Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Vajag palīdzību 525tds E34

AutorsZiņojums
shvillis
10. Dec 2015, 15:17 #21

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...


06 Dec 2015, 20:05:13 Krabiz rakstīja:
TDS par 500 eur var sataisīt tā, ka ies līdzās un garām visiem žurkistu super dzīvajiem 2.3 un 2.5 aparātiem.


Ne tikai var,bet ir arii taads bijis, un ar blokaiti veel
Offline
stefan4ik
10. Dec 2015, 15:41 #22

Kopš: 29. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 323

Braucu ar: e28 стас, фитнес, все дела)

Man vispar patēriņš ap 13-15 l wtf? ?
Ko darīt?
Offline
krods
10. Dec 2015, 15:50 #23

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore


10 Dec 2015, 15:17:42 shvillis rakstīja:

06 Dec 2015, 20:05:13 Krabiz rakstīja:
TDS par 500 eur var sataisīt tā, ka ies līdzās un garām visiem žurkistu super dzīvajiem 2.3 un 2.5 aparātiem.


Ne tikai var,bet ir arii taads bijis, un ar blokaiti veel


stoka žurka čipota,iet kā 2.5 benja!ja veic nelielus uzlabojumus,tas iet krietni labāk sen zinātniski pierādīts !ja ieliek tur 500 eiro,tad pat 2.8 osta duumus
Offline
Krabiz
10. Dec 2015, 17:12 #24

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


10 Dec 2015, 15:41:43 stefan4ik rakstīja:
Man vispar patēriņš ap 13-15 l wtf? ?
Ko darīt?


Kā auto uzvedās atšķirībā no laika, kad bija normāls patēriņš? Lēnāks, dūmo utt???
Offline
stefan4ik
10. Dec 2015, 19:32 #25

Kopš: 29. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 323

Braucu ar: e28 стас, фитнес, все дела)


10 Dec 2015, 17:12:23 Krabiz rakstīja:

10 Dec 2015, 15:41:43 stefan4ik rakstīja:
Man vispar patēriņš ap 13-15 l wtf? ?
Ko darīt?


Kā auto uzvedās atšķirībā no laika, kad bija normāls patēriņš? Lēnāks, dūmo utt???

nesen nopirku, patēriņš uzreiz bija 10-12 l.
pēc tam 13, vien reiz sanāca 20 uz 100 km .
Tgd braucu ka opis 12-13l.
Kad stāv uz vietas, pārslēdz a.kārbu mēdz noslāpst, ka arī kad stūrī uz vietas pagriež.
Gandrīz ne dūmo, nebrauc vispār (
Galvenā sprausla bik miz!
Offline
Instigater
10. Dec 2015, 20:01 #26

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


19 Nov 2015, 19:27:06 krods rakstīja:

19 Nov 2015, 19:22:15 zardoss rakstīja:
vechi bisku sarkasms, bet nu kas vainas tds ja vinju var saremonteet sakariigaa kantorii 2X leetaak nekaa 3.0d, vienreiz nolociiji 1k un aizmirsi par taalaakiem remontiem ne taa??


var jā,ar tdsu var braukt tikai tad ja kāds uzliek jaunu sūkni ,nu un arī patīk braukt ar vēsturi jo tds ir morāli un fiziski novecojis chuguna klucis ēd spaini uz 100 un nevelna nebrauc,tagad pat 1.6 dīzelis iet daudz labāk par tdsu

bet savā laikā tds bij jaudīgākais priekškameras dīzelis pasaulē
Nu jā, kāreiz, kad nopirku tdsu, salaboju sūkni, restaurēju sprauslas, nočipoju, pēc tam tik lēju akcizēto dīzeli un braucu bēdu nezinādams. Kopā ar pārējiem sīkumiem uz 2k Eur nostājās savešana kārtībā un pēc tam lēna kaušana 5 gadu garumā un pārdošana pa tādu pašu summu kā nopirkts. Vidējais patēriņš svārstījās no 6.5 vasarā līdz 8 ziemā, bet tas ar manuālo kārbu.
PS. tds laikam arī ir pēdējais priekškameru dīzelis pasaulē.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 10 Dec 2015, 20:02:22 ]

Offline
sandis224
10. Dec 2015, 20:21 #27

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


10 Dec 2015, 15:50:28 krods rakstīja:

10 Dec 2015, 15:17:42 shvillis rakstīja:

06 Dec 2015, 20:05:13 Krabiz rakstīja:
TDS par 500 eur var sataisīt tā, ka ies līdzās un garām visiem žurkistu super dzīvajiem 2.3 un 2.5 aparātiem.


Ne tikai var,bet ir arii taads bijis, un ar blokaiti veel


stoka žurka čipota,iet kā 2.5 benja!ja veic nelielus uzlabojumus,tas iet krietni labāk sen zinātniski pierādīts !ja ieliek tur 500 eiro,tad pat 2.8 osta duumus
Nu stock chipots neies jau gan kaa 2,5 bendzins
Offline
Nello
10. Dec 2015, 20:29 #28

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


10 Dec 2015, 20:21:42 sandis224 rakstīja:

10 Dec 2015, 15:50:28 krods rakstīja:

10 Dec 2015, 15:17:42 shvillis rakstīja:

06 Dec 2015, 20:05:13 Krabiz rakstīja:
TDS par 500 eur var sataisīt tā, ka ies līdzās un garām visiem žurkistu super dzīvajiem 2.3 un 2.5 aparātiem.


Ne tikai var,bet ir arii taads bijis, un ar blokaiti veel


stoka žurka čipota,iet kā 2.5 benja!ja veic nelielus uzlabojumus,tas iet krietni labāk sen zinātniski pierādīts !ja ieliek tur 500 eiro,tad pat 2.8 osta duumus
Nu stock chipots neies jau gan kaa 2,5 bendzins

Ir mēģināts,mans e34tds čipots vs e36 2.5,līdz simtam iet ļoti līdzīgi,bet sajūgam izslīdot nācās atmesties...
Offline
sandis224
10. Dec 2015, 20:35 #29

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


10 Dec 2015, 20:29:35 Nello rakstīja:

10 Dec 2015, 20:21:42 sandis224 rakstīja:

10 Dec 2015, 15:50:28 krods rakstīja:

10 Dec 2015, 15:17:42 shvillis rakstīja:

06 Dec 2015, 20:05:13 Krabiz rakstīja:
TDS par 500 eur var sataisīt tā, ka ies līdzās un garām visiem žurkistu super dzīvajiem 2.3 un 2.5 aparātiem.


Ne tikai var,bet ir arii taads bijis, un ar blokaiti veel


stoka žurka čipota,iet kā 2.5 benja!ja veic nelielus uzlabojumus,tas iet krietni labāk sen zinātniski pierādīts !ja ieliek tur 500 eiro,tad pat 2.8 osta duumus
Nu stock chipots neies jau gan kaa 2,5 bendzins

Ir mēģināts,mans e34tds čipots vs e36 2.5,līdz simtam iet ļoti līdzīgi,bet sajūgam izslīdot nācās atmesties...
Nu man passam ir bijusi zurka chipota tika merits 0-100 , ceel kautkas ap 9 sekundeem ! Zurka ar labu dzivu 2,5 bendzinu cell 7-8 sekundes 100 ta ka nu nevar nekadigi iet labak stock tds ! Protams ja saliks razigakas sprauslas dabus lielaku turbo spiedienu tad ok ! Bet uzreiz sajugam kautkas jadara, es savaj zurkaj sajugu mainiju gada pa pars reizem
Offline
Krabiz
11. Dec 2015, 09:46 #30

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


10 Dec 2015, 19:32:32 stefan4ik rakstīja:

10 Dec 2015, 17:12:23 Krabiz rakstīja:

10 Dec 2015, 15:41:43 stefan4ik rakstīja:
Man vispar patēriņš ap 13-15 l wtf? ?
Ko darīt?


Kā auto uzvedās atšķirībā no laika, kad bija normāls patēriņš? Lēnāks, dūmo utt???

nesen nopirku, patēriņš uzreiz bija 10-12 l.
pēc tam 13, vien reiz sanāca 20 uz 100 km .
Tgd braucu ka opis 12-13l.
Kad stāv uz vietas, pārslēdz a.kārbu mēdz noslāpst, ka arī kad stūrī uz vietas pagriež.
Gandrīz ne dūmo, nebrauc vispār (
Galvenā sprausla bik miz!


Silts lec normāli? No sūkņa netek degviela? Paskaties vai ieplūdes kolektoram ir pielikta MAP trubiņa, kas gan dos tikai dinamiku, patēriņš daudz nemainīsies no tā. Visas sprauslas pārbaudīji?
Offline
stefan4ik
11. Dec 2015, 19:53 #31

Kopš: 29. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 323

Braucu ar: e28 стас, фитнес, все дела)


11 Dec 2015, 09:46:46 Krabiz rakstīja:

10 Dec 2015, 19:32:32 stefan4ik rakstīja:

10 Dec 2015, 17:12:23 Krabiz rakstīja:

10 Dec 2015, 15:41:43 stefan4ik rakstīja:
Man vispar patēriņš ap 13-15 l wtf? ?
Ko darīt?


Kā auto uzvedās atšķirībā no laika, kad bija normāls patēriņš? Lēnāks, dūmo utt???

nesen nopirku, patēriņš uzreiz bija 10-12 l.
pēc tam 13, vien reiz sanāca 20 uz 100 km .
Tgd braucu ka opis 12-13l.
Kad stāv uz vietas, pārslēdz a.kārbu mēdz noslāpst, ka arī kad stūrī uz vietas pagriež.
Gandrīz ne dūmo, nebrauc vispār (
Galvenā sprausla bik miz!


Silts lec normāli? No sūkņa netek degviela? Paskaties vai ieplūdes kolektoram ir pielikta MAP trubiņa, kas gan dos tikai dinamiku, patēriņš daudz nemainīsies no tā. Visas sprauslas pārbaudīji?

Silts lec tgd baigi sūdīgi, agrāk bija tīri neko )
No sūkņa netek.
Kas par map tribīņu?
Tu domā noņemt sprauslas un uz stenda pārbaudīt?
Offline
stefan4ik
13. Dec 2015, 16:48 #32

Kopš: 29. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 323

Braucu ar: e28 стас, фитнес, все дела)


11 Dec 2015, 19:53:01 stefan4ik rakstīja:

11 Dec 2015, 09:46:46 Krabiz rakstīja:

10 Dec 2015, 19:32:32 stefan4ik rakstīja:

10 Dec 2015, 17:12:23 Krabiz rakstīja:

10 Dec 2015, 15:41:43 stefan4ik rakstīja:
Man vispar patēriņš ap 13-15 l wtf? ?
Ko darīt?


Kā auto uzvedās atšķirībā no laika, kad bija normāls patēriņš? Lēnāks, dūmo utt???

nesen nopirku, patēriņš uzreiz bija 10-12 l.
pēc tam 13, vien reiz sanāca 20 uz 100 km .
Tgd braucu ka opis 12-13l.
Kad stāv uz vietas, pārslēdz a.kārbu mēdz noslāpst, ka arī kad stūrī uz vietas pagriež.
Gandrīz ne dūmo, nebrauc vispār (
Galvenā sprausla bik miz!


Silts lec normāli? No sūkņa netek degviela? Paskaties vai ieplūdes kolektoram ir pielikta MAP trubiņa, kas gan dos tikai dinamiku, patēriņš daudz nemainīsies no tā. Visas sprauslas pārbaudīji?

Silts lec tgd baigi sūdīgi, agrāk bija tīri neko )
No sūkņa netek.
Kas par map tribīņu?
Tu domā noņemt sprauslas un uz stenda pārbaudīt?
Offline
Krabiz
13. Dec 2015, 21:36 #33

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

http://www.bmwforums.info/3-series-guides/7209-...replacement.html

Ja neiet pats MAP vai nav pievienota trubiņa vai tā ir caura, tad tds iet tapat kā 2.4d bezturbo.

Sprauslas nekad nenāk par ļaunu pārbaudīt.
Offline
stefan4ik
14. Dec 2015, 11:00 #34

Kopš: 29. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 323

Braucu ar: e28 стас, фитнес, все дела)


13 Dec 2015, 21:36:59 Krabiz rakstīja:
http://www.bmwforums.info/3-series-guides/7209-...replacement.html

Ja neiet pats MAP vai nav pievienota trubiņa vai tā ir caura, tad tds iet tapat kā 2.4d bezturbo.

Sprauslas nekad nenāk par ļaunu pārbaudīt.

Trubiņa ir pieslēgta, bet tā gan prasās no mainīties.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo