Online
Pašreiz BMWPower skatās 293 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dyno day Jelgavā 28.12.15
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tas tads ātrais Ziemassvētku pasākums. Gribās noskaidrot jaudas dažādiem auto un izbeigt interneta dragreisu.
Pašlaik:
1. 324td E30 xxHP
2. 330D E46 204HP
3. 530D E39 183HP
4. 530D E61 235HP
5. 535D E61 272HP
Forši jau būtu vēl kādu F sēriju, bet tam diemžēl laika vairs nebūs rītdien.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Bus pec tam publiski pieejami rezultati? Vairak interese,cik tur stock visiem radis. | Offline | | |
Delerium | | Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| Tie e61 manuaalji? | Offline | | |
Zibis | | Kopš: 10. Jan 2015
Ziņojumi: 26
Braucu ar:
|
27 Dec 2015, 02:48:52 Kaross rakstīja:
Piemirsu pieminēt, ka auto vēlami pēc 2000.gada. un vienas ass piedzina. RWD vai FWD. Lai var uz vietas visu sadarīt bez iejaukšanās ar lodāmuru dzinēja vadības blokā. 94.gada Audi šī procedūra ir neizbēgama.
Ja aceramies kā sačakarēji manu vadības bloku nav nekāds brīnums ka negribi pat taisīt vaļā.
Bingo taviem klientiem tikai uzkritīs vai nē. | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Cik noprotu visas vietas jau aizsistas? | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
28 Dec 2015, 09:01:17 Zibis rakstīja:
27 Dec 2015, 02:48:52 Kaross rakstīja:
Piemirsu pieminēt, ka auto vēlami pēc 2000.gada. un vienas ass piedzina. RWD vai FWD. Lai var uz vietas visu sadarīt bez iejaukšanās ar lodāmuru dzinēja vadības blokā. 94.gada Audi šī procedūra ir neizbēgama.
Ja aceramies kā sačakarēji manu vadības bloku nav nekāds brīnums ka negribi pat taisīt vaļā.
Bingo taviem klientiem tikai uzkritīs vai nē.
cik man zināms, tad visbiežāk vecajām lamatām, kam procss ir jāravē laukā lai kaut ko izdarītu, tas nopūst dēļ mitruma un sūdīga bloka hermējuma, un tur kaut ko sačakarēt var tikai ar āmuru, un viss labojas samērā vienkārši, iegāji Ebay un pasūtīji jaunu plati vai atsevišķi jebkuru procesoru, ja jau saki ka viss slikti - tad tev arī bija viss slikti, bet nu bez razklada tavs posts vnk smird, un vispār liekas ka ir LLP[ Šo ziņu laboja AF, 28 Dec 2015, 09:49:35 ] | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| ak jā, visi kas nodarbojas ar kaut ko mēdz kļūdīties, bet nu parasti kļūdas atzīst.
Un laikam katram ir bijis klients, kurš ir ieradies pūsdamā un pirsdamā autiņā, kurš atdeva galus pat vnk pieslēdzot pie inpas vai pie scana un tālāk tik bļauj, ka viss ir sačakarēts | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| http://www.bmwpower.lv/search.php?context=Zibis...users&type=1
Bij razklads | Offline | | |
|
Zibis | | Kopš: 10. Jan 2015
Ziņojumi: 26
Braucu ar:
| Paldies!
Tiem kuri nav lasījuši.
kaross (jeb karūsa) sačakarēja manas mašīnas vadības bloku nevis tādēļ kad tas būtu vai nebūut jālodē, bet tādēļ ka aizlīmēja ar celtniecības hermētiķi kurš satur etiķi un nav paredzēts elektroiekārtām.
Normālu atbildi, atvainošanos vai risinājumu neesmu no viņa sagaidījis vēl šodien. Ja pa forumiem palasa tad līdzīgi gadījumi ir kā piemēram čalis ar sačakarētu Mazda dzinēju, vairāki golfi ar turbīnām utt. Gan jau arī šajā forumā ir līdzīgi. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Mudak, pievaldi savu muti. Cik var dirst kaut kadu sviestu. Ja butu bijis pie manis, tad jau sen butu atbraucis pie manis un viss butu nokartots. Kartejo reizi kaut kads kreisais profils.
Var redzet, ka konkuretiem trukst darba.
Sitadi mazgadiga priduraka gajieni - uzvardu pakjemot.
Ja, un man iet labi. Tavi tuksie gajieni manu dzivi neiespaido.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Zibis | | Kopš: 10. Jan 2015
Ziņojumi: 26
Braucu ar:
|
28 Dec 2015, 15:00:09 Kaross rakstīja:
Mudak, pievaldi savu muti. Cik var dirst kaut kadu sviestu. Ja butu bijis pie manis, tad jau sen butu atbraucis pie manis un viss butu nokartots. Kartejo reizi kaut kads kreisais profils.
Var redzet, ka konkuretiem trukst darba.
Sitadi mazgadiga priduraka gajieni - uzvardu pakjemot.
Ja, un man iet labi. Tavi tuksie gajieni manu dzivi neiespaido.
Par karūsu taču tevi sauca skolā, vai ne?
Šinī situācijā laikam vienīgo lietu ko es kā mudaks varu izdarīt ir šiten un ikdienā citiem stāstīt par savu veiksmīgo sadarbību un lielisko atsaucību no tavas puses. | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
| Būtu ātrāk uzzinājis par šo pasākumu,aizbrauktu ar M5
Nākamreiz ziņo ātrāk | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Kadas atsauksmes par Jelgavas stendu? Vasara gribeju aizdzit savu auto samerit, jo chiptuninga nevareja uzbraukt uz rulliem, jo auto parak zems. Toreiz ar viniem sazvanijos, bet atbildiga persona bija atvalinajuma un kad vini atgriezas, tad atkal man beidzas atvalinajums, bet ir doma nakamvasar aizbraukt. Sapratu ari, ka vini labak veletos uzreiz vairakus auto, nevis vienu. Tapat dzirdeju, ka viniem tie cipari esot nedaudz koservativi. Vai tas apliecinajas merot stock jaudu sakuma? | Offline | | |
gintc | | Kopš: 10. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2298
Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000
| Kur rezultāti? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nebija laika uzrakstīt par šo tēmu savus secinājumus un detalizētāku info. Centīšos visu daudz maz apskaidrot ja nu kādam interesē. Lai īsāk būtu jāraksta jaudas stenda vietā apzīmēšu to kā dyno. Vispār visa tā "dyno" padarīšana ir diezgan sensitīva tēma. Cilvēki ieciklējas uz rezultātiem nemaz nesaprotot to kā tie tiek iegūti un kādam mērķim kalpo. Un tad rodās baumas : tas stends nav precīzs, tas rāda mazākus rezultātus, tas lielākus u.t.t.
Pirmkārt nav starpības kādās vienībās un ko katrs dyno mēra. Vienmēr, lai arī cik precīzi un kalibrēti tie būtu, rezultāti starp dažādiem dyno atšķirsies un reti kad būs vienādi. Protams, ir standarti (SAE J1349) pēc kuriem strādā visi dyno, bet tāpat ir pārāk daudz mainīgo faktoru, kas ietekmē jaudu un mērījumu kā tādu.
Vismaz mums LV pieejamajos stendos. HUB dyno jeb šasijas jaudas stends, kas tiek pievienots pie riteņu rumbām ir daudz precīzāks, bet tādu cik zinu LV nav.
Otrkārt Jelgavas jaudas stends aprēķina jaudu uz riteņiem, līdz ar to dzinēja jauda, kuru uzrāda auto ražotājs un pēc kā mēs parasti tiecamies, ir kaut kur tālu un diezgan abstrakts cipars. Bet tajā pašā laikā paātrinoties vissvarīgākais tomēr ir tas, kas nonāk līdz ceļa virsmai - ruļļiem.
Pa vidu ir ātrumkārba, pusasis, reduktors, dažāda sastāva riepas, riepu platums un pat spiediens tajās, kas būtiski ietekmē rezultātu un vēl jo vairāk traucē iegūt ražotāja datiem pietuvinātu rezultātu.
Jelgavā izmantotais ir jaudīgākais Mustang MD-1750 modelis ar 50 collu ruļļiem. Manuprāt vismodernākais un precīzākais LV pieejamais stends. Vienīgais mīnuss - vienai asij. Ir pabūts gan uz Rolis Bosch stenda, gan Chiptuning.lv, gan Startline stenda. Būtībā visiem LV pieejamajiem stendiem. Nav gan sanācis būs OSC servisā Ogrē, bet šaubos vai tas pat ir pieejams plašākai publikai. Citi stendi man nav zināmi.
Treškārt kā jau minēju nav svarīgi kādus skaitļus un kādās mērvienībās dyno uzrāda. Mūsu galvenais mērķis ir redzēt jaudas pieaugumu un chiptuninga rezultātu. To kam jaudas stends ir paredzēts. Redzēt izmaiņas veicot dažāda veida dzinēja, elektronikas uzlabojumus.
Turpināsim ar pašu labāko. Lai tomēr būtu daudz maz ar ko salīdzināt publicēšu rezultātus gan tiešā stenda lasījumā uz riteņiem, gan aptuveni izskaitļotā dzinēja jaudā. Visi auto izņemot E30 bija ar automātisko kārbu, attiecīgi zudumi pat ļoti lieli, jo pats klasiskais automāts kā tāds un hidrotransformators apēd visvairāk.
Jaudas stenda speciālists Vilnis stāstīja, ka varam droši skaitīt 20% klāt, lai iegūtu dzinēja jaudu. Protams, 5L40 E39 kārbai zudumi būs krietni lielāki kā 6HP26 E60 kārbai. Ko arī labi var redzēt jaudas stenda izdrukā salīdzinot E60 un E39 rezultātus.
Katram auto tika veikti vairāki mērījumi gan ar standarta programmām, gan jau uzlabotām.
1. BMW 324TD E30 1989.gads. 114HP @ 4800rpm un 220Nm @ 2400rpm
Gan standarta, gan jauniegūtās līknes raksturs ir identisks kā ražotāja datos. Tikai daudz zemāki rezultāti.
2. BMW 330D E46 2003.gads 204HP @ 4000rpm un 480Nm @ 2000rpm
Ieguvums vienkārši mega liels un nedaudz zuda ticība rezultātam. Bet pašam prieks par izdruku.
Visā diapazonā gan jauda, gan grieze spēcīgi uzlēkusi.
3. BMW 530D E39 2001.gads 184HP @ 4000 rpm un 410Nm @ 2200rpm
Līknes vairāks, jo kopā 3 mērījumi izprintēti. Var labi redzēt, ka ļoti atšķirās jauda no ražotāja uzrādītās.
4. BMW 530D E61 2009.gads 235HP @ 4000rpm un 500Nm @ 2200rpm.
Visaugstākā standarta jauda. Tiesa auto ir jau ar amputētu DPF filtru. Tas bija viens no variantiem kapēc jauda pat lielāka kā ražotāja. Kā arī visjaunākais auto ar teorētiski vismazāko nobraukumu.
5. BMW 535D E61 2005.gads 272HP @ 4000rpm un 560Nm @ 2200rpm.
Ļoti jūtami zemāka jauda kā ražotāja uzrādītā. Interesantākais tas, ka automašīnai ir tikko kā pārjaukts dzinējs, atrestaurētas abas turbīnas, pārbaudītas sprauslas, būtībā nekādu redzamu vai diagnosticējamu defektu. Šodien vēl drošības pēc izmērījām kompresiju. Visos 6 cilindros 25 bāri.
Pašlaik kā atlikušais variants ir ļoti lieli zudumi transmisijā, piekarē.
Bet pa lielam tas viss ir otršķirīgi, jo iegūtais jaudas pieaugums un jaunās līknes patiešām priecē.
Paldies par uzmanību. Cerams kādam noderīga vai interesanta informācija. Esmu jaudas stendos diezgan iedziļinājies, jo jaudas meklējumi ir asinīs ne tikai vienkāršs darbs.
Ja kādi jautājumi, droši, centīšos atbildēt.
Mazs video darbībā.
Spied "Play", lai skatītos video!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
krods | | Kopš: 02. Nov 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1134
Braucu ar: Sulas paku
Attention whore
| Dīvaini kkā,e46 ir visi 204 hp bet e39 ir tikai 150 palikuši un piemet klāt 62 hp parasti takš standarts ko sola visi chipotāji ir +- 30 hp
neko nesaprotu! | Offline | | |
|
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
30 Dec 2015, 00:30:15 krods rakstīja:
Dīvaini kkā,e46 ir visi 204 hp bet e39 ir tikai 150 palikuši un piemet klāt 62 hp parasti takš standarts ko sola visi chipotāji ir +- 30 hp
neko nesaprotu!
mašīna(e39) ir standarts bet čips gan nebija standarta, bet pielāgots katram auto un tā vadītājam
p.s paldies Kaross par izdevušos un interesantu darba dienu! [ Šo ziņu laboja kaadzis, 30 Dec 2015, 00:36:02 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| E39 ne tuvu nav standarta chips. Tas ir tuvu max. ko no standarta var izspiest.
Visi auto izņemot balto e61 tika taisīti pēc iespējas labākam rezultātam. Bet tajā pat laikā nevajag uztvert to par pilnīgi "pereboru" un ka nu tur viss pašķīdīs. Praktiski visi tie auto ar uzrādītajiem rezultātiem brauc ikdienā jau gadiem.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
krods | | Kopš: 02. Nov 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1134
Braucu ar: Sulas paku
Attention whore
|
30 Dec 2015, 00:35:47 Kaross rakstīja:
E39 ne tuvu nav standarta chips. Tas ir tuvu max. ko no standarta var izspiest.
Visi auto izņemot balto e61 tika taisīti pēc iespējas labākam rezultātam. Bet tajā pat laikā nevajag uztvert to par pilnīgi "pereboru" un ka nu tur viss pašķīdīs. Praktiski visi tie auto ar uzrādītajiem rezultātiem brauc ikdienā jau gadiem.
kā brauc jau gadiem?vaitad tu viņus nenočipoji 28tajā datumā? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nē, nečipoju. Balto pārčipoju, jo bija taisīts citur un neapmierināja rezultāts. Tik daudz kā rakstījām iekšā oriģinālus un salīdzinājām pirms un pēc. Un tad vēl baltais iepriekšējā dienā bija piebraucis, lai nolasītu softu un sataisītu priekš nākošās dienas. Tas viss nav izdarāms pāris stundas 5 mašīnām. Vismaz ne kvalitatīvi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|