Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Audi (B6) / VAG 1.8t

AutorsZiņojums
dzhonsons
03. Aug 2015, 17:03 #21

Kopš: 03. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1135

Braucu ar:

+ daudz. Dīzeli parasti brauc kapeikjākļi, benzīnu blatotāji, bet gāzi veiksminieki

Pats bendžu leju ne vairāk kā par 10eur un tikai naktīs, lai varu iekrāt nnaudu gāzei

[ Šo ziņu laboja dzhonsons, 03 Aug 2015, 17:05:55 ]

Offline
vrz
03. Aug 2015, 17:19 #22

Kopš: 06. Sep 2008

Ziņojumi: 162

Braucu ar: Turbo


03 Aug 2015, 16:57:22 Laoshi rakstīja:
Esmu nobraucis ~120k uz gāzi, nekas nesmird un problēmu nav. Jāskatās, kāds komplekts tam auto ir uzlikts, gāze nav nabagiem. Nabagiem ir dīzelis.

+1 man arii liidziigs nobraukums
joprojaam gaidu kad saaks smirdeet, raustiities un kad buus tas briidis kad gaaze maksaas taapat kaa benziins kuru te 3g atpakal visi prognozeeja
Offline
karlsonss
03. Aug 2015, 17:22 #23

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


03 Aug 2015, 17:19:17 vrz rakstīja:

03 Aug 2015, 16:57:22 Laoshi rakstīja:
Esmu nobraucis ~120k uz gāzi, nekas nesmird un problēmu nav. Jāskatās, kāds komplekts tam auto ir uzlikts, gāze nav nabagiem. Nabagiem ir dīzelis.

+1 man arii liidziigs nobraukums
joprojaam gaidu kad saaks smirdeet, raustiities un kad buus tas briidis kad gaaze maksaas taapat kaa benziins kuru te 3g atpakal visi prognozeeja



Savs suuc jau nevienam neamird
Offline
Laoshi
03. Aug 2015, 17:39 #24

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Aug 2015, 17:03:13 davisTK rakstīja:

03 Aug 2015, 16:57:22 Laoshi rakstīja:
Esmu nobraucis ~120k uz gāzi, nekas nesmird un problēmu nav. Jāskatās, kāds komplekts tam auto ir uzlikts, gāze nav nabagiem. Nabagiem ir dīzelis.

Nu nu nabagiem ir dīzelis. Remonta izmaksas dīzelim ir beigās lielākas nekā auto ar benzīna/gāzi dzinēju.


Par ko ir stāsts. Tas ir kā uzvilkt zemē atrastu izlietotu prezi. Pirmajā momentā liekas ka pa lēto, pēc tam dispansera rēķins ir kosmoss
Offline
Laoshi
03. Aug 2015, 17:40 #25

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Aug 2015, 17:22:47 karlsonss rakstīja:

03 Aug 2015, 17:19:17 vrz rakstīja:

03 Aug 2015, 16:57:22 Laoshi rakstīja:
Esmu nobraucis ~120k uz gāzi, nekas nesmird un problēmu nav. Jāskatās, kāds komplekts tam auto ir uzlikts, gāze nav nabagiem. Nabagiem ir dīzelis.

+1 man arii liidziigs nobraukums
joprojaam gaidu kad saaks smirdeet, raustiities un kad buus tas briidis kad gaaze maksaas taapat kaa benziins kuru te 3g atpakal visi prognozeeja



Savs suuc jau nevienam neamird


Nu ja. Dīzelis smaržo, bet benzīnisti paši saka, ka viņiem smadzenēs esot benzīns.
Offline
Papakarlo
03. Aug 2015, 17:41 #26

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


03 Aug 2015, 15:15:40 VMR rakstīja:
jātur tā debilā uzpildes poga kā muļķim

Offline
howitzer
03. Aug 2015, 18:22 #27

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Es nezinu, kā ar 1.8, bet ar dīzeli tas auto ir šausmīgi skaļš salonā. Pats ar tādu ikdienā stumdos, pēc sotaka uz šosejas salonā trobele ir kā žigulim.
Ceru, ka ņemsi ar sporta sēdekļiem, parastie lupatnieki ir ļoti neērti - aizšaujot līdz otram LV galam, mugura liek par sevi atcerēties.
Vispār, vismaz dīzeļizpildījumā, pliks B6 ir šausmīgi tizls auto. No pogām salonā lūp nost krāsa, ātrumkloķa un ručņika novietojums tizls, it kā apkopēs un detaļās nav pārāk dārgs un bieži nelūst, taču vienmēr, noskaitot piķi par detaļām, sirdī iezogas žēlums, ka par tādu pašu naudu sanāktu uzturēt E46/E39, kuri ir krietni foršāki braucamie. Vienīgie plusi ir ekonomija un laba vadāmība (tā "dārgā alumīnij haden", kā saka pāķi, auto ļoti labi tur uz ceļa).

[ Šo ziņu laboja howitzer, 03 Aug 2015, 18:27:31 ]

Offline
Mixxx2005
03. Aug 2015, 19:36 #28

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


03 Aug 2015, 18:22:29 howitzer rakstīja:
Es nezinu, kā ar 1.8, bet ar dīzeli tas auto ir šausmīgi skaļš salonā. Pats ar tādu ikdienā stumdos, pēc sotaka uz šosejas salonā trobele ir kā žigulim.
Ceru, ka ņemsi ar sporta sēdekļiem, parastie lupatnieki ir ļoti neērti - aizšaujot līdz otram LV galam, mugura liek par sevi atcerēties.
Vispār, vismaz dīzeļizpildījumā, pliks B6 ir šausmīgi tizls auto. No pogām salonā lūp nost krāsa, ātrumkloķa un ručņika novietojums tizls, it kā apkopēs un detaļās nav pārāk dārgs un bieži nelūst, taču vienmēr, noskaitot piķi par detaļām, sirdī iezogas žēlums, ka par tādu pašu naudu sanāktu uzturēt E46/E39, kuri ir krietni foršāki braucamie. Vienīgie plusi ir ekonomija un laba vadāmība (tā "dārgā alumīnij haden", kā saka pāķi, auto ļoti labi tur uz ceļa).


Paldies veči, šoreiz tiešām ļoti kontruktīva diskusija iznākusi.

Nesen tiku vaļā no FL e46 un tagad trešo sēriju vispār par mašīnu vairs neuzskatu. E39 vēl varētu padomāt, bet tur ekonomisku variantu īsti nav.
Ģimenē ir B7 dīzelis, liekas normāls braucamais. B6 esot +/- tas pats piekare/salons.

Tirgonis stāsta ,ka šodien dzīšot uz Rīgu rādīt potenciālajiem pircējiem, tad nu izskatās ,ka šitais konkrētais ies garām.

Vēl līdzīgā budžetā ss'ā mētājas pāris sagāzēti C5 ar 1.8t. Motors +/- tas pats.

Kā ar piekari un citām lietām saistībā ar C5 uzturēšanu?
Offline
VMR
03. Aug 2015, 19:48 #29

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Viss labi ar C5 piekari...
Offline
howitzer
03. Aug 2015, 20:18 #30

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


03 Aug 2015, 19:36:47 Mixxx2005 rakstīja:

03 Aug 2015, 18:22:29 howitzer rakstīja:
Es nezinu, kā ar 1.8, bet ar dīzeli tas auto ir šausmīgi skaļš salonā. Pats ar tādu ikdienā stumdos, pēc sotaka uz šosejas salonā trobele ir kā žigulim.
Ceru, ka ņemsi ar sporta sēdekļiem, parastie lupatnieki ir ļoti neērti - aizšaujot līdz otram LV galam, mugura liek par sevi atcerēties.
Vispār, vismaz dīzeļizpildījumā, pliks B6 ir šausmīgi tizls auto. No pogām salonā lūp nost krāsa, ātrumkloķa un ručņika novietojums tizls, it kā apkopēs un detaļās nav pārāk dārgs un bieži nelūst, taču vienmēr, noskaitot piķi par detaļām, sirdī iezogas žēlums, ka par tādu pašu naudu sanāktu uzturēt E46/E39, kuri ir krietni foršāki braucamie. Vienīgie plusi ir ekonomija un laba vadāmība (tā "dārgā alumīnij haden", kā saka pāķi, auto ļoti labi tur uz ceļa).


Paldies veči, šoreiz tiešām ļoti kontruktīva diskusija iznākusi.

Nesen tiku vaļā no FL e46 un tagad trešo sēriju vispār par mašīnu vairs neuzskatu. E39 vēl varētu padomāt, bet tur ekonomisku variantu īsti nav.
Ģimenē ir B7 dīzelis, liekas normāls braucamais. B6 esot +/- tas pats piekare/salons.

Tirgonis stāsta ,ka šodien dzīšot uz Rīgu rādīt potenciālajiem pircējiem, tad nu izskatās ,ka šitais konkrētais ies garām.

Vēl līdzīgā budžetā ss'ā mētājas pāris sagāzēti C5 ar 1.8t. Motors +/- tas pats.

Kā ar piekari un citām lietām saistībā ar C5 uzturēšanu?

B7 ir ļoti līdzīgs auto. Gandrīz, kā Faceliftēts B6. Ja patīk, tad ņem vien ciet. Nepārproti, B6 galīgi nav slikts auto,bet tas, vismaz dīzeļizpildījumā, ir absolūti bezpersonisks un garlaicīgs. Ne tur dizains, ne jauda, ne braukšanas prieks. Šo auto patiešām droši var saukt par pakaļas pārvietotāju no punkta A uz B. Ok, S line versija ar kaut kādiem 18 collu diskiem, sēdinājumu, ādas salonu ar lielo Navi un koka apdari izskatās lieliski, bet pliks tas auto ne ar ko neatšķiras no Vw un škodas. Vispār, man VAG grupa pēdējos gadus desmit liekas pamatīgi garlaicīga kā tāda, taču tas ir subjektīvais viedoklis. Draudzenei, piemēram, tas B6 ļoti patīk, nemaz negrib šķirties.
Offline
howitzer
03. Aug 2015, 20:19 #31

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Ak jā, es ciest nevaru to B6 remontēt, kad kaut kas jādara motortelpā - vietas tur vispār nekam nav. Es negribu zināt, kā S4 V8 motoram tur vispār var kaut ko izdarīt bez dzinēja izcelšanas.

Runājot par C5, interesanti, kā tas auto braucas ar tiem 150zs. Čoma senčiem bija C5 ar "leģendāro" 2.5 TDI un pat tas auto bija lēns kā bruņurupucis. Ar 1.8T, pieļauju, ka varētu būt vēl bēdīgāk + patēriņš droši vien varētu būt lielāks. Audi inženieri tajā C5 ir pamanījušies iestumt pat 1.9TDI, tā man vispār liekas tāda pat pornogrāfija, kā BMW 518i.

[ Šo ziņu laboja howitzer, 03 Aug 2015, 20:25:16 ]

Offline
karlsonss
03. Aug 2015, 20:31 #32

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Tev neiet, riktiigi neveicas.... Ko nenotirgo to slikto auto?
Offline
Robercz
03. Aug 2015, 20:34 #33

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

S-line, quattro, āda - audi must have. Savādāk neredzu jēgu no audi pirkuma.
Prikšējās arkas mēdz rūsēt.
Offline
davisTK
03. Aug 2015, 20:36 #34

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 672

Braucu ar: melnu rumaku


03 Aug 2015, 20:19:56 howitzer rakstīja:
Ak jā, es ciest nevaru to B6 remontēt, kad kaut kas jādara motortelpā - vietas tur vispār nekam nav. Es negribu zināt, kā S4 V8 motoram tur vispār var kaut ko izdarīt bez dzinēja izcelšanas.

Runājot par C5, interesanti, kā tas auto braucas ar tiem 150zs. Čoma senčiem bija C5 ar "leģendāro" 2.5 TDI un pat tas auto bija lēns kā bruņurupucis. Ar 1.8T, pieļauju, ka varētu būt vēl bēdīgāk + patēriņš droši vien varētu būt lielāks. Audi inženieri tajā C5 ir pamanījušies iestumt pat 1.9TDI, tā man vispār liekas tāda pat pornogrāfija, kā BMW 518i.

Pašam bija tāds C5 2002.gada 2.5tdi quattro tomāts, teikšu tā, gāja lopā, daudz labāk nekā e46 2.0dīzelis kas pēctam man bija, tā 30zs atkšķirība bija jūtama.
Offline
howitzer
03. Aug 2015, 20:37 #35

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


03 Aug 2015, 20:31:45 karlsonss rakstīja:
Tev neiet, riktiigi neveicas.... Ko nenotirgo to slikto auto?

Kāpēc neiet un neveicas?
Offline
Laoshi
03. Aug 2015, 20:48 #36

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Tak 2.5tdi arī ir no 140 līdz 180zs un ja vēl to nočipo, tad Tikai tad jāņem pēc 2002. gada...
Offline
howitzer
03. Aug 2015, 20:52 #37

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Nu lūk, nav ne jausmas, cik bija tam, ar kuru sanāca pabraukt. Likās pilnīgs mironis. Ok, es vispār esmu dīzeļu heiteris, visi tie traktori iet pretīgi, lai arī cik nikni būtu nočipoti.
Offline
edzhaans
03. Aug 2015, 20:53 #38

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Zinu vienu, kam bija 200 lopi uz 2.5 vai 1.9 tdi. Poh, kurš dzinējs tāpat būs blacksmoke reising. Auto ātri pārdeva. Zajebalsa liet 10l dīzeļa uz sotaku Izdariet secinājumus
Offline
davisTK
03. Aug 2015, 20:54 #39

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 672

Braucu ar: melnu rumaku

Nu man bija 180zs, par jaudu nesūdzējos, it īpaši pirmais auto tas bija, bet nu zobsiksnas maiņa pie 500 eiro izmaksā un tas lika pārdomāt vai man tādu auto vajag.
Offline
edzhaans
03. Aug 2015, 21:44 #40

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


03 Aug 2015, 20:54:33 davisTK rakstīja:
Nu man bija 180zs, par jaudu nesūdzējos, it īpaši pirmais auto tas bija, bet nu zobsiksnas maiņa pie 500 eiro izmaksā un tas lika pārdomāt vai man tādu auto vajag.

Tu jau pasakas stāsti, visdārgākais uzturēšanā ir BMW Audi tak ir lēts, uzticams, nerūsē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo