Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kurš zin par ko liecina šī diagnostikas bilde?

AutorsZiņojums
RolandsK
03. Jul 2014, 22:05 #21

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3552

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

JZ izklausās pēc normāla cilvēka atšķirībā no daža laba cita
Offline
aqpw
04. Jul 2014, 00:19 #22

Kopš: 06. Apr 2014

Ziņojumi: 342

Braucu ar:

Beigās autors tāpat paliek par uzmetēju un JZ arī.

Offline
Montana
04. Jul 2014, 00:21 #23

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

nevar saprast, JZ banu uz mēnesi vai visiem laikiem ?
Offline
Driver
04. Jul 2014, 01:21 #24

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Jul 2014, 22:05:09 RolandsK rakstīja:
JZ izklausās pēc normāla cilvēka atšķirībā no daža laba cita

Drizak tas normalais cilveks ikdiena nestrada saistiba ar auto, bet vienkarshi nav tehniskais idiots un vinju, laika gaitaa nav nokaitinajusi stulbenji.

Ar muljkiem un to jautajumiem parasti ir tris iespejas:
A. Atbildet versies servisa, bus preti uzbrauciens, ka servisa tik muljki vershas un kam nav kur naudu likt.

B. Atbildet, ka varu sataisit un brauc shurp, bus preti uzbrauciens, ka gribi naudu panjmet par "neparko", iztikshu bez tavas palidzibas

C. Atbildet tehniski pareiza valoda, izmantojot pareizus tehniskus terminus un nevis tikai parunat par sekam, bet ari pieminet to celoni un delj kaa tas radies. Preti bus noteikti, atbilde no serijas "ja nezini, kas pie vainas un nevari pateikt, kas pie vainas, tad labak pakluse" vai kautkas loti lidzigs, jo problemas saimnieks visdrizak nesaprata neko no teksta.

Visbiezak jautajumu autori gaida atbildes no serijas "man bija tapat, samaini to", jo nezkapec daudziem liekas, ka pie vienadiem simptomiem vaina bus identiska...

P.s. ja man kads regulari ieskaititu kautkadu kapostu, tad iespejams ari varetu kaa auklite-skolotajs katram dundukam pacietigi visu no nulles skaidrot un ar karotiti baz mutee tik patiesiba tam vertiba butu tuva nulle, jo vairumam inividu tas neko nedotu, tik to, ka varetu (pectam servisa) poumnichitj par temam, ko patiesiba nesaprot un vairuma gadijumu vel taa visa rezultata beigas sanaktu negativaks rezultats, neka neko nezinot.

Uz vienas rokas prikstiem varu uzskaitit personas, kas caur netu un tikai komunicejot ar citiem ir varejusas patstavigi noverst problemu, kas nav gluzi "bernu limenis", nevis tik iebraukusi vel lielakos sudos.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Marteens
04. Jul 2014, 01:24 #25

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10812

Braucu ar:

Draivera standarts būtu - nomain dzinēju,nomaini auto,kaut kāds šuds un jāvērtē kopumā...utt.

Draiveram šādas īsas un konkrētas atbildes nekad nav bijušas

P.S....Ak jā...viņš nekad nestāsta lietas būtību,bet slēpti gaida ciemos

[ Šo ziņu laboja Marteens, 04 Jul 2014, 01:26:18 ]

Offline
Driver
04. Jul 2014, 01:46 #26

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Jul 2014, 01:24:52 Marteens rakstīja:
Draivera standarts būtu - nomain dzinēju,nomaini auto,kaut kāds šuds un jāvērtē kopumā...utt.

Draiveram šādas īsas un konkrētas atbildes nekad nav bijušas

P.S....Ak jā...viņš nekad nestāsta lietas būtību,bet slēpti gaida ciemos



A ko man isi pateikt vajadzeja? Samaini varstam atsperi, taa atlaidinajusies? Samaini gumijas trubu, kas iet no detalas A uz B, ir caura un pa to piesuc gaisu un tapec viss ir "kjeemaa"?
Tur 100 un 1 problema var but.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Bamperis
04. Jul 2014, 06:29 #27

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4805

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M


03 Jul 2014, 22:05:09 RolandsK rakstīja:
JZ izklausās pēc normāla cilvēka atšķirībā no daža laba cita

Nevaru nepiekrist,mega reti gadas,ka atbild uz uzdoto jautajumu,nevis iežvankstaas kko žvankstēšanas pēc
Offline
SEMIGALL
04. Jul 2014, 07:52 #28

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

tai diagnostikai ir viens minus ,ka nevar sadalīt to pa segmentiem
repektīvi uzliekot PV diagrammu(izvērsto), un bez darba cilindrā parāda vēl atsevišķus lielumus degvielas speidienu maģistrālē, timing-sprauslas adatas atvēršanas laiku, tad izejot no tiem parametriem varētu redzēt ,kas par lietu
sūknis,sprausla, un tt.,
P.S virzuļa ātrums pa cilindriem nemainās ,jo to izsaka ar vienādību

Offline
Driver
04. Jul 2014, 15:12 #29

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Jul 2014, 07:52:14 SEMIGALL rakstīja:
tai diagnostikai ir viens minus ,ka nevar sadalīt to pa segmentiem
repektīvi uzliekot PV diagrammu(izvērsto), un bez darba cilindrā parāda vēl atsevišķus lielumus degvielas speidienu maģistrālē, timing-sprauslas adatas atvēršanas laiku, tad izejot no tiem parametriem varētu redzēt ,kas par lietu
sūknis,sprausla, un tt.,
P.S virzuļa ātrums pa cilindriem nemainās ,jo to izsaka ar vienādību



Tu pats saprati, ko uzrakstiji?
Vai vienk gribeji poumnichitj!?

Lai kas par defektu butu, tas tapat reducesies ilgaka (benzina) sprauslas atveruma laika, salidzinot ar parejiem tas pashas "bankas" cilindriem (un parejiem ari), lai kompensetu "cilindra vaajumu".
Kaa ari degvielas spiediens tadu defektu neizraisitu, tas visiem cilindriem ir vienads

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
SEMIGALL
04. Jul 2014, 16:42 #30

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

ir dažādi dzinēji, nevajag noreducēt tikai uz vienu BMW M43 dzinēju,
skaties izvērstāk
dzinēji ar atsevišķiem degvielas sūkņiem uz katru cilindru, fiksētiem rpm dzinēji un tt.,
kur ir tīra mehānika,kas pacel caur pievadmehānismiem augstspeidiena sūkņa plunžeru

Ja tu esi tik gudrs ,tad atrisini sekojošu problēmu:
tev ir akumulators ar vienu nodegušu (-) vai (+) terminālu
esi tuksnesī ar savu 4x4
1)nevari nopirkt jaunu akumulatoru
2)esošo vajag saremontēt, ir līdz mazs workshops ar tooliem
3) kā tu to izdarīsi?
ir metode ,googlē nav atrodama

Offline
Yeehaa
04. Jul 2014, 17:02 #31

Kopš: 10. Feb 2014

Ziņojumi: 513

Braucu ar:


04 Jul 2014, 16:42:17 SEMIGALL rakstīja:
ir dažādi dzinēji, nevajag noreducēt tikai uz vienu BMW M43 dzinēju,
skaties izvērstāk
dzinēji ar atsevišķiem degvielas sūkņiem uz katru cilindru, fiksētiem rpm dzinēji un tt.,
kur ir tīra mehānika,kas pacel caur pievadmehānismiem augstspeidiena sūkņa plunžeru

Ja tu esi tik gudrs ,tad atrisini sekojošu problēmu:
tev ir akumulators ar vienu nodegušu (-) vai (+) terminālu
esi tuksnesī ar savu 4x4
1)nevari nopirkt jaunu akumulatoru
2)esošo vajag saremontēt, ir līdz mazs workshops ar tooliem
3) kā tu to izdarīsi?
ir metode ,googlē nav atrodama




MacGyver?
Offline
shmurger
04. Jul 2014, 17:10 #32

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


04 Jul 2014, 17:02:11 Yeehaa rakstīja:

04 Jul 2014, 16:42:17 SEMIGALL rakstīja:
ir dažādi dzinēji, nevajag noreducēt tikai uz vienu BMW M43 dzinēju,
skaties izvērstāk
dzinēji ar atsevišķiem degvielas sūkņiem uz katru cilindru, fiksētiem rpm dzinēji un tt.,
kur ir tīra mehānika,kas pacel caur pievadmehānismiem augstspeidiena sūkņa plunžeru

Ja tu esi tik gudrs ,tad atrisini sekojošu problēmu:
tev ir akumulators ar vienu nodegušu (-) vai (+) terminālu
esi tuksnesī ar savu 4x4
1)nevari nopirkt jaunu akumulatoru
2)esošo vajag saremontēt, ir līdz mazs workshops ar tooliem
3) kā tu to izdarīsi?
ir metode ,googlē nav atrodama




MacGyver?
jā ,un piemīz bākā, drošs paliek nedrošs...
Offline
JDS
04. Jul 2014, 17:16 #33

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10974

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


04 Jul 2014, 01:21:18 Driver rakstīja:

03 Jul 2014, 22:05:09 RolandsK rakstīja:
JZ izklausās pēc normāla cilvēka atšķirībā no daža laba cita

Drizak tas normalais cilveks ikdiena nestrada saistiba ar auto, bet vienkarshi nav tehniskais idiots un vinju, laika gaitaa nav nokaitinajusi stulbenji.

Ar muljkiem un to jautajumiem parasti ir tris iespejas:
A. Atbildet versies servisa, bus preti uzbrauciens, ka servisa tik muljki vershas un kam nav kur naudu likt.

B. Atbildet, ka varu sataisit un brauc shurp, bus preti uzbrauciens, ka gribi naudu panjmet par "neparko", iztikshu bez tavas palidzibas

C. Atbildet tehniski pareiza valoda, izmantojot pareizus tehniskus terminus un nevis tikai parunat par sekam, bet ari pieminet to celoni un delj kaa tas radies. Preti bus noteikti, atbilde no serijas "ja nezini, kas pie vainas un nevari pateikt, kas pie vainas, tad labak pakluse" vai kautkas loti lidzigs, jo problemas saimnieks visdrizak nesaprata neko no teksta.

Visbiezak jautajumu autori gaida atbildes no serijas "man bija tapat, samaini to", jo nezkapec daudziem liekas, ka pie vienadiem simptomiem vaina bus identiska...

P.s. ja man kads regulari ieskaititu kautkadu kapostu, tad iespejams ari varetu kaa auklite-skolotajs katram dundukam pacietigi visu no nulles skaidrot un ar karotiti baz mutee tik patiesiba tam vertiba butu tuva nulle, jo vairumam inividu tas neko nedotu, tik to, ka varetu (pectam servisa) poumnichitj par temam, ko patiesiba nesaprot un vairuma gadijumu vel taa visa rezultata beigas sanaktu negativaks rezultats, neka neko nezinot.

Uz vienas rokas prikstiem varu uzskaitit personas, kas caur netu un tikai komunicejot ar citiem ir varejusas patstavigi noverst problemu, kas nav gluzi "bernu limenis", nevis tik iebraukusi vel lielakos sudos.

Kaa Tu sauktu meistaru, kursh triis dienas dejo apkaart auto, gudri min, izsaka spriedeleejumus, neviens nav pat tuvu iisteniibai, njem par to naudu un beigu beigaas taapat neko nespeej pateikt ir arii taadi. Gan starp klientiem, gan meistariem ir
Offline
uldens1
04. Jul 2014, 18:26 #34

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16331

Braucu ar:


04 Jul 2014, 16:42:17 SEMIGALL rakstīja:
ir dažādi dzinēji, nevajag noreducēt tikai uz vienu BMW M43 dzinēju,
skaties izvērstāk
dzinēji ar atsevišķiem degvielas sūkņiem uz katru cilindru, fiksētiem rpm dzinēji un tt.,
kur ir tīra mehānika,kas pacel caur pievadmehānismiem augstspeidiena sūkņa plunžeru

Ja tu esi tik gudrs ,tad atrisini sekojošu problēmu:
tev ir akumulators ar vienu nodegušu (-) vai (+) terminālu
esi tuksnesī ar savu 4x4
1)nevari nopirkt jaunu akumulatoru
2)esošo vajag saremontēt, ir līdz mazs workshops ar tooliem
3) kā tu to izdarīsi?
ir metode ,googlē nav atrodama


spaisu vai tad neaizliedza??
Online
JZ
04. Jul 2014, 19:25 #35

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es tagad domāju ko nozīmē - nodedzis termināls akumulātoram, cik es zinu par akumulātoru uzbūvi, degt tur kam nav vispār, bet domāts var būt ir variants, kad testeris rāda pārrautu ķēdi tam āķim, kas nozīmē kādu nolūzušu izvadu kaut kur iekšā

ja salūzis ir tā, ka abas detaļas vēl ir samērā tuvu, bet kontakts vājš vai praktiski nav vispār, var vienā no miljons variantiem, salaižot to aķi uz īso (īsu brīdi, sekundes daļa) un uzsitot/pakratot to paveikties un panākt ka tā sliktākā ķēdes daļa uzkarsīs tiktāl, ka noņemot īso tā sakūst kopā, bet tas ir 1 no 10000000, un tas nav īsti remonts, tas var salūzt/izkust atkal nākamreiz normāli slogojot to aķi ar starteri

vienīgā drošā metode ir lauzt vaļā korpusu un laist uz īso celles (ja nevar atrast bojāto savienojumu) un startēt ar 10V, tik ilgi tāds aķis nedzīvos lādējot to pastāvīgi ar mašīnas ~14 voltiem

p.s. vainot var paši sevi, ka neieliek labu želejnieku, kad brauc tuksnesī
Offline
JZ
04. Jul 2014, 19:29 #36

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

un, par tēmu, es jau neteicu ka tieši rāda kloķvārpstas ātruma atšķirības, rāda kaut kādu tur korekcijas koeficentu izlīdzināšanas algoritmam, un ka tam nav jābūt visiem uz 0, pat jaunai mašīnai

visa tā adaptācija ir ieviesta ar mērķi likt uz konveijera ražotiem motoriem darboties vienādi (saprāta robežās) bez jebkādu papildus pūļu pielikšanas

tb ieviest adaptēšanās funkciju elektronikā ražotājam ir lētāk nekā taisīt labus, precīzus, manuāli regulētus motorus

tas ir šī topika kontekstā, degvielas spiedieni, aizdedzes momenti, plunžeri un cita tufta netiek apskatīta te vispār, un par to te nebija pat runa
Offline
Driver
04. Jul 2014, 19:50 #37

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Jul 2014, 16:42:17 SEMIGALL rakstīja:
ir dažādi dzinēji, nevajag noreducēt tikai uz vienu BMW M43 dzinēju


Davai ejam uz VAZforumu, kur dzeki apspriez vai no 2106 motors deres ieksh 21011 un pateoretizesim par visam iespejamam un autobuvei zinamajam tehnologijam tur

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
04. Jul 2014, 19:54 #38

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Un jaa, vieglak uztaisit komlicetaku (kaut ar lielakam razosanas pielaidem tam) vadibas sistemu un uzrakstit max adaptivu programmu tai, nekaa uztaisit max precizi visu mehaniski.

Protams nav runa m30 vs m54, bet saprata robezas gan.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PitonZ
04. Jul 2014, 20:05 #39

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Driver bildi studijā!!!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo