Online
Pašreiz BMWPower skatās 266 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mercedes Benz E400 viedoklis
Autors | Ziņojums |
p33sly | | Kopš: 27. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 943
Braucu ar: turbo prop
| grūti saprast par kādiem modeļiem īsti ir runa.
laikam domāts MB W211 E420CDI vs BMW e65 740D
jautājums tikai: priekš kam?
----------------- Raitis Kaucis https://www.octopuspays.com/ https://www.dexopay.com/ | Offline | | |
RG | | Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar:
| Ir jau arī w211 E400 cdi. Kādus 3 gadus ražoja.
Pie tam, tas ir pre FL.
Gluži tāds pats jautājums - priekš kam? [ Šo ziņu laboja RG, 12 Nov 2014, 09:12:08 ] | Offline | | |
rezone | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 424
Braucu ar: E70
|
12 Nov 2014, 00:46:56 Chief rakstīja:
11 Nov 2014, 11:19:22 rezone rakstīja:
E400 slikts līdz 2003gadam pēc viss palika okay. (tad ka W220 izgāja FL)
Kam te ir pieredze ar bmw V8d ?
Ir E65 740d ipašumā jau 10gadus. Tika ņemts no DE ar 48k nobraukumu.
Tagad ir 300k
pfu pfu par tiem 10gadiem remontors ir izterets kkur 800eur( + 1000eur hadene.(tika mainīta pie 200k)
Marka, modelis: BMW 740
Datums Nobraukums
28.12.2013 274952
18.12.2013 274813
06.09.2012 255172
10.08.2012 254482
02.08.2011 239435
30.07.2010 222662
29.07.2009 196274
04.08.2008 173438
02.08.2007 151725
02.08.2006 123916
03.08.2005 90267
04.08.2004 48000
Un visi tik saka ko viena tante teica.
Super motors, Jauda/grieze
pateriņš 7-8l šoseja
12-13 pilsēta
Salidzinot ar e65 745i diena pret nakts gan izmaksās gan izturība gan pateriņā.
Kurš ir tavs ss.lv - sudraba vai melnais? Kārbu remontēja? Tur 600nM jātur, ja nav ščipots.
Mans e65 netiek tirgots.
Tie kas ir braukuši ar 4.0d sapratīs priekš kam tas ir vajadzīgs.
Jo zinu ka nekad nepirktu e65 730d.[ Šo ziņu laboja rezone, 12 Nov 2014, 10:29:23 ] | Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| intereses pēc, kas tieši ir vainas tiem MB 400 dīzeļiem? | Offline | | |
rezone | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 424
Braucu ar: E70
| Te cilveki zin tikai to ka V8 diezelis ir viss slikti.
Kārba netur 260zs ...bet 3.2dizeli chipot ir labi, jo tur pat ekonomija sanāk ))
Protams ja motoram jau ir pienācis gals tad drošvien V8 remonts izmaksās dārgāk.
Bet tapēc japērk kopts auto ar vēsturi.
Bet nokaut var jebkuru motoru gan VW 1.9 TDI var piebeigt dažu mēnešu laikā. [ Šo ziņu laboja rezone, 12 Nov 2014, 10:52:27 ] | Offline | | |
SA | | Kopš: 07. Apr 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 424
Braucu ar: G un X
| Rakstīju par to 4.0cdi, kādas 40min!!!!! Gribeju iepoustot, a te powers mani izlogojis āra :@ :@
Slinkums to palagu visu rakstīt atkal......
[ Šo ziņu laboja SA, 12 Nov 2014, 11:23:49 ] | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
|
11 Nov 2014, 11:50:40 Doncika rakstīja:
Jaa chainsaw ir iistais pipars kuraa klausiities, kopsh registracijas vinja postos ir noverojama vien tuksha dirshana
man prieks, ka tu seko maniem postiem jau pirms pati šeit biji piereģistrējusies | Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
12 Nov 2014, 11:21:10 SA rakstīja:
Rakstīju par to 4.0cdi, kādas 40min!!!!! Gribeju iepoustot, a te powers mani izlogojis āra :@ :@
Slinkums to palagu visu rakstīt atkal......
raksti un postē mazākiem gabaliem
vai iemācies ctrl+A un ctrl+C | Offline | | |
|
kraukscis | | Kopš: 11. Nov 2014
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| Gribēju salīdzināt lai paklausītos cilveku viedokļus , pieredzi , saskarsmi un galvas sāpess .
Jautājumam priekškam atbilde ļoti vienkārša gribēju pamēģināt kautko citu jo bmw viss ir skaidrs ir brauks un testets - viss labi viss forši bet nu man iepatikās tieši konkrēti E400 Avangārd komplektācija ar visām pneimo fīčām.
Jā protams pneimo luzt utt bet nu nav jau tas remons arī 1000Euro vairs kā agrāk.
Protams šobrīd vairs E400 jautājums nav aktuāls un no 2005 lidz 2007 gadam E klasi diezgan pagrūti atrast kas apmierina pilnībā , nez laikam nav populāri bet tajā pašā laikā BMW vismaz ir izvēle un diezgandaudz opcijas.
Secinājums viens cik cilvēki tik viedokļi bet kautkādu kopējo bildi pa tēmu daudzmaz ieguvu.
Paldies jums visiems kas iesaistijās sarunā.
[ Šo ziņu laboja kraukscis, 12 Nov 2014, 23:48:44 ] | Offline | | |
zaglis | | Kopš: 12. Oct 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Amarok Canyon
| Mums uzņēmumam ir 2004 gada ML 400 CDI,ņemts nullīte,tagad ir 430k.
Pa šiem gadiem uz katri 200 k karbas hidro muftas remonts,pirmo reizi ciparu neatceros,bet otro reizi 800 Ls,Divas sprauslas suloja,pamatnes nomainija(sīkums),sāka uz 400k abaroti bik peldēt,pie sūkņa atplūdes trubiņas fiksais gals rāva gaisu ieksā,nomainīts(44,13 eur)un stūres pastiprinājuma traukam fiksajam galam blīvslēgs.
Vēl kvēlsveces pagāšgad mainija. Pārējais eļļa un filtri. Tas tik par dzinēju.Griests tiek vislaik normāli. | Offline | | |
RG | | Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar:
| Turbīnas neko? | Offline | | |
zaglis | | Kopš: 12. Oct 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Amarok Canyon
|
13 Nov 2014, 09:25:26 RG rakstīja:
Turbīnas neko?
Tagad ir mazās turbas gļuks. Tip diagnostiķis teica ka spārnņi ķeroties. Bet vēl neko neesam darījuši. | Offline | | |
RG | | Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar:
| Ķēde arī nelika par sevi manīt? | Offline | | |
zaglis | | Kopš: 12. Oct 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Amarok Canyon
|
13 Nov 2014, 09:48:50 RG rakstīja:
Ķēde arī nelika par sevi manīt?
Ar ķēdi nekādu problēmu,vēl atcerējos ka kondiškas radiātors un viena truba bij mainīta un tosola izplešanās trauks,jo tam pienākoša trubiņa mistiski bij ielūzusi. | Offline | | |
rezone | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 424
Braucu ar: E70
|
12 Nov 2014, 11:21:10 SA rakstīja:
Rakstīju par to 4.0cdi, kādas 40min!!!!! Gribeju iepoustot, a te powers mani izlogojis āra :@ :@
Slinkums to palagu visu rakstīt atkal......
SA varbūt tomēr uzraksti īsumā Palika jau intresanti realo ipāšnieku viedokļi. | Offline | | |
SA | | Kopš: 07. Apr 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 424
Braucu ar: G un X
|
13 Nov 2014, 11:11:04 rezone rakstīja:
12 Nov 2014, 11:21:10 SA rakstīja:
Rakstīju par to 4.0cdi, kādas 40min!!!!! Gribeju iepoustot, a te powers mani izlogojis āra :@ :@
Slinkums to palagu visu rakstīt atkal......
SA varbūt tomēr uzraksti īsumā Palika jau intresanti realo ipāšnieku viedokļi.
Īsumā par sho auto nemācēshu teikt...precīzāk nav iespējams
Tad nu labi mēģināshu visu atjaunot.
Bija man īpashumā S400 W220 2002.gada, kad sāku braukt ar viņu nobraukums bija ap 87 000km, Latvijā ieveda ar 51 000 km un līdz tiem 87k nobrauca radinieks.
Auto bija perfekts, vispār nekādu kasjaku vai gļuku.
Tā nu 2009.gadā sāku braukāt, tipiskie remonti, ritoshā(vidēji izmaksāja 150Ls) lielākais ko atceros bija ap 500Ls, bet sheit es nerunāju par PNEIMO PIEKARES remontu.
Rūsa sāka līst ārā jau gandrīz no pasha sākuma, tad reizi pusotrāgadā auto tika piekrāsots, arkas, durvju apakshas, bagāžnieka vāks.
Tad 2010.gadā ar visām tām piekrāsoshanām apnika ņemties un nolēmu visu auto pārkrāso no sudraba uz melnu.... ...efekts patika par visiem 1000%, sudraba tas auto bija vispār nekāds!
Bet ok, sāku par tehnisko pusi -
Kā jau minēju, sākumā viss bija labi, tad auto sāku maz eksplotēt,daudz stāvēja garāžā - katru reizi, kad aķis dabūja palādeties nost, bija viādi elektrogļuki, bez kompja neiztikt, shad tad arī kāds devējs vai dačiks nomira, bet parasti remonti nebija dārgi, dačiki līdz 100Ls, tas bija MAX ko izspieda parasti.
Kā jau standarta ar 250zs un ar kaut kādiem 550nm, gāja viņsh ļoooti labi, bet tad sāka palikt par "īsu" un nolādēta tā diena kad izdomāju, ka man vajag čipu un naher to 535d e60 ar ko skrējos, pēc kā sapratu, ka man vajag "VĒL", tad nu pēc tām domām arī viss panesās!
Aizbraucu nočipoju, sākumā dabūju kaut kādus 290zs ar 640nm(baigi precīzi visu neatceros), likās pipec kā lido, īsta lidmashīna ar mazu patēriņu.....meistars pēc kāda laika piedāvāja nočipot vēl vairāk un galā bija ap 320zs un kaut kādiem 670 vai 680nm(atceros, ka mazliet zem 700nm bija). Prtotams vērpās tā mazulīte uz urāāāā....535d bija saldais ēdiens ar ko paskrieties un uz shosejām patika "medīt" 600cc shosejniekus.....
Bet pēc kādiem 3mēn parādījies pirmie kārbas gļuki, sāka izslīdēt,meta avārijas režīmos utt., remonts bija ap 700Ls + vadības bloku vēl mainīju, tam cenu neatceros, bet zinu, ka meistars ilgi pis*a, kamēr visu saveda kārtībā. Viss bija ok, lidojam tālāk.
Pēc dažiem mēneshiem, no rīta iznāku - skatos, pakaļējais amis "aizgāja atvaļinājumā", toreiz bija kaut kādi 600 vai 700Ls gabalā ko samaksāju par viņiem. Viss gerai, atkal mīksts un viss pumpējas.
Pēc pusgada tas pats ar priekshējiem, toreiz gan man servisā Vinss/Zolitūē, uzlika kaut kādus restaurētus pa 250Ls gabalā, viss atkal gerai!
Te sākās elektrogļuki, vienu dienu braucu un pazuda maģis, ekrāns strāda - skaņas nav, tad arīCD changer atteica, lūka un vēl kaut kas, aizbraucu uz savu iemīļoto W220 servisu Tērbates ielā(Scorpio auto), tur meistars saka, ka komforta bloks beigts, toreiz jauns maksāja dahera un vairāk, taču viņsh piedāvāja atrast citu ar līdzīgu kompplektāciju, saprogramēt un likt atpakaļ, tā arī izdarījām un kopā man tas izmaksāja 180Ls, pieminēt vēl gribēju, ka toreiz paveicās, jo esot labi nokūpējis tas bloks, labi ka nesāka vēl degt!
Runājot par degshanu ar to man arī bija pieredze, stāvu vasarā Jūrmalā/Majoros uz luksafora, te pēkshņi hrenaksh no pečkas sāk dūmi balti velties āra, es protams pirmais savācu visas mantas, izmetu ārā, paķeru ugunsdzēshamo un mekēju kur pūst....visi skatās un brīnās....dūmi pazuda un vairs nebija ne miņas no viņiem, smirdēt nekas nesmirdēja, nedega utt.....savācu mantas un braucu tālāk
Tad vienu ziemu/rudeni, kā palika -10 tā nelec, griez,griez,griez,nelec.....pēkshnji pielec....tad jābut bija nedaudz gāzīte, kādi 2.5k/rpm auto uzsila un varēja braukt, protams ilgi tā čakarēties nevarēju un uz servisu....toreiz defekts bija degvielas rampā, laikam spiediens zuda un kaut kāda galvenajā degvielas devējā vai kas tml, viss prieks toreiz izmaksāja ap 600Ls....gerai, braucam tālāk.
Nu pēc tam kad, jau bija viss kas ar autto sadarīts, skaidra lieta, ka nāks dzinēja remonti....
Pekshnji jūtu, ka vairs neiet tas auto, kā sākumā, grūti teiksim bija tikt pakaļ tam pasham e60 530d....braucam uz servisu, viena no turbo sāka beigties un nedeva vairs pilno jaudu, toreiz remonts bija ap 640Ls + ar apkopi un vēl sīkumiem! Viss atkal gerai, lidojam!
Protams, tam visam pa vidu ir jūra ar citiem sīkiem defektiem, kurus nemaz negribu atcerētis, visādi dačiki,devēji,senosri utt.....
Protams lieki ir pieminēt, ka 4as reizes aizgāja sensori ar spoguļiem, vienu reizi spoguļi ar stikliem un korpusiem! Pēc tam kad visu sakniedēju un stikliņus man pielīmēja, bija kāds mēģinājis noraut gan vienus, gan otrus, bet pēc nesekmīga mēģinājuma iepi*a pa shofera stiklu un tas diezgan labi saplaisāja, bet neizbira.....pagrozoties ap auto, pamanīju, ka uzshāvis kretīns ir arī pa priekshejo stiklu labajā pusē kur TA uzlīme, tur arī tāds kārtīgs zirneklis aizgāja..... shofera stiklu nemainīju, bet priekshējais UV ar senosoru bija ap 300Ls, ja nemaldos.
Te pekshnji sāka atkal kārba gļukot, braucot dažādos režīmos tā raustijās, bija sitieni utt.,....un tajā brīdī man sāka palikt uz pus6 uz to auto....apnika ar viņu ņemties, sāku domāt par pārdoshanu! Pēc shīs domas, parādījās vēlviena kaite, bet diezgan reti izpaudās, dodt labu čadu virsū, pazuda jauda un bija grūti ieskrieties pat 100km/h....tad nu pie shiem defektiem saku STOP....sāku tirgot nost!
Vienā 5dienas naktī iekāpju mashīnā, kas stāvēja Vecrīgā, pienāk jauns čalis un sāk visu ko prasīt par to auto, kas, ko, kā....nu es ar labu garstavokli, arī visu pastāstu, beigās pats nezinu kapēc, piekritu viņu izvizināt! Atbraucam atpakaļ, čalis sajūsmā un vienojamies, ka 1dien tiekamies CSDD , ok!
6dien čalis zvana, laikam dzērumu izgulējis, saka ka par 1dienu viss paliek spēkā, bet nauda esot par maz....vai varu dažus 100tus nomest,esot Pashvaldības policists un sapratu, ka shamam bija tikai 18gadi, "aiii...lai iet, nodomāju, lai savāc!"
Tā nu 1dien tikāmies pie CSDD, tajā dienā man tieshi beidzās TA....pārdevu un devos laimīgs mājās!
Pirms kāda pusgada redzēju savu auto Riga plaza stāvvietā....asaras gandrīz bira, mani R19 Brabus diski bija iemainīti pret parastajiem r16, rūsa līda āra pa visiem stūriem, amīshi bija beigti, jo auto gulēja uz zemes un TA kopsh tās dienas tā arī nebija gājis!
BET tomēr pēc visa shitā salīzinoshā murga ko sarakstīju, tas auto bija afigenijs, KAPĒC? Nezinu, neprasi, bet patika nenormāli, laikam tas V8 dīzelis bija kautkas fantastisks....jo nākoshais auto bija man e65 730 un tagadējais e70 3.5d...nu jā tas pats cirtiens ir labs, bet tomēr tas nav salīdzināms ar V8 izjūtām!
Tā kā, kopumā visi gļuki man parādījās pēc čiposhanas, par ko man starpcitu daudzi brīdināja arī no labiem servisiem čaļi to teica!
Pirms tam - SUPER AUTO!
p.s sheit es īsumā, ko uz ātru galvu atceros....tā jau droshi vien vēl visādus brīnumus atcerētos!
p.s pēc krāsoshanas ieliku visus FL lukturus un auto bija vnk kosmossss [ Šo ziņu laboja SA, 13 Nov 2014, 13:11:40 ] | Offline | | |
|
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Platīna w220. | Offline | | |
SA | | Kopš: 07. Apr 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 424
Braucu ar: G un X
|
13 Nov 2014, 13:39:16 Arturiks rakstīja:
Platīna w220.
Nepriecājies, Tev W220 tāds pats, ja ne pat paltīns kvadrātā | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| W215. pagaidām 1k ieguldīts. | Offline | | |
SA | | Kopš: 07. Apr 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 424
Braucu ar: G un X
|
13 Nov 2014, 13:45:08 Arturiks rakstīja:
W215. pagaidām 1k ieguldīts.
Nu jā, piedod, W215.... Aptuveni 2ned laikā 1k Tu labi esi sācis | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex
|