Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X3 E83 (2003-...)

Tēma: X3 nobeidzās automāts

AutorsZiņojums
Driver
26. Mar 2015, 21:27 #21

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Mar 2015, 17:04:40 gacha rakstīja:

26 Mar 2015, 14:18:07 Driver rakstīja:
Ella no karbas izlija
Tapec ari pagaidam kljudu nav un nekust no vietas vispar


Tu takš esi pajols..

Nu ja pats nebutu zabaks, tad zinatu ka taa medz notikt un ne reti un ka tad ir tadi pashi simptomi.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
E53V8
26. Mar 2015, 22:38 #22

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 234

Braucu ar:

Jaunumi sekojoši. Auto bija pastāvējis kādas 8 stundas ārā. Pieslēdzām pie kompja nekādas kļūdas nemet un tavu brīnumu mēģinot ielikt pa robiem viss sāk strādāt bet ar tādu nelielu aizturi sākt vilkt no apmēram 1000 apgriezieniem. Tātad vaina laikam būtu hidrauliska, bet kas tieši? hidromufta?
Offline
DrumB
26. Mar 2015, 22:42 #23

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


26 Mar 2015, 22:38:58 E53V8 rakstīja:
Jaunumi sekojoši. Auto bija pastāvējis kādas 8 stundas ārā. Pieslēdzām pie kompja nekādas kļūdas nemet un tavu brīnumu mēģinot ielikt pa robiem viss sāk strādāt bet ar tādu nelielu aizturi sākt vilkt no apmēram 1000 apgriezieniem. Tātad vaina laikam būtu hidrauliska, bet kas tieši? hidromufta?

Vieglāk būs auto nogādāt kārbu servisā. Ja tur pateiks, ka viss kārtībā ar kārbu un to saistītajām daļām, tad varēs meklēt citā virzienā.
Offline
streetlife
26. Mar 2015, 22:48 #24

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


26 Mar 2015, 22:38:58 E53V8 rakstīja:
Jaunumi sekojoši. Auto bija pastāvējis kādas 8 stundas ārā. Pieslēdzām pie kompja nekādas kļūdas nemet un tavu brīnumu mēģinot ielikt pa robiem viss sāk strādāt bet ar tādu nelielu aizturi sākt vilkt no apmēram 1000 apgriezieniem. Tātad vaina laikam būtu hidrauliska, bet kas tieši? hidromufta?

eļļas līmeni kaut nočekojāt? vai arī aivilkāt līdz garāžas durvīm piesprāudāt kompi un gaidījāt ka šas būs viss razklads par to dienu. Saprotu ka gadās tā ka vienā brīdī kautkas var pārstāt darboties bez iepriekšējiem simptomiem. bet tu tas būs izņēmuma gadījums. hidromuftai jau iepriekš vajadzēja par sevi dot ziņu.
Offline
Driver
26. Mar 2015, 23:03 #25

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Karba ies lidz pedejam, kamer vien suknis spes pacelt ellju augsha un pectam tik apstasies.
Parasts cilveks nesapratis braucot, ka limenis ir zemaks kaa vajag un no limenja "itkaa iet ok" lidz "vairs neiet" ir loti maz.

Cits stasts ir cik labi vai slikti braukat ar pazeminatu limeni.

Un diezvai mufta taa uzreiz sapisisies, kaa ari pilnigs daunisms ir katra krusta njemt ara no roba, tas tik pisina kopa karbu. Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
sandis224
26. Mar 2015, 23:12 #26

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


26 Mar 2015, 22:38:58 E53V8 rakstīja:
Jaunumi sekojoši. Auto bija pastāvējis kādas 8 stundas ārā. Pieslēdzām pie kompja nekādas kļūdas nemet un tavu brīnumu mēģinot ielikt pa robiem viss sāk strādāt bet ar tādu nelielu aizturi sākt vilkt no apmēram 1000 apgriezieniem. Tātad vaina laikam būtu hidrauliska, bet kas tieši? hidromufta?

Nu drizak jau kautkada saistiba ar ellas spiedienu , sanak ka tagad vins tev ir par mazu un uz maziem rpm nav vispar , varbut suknim kautakas notika gadas ari ka parplist mehatronika adapters bet tas vairak notiek kad karbu aukstu spidzina!
Katra zina nav ko zilet un nebraukt labak ar to auto jo var sanakt ka vel nosvilinasi frikciju diskus !
Brauc pie katbu meistariem un miers !
Offline
Agrish
26. Mar 2015, 23:12 #27

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Karba ies lidz pedejam, kamer vien suknis spes pacelt ellju augsha un pectam tik apstasies.
Parasts cilveks nesapratis braucot, ka limenis ir zemaks kaa vajag un no limenja "itkaa iet ok" lidz "vairs neiet" ir loti maz.

Cits stasts ir cik labi vai slikti braukat ar pazeminatu limeni.

Un diezvai mufta taa uzreiz sapisisies, kaa ari pilnigs daunisms ir katra krusta njemt ara no roba, tas tik pisina kopa karbu. Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.


Labi, tad jautājums nah vispār tas N ir domāts?
Offline
AF
26. Mar 2015, 23:19 #28

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


26 Mar 2015, 23:12:45 Agrish rakstīja:

26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Karba ies lidz pedejam, kamer vien suknis spes pacelt ellju augsha un pectam tik apstasies.
Parasts cilveks nesapratis braucot, ka limenis ir zemaks kaa vajag un no limenja "itkaa iet ok" lidz "vairs neiet" ir loti maz.

Cits stasts ir cik labi vai slikti braukat ar pazeminatu limeni.

Un diezvai mufta taa uzreiz sapisisies, kaa ari pilnigs daunisms ir katra krusta njemt ara no roba, tas tik pisina kopa karbu. Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.


Labi, tad jautājums nah vispār tas N ir domāts?
tu uz tralli dzen auto ieliekot R robā?
Offline
Agrish
26. Mar 2015, 23:21 #29

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


26 Mar 2015, 23:19:58 AF rakstīja:

26 Mar 2015, 23:12:45 Agrish rakstīja:

26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Karba ies lidz pedejam, kamer vien suknis spes pacelt ellju augsha un pectam tik apstasies.
Parasts cilveks nesapratis braucot, ka limenis ir zemaks kaa vajag un no limenja "itkaa iet ok" lidz "vairs neiet" ir loti maz.

Cits stasts ir cik labi vai slikti braukat ar pazeminatu limeni.

Un diezvai mufta taa uzreiz sapisisies, kaa ari pilnigs daunisms ir katra krusta njemt ara no roba, tas tik pisina kopa karbu. Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.


Labi, tad jautājums nah vispār tas N ir domāts?
tu uz tralli dzen auto ieliekot R robā?


Nē, bet autoevakuators noteikti ieliek N Nu neticu ka tas ka cilvēks liek N tad kad stāva pie krustojuma skaitās kārbas varošana!

[ Šo ziņu laboja Agrish, 26 Mar 2015, 23:25:32 ]

Offline
Driver
26. Mar 2015, 23:27 #30

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Mar 2015, 23:12:45 Agrish rakstīja:

26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Karba ies lidz pedejam, kamer vien suknis spes pacelt ellju augsha un pectam tik apstasies.
Parasts cilveks nesapratis braucot, ka limenis ir zemaks kaa vajag un no limenja "itkaa iet ok" lidz "vairs neiet" ir loti maz.

Cits stasts ir cik labi vai slikti braukat ar pazeminatu limeni.

Un diezvai mufta taa uzreiz sapisisies, kaa ari pilnigs daunisms ir katra krusta njemt ara no roba, tas tik pisina kopa karbu. Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.


Labi, tad jautājums nah vispār tas N ir domāts?

Lai varetu pastumdit auto ar rucosho dzineju
Tas jautajums ir apmeram tads pats kaa: nahuj skatas apskate rokas bremzi, ja ir automats un P.

Tikai lohi un paakji karbu drochii korkjos no N uz D, un tad brinas ka karbas plist un netur visu laiku.

Mosh vel pamegini pastepselet R-D visu laiku, kamer nav ko darit...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
streetlife
26. Mar 2015, 23:29 #31

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.



uro*i no volvo rūpnīcas ir izdomājuši ka tā baigā štelle esot. tā vien katru dienu ik pa brīžiem gribas to volvo no tilta upē nolaist. uz stūres visas pogas otrādāk saliktas nekā bembim. Brauc no rītiem un domā nah degvielas tik maz, lai gan vakar pilnu bāku pielēju. Nu moš pludiņš sapisies. a nekā. volvo inžinieris paneli arī otrādāk saprojektējis.

otreiz tādu kļūdu kā pārsēsties uz volvo nekad nepieļaušu un neiesaku nevienam
Offline
berny757
26. Mar 2015, 23:32 #32

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Tas N ir domāts lai tu tiktu cauri auto mazgātuvēm vai lai uzvilktu uz evakuātora...
bet lai visu laiku bāstu neitrālajā pie luksoforiem ir jābūt totālam tutū.
Starp citu, Vācijā, Holandē un Beļģijā, jau autoskolā māca neizmantot neitrālo vispār bet bremzēt ar ārrumiem un pie luksoforiem turēt pirmajā, ar izspiestu sajūgu.
Offline
Driver
26. Mar 2015, 23:34 #33

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Mar 2015, 23:29:02 streetlife rakstīja:

26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.



uro*i no volvo rūpnīcas ir izdomājuši ka tā baigā štelle esot. tā vien katru dienu ik pa brīžiem gribas to volvo no tilta upē nolaist. uz stūres visas pogas otrādāk saliktas nekā bembim. Brauc no rītiem un domā nah degvielas tik maz, lai gan vakar pilnu bāku pielēju. Nu moš pludiņš sapisies. a nekā. volvo inžinieris paneli arī otrādāk saprojektējis.

otreiz tādu kļūdu kā pārsēsties uz volvo nekad nepieļaušu un neiesaku nevienam

Aizbrauc uz MMR un paludz lai tev izprogramme "neutral control", kamer karba nav sakusi no katra krusta ar sitieniem slegties

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Agrish
26. Mar 2015, 23:35 #34

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


26 Mar 2015, 23:27:56 Driver rakstīja:

26 Mar 2015, 23:12:45 Agrish rakstīja:

26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Karba ies lidz pedejam, kamer vien suknis spes pacelt ellju augsha un pectam tik apstasies.
Parasts cilveks nesapratis braucot, ka limenis ir zemaks kaa vajag un no limenja "itkaa iet ok" lidz "vairs neiet" ir loti maz.

Cits stasts ir cik labi vai slikti braukat ar pazeminatu limeni.

Un diezvai mufta taa uzreiz sapisisies, kaa ari pilnigs daunisms ir katra krusta njemt ara no roba, tas tik pisina kopa karbu. Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.


Labi, tad jautājums nah vispār tas N ir domāts?

Lai varetu pastumdit auto ar rucosho dzineju
Tas jautajums ir apmeram tads pats kaa: nahuj skatas apskate rokas bremzi, ja ir automats un P.

Tikai lohi un paakji karbu drochii korkjos no N uz D, un tad brinas ka karbas plist un netur visu laiku.

Mosh vel pamegini pastepselet R-D visu laiku, kamer nav ko darit...


Zini, pa lielam po, pats braucu ar manuālo (pārsvarā) bet turēt kāju uz bremzi korķī, manuprāt, arī nav tas labākais variants .
Offline
GirtzB
26. Mar 2015, 23:35 #35

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

vismaz senāk bija ļoti nevēlams slēgāties D-N-D pie krusta/luksofora, jo būtiski atšķīrās eļļas cirkulācijas režīmi starp D un N un attiecīgi paātrināts kārbas dilums...

vvz kā ir pašlaik ar supermodernajiem 8-robu automātiem...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
streetlife
26. Mar 2015, 23:36 #36

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


26 Mar 2015, 23:32:31 berny757 rakstīja:
Tas N ir domāts lai tu tiktu cauri auto mazgātuvēm vai lai uzvilktu uz evakuātora...
bet lai visu laiku bāstu neitrālajā pie luksoforiem ir jābūt totālam tutū.
Starp citu, Vācijā, Holandē un Beļģijā, jau autoskolā māca neizmantot neitrālo vispār bet bremzēt ar ārrumiem un pie luksoforiem turēt pirmajā, ar izspiestu sajūgu.


un pēc cik ilga laika brauksi uz servisu mainīt sajūgu, vai vismaz centrēt to?

[ Šo ziņu laboja streetlife, 26 Mar 2015, 23:38:34 ]

Offline
Driver
26. Mar 2015, 23:37 #37

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Mar 2015, 23:34:23 bertons rakstīja:
tie kas bremzē ar ātrumiem ir tu tū kvadrātā

Vispar nee un pat lietojot automatu kalnaina apvidu var braukat neuzcepot bremzes. Karba pati loti labi bremze ar robiem.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
26. Mar 2015, 23:38 #38

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Mar 2015, 23:35:32 GirtzB rakstīja:
vismaz senāk bija ļoti nevēlams slēgāties D-N-D pie krusta/luksofora, jo būtiski atšķīrās eļļas cirkulācijas režīmi starp D un N un attiecīgi paātrināts kārbas dilums...

vvz kā ir pašlaik ar supermodernajiem 8-robu automātiem...

Hidraulikas likumi laikam nemainas tapat kaa fizikas likumi, javien tuvuma nav chaks noriss

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
26. Mar 2015, 23:42 #39

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Vispar loti efektivi var ietaupit degvielu, ja iemacas ne tikai pareizi slegties uz augshu, bet ari pareizi uz leju un bremzu pedali lietot tikai tik daudz, lai parejie aiz muguras zinatu, ko tu taisies darit.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
berny757
26. Mar 2015, 23:43 #40

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


26 Mar 2015, 23:34:23 bertons rakstīja:
tie kas bremzē ar ātrumiem ir tu tū kvadrātā

nu protams nejau tā kā dzēšās trasē, bet tuvojoties krustam kur deg sarkanais nevis izspiež sajūgu un tukši min bremzes, vnk pārslēdzas zemāk un pieripo. Skaidrs ka tas ir dīvaini, bet ja tu gribi teikt ka vācieši kas var uzbūvēt normālus ceļus, saražot drotus ar ko mēs braucam, finālā tā ne no kā būtu izdomājuši ka tomēr atlaist ar ātrumiem ir labāk, tad varbūt ir vērts aizdomāties par to un tomēr nomēģināt?
Es iemācijos braukt Latvijā, bet kārtojot tiesības ārpus lv bija baigās problēmas, jo protams bija iemācijies kā jau latvietis. Visi tak rallisti... Bet par laimi bija normāls instruktors kas iemācīja kā tiešām ērti lietot auto (nnevis gonkot :visi lohi: ) un ikdienas braukšanai tas der daudz labāk nekā visi vanabī gonšķiku ieradumi.
vis trakākais ir tas ka jāgaidai uz kādu kas priekšā, iedegoties zeļajam sāk štepselēt pa robiem, kamēr ar tomātu vai turot pirmajā jau sen var uzsākt kustību
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo