Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 276 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Mikroautobusi

AutorsZiņojums
dainiiz
17. Apr 2017, 22:43 #21

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


17 Apr 2017, 22:33:16 @KristapsRA rakstīja:
Motors esot tikko pārlasīts VW centrā, ir rēķins par 2800€...

Paldies par ieteikumiem, domāšu!



Pie paarlasiots noziimee ko?

Sadalene,
Kompensatori
Udensuknis


Galva, sadalene,kompensatori ir mazaakaa beeda. Blokaa tu neielidisi un izskiist vinss var pec nopirksanad peec 1k km.
Pilniga laimes speele.

https://goo.gl/images/okm4EA
sitas nav nekas

https://goo.gl/images/WCgM5b

sitas gan ir beedu ieleja

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 17 Apr 2017, 22:47:44 ]

Offline
dainiiz
17. Apr 2017, 22:43 #22

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


17 Apr 2017, 22:41:02 @Belluuns rakstīja:
būtu t4 vēl vien pārnesums kārbai, būtu zelts


151hp ir ok kaarbas
Offline
Belluuns
17. Apr 2017, 22:56 #23

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

laikam piektajam cits zobrats nāk ja? baigā zāģēšana savādāk sanāk
Offline
dainiiz
17. Apr 2017, 22:58 #24

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

jaa garaaka uz 151.
Offline
Belluuns
17. Apr 2017, 22:59 #25

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

tādu sadaleni nebiju nekad redzējis kāda bij t5, 1/4 bij nograuzta.
Offline
DisCumple
18. Apr 2017, 06:32 #26

Kopš: 22. May 2016

Ziņojumi: 429

Braucu ar:

Ģimenē lietojam VW T5 2007.gada 1.9D
Ļoti uzticams, nekas īsti nav plīsis, neskaitot tur kautkādus šarnīrus braukājot pa LV ceļiem. Pirkts gandrīz jauns. Pārsvarā tiek vesta krava. Veiktspēja ja nemaldos pasē 800-900kg, bet ir vests pat 1.3tonnas, bet vairāk gan bailīgi.
Diezgan ekonomisks 8-9litri (Rīgā , pilsētā). Mans rekords 6.8litri uz simts (pēc pilnas bākas metodes). Rij arī kreiso degvielu ļoti labi.
Uz tāfeles tikai ~300.000

Vel ne reizi nav būts pievilts šajos 300 000 .

Vienīgi varētu būt lielāks dzinējs, jo pie 90 jau sākas 2000apgriezieni, bet pa Latviju pietiekami, ja Vācijā, tad laikam jau jāskatās uz ko lielaku ja grib dzīties. Jo Pēc 110km/h , jātur pedālis grīdā ar pāatrinājumu 1km/h Vairāk par 120 ļoti grūti izspiests.

[ Šo ziņu laboja DisCumple, 18 Apr 2017, 06:33:36 ]

Offline
stereophonic
19. Apr 2017, 00:18 #27

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

drīz tirgosim busu mb sprinter maxi 2003
2,2 dīzelis tehniski viss tip top
kādreiz bijis anglis
ja ir interese PM vai labāk whats upp

-----------------

Offline
JohnyW
24. Oct 2017, 16:46 #28

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Tā kā ir pienakusi vinjetes laiki.
Iesakiet busu līdz 3t, pavieglas kravas parvadāsanai privātām vajadzibām.
Gads - līdz 2005tais, budžeta variants (nav planots dzīt to dien dienā).
Skatos Renault Traffic, VW T5 netiek īsti izskatīts, jo baida PD un rūsa.
T4 ar 2.5 baigi saskrūvētas cenas.
Vēl ir apskatiti varianti Fiat Dycato (Cotrons Jumper/Peogeot Boxer).
Ideals liktos ducato ar L2H2 virsbūvi un 2.8td, bet nevienu neesmu redzejis, kam pilnā masa būtu 3t, ne 3.3.
Varbūt ir vēl kādi varianti, ko neesmu iedomājies.
Principā lēta budzeta variantā puslīdz dzīvīgu variantu bez lielām modeļa iedzimtām problēmām...

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 24 Oct 2017, 16:55:39 ]

Offline
Riho7
24. Oct 2017, 18:49 #29

Kopš: 23. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:


24 Oct 2017, 16:46:53 @JohnyW rakstīja:
Tā kā ir pienakusi vinjetes laiki.
Iesakiet busu līdz 3t, pavieglas kravas parvadāsanai privātām vajadzibām.
Gads - līdz 2005tais, budžeta variants (nav planots dzīt to dien dienā).
Skatos Renault Traffic, VW T5 netiek īsti izskatīts, jo baida PD un rūsa.
T4 ar 2.5 baigi saskrūvētas cenas.
Vēl ir apskatiti varianti Fiat Dycato (Cotrons Jumper/Peogeot Boxer).
Ideals liktos ducato ar L2H2 virsbūvi un 2.8td, bet nevienu neesmu redzejis, kam pilnā masa būtu 3t, ne 3.3.
Varbūt ir vēl kādi varianti, ko neesmu iedomājies.
Principā lēta budzeta variantā puslīdz dzīvīgu variantu bez lielām modeļa iedzimtām problēmām...



https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/renault/trafic/bigece.html

Parlasiits motors, viss straadaa ok. Cena pedeejaa.
Offline
add
24. Oct 2017, 19:18 #30

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Sprinteris 313 Maxi
http://www.ss.com/msg/lv/transport/cargo-cars/m....html?1508861848

2000 eur
Offline
JohnyW
24. Oct 2017, 21:52 #31

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


24 Oct 2017, 19:18:08 @add rakstīja:
Sprinteris 313 Maxi
http://www.ss.com/msg/lv/transport/cargo-cars/m....html?1508861848

2000 eur

Šis diemžēl neatbilst iepriekš rakstītajam:
-būs pielnā masa lielāka kā 3t, līdz ar to vinjete
-neizskatu Meršus dēļ vēlmes ļoti rūsēt;
-Pa līdzīgu ciparu dabūnams arī kāds līdzvērtīgs Jumpers vai Ducato.
Piem: https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroe...umper/iiohn.html
Bet tas atkal neielien 3t pilnajā masā.

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 24 Oct 2017, 21:53:37 ]

Offline
Mizx
24. Oct 2017, 23:50 #32

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


24 Oct 2017, 21:52:53 @JohnyW rakstīja:

24 Oct 2017, 19:18:08 @add rakstīja:
Sprinteris 313 Maxi
http://www.ss.com/msg/lv/transport/cargo-cars/m....html?1508861848

2000 eur

Šis diemžēl neatbilst iepriekš rakstītajam:
-būs pielnā masa lielāka kā 3t, līdz ar to vinjete
-neizskatu Meršus dēļ vēlmes ļoti rūsēt;
-Pa līdzīgu ciparu dabūnams arī kāds līdzvērtīgs Jumpers vai Ducato.
Piem: https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroe...umper/iiohn.html
Bet tas atkal neielien 3t pilnajā masā.
Nevajag Tev to Peugeot! Rūsē tāpat kā Mersis, tikai tas vairāk rūsē redzamās vietās, kamēr Peugeot tā būs apakša un nesošās konstrukcijas. Kā arī tās mokas ar elektroniku nevienam nenovēlu. Gala izmaksas ekspluatācijā bija augstākas par Crafter, pat ierēķinot Crafter krāsošanu.
Offline
morris
25. Oct 2017, 07:11 #33

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Meklēju kādu meistaru vai servisu, kas varētu uzņemties busa pārkrāsošanu. Bus būs sametināts. Nepieciešams sagatavot un pārkrāsot. Sīkāk PM/PN
Offline
Sandis_UR
25. Oct 2017, 08:31 #34

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


24 Oct 2017, 18:49:41 @Riho7 rakstīja:

24 Oct 2017, 16:46:53 @JohnyW rakstīja:
Tā kā ir pienakusi vinjetes laiki.
Iesakiet busu līdz 3t, pavieglas kravas parvadāsanai privātām vajadzibām.
Gads - līdz 2005tais, budžeta variants (nav planots dzīt to dien dienā).
Skatos Renault Traffic, VW T5 netiek īsti izskatīts, jo baida PD un rūsa.
T4 ar 2.5 baigi saskrūvētas cenas.
Vēl ir apskatiti varianti Fiat Dycato (Cotrons Jumper/Peogeot Boxer).
Ideals liktos ducato ar L2H2 virsbūvi un 2.8td, bet nevienu neesmu redzejis, kam pilnā masa būtu 3t, ne 3.3.
Varbūt ir vēl kādi varianti, ko neesmu iedomājies.
Principā lēta budzeta variantā puslīdz dzīvīgu variantu bez lielām modeļa iedzimtām problēmām...



https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/renault/trafic/bigece.html

Parlasiits motors, viss straadaa ok. Cena pedeejaa.

Traffic būs ļoti laba izvēle, tik zem 10k eur dzīvu būs grūti atrast.
Ir lietosanā 12gada 2.0cdi traffiks/primastar un 2gab 16gada. Pagaidam bez ipasam problēmām. Jaunajiem trafikiem pārsteidzoši zems patēriņš ap 6.3-6.5. Vecajam ap 7.5.
Jaunajam man tik nepatīk kārba/sajūgs sajūta, ka par švaku un ilgi nekalpos, bet cerams es kļudos.
Patīk, ka jaunajiem ir forši padomāts par dažadiem niekiem šoferim un kravai, piemeram lūka starpsienā lai var vest 3m līstes.
Offline
Sandis_UR
25. Oct 2017, 08:33 #35

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Starp citu tantes runā, ka iespējams nākamgad visiem N1 kategorijas transportlidzekļiem vajadzēs vinjeti.
Offline
JohnyW
25. Oct 2017, 09:16 #36

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


25 Oct 2017, 08:31:16 @Sandis_UR rakstīja:

24 Oct 2017, 18:49:41 @Riho7 rakstīja:

24 Oct 2017, 16:46:53 @JohnyW rakstīja:
Tā kā ir pienakusi vinjetes laiki.
Iesakiet busu līdz 3t, pavieglas kravas parvadāsanai privātām vajadzibām.
Gads - līdz 2005tais, budžeta variants (nav planots dzīt to dien dienā).
Skatos Renault Traffic, VW T5 netiek īsti izskatīts, jo baida PD un rūsa.
T4 ar 2.5 baigi saskrūvētas cenas.
Vēl ir apskatiti varianti Fiat Dycato (Cotrons Jumper/Peogeot Boxer).
Ideals liktos ducato ar L2H2 virsbūvi un 2.8td, bet nevienu neesmu redzejis, kam pilnā masa būtu 3t, ne 3.3.
Varbūt ir vēl kādi varianti, ko neesmu iedomājies.
Principā lēta budzeta variantā puslīdz dzīvīgu variantu bez lielām modeļa iedzimtām problēmām...



https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/renault/trafic/bigece.html

Parlasiits motors, viss straadaa ok. Cena pedeejaa.

Traffic būs ļoti laba izvēle, tik zem 10k eur dzīvu būs grūti atrast.
Ir lietosanā 12gada 2.0cdi traffiks/primastar un 2gab 16gada. Pagaidam bez ipasam problēmām. Jaunajiem trafikiem pārsteidzoši zems patēriņš ap 6.3-6.5. Vecajam ap 7.5.
Jaunajam man tik nepatīk kārba/sajūgs sajūta, ka par švaku un ilgi nekalpos, bet cerams es kļudos.
Patīk, ka jaunajiem ir forši padomāts par dažadiem niekiem šoferim un kravai, piemeram lūka starpsienā lai var vest 3m līstes.

Uz budžetu 10k var skatīties, ja ikdienā ar vinu brauktu. Kaut gan, neredzu isti, kada vaina ir traficam līdz 3k. Pat ja tur kkas motora jūk, gan jau summa līdz 2k var visu salasīt (zināms džeks vienam tā motoru pārlasija).
Ja šads trransports nav darba instruments, tad tas nav tā vērts.
Offline
JohnyW
25. Oct 2017, 09:19 #37

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


25 Oct 2017, 08:33:23 @Sandis_UR rakstīja:
Starp citu tantes runā, ka iespējams nākamgad visiem N1 kategorijas transportlidzekļiem vajadzēs vinjeti.

Sāk izklausīties, ka tad būs jāmekle kāds vecs lūznis, kas vēl pēc masas un reģistracijas aplien apakšā zem vieglā automašina vai autobuss.
Vienu tādu Transportieri redzēju, kam nodoklis bija 165e gadā.
Offline
RH
25. Oct 2017, 13:32 #38

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: četriem riņķiem

Kādas iespējas vispār piereģistrēt kravas busu 3.5T kā vieglais pasažieru?

Pietiek ilikt otro rindu ar beņķiem un sanā logu?
Renault master
Offline
Belluuns
25. Oct 2017, 13:49 #39

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

Nav tik vienkārši. Skatē izjāja par to vien ka no 9 sēdvietām samazinaju uz 8. Klāt sēdvietas vispar nedabūsi. Jostu nav, sedeklu stiprinājumu nav. Karoč jarunā ar konkrētās markas LV importētāju.
Offline
RH
25. Oct 2017, 13:54 #40

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: četriem riņķiem

Bet ja auto vēl nav reģistrēts LV. Tip lietots auto no EU ievests.
Vieglais pasažieru būs tikai ja būs 8+ vietas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo