Online

Pašreiz BMWPower skatās 238 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Prāmis uz Vāciju

AutorsZiņojums
vilks85
31. Jul 2014, 18:48 #21

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

ja kapeikpisējs,tad ar stopiem jābrauc.
Offline
Belluuns
31. Jul 2014, 18:52 #22

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

Vel labāk palikt mājās
Offline
JDS
31. Jul 2014, 18:58 #23

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


31 Jul 2014, 18:44:50 alco rakstīja:

31 Jul 2014, 18:39:22 91 rakstīja:
Nav vienkāršāk braukt ar auto un pa ceļam palikt kādā hotelī izgulēties, nekā jāties ar tiem prāmjiem?


+1
Motelis poļos kādi 50 eur ar visām brokastīm un vēl tik cik degviela. Kolēģis nesen ar prāmi brauca no Liepājas uz Travemindi, ja nevar dzert, tad tur var nonīkt aiz garlaicības - 20 stundas

Polos 50 eur laba 4* viesniica ar brokastii. Ir 50 eur
Offline
Mizx
31. Jul 2014, 19:28 #24

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Es noteikti par prāmi, te jau Liepāju / Ventspili pieminēja. Kāpēc? — no rīta Vācijā nobrauc no klāja svaigs kā gurķītis un, ja vēlies, vakarā pa bāni esi kaut Itālijā. Ēdināšana cenā ietverta, ir OK. Jā, 20h var lūrēt filmas datorā utt., jo tas nav izklaižu prāmis. Kajītes es vienmēr esmu ņēmis lētākās, bet nekad neesmu salikts kopā ar kaut kādiem tālbraucējiem — kajīte tukša. Ja brauc viens, tad varbūt pieliek blakus vēl kādu tādu pašu, ja brauksi ar dāmu, tad kajītē citu nebūs — pārbaudīts daudzas reizes. Nākamais pluss — ja sajūta, ka prāmi nokavēsi, nav problēmu pieteikt un tikt uz citu reisu, nav bijis nekas jāpiemaksā.

Papildināts: Tie prāmji parasti ir ar brīvām kajītēm, pat ja treileru pilns. Kaut kādās sezonās, piemēram, gada beigas, tad varētu būt vietu trūkums un nenostrādāt sistēma, ka arī lētākās vietas nozīmē pašiem savu kajīti. Ja nav nekādu "svētku sezonu", tad ir OK pa lēto.

Galvenais, kas man patīk — vakarā pēc darba dienas beigām 22:00 izbraukšana no Rīgas, tur uzreiz uz prāmja gulēt, nākamo dienu pie datora padaru visādus iekrājušos sīkumus, var lūrēt līdzpaņemtās filmas un nākamajā rītā labi atpūties esi ceļā, nevis jau padsmit stundas pie stūres bijis un ēdis ceļmalas hamburgerus. Atpakaļ tas pats — no rīta kaut Minhenē pamosties, pa bāni uz prāmi, nākamās dienas vakarā nost un ap pusnakti jau Rīgā.

Izšķiršanās ir tikai nīkt pie stūres, vai laiskoties uz prāmja. OK, ja braukšana ar 1,9l dīzelīti, tad varētu ietaupīt naudu, bet tā kā man tāds nekad nav bijis, prāmja izmaksas arī sanāk ja ne mazākas, tad salīdzināmas. Tāpēc izvēlos gulēt kajītē, nevis automašīnā. Izbraukties vēl pa Vāciju pagūsi.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 31 Jul 2014, 19:33:03 ]

Offline
toyokawa
31. Jul 2014, 19:50 #25

Kopš: 09. Oct 2009

Ziņojumi: 258

Braucu ar:

Ka jau te minēja ja brauc ar dāmu neliekt klāt fūristus, ja ņem kopējo kajīti.
Cik ar močiem ir braukts ņemam lētāko kajītī un pie reģistrācijas dod mājien lai neliek klāt un dod uz ķepas ~ 20 eur. Pa 10 no cilv.
Offline
Mizx
31. Jul 2014, 20:03 #26

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Paskatījos cenas — Klaipēda baigi dārgā, Ventspils / Liepājas variants būs labāks.
Offline
Harcix
31. Jul 2014, 20:18 #27

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

Te es varu tikai piekrist. + auto amortizacija, braucot ar var daudz kas atgadiities.



31 Jul 2014, 19:28:56 Mizx rakstīja:
Es noteikti par prāmi, te jau Liepāju / Ventspili pieminēja. Kāpēc? — no rīta Vācijā nobrauc no klāja svaigs kā gurķītis un, ja vēlies, vakarā pa bāni esi kaut Itālijā. Ēdināšana cenā ietverta, ir OK. Jā, 20h var lūrēt filmas datorā utt., jo tas nav izklaižu prāmis. Kajītes es vienmēr esmu ņēmis lētākās, bet nekad neesmu salikts kopā ar kaut kādiem tālbraucējiem — kajīte tukša. Ja brauc viens, tad varbūt pieliek blakus vēl kādu tādu pašu, ja brauksi ar dāmu, tad kajītē citu nebūs — pārbaudīts daudzas reizes. Nākamais pluss — ja sajūta, ka prāmi nokavēsi, nav problēmu pieteikt un tikt uz citu reisu, nav bijis nekas jāpiemaksā.

Papildināts: Tie prāmji parasti ir ar brīvām kajītēm, pat ja treileru pilns. Kaut kādās sezonās, piemēram, gada beigas, tad varētu būt vietu trūkums un nenostrādāt sistēma, ka arī lētākās vietas nozīmē pašiem savu kajīti. Ja nav nekādu "svētku sezonu", tad ir OK pa lēto.

Galvenais, kas man patīk — vakarā pēc darba dienas beigām 22:00 izbraukšana no Rīgas, tur uzreiz uz prāmja gulēt, nākamo dienu pie datora padaru visādus iekrājušos sīkumus, var lūrēt līdzpaņemtās filmas un nākamajā rītā labi atpūties esi ceļā, nevis jau padsmit stundas pie stūres bijis un ēdis ceļmalas hamburgerus. Atpakaļ tas pats — no rīta kaut Minhenē pamosties, pa bāni uz prāmi, nākamās dienas vakarā nost un ap pusnakti jau Rīgā.

Izšķiršanās ir tikai nīkt pie stūres, vai laiskoties uz prāmja. OK, ja braukšana ar 1,9l dīzelīti, tad varētu ietaupīt naudu, bet tā kā man tāds nekad nav bijis, prāmja izmaksas arī sanāk ja ne mazākas, tad salīdzināmas. Tāpēc izvēlos gulēt kajītē, nevis automašīnā. Izbraukties vēl pa Vāciju pagūsi.


-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
JDS
31. Jul 2014, 21:20 #28

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


31 Jul 2014, 19:28:56 Mizx rakstīja:
Es noteikti par prāmi, te jau Liepāju / Ventspili pieminēja. Kāpēc? — no rīta Vācijā nobrauc no klāja svaigs kā gurķītis un, ja vēlies, vakarā pa bāni esi kaut Itālijā. Ēdināšana cenā ietverta, ir OK. Jā, 20h var lūrēt filmas datorā utt., jo tas nav izklaižu prāmis. Kajītes es vienmēr esmu ņēmis lētākās, bet nekad neesmu salikts kopā ar kaut kādiem tālbraucējiem — kajīte tukša. Ja brauc viens, tad varbūt pieliek blakus vēl kādu tādu pašu, ja brauksi ar dāmu, tad kajītē citu nebūs — pārbaudīts daudzas reizes. Nākamais pluss — ja sajūta, ka prāmi nokavēsi, nav problēmu pieteikt un tikt uz citu reisu, nav bijis nekas jāpiemaksā.

Papildināts: Tie prāmji parasti ir ar brīvām kajītēm, pat ja treileru pilns. Kaut kādās sezonās, piemēram, gada beigas, tad varētu būt vietu trūkums un nenostrādāt sistēma, ka arī lētākās vietas nozīmē pašiem savu kajīti. Ja nav nekādu "svētku sezonu", tad ir OK pa lēto.

Galvenais, kas man patīk — vakarā pēc darba dienas beigām 22:00 izbraukšana no Rīgas, tur uzreiz uz prāmja gulēt, nākamo dienu pie datora padaru visādus iekrājušos sīkumus, var lūrēt līdzpaņemtās filmas un nākamajā rītā labi atpūties esi ceļā, nevis jau padsmit stundas pie stūres bijis un ēdis ceļmalas hamburgerus. Atpakaļ tas pats — no rīta kaut Minhenē pamosties, pa bāni uz prāmi, nākamās dienas vakarā nost un ap pusnakti jau Rīgā.

Izšķiršanās ir tikai nīkt pie stūres, vai laiskoties uz prāmja. OK, ja braukšana ar 1,9l dīzelīti, tad varētu ietaupīt naudu, bet tā kā man tāds nekad nav bijis, prāmja izmaksas arī sanāk ja ne mazākas, tad salīdzināmas. Tāpēc izvēlos gulēt kajītē, nevis automašīnā. Izbraukties vēl pa Vāciju pagūsi.

Nav jau viss tik rozhaini. No ventspils kursee tikai piektdien sveetdien, piektdienaas 12 pa dienu sveetdienaas 12 naktii. No liepaajas chetros un piecos no riita un vakaraa. Cenas ir liidziigas kaa no klaipeedas, topika autora datumos sanaak vienaadas gandriiz. No klaipeedas lai kripatinju, bet pramji labaaki. Dariit nav pilniigi neko uz visiem. Tie laiki kad vareeja sarunaat visu ko par kajiiteem saak diezgan aatraa tempaa izbeigties. Protams agraak vareeja arii seedvietu panjemt (uz zviedriju peldot) piemaksaat 10ls un dabuut tukshu kajiiti, bet taa negadaas vienmeer. No klaipeedas veeljoprojaam var panjemt atpuutas kreeslu kautko mainiit nepiemaksaajot Tu vari tikai tad ja startaa esi pircis flexi biljeti kas or daargaaka. Savaadaak maksaa. Ja ir jaabrauc uz pashu vaaciju nevis kur veel taalaak, pilniigi noteikti labaak ir braukt ar auto. Gan normala viesnica var palikt ja grib, gan normaali paeest, es domaaju tas ir daudz forshaak nekaa pavadiit 20h armfuuristiem kas tikko kaa atveras veikals, sapeerkas un rij 3 graudu shnabi ja tomeer plaans ir braukt kur veel taalaak, tad var apsveert domu par praami.
Offline
Mizx
31. Jul 2014, 22:05 #29

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Tā arī gluži nebūs. Tie ir vieni un tie paši prāmji, kas kursē no Liepājas / Ventspils uz Travemundi, vienkārši vienā reizē stājas vienā ostā, citā reizē citā — mums vienalga un attālums īpaši nemainās, tā ka reisu daudzums ir OK.
Teorētiskā izbraukšana no Latvijas ir ap 4-iem naktī, bet iečekošanās savulaik bija līdz 1:30. Ja visi ir jau virsū, viss kārtībā, tad prāmis negaida rītu, bet brauc laukā no ostas un mierīgi dodas ceļā. Patiesībā noderīgi, jo reiz gadījās, ka Rīgā biju vēl pusnaktī, sazvanījos, solījos paspēt, principā paspēju arī un šie teica, ka būtu pat OK, ja es mazliet kavētos, jo tajā reizē šiem vēl visādas aizķeršanās un prāmis prom nebrauktu.
Par flexi biļeti neko nezinu, saku no pieredzes. Izbraucu no Minhenes, šiem pirmssvētku diena, bāņi pilni, sastrēgumi, zvanīju pāris stundas pirms, ka nepaspēšu, ko lai daru, šie teica, ka masveidā sanemot zvanus, ka arī treileri kavē, attiecīgi lai bez stresa braucot uz nākamo prāmi. Domāju — viss atkarīgs no situācijas un prasmes sarunāt.
Un tie fūristi kopumā ir sakarīgāka publika par to, kas sastopama prāmī uz Zviedriju vai kaut vai Vecrīgā piektdienas vakarā. Ja neesi vientuļa blondīne, viņi tev pievērsis mazāku uzmanību kā citas minētās publikas.
Piedevām, te tomēr brauciens ar dāmu, nevis vienam vai veču kompānijā — uz prāmja labāk, ir 20 stundas dažādu labu lietu, ar ko nodarboties, var kājas un vēl nez ko izkustināt, ko nevarēs darīt deldējot auto beņķi.
Offline
JDS
31. Jul 2014, 22:40 #30

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


31 Jul 2014, 22:05:14 Mizx rakstīja:
Tā arī gluži nebūs. Tie ir vieni un tie paši prāmji, kas kursē no Liepājas / Ventspils uz Travemundi, vienkārši vienā reizē stājas vienā ostā, citā reizē citā — mums vienalga un attālums īpaši nemainās, tā ka reisu daudzums ir OK.
Teorētiskā izbraukšana no Latvijas ir ap 4-iem naktī, bet iečekošanās savulaik bija līdz 1:30. Ja visi ir jau virsū, viss kārtībā, tad prāmis negaida rītu, bet brauc laukā no ostas un mierīgi dodas ceļā. Patiesībā noderīgi, jo reiz gadījās, ka Rīgā biju vēl pusnaktī, sazvanījos, solījos paspēt, principā paspēju arī un šie teica, ka būtu pat OK, ja es mazliet kavētos, jo tajā reizē šiem vēl visādas aizķeršanās un prāmis prom nebrauktu.
Par flexi biļeti neko nezinu, saku no pieredzes. Izbraucu no Minhenes, šiem pirmssvētku diena, bāņi pilni, sastrēgumi, zvanīju pāris stundas pirms, ka nepaspēšu, ko lai daru, šie teica, ka masveidā sanemot zvanus, ka arī treileri kavē, attiecīgi lai bez stresa braucot uz nākamo prāmi. Domāju — viss atkarīgs no situācijas un prasmes sarunāt.
Un tie fūristi kopumā ir sakarīgāka publika par to, kas sastopama prāmī uz Zviedriju vai kaut vai Vecrīgā piektdienas vakarā. Ja neesi vientuļa blondīne, viņi tev pievērsis mazāku uzmanību kā citas minētās publikas.
Piedevām, te tomēr brauciens ar dāmu, nevis vienam vai veču kompānijā — uz prāmja labāk, ir 20 stundas dažādu labu lietu, ar ko nodarboties, var kājas un vēl nez ko izkustināt, ko nevarēs darīt deldējot auto beņķi.

Baigi daudz mulkiibu esi sarakstiijis.
Praamji nav vieni un tie pashi kas kurse nomventspils/liepajas, no katras ostas iet savi, preciizaak no ventspils kursee tik viens un tas ir flavia, no liepajas divi (tapeec arii reisi biezhaak) ask un urd. Celojuma ilgums vai no ventspils vai liepajas ari atskjiras pa 2-5h Par tiem izbraukshanas laikiem vispaar kautkaads kosmoss. Par registreeshanos, taa ir anaalaakaa sisteema ever, pieregistreejies n stundas aatraak un tad kaa mulkis gaidi.
Jaa fuuristi sakariigaaki kaa uz zviedriju, kaa tad uz zviedriju peld 10-12h un dzer vinji stundas triis chetras, tad uz vaaciju ap 25h un tur vinji kodee savas 10-12 h kaa minimums un uzbaaziigi vinji ir nenormaali, netiiriigi arii. Ne pa velti uz tallink pramjiem shiem pat atseviskas kajites un sauna kaa var nezinaat kas ir flexi bilete ja tik loti daudz reizhu esi izmantojis vinju pakalpojumus ja ir basic biljete tad jebkuras izmainjas maksaa naudu, ja ir flexi, paarcelt var bezmaksas. Es labaak izkustinu kaajas pa kaadu pilseetu/viesniicu nekaa pa praami ar smirdiigiem fuuristiem bet kaa jau mineeju, ja ir jaamauc veel taalaak, tad ir ok

[ Šo ziņu laboja JDS, 31 Jul 2014, 22:44:22 ]

Offline
PASSATizhi
31. Jul 2014, 22:46 #31

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

bļe, krātīties uz Ventspili, vai Palangu vai kur tur vel, lai šūpoties jūrā ar iereibušiem lohiem 20h, kamēr Rīga-Berlīne ar auto ir 16-17 stundas negonkojot
Offline
JDS
31. Jul 2014, 22:48 #32

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


31 Jul 2014, 22:46:39 PASSATizhi rakstīja:
bļe, krātīties uz Ventspili, vai Palangu vai kur tur vel, lai šūpoties jūrā ar iereibušiem lohiem 20h, kamēr Rīga-Berlīne ar auto ir 16-17 stundas negonkojot

Nepaardziivo, persilus abos gadiijumos var atvest
Offline
karlsonss
31. Jul 2014, 23:04 #33

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Taalbrauceeju shows uz praamja ir priceless

Offline
sirsenis
31. Jul 2014, 23:09 #34

Kopš: 21. Jul 2011

Ziņojumi: 355

Braucu ar: E-talonu

pirms 4 gadiem viens prāmis nodega pat

Prāmis
Offline
martinssirants
31. Jul 2014, 23:10 #35

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


31 Jul 2014, 23:04:48 karlsonss rakstīja:
Taalbrauceeju shows uz praamja ir priceless




+2 litri triisgraudnieks

galvenais prieksnosacijums ir iebazt azotee divus plakanos un tad uz piipeetavu pie automaatiem. un viss notiek, var uzzinaat dahuja ko jaunu
Offline
Mizx
31. Jul 2014, 23:34 #36

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


31 Jul 2014, 22:40:33 JDS rakstīja:
Baigi daudz mulkiibu esi sarakstiijis.
Praamji nav vieni un tie pashi kas kurse nomventspils/liepajas, no katras ostas iet savi, preciizaak no ventspils kursee tik viens un tas ir flavia, no liepajas divi (tapeec arii reisi biezhaak) ask un urd. Celojuma ilgums vai no ventspils vai liepajas ari atskjiras pa 2-5h Par tiem izbraukshanas laikiem vispaar kautkaads kosmoss. Par registreeshanos, taa ir anaalaakaa sisteema ever, pieregistreejies n stundas aatraak un tad kaa mulkis gaidi.
Jaa fuuristi sakariigaaki kaa uz zviedriju, kaa tad uz zviedriju peld 10-12h un dzer vinji stundas triis chetras, tad uz vaaciju ap 25h un tur vinji kodee savas 10-12 h kaa minimums un uzbaaziigi vinji ir nenormaali, netiiriigi arii. Ne pa velti uz tallink pramjiem shiem pat atseviskas kajites un sauna kaa var nezinaat kas ir flexi bilete ja tik loti daudz reizhu esi izmantojis vinju pakalpojumus ja ir basic biljete tad jebkuras izmainjas maksaa naudu, ja ir flexi, paarcelt var bezmaksas. Es labaak izkustinu kaajas pa kaadu pilseetu/viesniicu nekaa pa praami ar smirdiigiem fuuristiem bet kaa jau mineeju, ja ir jaamauc veel taalaak, tad ir ok

Nav tā jāiespringst uz sīkumiem. Mani pilnīgi neinteresē prāmju nosaukumi, mani interesē kursēšanas grafiks un attālumi, attiecīgi kā visi normāļi cilvēki Ventspils / Liepājas ostas šajā sakarā uzskatu par vienu.
Ceļojuma ilguma atšķirību novērojis neesmu, abos reklamē 28h. Tie kuģi iet ātrāk, bet grafiks ir grafiks. Kā jau teicu, ir bijis, kad no ostas iziet 1:30, ir bijis, kad jūrā vienkārši nostāv kaut kādas stundas. Es tikai nesaprotu, ko naktī gaidīt iziešanu no ostas un kur tur stress? Kādam krastā ar lakatiņu jāpamāj? Esi uz klāja, lien kajītē gulēt un miers! Lai tas prāmis tur stāv cik grib galvenais, lai galā laikus.
Kā jau teicu, vienmēr ņemu lētāko, vienmēr tieku savā kajītē, fūristus neredzu, nedzirdu, manis pēc viņi var izdzert katrs pa litram un tad savā starpā grupņiku taisīt — esmu savā kajītē un man ir forši. Un problēmu gadījumā esmu ticis uz nākamo prāmi nepiemaksājot pie lētākās biļetes.
Un tiem, kas te piemin Berlīni — Berlīne nav Vācija, bet tikai pierobeža. 3 stundas braucienā no prāmja, tātad, lieki pie stūres nodirnētas vismaz 12h. OK, Berlīne ir galvaspilsēta, bet reāli ziemeļos vēl tikai no Hamburgas var takšus uz Austrumeiropu vest — nekā cita tur nav. Līdz Minhenei ir vēl 600 km jānobrauc t.i. apmēram uz pusi tālāk kā no Rīgas līdz Berlīnei.
Offline
JDS
31. Jul 2014, 23:55 #37

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


31 Jul 2014, 23:34:18 Mizx rakstīja:

31 Jul 2014, 22:40:33 JDS rakstīja:
Baigi daudz mulkiibu esi sarakstiijis.
Praamji nav vieni un tie pashi kas kurse nomventspils/liepajas, no katras ostas iet savi, preciizaak no ventspils kursee tik viens un tas ir flavia, no liepajas divi (tapeec arii reisi biezhaak) ask un urd. Celojuma ilgums vai no ventspils vai liepajas ari atskjiras pa 2-5h Par tiem izbraukshanas laikiem vispaar kautkaads kosmoss. Par registreeshanos, taa ir anaalaakaa sisteema ever, pieregistreejies n stundas aatraak un tad kaa mulkis gaidi.
Jaa fuuristi sakariigaaki kaa uz zviedriju, kaa tad uz zviedriju peld 10-12h un dzer vinji stundas triis chetras, tad uz vaaciju ap 25h un tur vinji kodee savas 10-12 h kaa minimums un uzbaaziigi vinji ir nenormaali, netiiriigi arii. Ne pa velti uz tallink pramjiem shiem pat atseviskas kajites un sauna kaa var nezinaat kas ir flexi bilete ja tik loti daudz reizhu esi izmantojis vinju pakalpojumus ja ir basic biljete tad jebkuras izmainjas maksaa naudu, ja ir flexi, paarcelt var bezmaksas. Es labaak izkustinu kaajas pa kaadu pilseetu/viesniicu nekaa pa praami ar smirdiigiem fuuristiem bet kaa jau mineeju, ja ir jaamauc veel taalaak, tad ir ok

Nav tā jāiespringst uz sīkumiem. Mani pilnīgi neinteresē prāmju nosaukumi, mani interesē kursēšanas grafiks un attālumi, attiecīgi kā visi normāļi cilvēki Ventspils / Liepājas ostas šajā sakarā uzskatu par vienu.
Ceļojuma ilguma atšķirību novērojis neesmu, abos reklamē 28h. Tie kuģi iet ātrāk, bet grafiks ir grafiks. Kā jau teicu, ir bijis, kad no ostas iziet 1:30, ir bijis, kad jūrā vienkārši nostāv kaut kādas stundas. Es tikai nesaprotu, ko naktī gaidīt iziešanu no ostas un kur tur stress? Kādam krastā ar lakatiņu jāpamāj? Esi uz klāja, lien kajītē gulēt un miers! Lai tas prāmis tur stāv cik grib galvenais, lai galā laikus.
Kā jau teicu, vienmēr ņemu lētāko, vienmēr tieku savā kajītē, fūristus neredzu, nedzirdu, manis pēc viņi var izdzert katrs pa litram un tad savā starpā grupņiku taisīt — esmu savā kajītē un man ir forši. Un problēmu gadījumā esmu ticis uz nākamo prāmi nepiemaksājot pie lētākās biļetes.
Un tiem, kas te piemin Berlīni — Berlīne nav Vācija, bet tikai pierobeža. 3 stundas braucienā no prāmja, tātad, lieki pie stūres nodirnētas vismaz 12h. OK, Berlīne ir galvaspilsēta, bet reāli ziemeļos vēl tikai no Hamburgas var takšus uz Austrumeiropu vest — nekā cita tur nav. Līdz Minhenei ir vēl 600 km jānobrauc t.i. apmēram uz pusi tālāk kā no Rīgas līdz Berlīnei.

Veciit, Tu baigi jauc visu vienaa putraa. tu teici ka vienreiz pietur ventspilii vienreiz liepajaa, un ka praamis tas pats, es palaboju ka iet dazhaadi praamji, pilniigi dazhaadi attieshanas laiki, pienjemsim vienaa dienaa no abaam ostaam, nomvienas 12 naktii no otras 4 no riita. tu nesaprati, ne jau gaidiit izzieshanu no ostas, bet to laiku no registracijas beigaam liidz tam briidim kad laizh uz klaaja. Ok katram savs varbut es esmu tik daudz ar vinjiem izbraukaajies ka man naak veemiens no tiem netiirajiem fuuristiem un tapeec taads viedoklis
P.s. Biezhi ir uzjuatrinaajushas kaarshu speeles no riita, kurah tad dziis fuuras nost
Offline
Mizx
01. Aug 2014, 00:08 #38

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Paga, paga... Šie vienmēr gājuši pamīšus t.i. Travemundē katru dienu, Liepājā / Ventspilī pārmaiņus ik pārdienas. Tāpēc nosaukumiem nesekoju. Par nost braukšanu neko nezinu — vieglos palaiž pirmos, attiecīgi pārējo nost tikšana mani nav interesējusi. Un tikšanu uz klāja man arī nekad tā īsti nav nācies gaidīt, parasti iebraucu uz check-in beigām un uzreiz uz klāja. Sliktākajā gadījumā bijusi dzīvā rinda, kurā tik izkārtotas automašīnas un viss. Sliktāk ir ar lidostām, kurās aiziet n-tās stundas, kuru laikā tiešām ar auto jau būtu pusceļā līdz kādam tuvākam galamērķim.
Offline
Sandis_UR
01. Aug 2014, 08:34 #39

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Kapeikpisēji dodas uz Vāciju ar ŠO

Un ar prāmi ir bijis 2x, ka biļete ir nopirkta 25 minūtes pirms prāmja attiešanas, tik galvenais laicīgi pazvanīt un patiekt ka 100% būsi un jau lido.

Fūri vienreiz gaidīja 20 minutes pēc prāmja attiešans, jo šoferis sajauca terminālus

[ Šo ziņu laboja Sandis_UR, 01 Aug 2014, 08:41:07 ]

Offline
Sandis_UR
01. Aug 2014, 08:38 #40

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


31 Jul 2014, 23:04:48 karlsonss rakstīja:
Taalbrauceeju shows uz praamja ir priceless




GALVENAIS FŪRISTIEM SKAĻI PAZIŅOT, KA ESI TRANSPORTA FIRMAS PRIEKŠINIEKS

Uzreiz sajutīsi mīlestību
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo