Online
Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: X3 nobeidzās automāts
Autors | Ziņojums |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
26 Mar 2015, 17:04:40 gacha rakstīja:
26 Mar 2015, 14:18:07 Driver rakstīja:
Ella no karbas izlija
Tapec ari pagaidam kljudu nav un nekust no vietas vispar
Tu takš esi pajols..
Nu ja pats nebutu zabaks, tad zinatu ka taa medz notikt un ne reti un ka tad ir tadi pashi simptomi.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
E53V8 | | Kopš: 15. Jan 2014
Ziņojumi: 234
Braucu ar:
| Jaunumi sekojoši. Auto bija pastāvējis kādas 8 stundas ārā. Pieslēdzām pie kompja nekādas kļūdas nemet un tavu brīnumu mēģinot ielikt pa robiem viss sāk strādāt bet ar tādu nelielu aizturi sākt vilkt no apmēram 1000 apgriezieniem. Tātad vaina laikam būtu hidrauliska, bet kas tieši? hidromufta? | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
26 Mar 2015, 22:38:58 E53V8 rakstīja:
Jaunumi sekojoši. Auto bija pastāvējis kādas 8 stundas ārā. Pieslēdzām pie kompja nekādas kļūdas nemet un tavu brīnumu mēģinot ielikt pa robiem viss sāk strādāt bet ar tādu nelielu aizturi sākt vilkt no apmēram 1000 apgriezieniem. Tātad vaina laikam būtu hidrauliska, bet kas tieši? hidromufta?
Vieglāk būs auto nogādāt kārbu servisā. Ja tur pateiks, ka viss kārtībā ar kārbu un to saistītajām daļām, tad varēs meklēt citā virzienā. | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
26 Mar 2015, 22:38:58 E53V8 rakstīja:
Jaunumi sekojoši. Auto bija pastāvējis kādas 8 stundas ārā. Pieslēdzām pie kompja nekādas kļūdas nemet un tavu brīnumu mēģinot ielikt pa robiem viss sāk strādāt bet ar tādu nelielu aizturi sākt vilkt no apmēram 1000 apgriezieniem. Tātad vaina laikam būtu hidrauliska, bet kas tieši? hidromufta?
eļļas līmeni kaut nočekojāt? vai arī aivilkāt līdz garāžas durvīm piesprāudāt kompi un gaidījāt ka šas būs viss razklads par to dienu. Saprotu ka gadās tā ka vienā brīdī kautkas var pārstāt darboties bez iepriekšējiem simptomiem. bet tu tas būs izņēmuma gadījums. hidromuftai jau iepriekš vajadzēja par sevi dot ziņu. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Karba ies lidz pedejam, kamer vien suknis spes pacelt ellju augsha un pectam tik apstasies.
Parasts cilveks nesapratis braucot, ka limenis ir zemaks kaa vajag un no limenja "itkaa iet ok" lidz "vairs neiet" ir loti maz.
Cits stasts ir cik labi vai slikti braukat ar pazeminatu limeni.
Un diezvai mufta taa uzreiz sapisisies, kaa ari pilnigs daunisms ir katra krusta njemt ara no roba, tas tik pisina kopa karbu. Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
sandis224 | | Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
|
26 Mar 2015, 22:38:58 E53V8 rakstīja:
Jaunumi sekojoši. Auto bija pastāvējis kādas 8 stundas ārā. Pieslēdzām pie kompja nekādas kļūdas nemet un tavu brīnumu mēģinot ielikt pa robiem viss sāk strādāt bet ar tādu nelielu aizturi sākt vilkt no apmēram 1000 apgriezieniem. Tātad vaina laikam būtu hidrauliska, bet kas tieši? hidromufta?
Nu drizak jau kautkada saistiba ar ellas spiedienu , sanak ka tagad vins tev ir par mazu un uz maziem rpm nav vispar , varbut suknim kautakas notika gadas ari ka parplist mehatronika adapters bet tas vairak notiek kad karbu aukstu spidzina!
Katra zina nav ko zilet un nebraukt labak ar to auto jo var sanakt ka vel nosvilinasi frikciju diskus !
Brauc pie katbu meistariem un miers ! | Offline | | |
Agrish | | Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Karba ies lidz pedejam, kamer vien suknis spes pacelt ellju augsha un pectam tik apstasies.
Parasts cilveks nesapratis braucot, ka limenis ir zemaks kaa vajag un no limenja "itkaa iet ok" lidz "vairs neiet" ir loti maz.
Cits stasts ir cik labi vai slikti braukat ar pazeminatu limeni.
Un diezvai mufta taa uzreiz sapisisies, kaa ari pilnigs daunisms ir katra krusta njemt ara no roba, tas tik pisina kopa karbu. Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.
Labi, tad jautājums nah vispār tas N ir domāts? | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
26 Mar 2015, 23:12:45 Agrish rakstīja:
26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Karba ies lidz pedejam, kamer vien suknis spes pacelt ellju augsha un pectam tik apstasies.
Parasts cilveks nesapratis braucot, ka limenis ir zemaks kaa vajag un no limenja "itkaa iet ok" lidz "vairs neiet" ir loti maz.
Cits stasts ir cik labi vai slikti braukat ar pazeminatu limeni.
Un diezvai mufta taa uzreiz sapisisies, kaa ari pilnigs daunisms ir katra krusta njemt ara no roba, tas tik pisina kopa karbu. Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.
Labi, tad jautājums nah vispār tas N ir domāts?
tu uz tralli dzen auto ieliekot R robā? | Offline | | |
|
Agrish | | Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
26 Mar 2015, 23:19:58 AF rakstīja:
26 Mar 2015, 23:12:45 Agrish rakstīja:
26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Karba ies lidz pedejam, kamer vien suknis spes pacelt ellju augsha un pectam tik apstasies.
Parasts cilveks nesapratis braucot, ka limenis ir zemaks kaa vajag un no limenja "itkaa iet ok" lidz "vairs neiet" ir loti maz.
Cits stasts ir cik labi vai slikti braukat ar pazeminatu limeni.
Un diezvai mufta taa uzreiz sapisisies, kaa ari pilnigs daunisms ir katra krusta njemt ara no roba, tas tik pisina kopa karbu. Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.
Labi, tad jautājums nah vispār tas N ir domāts?
tu uz tralli dzen auto ieliekot R robā?
Nē, bet autoevakuators noteikti ieliek N Nu neticu ka tas ka cilvēks liek N tad kad stāva pie krustojuma skaitās kārbas varošana! [ Šo ziņu laboja Agrish, 26 Mar 2015, 23:25:32 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
26 Mar 2015, 23:12:45 Agrish rakstīja:
26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Karba ies lidz pedejam, kamer vien suknis spes pacelt ellju augsha un pectam tik apstasies.
Parasts cilveks nesapratis braucot, ka limenis ir zemaks kaa vajag un no limenja "itkaa iet ok" lidz "vairs neiet" ir loti maz.
Cits stasts ir cik labi vai slikti braukat ar pazeminatu limeni.
Un diezvai mufta taa uzreiz sapisisies, kaa ari pilnigs daunisms ir katra krusta njemt ara no roba, tas tik pisina kopa karbu. Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.
Labi, tad jautājums nah vispār tas N ir domāts?
Lai varetu pastumdit auto ar rucosho dzineju
Tas jautajums ir apmeram tads pats kaa: nahuj skatas apskate rokas bremzi, ja ir automats un P.
Tikai lohi un paakji karbu drochii korkjos no N uz D, un tad brinas ka karbas plist un netur visu laiku.
Mosh vel pamegini pastepselet R-D visu laiku, kamer nav ko darit...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.
uro*i no volvo rūpnīcas ir izdomājuši ka tā baigā štelle esot. tā vien katru dienu ik pa brīžiem gribas to volvo no tilta upē nolaist. uz stūres visas pogas otrādāk saliktas nekā bembim. Brauc no rītiem un domā nah degvielas tik maz, lai gan vakar pilnu bāku pielēju. Nu moš pludiņš sapisies. a nekā. volvo inžinieris paneli arī otrādāk saprojektējis.
otreiz tādu kļūdu kā pārsēsties uz volvo nekad nepieļaušu un neiesaku nevienam | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Tas N ir domāts lai tu tiktu cauri auto mazgātuvēm vai lai uzvilktu uz evakuātora...
bet lai visu laiku bāstu neitrālajā pie luksoforiem ir jābūt totālam tutū.
Starp citu, Vācijā, Holandē un Beļģijā, jau autoskolā māca neizmantot neitrālo vispār bet bremzēt ar ārrumiem un pie luksoforiem turēt pirmajā, ar izspiestu sajūgu. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
26 Mar 2015, 23:29:02 streetlife rakstīja:
26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.
uro*i no volvo rūpnīcas ir izdomājuši ka tā baigā štelle esot. tā vien katru dienu ik pa brīžiem gribas to volvo no tilta upē nolaist. uz stūres visas pogas otrādāk saliktas nekā bembim. Brauc no rītiem un domā nah degvielas tik maz, lai gan vakar pilnu bāku pielēju. Nu moš pludiņš sapisies. a nekā. volvo inžinieris paneli arī otrādāk saprojektējis.
otreiz tādu kļūdu kā pārsēsties uz volvo nekad nepieļaušu un neiesaku nevienam
Aizbrauc uz MMR un paludz lai tev izprogramme "neutral control", kamer karba nav sakusi no katra krusta ar sitieniem slegties
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Agrish | | Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
26 Mar 2015, 23:27:56 Driver rakstīja:
26 Mar 2015, 23:12:45 Agrish rakstīja:
26 Mar 2015, 23:03:18 Driver rakstīja:
Karba ies lidz pedejam, kamer vien suknis spes pacelt ellju augsha un pectam tik apstasies.
Parasts cilveks nesapratis braucot, ka limenis ir zemaks kaa vajag un no limenja "itkaa iet ok" lidz "vairs neiet" ir loti maz.
Cits stasts ir cik labi vai slikti braukat ar pazeminatu limeni.
Un diezvai mufta taa uzreiz sapisisies, kaa ari pilnigs daunisms ir katra krusta njemt ara no roba, tas tik pisina kopa karbu. Jaa, jaa zinu, ka daziem auto no rupnicas to automatiski dara kompis, bet pat ari tur ir nianses un to funkciju loti biezi disablee.
Labi, tad jautājums nah vispār tas N ir domāts?
Lai varetu pastumdit auto ar rucosho dzineju
Tas jautajums ir apmeram tads pats kaa: nahuj skatas apskate rokas bremzi, ja ir automats un P.
Tikai lohi un paakji karbu drochii korkjos no N uz D, un tad brinas ka karbas plist un netur visu laiku.
Mosh vel pamegini pastepselet R-D visu laiku, kamer nav ko darit...
Zini, pa lielam po, pats braucu ar manuālo (pārsvarā) bet turēt kāju uz bremzi korķī, manuprāt, arī nav tas labākais variants . | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| vismaz senāk bija ļoti nevēlams slēgāties D-N-D pie krusta/luksofora, jo būtiski atšķīrās eļļas cirkulācijas režīmi starp D un N un attiecīgi paātrināts kārbas dilums...
vvz kā ir pašlaik ar supermodernajiem 8-robu automātiem...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
26 Mar 2015, 23:32:31 berny757 rakstīja:
Tas N ir domāts lai tu tiktu cauri auto mazgātuvēm vai lai uzvilktu uz evakuātora...
bet lai visu laiku bāstu neitrālajā pie luksoforiem ir jābūt totālam tutū.
Starp citu, Vācijā, Holandē un Beļģijā, jau autoskolā māca neizmantot neitrālo vispār bet bremzēt ar ārrumiem un pie luksoforiem turēt pirmajā, ar izspiestu sajūgu.
un pēc cik ilga laika brauksi uz servisu mainīt sajūgu, vai vismaz centrēt to?[ Šo ziņu laboja streetlife, 26 Mar 2015, 23:38:34 ] | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
26 Mar 2015, 23:34:23 bertons rakstīja:
tie kas bremzē ar ātrumiem ir tu tū kvadrātā
Vispar nee un pat lietojot automatu kalnaina apvidu var braukat neuzcepot bremzes. Karba pati loti labi bremze ar robiem.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
26 Mar 2015, 23:35:32 GirtzB rakstīja:
vismaz senāk bija ļoti nevēlams slēgāties D-N-D pie krusta/luksofora, jo būtiski atšķīrās eļļas cirkulācijas režīmi starp D un N un attiecīgi paātrināts kārbas dilums...
vvz kā ir pašlaik ar supermodernajiem 8-robu automātiem...
Hidraulikas likumi laikam nemainas tapat kaa fizikas likumi, javien tuvuma nav chaks noriss
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Vispar loti efektivi var ietaupit degvielu, ja iemacas ne tikai pareizi slegties uz augshu, bet ari pareizi uz leju un bremzu pedali lietot tikai tik daudz, lai parejie aiz muguras zinatu, ko tu taisies darit.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
26 Mar 2015, 23:34:23 bertons rakstīja:
tie kas bremzē ar ātrumiem ir tu tū kvadrātā
nu protams nejau tā kā dzēšās trasē, bet tuvojoties krustam kur deg sarkanais nevis izspiež sajūgu un tukši min bremzes, vnk pārslēdzas zemāk un pieripo. Skaidrs ka tas ir dīvaini, bet ja tu gribi teikt ka vācieši kas var uzbūvēt normālus ceļus, saražot drotus ar ko mēs braucam, finālā tā ne no kā būtu izdomājuši ka tomēr atlaist ar ātrumiem ir labāk, tad varbūt ir vērts aizdomāties par to un tomēr nomēģināt?
Es iemācijos braukt Latvijā, bet kārtojot tiesības ārpus lv bija baigās problēmas, jo protams bija iemācijies kā jau latvietis. Visi tak rallisti... Bet par laimi bija normāls instruktors kas iemācīja kā tiešām ērti lietot auto (nnevis gonkot :visi lohi: ) un ikdienas braukšanai tas der daudz labāk nekā visi vanabī gonšķiku ieradumi.
vis trakākais ir tas ka jāgaidai uz kādu kas priekšā, iedegoties zeļajam sāk štepselēt pa robiem, kamēr ar tomātu vai turot pirmajā jau sen var uzsākt kustību | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|