Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
MRoZ | | Kopš: 13. Apr 2016
Ziņojumi: 91
Braucu ar: RS6
| Palīdziet ar dūmošanu.
Jau otro gadu nevaru iziet skati dēļ dūmošanas. Problēmas sākās kad nobeidzās DPF filtrs un vajadzēja to izgriezt.
Automašīna ir 2008 gads un TA CO drīkst būt līdz 1,5. Manam auto ir 1.7.
Zvanīju meistaram kurš taisīja lai palīdz atrisināt. Ieteica braukt agresīvāk, bet auto ikdienā jau tā tiek mocīts.
Pagājušajā gadā viens cilvēks man sagādāja ķīmiju ko ieliet bākāk as palīdzēja, bet šogad es viņu vairs nevaru dabūt rokā un nosaukumu arī protams netceros. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7361
Braucu ar: muti
| ai ai ai | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| sataisi degvielas sistēmu-sprauslu(as) | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22113
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| nomaini izgriezto filtru
-----------------
RT Translations | Offline | | |
MRoZ | | Kopš: 13. Apr 2016
Ziņojumi: 91
Braucu ar: RS6
|
13 Apr 2016, 22:54:36 @PowerBMW rakstīja:
sataisi degvielas sistēmu-sprauslu(as)
TUr jau tā lieta ka braucot nedūmo gandrīz nemaz. Tikai tad kad gāzē uz vietas pašās beigais izspļauj melnu mākonīti kurš izbojā mērījumu. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
13 Apr 2016, 22:52:36 @MRoZ rakstīja:
Palīdziet ar dūmošanu.
Automašīna ir 2008 gads un TA CO drīkst būt līdz 1,5. Manam auto ir 1.7.
Kāds ir auto - marka, modelis?
Pieņemu, ka E6x. Tikai kurš dzinējs.[ Šo ziņu laboja Jonix, 13 Apr 2016, 23:00:49 ]
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
MRoZ | | Kopš: 13. Apr 2016
Ziņojumi: 91
Braucu ar: RS6
|
13 Apr 2016, 22:59:11 @Jonix rakstīja:
13 Apr 2016, 22:52:36 @MRoZ rakstīja:
Palīdziet ar dūmošanu.
Automašīna ir 2008 gads un TA CO drīkst būt līdz 1,5. Manam auto ir 1.7.
Kāds ir auto - marka, modelis?
Pieņemu, ka E6x. Tikai kurš dzinējs.
Nav gan BMW, man tas ir Passat 2.0 dīzelītis TDI ar 170 zirgaspēkiem. | Offline | | |
MMMax | | Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
| Kāds dzinējs CBBB? Vai BMP?
Un kas Tev grieza arā dpf filtru? | Offline | | |
|
Riibeklis | | Kopš: 10. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 193
Braucu ar: Hyundai i20 / A4 1.8TQ
| Par cik var nodot vecos DPF filtrus? (eur/kg) | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
14 Apr 2016, 13:02:37 @MRoZ rakstīja:
13 Apr 2016, 22:59:11 @Jonix rakstīja:
13 Apr 2016, 22:52:36 @MRoZ rakstīja:
Palīdziet ar dūmošanu.
Automašīna ir 2008 gads un TA CO drīkst būt līdz 1,5. Manam auto ir 1.7.
Kāds ir auto - marka, modelis?
Pieņemu, ka E6x. Tikai kurš dzinējs.
Nav gan BMW, man tas ir Passat 2.0 dīzelītis TDI ar 170 zirgaspēkiem.
Visticamāk, nepareiza programma, uz šiem auto automātiskie DPF atslēgšanas risinājumi kvalitatīvi nestrādā, ir individuāli jāpieliek roka
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Yussi | | Kopš: 01. Mar 2012
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
| Man līdzīga problēma bija ar 1,9PD pasūdu, kurš gan tika ražots bez DPF. Nebija vēlēšanās šo problēmu risināt saknē, tāpēc tika atrasts vienkāršs risinājums - nolikt kluci zem gāzes pedāļa Attiecīgi uz apskates brīdi zem akseleratora pedāļa novietojam distanceri (manā gadījumā 1,5-2,0cm), kas neļauj pedāli nospiest līdz galam. Distanceri izvēlamies tādu, lai motors lēnām ieskrienas līdz max rpm. Pabraukt ar tādu setapu ir grūti, bet tas jau ir dīzelis, pie 1500 rpm met nākošajā robā, gan jau līdz apskatei tiksi Ā un vēl ar karčeri izpūtēju vajag izmazgāt | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
14 Apr 2016, 19:26:43 @Yussi rakstīja:
Man līdzīga problēma bija ar 1,9PD pasūdu, kurš gan tika ražots bez DPF. Nebija vēlēšanās šo problēmu risināt saknē, tāpēc tika atrasts vienkāršs risinājums - nolikt kluci zem gāzes pedāļa Attiecīgi uz apskates brīdi zem akseleratora pedāļa novietojam distanceri (manā gadījumā 1,5-2,0cm), kas neļauj pedāli nospiest līdz galam. Distanceri izvēlamies tādu, lai motors lēnām ieskrienas līdz max rpm. Pabraukt ar tādu setapu ir grūti, bet tas jau ir dīzelis, pie 1500 rpm met nākošajā robā, gan jau līdz apskatei tiksi Ā un vēl ar karčeri izpūtēju vajag izmazgāt
šitas labs | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
13 Apr 2016, 22:52:36 @MRoZ rakstīja:
Palīdziet ar dūmošanu.
Jau otro gadu nevaru iziet skati dēļ dūmošanas. Problēmas sākās kad nobeidzās DPF filtrs un vajadzēja to izgriezt.
Automašīna ir 2008 gads un TA CO drīkst būt līdz 1,5. Manam auto ir 1.7.
Zvanīju meistaram kurš taisīja lai palīdz atrisināt. Ieteica braukt agresīvāk, bet auto ikdienā jau tā tiek mocīts.
Pagājušajā gadā viens cilvēks man sagādāja ķīmiju ko ieliet bākāk as palīdzēja, bet šogad es viņu vairs nevaru dabūt rokā un nosaukumu arī protams netceros.
ielej pro dieseli | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
14 Apr 2016, 13:42:14 @Riibeklis rakstīja:
Par cik var nodot vecos DPF filtrus? (eur/kg)
ja tev vinsh nav keramiskais,bet tads ka gofrets kartons satits ruli, tad vini neko nemaksa gandriz, ap 20eur/kg[ Šo ziņu laboja nagla, 14 Apr 2016, 20:41:46 ] | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
14 Apr 2016, 19:26:43 @Yussi rakstīja:
Man līdzīga problēma bija ar 1,9PD pasūdu, kurš gan tika ražots bez DPF. Nebija vēlēšanās šo problēmu risināt saknē, tāpēc tika atrasts vienkāršs risinājums - nolikt kluci zem gāzes pedāļa Attiecīgi uz apskates brīdi zem akseleratora pedāļa novietojam distanceri (manā gadījumā 1,5-2,0cm), kas neļauj pedāli nospiest līdz galam. Distanceri izvēlamies tādu, lai motors lēnām ieskrienas līdz max rpm. Pabraukt ar tādu setapu ir grūti, bet tas jau ir dīzelis, pie 1500 rpm met nākošajā robā, gan jau līdz apskatei tiksi Ā un vēl ar karčeri izpūtēju vajag izmazgāt
ieskrienies līdz simtam ar to mašīnu, bremzē 30 metrus pirms sienas, bet pirms tam paliec 10 cm klucīti zem bremžu pedāļa. problēma skatei būs atrisināta.
| Offline | | |
MRoZ | | Kopš: 13. Apr 2016
Ziņojumi: 91
Braucu ar: RS6
|
14 Apr 2016, 18:58:59 @Jonix rakstīja:
14 Apr 2016, 13:02:37 @MRoZ rakstīja:
13 Apr 2016, 22:59:11 @Jonix rakstīja:
13 Apr 2016, 22:52:36 @MRoZ rakstīja:
Palīdziet ar dūmošanu.
Automašīna ir 2008 gads un TA CO drīkst būt līdz 1,5. Manam auto ir 1.7.
Kāds ir auto - marka, modelis?
Pieņemu, ka E6x. Tikai kurš dzinējs.
Nav gan BMW, man tas ir Passat 2.0 dīzelītis TDI ar 170 zirgaspēkiem.
Visticamāk, nepareiza programma, uz šiem auto automātiskie DPF atslēgšanas risinājumi kvalitatīvi nestrādā, ir individuāli jāpieliek roka
Kā un kur to atrisināt? Ir nepatīkami kda mašīna nedarbojas kā vajadzēt uun nevari neko lietas labā darīt. | Offline | | |
|
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| Jāliek atpakaļ DPF filtrs | Online | | |
arba | | Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 956
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
| Interesanti ka vina var darboties tā kā ir paredzēts, ja ir izmests kvepu filtrs ?
Lai vina darbotos , ka vajag, jāliek atpakaļ orig filtrs
Un visi bus laimigi ieskaitot pingvinus un mazus bernus
Ja vina tur nav , tad ir japielagojas
Ja nevar atlautis nomainit pasatam filtru , tad varbut vajag braukt ar auto, kura uzturesana maksa mazak ? | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
17 Apr 2016, 12:16:34 @MRoZ rakstīja:
14 Apr 2016, 18:58:59 @Jonix rakstīja:
14 Apr 2016, 13:02:37 @MRoZ rakstīja:
13 Apr 2016, 22:59:11 @Jonix rakstīja:
13 Apr 2016, 22:52:36 @MRoZ rakstīja:
Palīdziet ar dūmošanu.
Automašīna ir 2008 gads un TA CO drīkst būt līdz 1,5. Manam auto ir 1.7.
Kāds ir auto - marka, modelis?
Pieņemu, ka E6x. Tikai kurš dzinējs.
Nav gan BMW, man tas ir Passat 2.0 dīzelītis TDI ar 170 zirgaspēkiem.
Visticamāk, nepareiza programma, uz šiem auto automātiskie DPF atslēgšanas risinājumi kvalitatīvi nestrādā, ir individuāli jāpieliek roka
Kā un kur to atrisināt? Ir nepatīkami kda mašīna nedarbojas kā vajadzēt uun nevari neko lietas labā darīt.
Sveiks, vispirms ir jānovērš dūmošanas problēma. Kvēpu filtrs to nerisina, bet tikai cīnās sekām un spēj to izdarīt tikai tad, ja dzinējs pastiprināti nedūmo. Gaidi pirmdienu un piesakies pa telefonu pie tā paša Jonix (viņam kontakti ir parakstā, jo tas ir viņa bizness), kas diagnosticēs problēmu, pateiks, kas ir jānomaina vai jārestaurē un jāpārprogrammē. Un beigās ja vēlēsies, tad varēsi uzlikt arī filtru. Bet ja problēmu saknē novērsīs, tad pagaidām tehnisko apskati iziesi arī bez filtra, uzrāsot labākus rādītājus, nekā ir pieļaujam 2008. gada auto. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
17 Apr 2016, 12:24:34 @arba rakstīja:
Interesanti ka vina var darboties tā kā ir paredzēts, ja ir izmests kvepu filtrs ?
Lai vina darbotos , ka vajag, jāliek atpakaļ orig filtrs
Un visi bus laimigi ieskaitot pingvinus un mazus bernus
Ja vina tur nav , tad ir japielagojas
Ja nevar atlautis nomainit pasatam filtru , tad varbut vajag braukt ar auto, kura uzturesana maksa mazak ?
Pingvīni ciešs no globālās sasilšanas, kas samazina to dabisko dzīves telpu, ko kvēpu filtrs tikai palielina, jo dēļ tā nedaudz pieaug degvielas patēriņš (līdz ar to arī siltumnīcas efektu radosās gāzes). Uz šo manu spama postu vari neatbildēt Atvainojos par spamu - šo postu moderators droši var izdzēst. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|