Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Kādu motoreļļu tu lieto?

AutorsZiņojums
karlsonss
20. May 2015, 19:20 #21

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Fankij cik matorus esi uzprojekteejis?

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 20 May 2015, 19:22:39 ]

Offline
funkyasshit
20. May 2015, 19:22 #22

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Nevienu. Un ko teiksiet par gudrajiem inženieriem, Opeļu twinport motoros ir salikuši virzuļus ar neadekvātu izmēru?
Mēneša laikā 3 Astras atbrauca ar dzeni motorā. Nobraukumu nepateikšu, neatceros.
Nav ko piedirst topiku. Neaizmirsīsim, ka tas ir bizness un visi vēlas nopelnīt, bet arī inženieri nolaiž lažu citreiz.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 20 May 2015, 19:26:13 ]

Offline
uldens1
20. May 2015, 19:30 #23

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


20 May 2015, 19:22:58 funkyasshit rakstīja:
Nevienu. Un ko teiksiet par gudrajiem inženieriem, Opeļu twinport motoros ir salikuši virzuļus ar neadekvātu izmēru?
Mēneša laikā 3 Astras atbrauca ar dzeni motorā. Nobraukumu nepateikšu, neatceros.
Nav ko piedirst topiku. Neaizmirsīsim, ka tas ir bizness un visi vēlas nopelnīt, bet arī inženieri nolaiž lažu citreiz.
nu feili gadas,bet eļļas intervali ir visiem vienadi lieli,gribi teikt pilnigi visi feilo vienadi??Bet tas vienalga netrauce motoram nokalpot miljonu,nesen bij viens e60 ar 650tk un neko,ripo ļoti labi un benķi labaki ka daudziem powera divsimtukstošniekiemMierigi odo attit uz 220tk un poweristam pardot ka tiko no macitaja garažas un 10 lapas vel saspamotu cik patiess nobraukums jo salons ideals utt.
Offline
funkyasshit
20. May 2015, 19:37 #24

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Protams, eļļas kvalitāte ir uzlabojusies, tāpat kā benzīna tīrība, kas lauj pagarināt maiņas intervālus. Kad lēja degvielu no kannām tankos, benzīna filtru tak nemainīja ik pēc 20tkm?
Man tas liekas prātam neaptverami 40tkm nemainīt eļļu, BET jānem vērā fakts, ka tiek lieta paredzēta eļļa un viņa nemaksās 5€/l.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 20 May 2015, 19:38:33 ]

Offline
uldens1
20. May 2015, 20:02 #25

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


20 May 2015, 19:37:35 funkyasshit rakstīja:
Protams, eļļas kvalitāte ir uzlabojusies, tāpat kā benzīna tīrība, kas lauj pagarināt maiņas intervālus. Kad lēja degvielu no kannām tankos, benzīna filtru tak nemainīja ik pēc 20tkm?
Man tas liekas prātam neaptverami 40tkm nemainīt eļļu, BET jānem vērā fakts, ka tiek lieta paredzēta eļļa un viņa nemaksās 5€/l.
nu cena galigi nenorada eļļas kvalitati,var ari ieliet pa 15 eiro litrā pilnigu sudu:motul:
Offline
PASSATizhi
20. May 2015, 20:42 #26

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


20 May 2015, 19:37:35 funkyasshit rakstīja:
Protams, eļļas kvalitāte ir uzlabojusies, tāpat kā benzīna tīrība, kas lauj pagarināt maiņas intervālus. Kad lēja degvielu no kannām tankos, benzīna filtru tak nemainīja ik pēc 20tkm?
Man tas liekas prātam neaptverami 40tkm nemainīt eļļu, BET jānem vērā fakts, ka tiek lieta paredzēta eļļa un viņa nemaksās 5€/l.
bļe. eļļās kvalitāte tieši kritusi, dēļ eko normām.
Offline
edzhaans
20. May 2015, 20:47 #27

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

omg, vienreiz gadā, ja nenobrauc 10k, ja nobrauc vairāk tad maina vairākas reizes ar 8-10k intervālu. Un pilnībā pohuj pusmiljons vai 20k tāfelē, tie sūdi paliks vairāk un vairāk dzinējā.
Atsevišķa tēma būtu ekspluatācijas režīms. Auto kas dienā uz vienu galu norullē 50km vismaz tādas problēmas, kā mīziens par intervāliem atkrīt, jo neveidojas pastiprināts kondensāts un tā tālāk.
Tad protams ir auto, kas redz arī trasi.
Tests gavno
Offline
uldens1
20. May 2015, 20:55 #28

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:

vislabak drit ka autozaglis davidovičš,lej sudu baldahr,maina ik pa 3000km un bloks tapat pizda
Offline
LA
20. May 2015, 20:58 #29

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


20 May 2015, 20:55:48 uldens1 rakstīja:
vislabak drit ka autozaglis davidovičš,lej sudu baldahr,maina ik pa 3000km un bloks tapat pizda


Offline
stucers
20. May 2015, 21:01 #30

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Manam motoram ar manu braukšanas stilu eļļa izskatās bēdīga jau pēc 6000 km.. bet es leju kas pagadās jebkuras viskozitātes. Ka tik svaiga eļļa, bet oem ražotāju filtrs.
Nesen satiku vienu keksu, kurš savā motorā lej no servisos atvestajiem bojātajiem motoriem nolietās eļļas... smuki salej kanniņās un uzlīmē no auto noplēsto uzlīmīti.. reizēm gadās jackopot 7000 km derīga eļļa
Offline
karlsonss
20. May 2015, 21:04 #31

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Nu tak visas elljas peec pirmajiem tuukstoshiem izskataas slikti ja izskatas taada pat kaa pie ielieshanas, tad vnk taa ellja nepilda savu funkciju
Offline
depo
20. May 2015, 21:18 #32

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


20 May 2015, 20:55:48 uldens1 rakstīja:
vislabak drit ka autozaglis davidovičš,lej sudu baldahr,maina ik pa 3000km un bloks tapat pizda


Bet tu tak esi redzējis kā viņš brauc, kā pilnīgs mudaks spīdzina mašīnas. Tapēc nebrīnot, ka arī /M dzinējs neizturēja.

Nav noteikti Baldahr liet, jebkuru sportam paredzētu eļļu, jo tā domājams ir citas kategorijas - kvalitatīvāka.
Offline
uldens1
20. May 2015, 21:21 #33

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


20 May 2015, 21:18:35 depo rakstīja:

20 May 2015, 20:55:48 uldens1 rakstīja:
vislabak drit ka autozaglis davidovičš,lej sudu baldahr,maina ik pa 3000km un bloks tapat pizda


Bet tu tak esi redzējis kā viņš brauc, kā pilnīgs mudaks spīdzina mašīnas. Tapēc nebrīnot, ka arī /M dzinējs neizturēja.

Nav noteikti Baldahr liet, jebkuru sportam paredzētu eļļu, jo tā domājams ir citas kategorijas - kvalitatīvāka.
nevis kvalitativaka,bet cits ķimiskais sastavs,un tā sporta eļļa gan jamaina bieži
Offline
Laoshi
20. May 2015, 22:13 #34

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Es daru tā - pavasarī piedāvājos kaimiņiem nomainīt eļļu zāles pļāvējos. Protams, eļļu savācu un sanāk savam drotam par velti. Kas paliek pāri, to notirgoju par 50 centi litrā dīzelistiem, šie starā
Offline
kexxx
20. May 2015, 22:16 #35

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:


20 May 2015, 22:13:44 Laoshi rakstīja:
Es daru tā - pavasarī piedāvājos kaimiņiem nomainīt eļļu zāles pļāvējos. Protams, eļļu savācu un sanāk savam drotam par velti. Kas paliek pāri, to notirgoju par 50 centi litrā dīzelistiem, šie starā


labu labā paliek pāri hesītī un maķītī
Offline
Laoshi
20. May 2015, 22:18 #36

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 May 2015, 22:16:44 kexxx rakstīja:

20 May 2015, 22:13:44 Laoshi rakstīja:
Es daru tā - pavasarī piedāvājos kaimiņiem nomainīt eļļu zāles pļāvējos. Protams, eļļu savācu un sanāk savam drotam par velti. Kas paliek pāri, to notirgoju par 50 centi litrā dīzelistiem, šie starā


labu labā paliek pāri hesītī un maķītī


Nu to bākā Reku nesen viens powerists to nezināja, kratīja tankā šļūtenes. Čiksas priekšā vēl izblamējās

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 20 May 2015, 22:19:27 ]

Offline
Papakarlo
20. May 2015, 22:20 #37

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


20 May 2015, 22:16:44 kexxx rakstīja:

20 May 2015, 22:13:44 Laoshi rakstīja:
Es daru tā - pavasarī piedāvājos kaimiņiem nomainīt eļļu zāles pļāvējos. Protams, eļļu savācu un sanāk savam drotam par velti. Kas paliek pāri, to notirgoju par 50 centi litrā dīzelistiem, šie starā


labu labā paliek pāri hesītī un maķītī
aha
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Laoshi
20. May 2015, 22:24 #38

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Vēl kas. Te tak 90% ir dīzelisti ar ļurbām - jūs nebrīnaties tad, ja ļurba atsaka pēc 100k un stīleris saka, ka tā ir dilstoša detaļa un jābleķo pašam

...un vēl - daži motori nāk nemainīgi desmitiem gadu, mainās tikai apkarināmais. Nu vag 1.8, 2.0. Šiem motoriem kādreiz vajadzēja pēc 1k km mainīt eļļu, tagad var kapāt 30k te arī uz benzīnu taupīs pirmais saimnieks, ne tikai uz dīzeli
Offline
uldens1
20. May 2015, 23:06 #39

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


20 May 2015, 22:24:51 Laoshi rakstīja:
Vēl kas. Te tak 90% ir dīzelisti ar ļurbām - jūs nebrīnaties tad, ja ļurba atsaka pēc 100k un stīleris saka, ka tā ir dilstoša detaļa un jābleķo pašam

...un vēl - daži motori nāk nemainīgi desmitiem gadu, mainās tikai apkarināmais. Nu vag 1.8, 2.0. Šiem motoriem kādreiz vajadzēja pēc 1k km mainīt eļļu, tagad var kapāt 30k te arī uz benzīnu taupīs pirmais saimnieks, ne tikai uz dīzeli
80tajos laba eļļa varbut bija kaut kad pusintetika,ja tada vispar bija tajos laikos,nemaz nerunasim par sintetiku
Offline
Laoshi
20. May 2015, 23:25 #40

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 May 2015, 23:06:50 uldens1 rakstīja:
80tajos laba eļļa varbut bija kaut kad pusintetika,ja tada vispar bija tajos laikos,nemaz nerunasim par sintetiku


Domā tagad kkas mainījies, tāpat gāž Lietuvas samopalu kastroli un slavē un brauc 30k, pēc tam zvans Veniaminam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo