Online

Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Kādu dzinēju, VW B6 2.0 TDi, izvēlēties

AutorsZiņojums
Belluuns
29. Jun 2015, 23:36 #21

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

tad kāds rezumē beigās par vag, ipaši audi? 3.0tdi un miers?
Offline
krods
29. Jun 2015, 23:37 #22

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore


29 Jun 2015, 23:36:17 Belluuns rakstīja:
tad kāds rezumē beigās par vag, ipaši audi? 3.0tdi un miers?

3.0d ir ok.ja ir nomainita kjede.un faraunkas
Offline
shibernieks
29. Jun 2015, 23:42 #23

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


Pašlaik vienu 3,0 turpinu spīdzināt. Nāk pie 340k km un viss griežas kā jauns. Samainīti tik ieplūdnieki. Vietā ir pat dpf.
Ar ķēdēm nekādu problēmu.
Offline
Belluuns
29. Jun 2015, 23:44 #24

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

kāds gads un models?
Offline
Jonix
29. Jun 2015, 23:45 #25

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

3.0TDI ķēžu maiņa ir nepieciešama reti, parasti tad nobraukums ir notīts par 2-300 000.



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
shibernieks
29. Jun 2015, 23:45 #26

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

C6 2008 laikam bi, bet jau FL ar 239zs un 500nm
Offline
Belluuns
29. Jun 2015, 23:48 #27

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

c6 preFL 06 vai 07 gada, vāji mezgli ir? dapist visu var, to es saprotu, pašiem c5 2.5tdi Q tiptronic iet jau kādu 7 gadu bez bēdas
Offline
shibernieks
29. Jun 2015, 23:49 #28

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Ar ķēdēm jau nav problēmas. Problēma sākas ar spriegotājiem un pārsvarā pirms FL versijām ar 232zs un 450nm.
Pārsvarā gan nomaiņa ir samērā lēts prieks ~400-500eur. Gadās gan arī dārgākas problēmas, kad dzinējs jāceļ ārā
Offline
maska212
29. Jun 2015, 23:50 #29

Kopš: 29. Jun 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

jau aizgāja offtopic
Offline
Belluuns
29. Jun 2015, 23:51 #30

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

tev iesaka labāko vag motoru
Offline
Belluuns
29. Jun 2015, 23:52 #31

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro


29 Jun 2015, 23:49:40 shibernieks rakstīja:
Ar ķēdēm jau nav problēmas. Problēma sākas ar spriegotājiem un pārsvarā pirms FL versijām ar 232zs un 450nm.
Pārsvarā gan nomaiņa ir samērā lēts prieks ~400-500eur. Gadās gan arī dārgākas problēmas, kad dzinējs jāceļ ārā

ko nozīmē problēmas? spriegojas ar eļļas spiedienu?
Offline
shibernieks
29. Jun 2015, 23:54 #32

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Adaptīvie lākturi dārgi un avantiem led lampas grabažniekam viss sets būs virs 1k eur.
Tie paši ieplūdnieki ir dārgi.
Gultņi sadilst apbrīnojami bieži un regulāri
Lietus sensora vadītā bremžu žāvēšana čakarē bremzes
Avantam grabažnieka loga tīrītāja motorelis sadilst
El.rocenes motoreļi
Utt.utml.
Offline
shibernieks
29. Jun 2015, 23:55 #33

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Laikam ar eļļu
Offline
Belluuns
29. Jun 2015, 23:56 #34

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

tev tas viss ir darīts?
Offline
shibernieks
29. Jun 2015, 23:57 #35

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Un vēl visāda šņaga
Bet tīri vai brīnos cik ilgi ies, jo tāpat vien mainīt uz c7 negribas
Offline
Belluuns
29. Jun 2015, 23:58 #36

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

nu jā, bet tas uz cik tūkstošiem viss izmētāts? ne jau pa 20k viss mainīts
Offline
shibernieks
29. Jun 2015, 23:59 #37

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Pasūds viennozīmīgi uz tiem nobrauktiem km nesanāca lētāks.
Offline
Jonix
29. Jun 2015, 23:59 #38

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


29 Jun 2015, 23:49:40 shibernieks rakstīja:
Ar ķēdēm jau nav problēmas. Problēma sākas ar spriegotājiem un pārsvarā pirms FL versijām ar 232zs un 450nm.
Pārsvarā gan nomaiņa ir samērā lēts prieks ~400-500eur. Gadās gan arī dārgākas problēmas, kad dzinējs jāceļ ārā
Spriegotāju problēmas visvairāk bija līdz 2007. gada kaut kādam mēnesim un te nav lielas starpības kura no šīs paaudzes V6 dīzeļu versijām tā ir.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
shibernieks
30. Jun 2015, 00:00 #39

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Es pats kādus 200k esmu nobraucis
Offline
Belluuns
30. Jun 2015, 00:01 #40

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

kādi galvenie punkti jāievēro, lai vismaz nedaudz ierobēžotu problēmas? tiaki pēc gada? vai motora kods?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo