Online

Pašreiz BMWPower skatās 283 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nevaru izdomāt, kur mācīties

AutorsZiņojums
cipargalva
18. Dec 2014, 15:37 #21

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


18 Dec 2014, 15:35:19 kurlis rakstīja:
Man pašam tagad arī rit 3. kurss, mācos RTU par Transporta Sistēmu inženieri un varu tikai un vienīgi ieteikt citiem tevis teikto, jo jūtos tieši tā, kā rakstīji - piepists un vīlies.



Kas tieši tevi salauza un pievīla? Skaidru atbildi var palūgt?

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 18 Dec 2014, 15:38:52 ]

Offline
Markss
18. Dec 2014, 15:39 #22

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.


18 Dec 2014, 15:37:29 cipargalva rakstīja:
Kas tieši tevi salauza un pievīla? Skaidru atbildi var palūgt?

Tu man?
Tad atbilde: Suudigi ga neiguvu juridisko
Offline
KF
18. Dec 2014, 15:39 #23

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

Ej uz RTK un meklē darbu.. Apvienot nav vienkārši bet var. Lekcijas apm 3 reizes nedēļā no 15:20 - 21:25

Pa dienu strādā, tas tev iemācīs saprast kā nopelnīt naudu, dzīvot patstvīgi, plānot izdevumus, bet pa vakariem mācies. RTK tev iemācīs daudz ko par tehniku, uzbūvi, remontiem utt. Ja arī liksies matemātika pie Kelbereres grūta, vajag mācīties un censties saprast, tas arī palīdzēs turpmāk tikt galā ar grūtām situācijām..

Īsumā, ja gribi tikai mācīties, tad RTU, ja gribi arī strādāt, tad RTK. Grāmatas un viela abās skolās ir ļoti līdzīgas, atšķiras kā to pasniedz.
Offline
kurlis
18. Dec 2014, 15:42 #24

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


18 Dec 2014, 15:37:07 abyss rakstīja:
visi, kuri jūtas vīlušies un piepisti. Ko tad jūs gaidījāt, ka būs 18 gadīgas striptīzdejotājas un varēs masēt gurķi kamēr tek siekala


Tu lohs esi vai vienkārši verbālā caureja ?

70% no maniem pasniedzējiem nerubī valsts valodu (man ar krievu valodu nav nekādu problēmu), lielākā daļa no viņu teiktā sastāv no iestarpinātām frāzēm "nu da; tak vot;" un daļa vārdu izklausās pašizdomāti, nemāk nekādā veidā ieinteresēt tajā vielā un maļ vienu vienīgu teoriju, nesalīdzinot ar reālo pasauli.
Situācija - ieliek jaunu priekšmetu. Okei, aizejam. Mēs esam transporta sistēmu inženieri, tur mums stāsta padziļināto vielu par lidmašīnām kopā ar ceturto kursu, kas to jau ir mācījies. Pasakam - "pasniedzēj, bet mums nekas tāds nav mācīts". Uz ko atbild - "aa okei, nu tad jūsu grupai ielikšu ieskaitīts".
Zajebis attieksme

No visiem priekšmetiem, kuri bijuši 3 gadu laikā, patiesi paticis klausīties ir bijis 2 pasniedzējos, kur abi pasniedzēji bija gados jauni, tāpēc arī mācēja vielu pasniegt MUMS, nevis darba pēc. Līdz ar to arī vielu patika apgūt un saprast.
Nemāku spriest par citām skolām, taču lielākā daļa RTU fakultāšu ir ar PSRS domāšanu un tā paša laika pasniedzējiem.

Paklausies, ko pats ex RTU galva Ķīlis saka par izglītību Latvijā.

[ Šo ziņu laboja kurlis, 18 Dec 2014, 15:46:13 ]

Offline
kikos
18. Dec 2014, 15:46 #25

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 443

Braucu ar: R1150GS, F07

Paskaties netā kādu unversitāti Holandē tur mācību makasa līdzīga mūsu, Dānijā ja nemaldos vispār bija bez maksas. Protams ir izdevumi dzivošanai utt, bet tur studenti arī piestrādā. Ir ļoti daudz skolas, vajag tik rakt, nav jau tikai Hārvardas utt.
Latvijā es otreiz vairs nemācītos. Ir skolas ko te var pabeigt neatverot grāmatu(tas nenozīmē nopirkt).
Parunājot ar jauniešiem, kas mācās ārzemēs un kas mācas te, starpība skatījumā uz lietām ir liela. Viens puika ,kas mācās Roterdamā šad, tad palīdz sadabūt specifiskas lietas, no Itālijas, Japānas. Viņam čomi ir no visas pasaules, "redz" viņi tālāk. Darbu pēc tam var dabūt jeb kurā vietā pasaulē. Ar LU diplomu vari tik iet pie konvejera pokornu fasēt arzemēs.
Pašam vair nav tas vecums un vajadzības, lai skrietu mācīties uz ārzemēm, bet dēlu pēc 4gadiem dzīšu mācīties uz ārzemēm. Nahren te pa pīļu dīķi ganīties.
Offline
Arsmens
18. Dec 2014, 15:47 #26

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


18 Dec 2014, 15:37:07 abyss rakstīja:
visi, kuri jūtas vīlušies un piepisti. Ko tad jūs gaidījāt, ka būs 18 gadīgas striptīzdejotājas un varēs masēt gurķi kamēr tek siekala

Sanāca pirms laika pabūt cietvielu fizikas institūtā un redzēt, kā pasniedza lekcijas.
Man reāli žēl to jauno paaudzi, kurai patiešām ir potenciāls, tikai iespējas... šādas.

Pasniedzējs rāda slaidus ar vakardien sakasītām bildēm no googles, blakus ātrumā, kļūdaini sarakstītu tekstu un pats to atstāsta. Tā pat kā studenti parasti nolasa slaidus, Atlantā kačātam referātam.

Nu kā tu šādi ieinteresēsi tēmā mūsdienīgu jaunieti, kurš labāku sniegumu var noskatīties youtūbē jebkurā laikā! Tā nav mūsdienīga pasniegšana. Tas ir psrs-style un pie konveijera sēdētāju audzināšanas veids.

Protams tur būs, kas izsitās un tādi jau ir, bet tie daži procenti izsistos jebkur un neatkarīgi no tās mācībiestādes. Tikai vietā, kur izglītība ir mūsdienām atbilstoša- viņi spētu rādīt milzu sniegumu.

Un tieši tā tam arī ir jāsaucās- vīlušies un piefisti.
Offline
kurlis
18. Dec 2014, 15:55 #27

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

To pašu tēmu paturpinot - vēl kā šodien atceros, kad pirmajā kursā angļu valodas pasniedzēja deva vaļā pa savam
Iepriekš likās - wow, augstskolā angļu valoda, nu tik būs visādi tehniskie jēdzieni utt, varēs apgūt ko svarīgu. Jā, gaidi ar maisu
Pasniedzēja (vārdā Olga) nu TĀ centās runāt angliski, bet ik pa laikam izspruka pa krievu frāzei ārā Lekcijas mazā telpā (kurss bija sadalīts pa grupām) un norisinājās kā pamatskolā - nu pastāstat par sevi, pēc tam paklausīsimies ierakstiņu (džons iet uz veikalu pirkt maizi, kā gāja džonam?) un pēc tam vēl parunāsimies
Joprojām nedaudz žēl, ka netika ierakstītas/filmētas tās lekcijas. Tomēr vajadzētu kaut ko mainīt tajā visā ..

Un tas pats, ko Arsmens teica par pašām lekcijām - tās prezentācijas tikai labākajā gadījumā ir "vakar salasītas" - pārsvarā tās prezentācijas ir 5-10 gadus vecas, ar veciem datiem. Viens vienīgs teksts, kuru pasniedzējs pārlasa.
Pēc tādām lekcijām pašam nedaudz pat gribās kļūt par pasniedzēju un kaut kā vērst to visu uz labo pusi.
Offline
Atmars
18. Dec 2014, 15:57 #28

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1389

Braucu ar: e100


Man ar mācīja pasniedzēji par iekārtu, detaļu ražošanu/projektēšanu, bet paši nekad pat nav bijuši blakus rūpnīcai -gudri pļūta teoriju, kas bija aktuala pirms gadiem 20. Jo zin tikai kā ar veco izdilušo suda zaļo virpu no pagajuša gadsimta izspiest desmitdaļas precizitati
Offline
fubuz
18. Dec 2014, 16:00 #29

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

trū trū.
Pats novēroju, ka priekš dažiem pasniedzējiem ir speciāli uztaisīti priekšmeti, jo savēji tak ir kkā jāatbalsta
Offline
kurlis
18. Dec 2014, 16:06 #30

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

Par tēmu runājot - kāds varbūt zin, kur var daudzmaz profesionāli (ja vispār to var), ar kaut kāda veida diplomu, apgūt Solidworks?
Kaut kāds papīrs viņam nāk vispār un vai no tā ir jēga? Vai vienkāršāk būs pašam youtube ņemt priekšā ?

Pamatiemaņas ir, gribētos izurbt visu to programmu no A līdz Z.
Offline
abyss
18. Dec 2014, 16:06 #31

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523

Kurli un visiem pārējiem, kuri ir "vīlušies" augstskolu programmās. Kāda gan starpība, ko pasniedzējs stāsta? Viņam ir viena pamatfunkcija, nosaukt jauno tēmu. Augstskolās ir daudz svarīgākā lieta par tām zināšanām, ko iegūst, kurš pirmais uzminēs, kura tā ir?

Nevajag iet uz uni ar domu, ka o es tagad sēdēšu un klausīšos pasniedzēju superinteresantās lekcijas un kļūšu gudrs. Noklausies tēmas nosaukumu, pirmās 10 min pēc tam, ja ir interese kompi vaļā un lasi, ja nav kompi vaļā un LAN party CS.
Offline
Valiums
18. Dec 2014, 16:07 #32

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 189

Braucu ar:


18 Dec 2014, 15:57:41 Atmars rakstīja:

Man ar mācīja pasniedzēji par iekārtu, detaļu ražošanu/projektēšanu, bet paši nekad pat nav bijuši blakus rūpnīcai -gudri pļūta teoriju, kas bija aktuala pirms gadiem 20. Jo zin tikai kā ar veco izdilušo suda zaļo virpu no pagajuša gadsimta izspiest desmitdaļas precizitati

Pastasti labak kaa mums 1aja kursaa "Tehniskas anglu valodas" skolotaja lika krasot sienas kabinetaa un ilgi ar mani stridejas, jo vardu "awesome" dzird pirmo reizi un anglu valodaa tads noteikti neeksistee..
Offline
cipargalva
18. Dec 2014, 16:07 #33

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Pizģets, izklausās, ka jūs gaidījāt Holivudas filmās rādīto augstākās izglītības iegūšanas sižetu, kad pa dienu students strādā pie lielā hadronu paātrinātāja, bet naktī cinās ar noziedzību aiz supervaroņa maskas. Laboratorijas darbos tiek sintezētas jaunas dzīvības formas un apgāzta Darvina teorija.

Tehniskajās specialitātēs gan nav neko daudz nekādu prezentāciju un slaidu. 90% laika ir teorija un uzdevumi matemātikā, fizikā, elektrotehnikā, mehānikā un ķīmijā. Neesmu dzirdējis, ka šo eksakto priekšmetu teorijai būtu laika noilgums. Bez šīs teorijas nav iespējams normāli apgūt specialitāti. Varbūt tomēr tas jums liek vilties? Izrādās, ka te vairs neviens ar karoti mutē nelej, nevienam nerausta tavas izdomātās problēmas, ar tevi neauklējas. Ja nespēj pavilkt, tad uz redzēšanos.

Protams, visādiem topošajiem sabiedrisko attiecību speciālistiem gan ir jāzin jaunākās briļļu rāmju un frizūru tendences. Te nu pat neder 2 mēnešus veci dati, kur nu vēl gadus.

Pievienošu savam postam papildus nozīmīgumu:

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 18 Dec 2014, 16:08:09 ]

Offline
kurlis
18. Dec 2014, 16:11 #34

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


18 Dec 2014, 16:07:28 cipargalva rakstīja:
Varbūt tomēr tas jums liek vilties? Izrādās, ka te vairs neviens ar karoti mutē nelej, nevienam nerausta tavas izdomātās problēmas, ar tevi neauklējas. Ja nespēj pavilkt, tad uz redzēšanos.



Tak par to arī iet runa, ka pavilkt nav nekādu problēmu - priekšmetu nolikšanas kritēriji ir max zemi, tu to visu vari izdarīt vielu nezinot. Te jau iepriekš kkas teica, ka dabūt augstāko var šaudot punķus pār auditorijas sēdošo galvām.
Vai nu tu nevēlies saprast, vai nesaproti, ka ar izglītību ir ļoti bēdīgi

Un Abyss - es ļoti labi saprotu, ka pasniegtais ir tikai pamats un pārējais jāurbj pašam, bet nu kaut nedaudz vajag piestrādāt pie tā niecīgā pamata pasniegšanas.

Bet nu nevar par visu strīdēties, jo es personīgi nezinu, kādi pasniedzēji ir bijuši jums, ar kāda veida tehniku jāveic laboratorijas darbi un kas to visu vērtē.
Offline
Valiums
18. Dec 2014, 16:12 #35

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 189

Braucu ar:


18 Dec 2014, 16:07:28 cipargalva rakstīja:
Pizģets, izklausās, ka jūs gaidījāt Holivudas filmās rādīto augstākās izglītības iegūšanas sižetu, kad pa dienu students strādā pie lielā hadronu paātrinātāja, bet naktī cinās ar noziedzību aiz supervaroņa maskas. Laboratorijas darbos tiek sintezētas jaunas dzīvības formas un apgāzta Darvina teorija.

Tehniskajās specialitātēs gan nav neko daudz nekādu prezentāciju un slaidu. 90% laika ir teorija un uzdevumi matemātikā, fizikā, elektrotehnikā, mehānikā un ķīmijā. Neesmu dzirdējis, ka šo eksakto priekšmetu teorijai būtu laika noilgums. Bez šīs teorijas nav iespējams normāli apgūt specialitāti. Varbūt tomēr tas jums liek vilties? Izrādās, ka te vairs neviens ar karoti mutē nelej, nevienam nerausta tavas izdomātās problēmas, ar tevi neauklējas. Ja nespēj pavilkt, tad uz redzēšanos.

Protams, visādiem topošajiem sabiedrisko attiecību speciālistiem gan ir jāzin jaunākās briļļu rāmju un frizūru tendences. Te nu pat neder 2 mēnešus veci dati, kur nu vēl gadus.


Piekritu, ka pasam jarokaas un jainteresejas un nevajag ceret, ka visu ielies mutee Tev. Bet no pieredzes stastu pastastisu:
Nopirka mums fakultatei 4 jaunas HAAS CNC masinas, toreiz macijos otrajaa kursaa, solija ka maciis, varesim darboties utt. Izradijaas, ka NEVIENS pasniedzejs neko nerubii no CNC programmesanas, lekcijas mums deva rupnicas manuaaljus un lika lasit un macities kodus. Diplomu pec 2 gadiem sanemu, bet pie CNC masinas netikam nereizi un ari darbibaa vinu ta ari neredzejam. Dzeki, kas tagad macas ari saka ka taa tas masinas ari tur stav, ir dazi asistenti utt, kas pec oficiala darba laika paliek fakultatee un frezee detalas savam vajadzibam, bet pa lielam vinas tur ir smuki izliktas, lai ir ko safocet bukletiem.

Ta kaa jaa, sintezet jaunas dzivibas un apgazt relativitates teoriju neceru, bet tikt pastradaat pie taa inventara, kas ir pieejams butu forsi

[ Šo ziņu laboja Valiums, 18 Dec 2014, 16:14:41 ]

Offline
fubuz
18. Dec 2014, 16:14 #36

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


18 Dec 2014, 16:06:50 abyss rakstīja:
Kurli un visiem pārējiem, kuri ir "vīlušies" augstskolu programmās. Kāda gan starpība, ko pasniedzējs stāsta? Viņam ir viena pamatfunkcija, nosaukt jauno tēmu. Augstskolās ir daudz svarīgākā lieta par tām zināšanām, ko iegūst, kurš pirmais uzminēs, kura tā ir?

Nevajag iet uz uni ar domu, ka o es tagad sēdēšu un klausīšos pasniedzēju superinteresantās lekcijas un kļūšu gudrs. Noklausies tēmas nosaukumu, pirmās 10 min pēc tam, ja ir interese kompi vaļā un lasi, ja nav kompi vaļā un LAN party CS.


man, piemēram, pirms augstskolas bija vīzija, ja nobastošu kādu lekciju tad palikšu reālos zaudētājos. cerēju, ka tur pasniedzēji būs ar 20g reālu pieredzi sava jomā un priekšmets, kuru pasniedz būs tiešā saistībā ar viņa pieredzi, attiecīgi lekcijas būtu intresantas un noderīgas.
realitātē daļa pasniedzēju nav ar gandrīz nekādu saistību ar savu lekciju materiālu, daļai pieredze ir pāris gadi reālas prakses labākajā gadījumā.
Offline
Reinis_m
18. Dec 2014, 16:18 #37

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Iesaku kaut kad videnes laikā izdomāt, ko vispār dzīvē gribēsies darīt, un jau pamazām sākt līst šai nozarei tuvumā - izrādīt interesi, iegūt kontaktus utt.

Un tad, ja situācija ir izveidojusies labvēlīga, vēlams pēc videnes paņemt kādu brīvu gadu, un kaut ko pamēģināt padarīt saistībā ar šo nozari, tad arī kļūs skaidrs, vai un ko mācīties, vai arī apgūt pašam.

Es tādu brīvo gadu paņēmu, it kā vienu, bet jau piecarpus pagājuši. Kaut ko vēl mācīties galīgi nevelk, jo sevi interesējošās prasmes apguvu pats. Laikam neesmu labākais piemērs. Kaut gan nē, pamācīties gribētos, bet pilnīgi noteikti ne augstskolas formātā.

Protams, par ķirugu vai pilotu uzreiz pēc videnes strādāt laikam nevarēs, taču pilnīgi visās nozarēs ir arī kaut kādi vienkāršie darbiņi, tāpat arī jēdzīgu cilvēku trūkst pilnīgi visur un ja apliecināsi, ka esi sakarīgs kadrs, visticamāk atšūts netiksi.

Iespēja, ka kaut kur paņems foršā darbā tikai tāpēc, ka ir dokuments, ir visai minimāla. Protams, ir daudz vietu, kur dokuments ir svarīgs, taču jebkurā gadījumā tam ir jābūt pakārtotam prasmēm un intersēm, nevis otrādi.
Offline
abyss
18. Dec 2014, 16:21 #38

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523

Es pats studēju DITF, automātikas un datortehnikas institūts. Viens pasniedzējs izskatījas, ka turpat atliks kātus, 1x skaļāk apmetot burtnīcu nabags salēcās, dabūjām ar kursa biedru iziet no auditorijas, jo to smieklu lēkmi nebija iespējams savaldīt. Starpcitu, viens arī nomira, par laimi man pie viņa nebija parādu, bet kursa biedram paveicās mazāk, viņš ar to priekšmetu vēl kādu laiku čakarējās.

Saturs droši vien līdzīgs kā Tavā programmā, nu kvalitātes, teiksim, par industriālajiem robotiem lekcijās, bija jāklausās par kaut kādam pārvietojummatricām, kas bija aktuāli varbūt 70-gados, kad vēl nebija nekāda user interfeisa.

Ar to visu gribu pateikt, ka nav jēgas sedēt lekcijās, tajā laikā labāk atrast kādā uzņēmuma prakses vietu, kur pasēdēt un kaut ko praktiski padarīt, kaut vai pa velti. Vismaz pašam interesantāk. Un tas lielākais + uni ir cilvēki, kurus iepazīsti. Tā kā man šķiet, uni aizraujoši. Darbojies praktiskajās nodarbībās, pa vidam vēl kādā uzņēmumā kaut ko padari, pakod ar kursa biedriem, vienkārši vajag mainīt point of view, visu sistēmu jau tāpat nenomainīsi
Offline
cipargalva
18. Dec 2014, 16:22 #39

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


18 Dec 2014, 16:11:46 kurlis rakstīja:
Tak par to arī iet runa, ka pavilkt nav nekādu problēmu - priekšmetu nolikšanas kritēriji ir max zemi, tu to visu vari izdarīt vielu nezinot. Te jau iepriekš kkas teica, ka dabūt augstāko var šaudot punķus pār auditorijas sēdošo galvām.


Te jau startā ir nepareiza pieeja. Ne visiem ir vēlme kaut kā izšmaukt cauri. Ja universitātē stājas tikai, lai iegūtu papīru, tad tikai to arī iegūs.
Es piekrītu, ka ir daudz vecā kaluma pasniedzēju, kuri tā arī nav spējuši iet līdzi laikam. Taču daudzi tomēr to ir spējuši, neskatoties uz viņu cienījamo vecumu un "veco skolu". Bet tā vecā skola, drastiskās prasības un piekasīšanās pie sīkumiem bieži vien modernajam studentam ir labs mājiens, ka te nav vairs nekāda vidusskola, kur vecāku sapulcē mammītes žēlojās, ka skola stagnē un apspiež viņu bērniņu iekšējo "es".
Offline
kurlis
18. Dec 2014, 16:31 #40

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


18 Dec 2014, 16:22:36 cipargalva rakstīja:

18 Dec 2014, 16:11:46 kurlis rakstīja:
Tak par to arī iet runa, ka pavilkt nav nekādu problēmu - priekšmetu nolikšanas kritēriji ir max zemi, tu to visu vari izdarīt vielu nezinot. Te jau iepriekš kkas teica, ka dabūt augstāko var šaudot punķus pār auditorijas sēdošo galvām.


Te jau startā ir nepareiza pieeja. Ne visiem ir vēlme kaut kā izšmaukt cauri. Ja universitātē stājas tikai, lai iegūtu papīru, tad tikai to arī iegūs.
Es piekrītu, ka ir daudz vecā kaluma pasniedzēju, kuri tā arī nav spējuši iet līdzi laikam. Taču daudzi tomēr to ir spējuši, neskatoties uz viņu cienījamo vecumu un "veco skolu". Bet tā vecā skola, drastiskās prasības un piekasīšanās pie sīkumiem bieži vien modernajam studentam ir labs mājiens, ka te nav vairs nekāda vidusskola, kur vecāku sapulcē mammītes žēlojās, ka skola stagnē un apspiež viņu bērniņu iekšējo "es".


Nu kāda vēl izšmaukšana vai nepareiza pieeja ?
Par pieeju startā vispār neviens nedomā - es, personīgi, klausos, ko no manis vēlās pasniedzējs. Apgūstu to vielu, kuru viņš man pasniedz, pildot darbus, veidojot prezentācijas utt, utjp attiecīgajā priekšmetā. Es to izdaru - man ieskaita priekšmetu.
Runa ir par to, ka tas ir ļoti vienkārši, kad pasniedzējam ir salīdzinoši pie dirsas, cik labi vai slikti tu to nokārto.

Bet nu okei, katram tā izglītības latiņa ir savā augstumā. Citam te būs ļoti labi, citam - nekad.
Labprāt nākotnē aizlaistu pamēģināt studijas ārzemes, lai vismaz kaut kāds priekšstats salīdzinājumam būtu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo