakstīja:
Antifrīzs gadījumā netiek spiests ārā/nepazūd?
Līmenis turās un ir ok | Offline | | |
robis1133 | | Kopš: 22. Feb 2013
Ziņojumi: 102
Braucu ar: E38
|
07 Jan 2016, 17:13:07 ryder_e28 rakstīja:
izklausās pēc salona apsildes radiātora.
Hmm, iespējams... bet šodien vel novēroju to, ka dačikā rāda 90grādus (darba temperatūru), bet gāzes redaktors reāli auksts vel un kad ar darba temperatūru pabrauc kādas 15 min tad uzsilst tikai redaktors un pārslēdzas uz gāzi.
Respektīvi, tāda sajūta takā, motors kaut kurā galā (kur ir dačiks temperatūras, kurš rāda panelī temperatūru) uzsilst daudz ātrāk nekā visa kopā sistēma, jo redaktors pie motora darba temperatūras reāli auksts. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
07 Jan 2016, 22:49:07 robis1133 rakstīja:
07 Jan 2016, 17:13:07 ryder_e28 rakstīja:
izklausās pēc salona apsildes radiātora.
Hmm, iespējams... bet šodien vel novēroju to, ka dačikā rāda 90grādus (darba temperatūru), bet gāzes redaktors reāli auksts vel un kad ar darba temperatūru pabrauc kādas 15 min tad uzsilst tikai redaktors un pārslēdzas uz gāzi.
Respektīvi, tāda sajūta takā, motors kaut kurā galā (kur ir dačiks temperatūras, kurš rāda panelī temperatūru) uzsilst daudz ātrāk nekā visa kopā sistēma, jo redaktors pie motora darba temperatūras reāli auksts.
ja redUktors pieslēgts virknē un ar kilometrīgām šļaukām, tad aprakstītie simptomi būtu tikai loģiski... | Offline | | |
development99 | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 889
Braucu ar:
|
05 Jan 2016, 21:53:50 RenegadeX rakstīja:
05 Jan 2016, 21:15:19 Mahars rakstīja:
Tieši šitajos varstos var but vaina,nav tacu gruti panemt srotā un nomainit
A vot kā lai pārbauda ka tas lietotais vārsts nav tieši tāds pats?
Pieliec 12v un paskaties/paklausies vai veras vala/ciet vai ne. | Offline | | |
|
robis1133 | | Kopš: 22. Feb 2013
Ziņojumi: 102
Braucu ar: E38
|
07 Jan 2016, 22:54:05 kexxx rakstīja:
07 Jan 2016, 22:49:07 robis1133 rakstīja:
07 Jan 2016, 17:13:07 ryder_e28 rakstīja:
izklausās pēc salona apsildes radiātora.
Hmm, iespējams... bet šodien vel novēroju to, ka dačikā rāda 90grādus (darba temperatūru), bet gāzes redaktors reāli auksts vel un kad ar darba temperatūru pabrauc kādas 15 min tad uzsilst tikai redaktors un pārslēdzas uz gāzi.
Respektīvi, tāda sajūta takā, motors kaut kurā galā (kur ir dačiks temperatūras, kurš rāda panelī temperatūru) uzsilst daudz ātrāk nekā visa kopā sistēma, jo redaktors pie motora darba temperatūras reāli auksts.
ja redUktors pieslēgts virknē un ar kilometrīgām šļaukām, tad aprakstītie simptomi būtu tikai loģiski...
Un kurā vietā ieteiktu aizvest, lai uzmet aci un novērš visu to? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|