Online
Pašreiz BMWPower skatās 263 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Aizrijās ar kautko
Autors | Ziņojums |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2004-11-03 11:58, Agx rakstīja:
Nomainiiju ellju un visa vaina pazuda. Servii teca, ka vaina esot kompensatoros.
Bullshit. SMP taadi servisi. Noteikti kautko paraustiija pashiem nezinot vai arii riitdien buusi klaat ar textu ka tomeer nee ka akal raustaas | Offline | | |
Universal | | Kopš: 10. Aug 2004
Ziņojumi: 1882
Braucu ar: neBMW
| man ar taada probza ik pa brīdim ir cau rasma.. bimmers sāk šķaudīt, raustīties karoče galīgi neiet, bet tas nav vislaik - izslēdz motoru piešķiļ pēc brīža atkal normāli... parasti šī spļaudīšanās sākas uz tiltiem braucot augšā tipa pie palielinātas slodzes... Jautājums tāds: Ja tomēr es vedu uz šo diagnostiku kur labāk (man e36)
-----------------
Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2004-11-03 12:53, Universal rakstīja:
bimmers sāk šķaudīt, raustīties karoče galīgi neiet, bet tas nav vislaik - izslēdz motoru piešķiļ pēc brīža atkal normāli...
A kaads motors. Ko nu aizbrauc uz permalatu bet mosh pirms tam nocheko elementaaras lietas mosh degvielas filtru jau sen laiks mainiit, masu izmeeri starp motoru un akji.. Nocheko shtepseljus uz datchikiem vai nav sasuubeejushi. | Offline | | |
Universal | | Kopš: 10. Aug 2004
Ziņojumi: 1882
Braucu ar: neBMW
| motors 320 filtri visi nesen nomainīti. dačiku kontaktus pārbaudīšu. paldies par padomu
-----------------
Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana | Offline | | |
ultraman | | Kopš: 11. Jul 2002
Ziņojumi: 716
Braucu ar: 545_SMG_M
| varbūt, ka sit cauri kāda no tām gumijām, kur sveces spraužas iekšā. man efekts bija stipri līdzīgs un vaina bija tur. | Offline | | |
ARCHIJS | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 328
Braucu ar:
| Kur vislabaak i taisiit motora diagnostiku? Un ko tur iisti uzraada?? Pilniigi visu ,kas saistiits ar motoru? vai tikai to kas Tevi interesee? | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Aicinājums visiem: neaiztikt atsperīti gaisa mērītājā! Atsperīte rada pretspēku tam metāla aizsprstam (štorkai), kas savienota ar reostatu. Princips ļoti līdzīgs radio (analogā) skaļuma regulatoram. Jo vairāk gaisa iziet caur gaisa mērītāju, jo vairāk atveras tā štorka. Sagrozot atsperītes zobratu, degmaisījuma sastāvs izteikti atšķirsies no nominālā, jo DME saņems nepareizu informāciju par gaisa daudzumu. M20 motoriem ar L-Jetronic un Motronic bez lambda zondes sekas sekojošas: zūd jauda, pieaug patēriņš(gan pārāk bieza, gan pārāk liesa maisījuma gadījumā). M20 un M40 ar lamda zondi un katalizatoru: iepriekšējie simptomi + zondes un katalizatora ātras beigas un kļūdu saraksts: nepareizs degmaisījums, lambda zondes defekts. Un vēl: nevienā kaktu kantorī diagnostiku nevar veikt šādā gadījumā!!!! Pat standarta kļūdu lasītājs testerītis nelīdzēs! Un Tavā gadījumā jāsāk ar gaisa mērītāja kalibrēšanu. Citādi, pat, ja siltam motoram lamda zonde ’pievelk’ maisījuma sastāvu, tad aukstam motoram tas tik un tā stipri atšķiras no nominālā!
Kaut topics vecs, ceru, ka kādam šī informācija noderēs!
P.S. Un ļoti apšaubāma izklausās versija, ka kompensatori ir saistīti ar to aizrīšanās problemu droseļvārsta atvēršanās brīdī. | Offline | | |
NixN | | Kopš: 26. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1983
Braucu ar: S6 2.2T
| Nu es kad groziju gaisa meritaju vismaz atzimeju vinja sakotnejo stavokli, lai vienmer var atgriezt atpaklj ja vajag
----------------- We Are All Made of Stars | Offline | | |
|
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2004-11-03 12:53, Universal rakstīja:
man ar taada probza ik pa brīdim ir cau rasma.. bimmers sāk šķaudīt, raustīties karoče galīgi neiet, bet tas nav vislaik - izslēdz motoru piešķiļ pēc brīža atkal normāli... parasti šī spļaudīšanās sākas uz tiltiem braucot augšā tipa pie palielinātas slodzes... Jautājums tāds: Ja tomēr es vedu uz šo diagnostiku kur labāk (man e36)
Vēl ieteikums: ja motors, kuram ir lambda zonde un katalizators (M20 Motronic, M30 Motronic, M40, M50, utt.) šķauda (nesadedzina degvielu, aizrijas, nestrādā kāds cilindrs), NEKAVĒJOTIES jābrauc uz diagnostiku! Nesadegusī degviela, eksplodējot, neatgriezeniski bojā skābekļa senorus un katalizatorus!!! Remonts vēlāk sanāk stipri dārgāks! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|