Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: e46 330d nav degvielas spiediens.

AutorsZiņojums
Remjanis
23. Jan 2015, 22:34 #21

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu

Es saprotu,ka nevar uzreiz noteikt vai vaina degvielas padevē vai dzirkstelē-es runāju vispārīgi arī par benzīna auto,BET ja cilvēks nevar konstatēt,neizprot,nedzird vai starteris griež normāli vai nē, tas ir jocīgi.Tāpat arī par aķiem-nu to tač uzreiz jūt,ja nosēdies.
Offline
RSAWorkshop
23. Jan 2015, 22:36 #22

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7165

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ja nav spiediena tātad nepienāk degviela
šitādā temperatūrā filtrs diez vai būs aizsalis, ja nu vienīgi piedzīts pilns ar brīnumiem
atliek kāds no sūkņiem ja spiedienu reikā rāda 0
mersedesam tādu gājienu var dabūt gatavu ja nenomarķē degvielas trubas pie augstspiediena sūkņa

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Driver
23. Jan 2015, 22:40 #23

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2015, 22:34:55 Remjanis rakstīja:
Es saprotu,ka nevar uzreiz noteikt vai vaina degvielas padevē vai dzirkstelē-es runāju vispārīgi arī par benzīna auto,BET ja cilvēks nevar konstatēt,neizprot,nedzird vai starteris griež normāli vai nē, tas ir jocīgi.Tāpat arī par aķiem-nu to tač uzreiz jūt,ja nosēdies.

neko parasts cilveks nejut, kamer shim neparada atskiribu un neieklausas.

ar parastu labu akji, kas vienk ir ieksh auto, starta bridi ir ap 170rpm un tas ir par maz, lai nopistam dizelim sasniegtu robezvertibu spiedienam ar kuru tas drikst pielekt.

bet tiko ladets akjis griez ar 190rpm un spiediens ari biki biki lidzarto ir lielaks un luznis panjem un pielec

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bubuliss
24. Jan 2015, 00:36 #24

Kopš: 07. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E61

Iepriekš nebiju manījis izmaiņas dzinēja darbībā, arī degvielas patēriņš nav mainījies...

[ Šo ziņu laboja bubuliss, 24 Jan 2015, 00:39:16 ]

Offline
krods
24. Jan 2015, 00:51 #25

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore

viss ir vienkārši,kārtējais M57,kurš palicis par TDSU
Offline
Driver
24. Jan 2015, 00:53 #26

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jan 2015, 00:51:50 krods rakstīja:
viss ir vienkārši,kārtējais M57,kurš palicis par TDSU

Varbut jauztaisa starts ar 24V ganjau kadu laiku ies gan motors gan starters

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
krods
24. Jan 2015, 01:02 #27

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore


24 Jan 2015, 00:53:37 Driver rakstīja:

24 Jan 2015, 00:51:50 krods rakstīja:
viss ir vienkārši,kārtējais M57,kurš palicis par TDSU

Varbut jauztaisa starts ar 24V ganjau kadu laiku ies gan motors gan starters

Var arī puskaču uzliks,domāju ka iegriezīs līdz kādi 500 rpm
Offline
kashpis
24. Jan 2015, 09:10 #28

Kopš: 25. Dec 2014

No: Valmiera

Ziņojumi: 31

Braucu ar: e46xd


23 Jan 2015, 14:55:44 bubuliss rakstīja:
Man ir līdzīgi ar e39, varbūt sakritība bet ar tikko uzlādētu aķi pieleca ļoti labi (aķī toč nav vaina) citās reizēs kā gadās. Visi kasa galvu un domā mainīt visu pēc kārtas, pie tam man kvēlsveces negriežas normāli ārā, dārgs prieks
Vienīgo ko diagnostika rāda, kad problēma ar svecēm, pārbaudot divas neuzrāda pretestību, bet nedomāju ka tādēļ nelec pat pie -5 grādi

Vai tev kad neleca, vispār nevienā stobrā "neizsita"?


Man nebija nekādas dzīvības pazīmes,vnk starteris grieza bet vaļā neleca,tiko pilika vadus tā vaļā.
Offline
kashpis
24. Jan 2015, 09:13 #29

Kopš: 25. Dec 2014

No: Valmiera

Ziņojumi: 31

Braucu ar: e46xd


23 Jan 2015, 22:34:55 Remjanis rakstīja:
Es saprotu,ka nevar uzreiz noteikt vai vaina degvielas padevē vai dzirkstelē-es runāju vispārīgi arī par benzīna auto,BET ja cilvēks nevar konstatēt,neizprot,nedzird vai starteris griež normāli vai nē, tas ir jocīgi.Tāpat arī par aķiem-nu to tač uzreiz jūt,ja nosēdies.


Ne jau vienmēr var pateikt no skaņas vien ka vaina starterī.Man piemēram viņš grieza pilnīgi normāli,vnk gāja uz īso,paņēma visu strāvu sev un nepalika ne sūkņiem ne kam citam. Lūk tāpēc arī nebija spiediens.
Offline
cipargalva
24. Jan 2015, 09:43 #30

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6646

Braucu ar: quattro

Kā var griezt un iet uz īso reizē?
Offline
kashpis
24. Jan 2015, 09:56 #31

Kopš: 25. Dec 2014

No: Valmiera

Ziņojumi: 31

Braucu ar: e46xd

Daudzi redz brīnījās,bet bija gultnis izdilis un rotors skārās pie korpusa.
Offline
uldens1
24. Jan 2015, 10:26 #32

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16325

Braucu ar:


24 Jan 2015, 09:56:02 kashpis rakstīja:
Daudzi redz brīnījās,bet bija gultnis izdilis un rotors skārās pie korpusa.
un tapec griez drusku pa lenu lai saniegtu vajadzigo spiedienu
Offline
bubuliss
28. Jan 2015, 09:09 #33

Kopš: 07. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E61

Ir uzlikts pagaidu cits starteris un viss kārtībā, autiņš pielec normāli!
Kā arī pēc autogross meistaru vārdiem starteris patiešām laida uz massu un bija pamatīgi aizsērējies ar oglīšu putekļiem...

[ Šo ziņu laboja bubuliss, 28 Jan 2015, 12:20:43 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo