Online
Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kurš zin par ko liecina šī diagnostikas bilde?
Autors | Ziņojums |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3552
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| JZ izklausās pēc normāla cilvēka atšķirībā no daža laba cita | Offline | | |
aqpw | | Kopš: 06. Apr 2014
Ziņojumi: 342
Braucu ar:
| Beigās autors tāpat paliek par uzmetēju un JZ arī.
| Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| nevar saprast, JZ banu uz mēnesi vai visiem laikiem ? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
03 Jul 2014, 22:05:09 RolandsK rakstīja:
JZ izklausās pēc normāla cilvēka atšķirībā no daža laba cita
Drizak tas normalais cilveks ikdiena nestrada saistiba ar auto, bet vienkarshi nav tehniskais idiots un vinju, laika gaitaa nav nokaitinajusi stulbenji.
Ar muljkiem un to jautajumiem parasti ir tris iespejas:
A. Atbildet versies servisa, bus preti uzbrauciens, ka servisa tik muljki vershas un kam nav kur naudu likt.
B. Atbildet, ka varu sataisit un brauc shurp, bus preti uzbrauciens, ka gribi naudu panjmet par "neparko", iztikshu bez tavas palidzibas
C. Atbildet tehniski pareiza valoda, izmantojot pareizus tehniskus terminus un nevis tikai parunat par sekam, bet ari pieminet to celoni un delj kaa tas radies. Preti bus noteikti, atbilde no serijas "ja nezini, kas pie vainas un nevari pateikt, kas pie vainas, tad labak pakluse" vai kautkas loti lidzigs, jo problemas saimnieks visdrizak nesaprata neko no teksta.
Visbiezak jautajumu autori gaida atbildes no serijas "man bija tapat, samaini to", jo nezkapec daudziem liekas, ka pie vienadiem simptomiem vaina bus identiska...
P.s. ja man kads regulari ieskaititu kautkadu kapostu, tad iespejams ari varetu kaa auklite-skolotajs katram dundukam pacietigi visu no nulles skaidrot un ar karotiti baz mutee tik patiesiba tam vertiba butu tuva nulle, jo vairumam inividu tas neko nedotu, tik to, ka varetu (pectam servisa) poumnichitj par temam, ko patiesiba nesaprot un vairuma gadijumu vel taa visa rezultata beigas sanaktu negativaks rezultats, neka neko nezinot.
Uz vienas rokas prikstiem varu uzskaitit personas, kas caur netu un tikai komunicejot ar citiem ir varejusas patstavigi noverst problemu, kas nav gluzi "bernu limenis", nevis tik iebraukusi vel lielakos sudos.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Marteens | | Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10812
Braucu ar:
| Draivera standarts būtu - nomain dzinēju,nomaini auto,kaut kāds šuds un jāvērtē kopumā...utt.
Draiveram šādas īsas un konkrētas atbildes nekad nav bijušas
P.S....Ak jā...viņš nekad nestāsta lietas būtību,bet slēpti gaida ciemos
[ Šo ziņu laboja Marteens, 04 Jul 2014, 01:26:18 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Jul 2014, 01:24:52 Marteens rakstīja:
Draivera standarts būtu - nomain dzinēju,nomaini auto,kaut kāds šuds un jāvērtē kopumā...utt.
Draiveram šādas īsas un konkrētas atbildes nekad nav bijušas
P.S....Ak jā...viņš nekad nestāsta lietas būtību,bet slēpti gaida ciemos
A ko man isi pateikt vajadzeja? Samaini varstam atsperi, taa atlaidinajusies? Samaini gumijas trubu, kas iet no detalas A uz B, ir caura un pa to piesuc gaisu un tapec viss ir "kjeemaa"?
Tur 100 un 1 problema var but.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4805
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
|
03 Jul 2014, 22:05:09 RolandsK rakstīja:
JZ izklausās pēc normāla cilvēka atšķirībā no daža laba cita
Nevaru nepiekrist,mega reti gadas,ka atbild uz uzdoto jautajumu,nevis iežvankstaas kko žvankstēšanas pēc | Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| tai diagnostikai ir viens minus ,ka nevar sadalīt to pa segmentiem
repektīvi uzliekot PV diagrammu(izvērsto), un bez darba cilindrā parāda vēl atsevišķus lielumus degvielas speidienu maģistrālē, timing-sprauslas adatas atvēršanas laiku, tad izejot no tiem parametriem varētu redzēt ,kas par lietu
sūknis,sprausla, un tt.,
P.S virzuļa ātrums pa cilindriem nemainās ,jo to izsaka ar vienādību
| Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Jul 2014, 07:52:14 SEMIGALL rakstīja:
tai diagnostikai ir viens minus ,ka nevar sadalīt to pa segmentiem
repektīvi uzliekot PV diagrammu(izvērsto), un bez darba cilindrā parāda vēl atsevišķus lielumus degvielas speidienu maģistrālē, timing-sprauslas adatas atvēršanas laiku, tad izejot no tiem parametriem varētu redzēt ,kas par lietu
sūknis,sprausla, un tt.,
P.S virzuļa ātrums pa cilindriem nemainās ,jo to izsaka ar vienādību
Tu pats saprati, ko uzrakstiji?
Vai vienk gribeji poumnichitj!?
Lai kas par defektu butu, tas tapat reducesies ilgaka (benzina) sprauslas atveruma laika, salidzinot ar parejiem tas pashas "bankas" cilindriem (un parejiem ari), lai kompensetu "cilindra vaajumu".
Kaa ari degvielas spiediens tadu defektu neizraisitu, tas visiem cilindriem ir vienads
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| ir dažādi dzinēji, nevajag noreducēt tikai uz vienu BMW M43 dzinēju,
skaties izvērstāk
dzinēji ar atsevišķiem degvielas sūkņiem uz katru cilindru, fiksētiem rpm dzinēji un tt.,
kur ir tīra mehānika,kas pacel caur pievadmehānismiem augstspeidiena sūkņa plunžeru
Ja tu esi tik gudrs ,tad atrisini sekojošu problēmu:
tev ir akumulators ar vienu nodegušu (-) vai (+) terminālu
esi tuksnesī ar savu 4x4
1)nevari nopirkt jaunu akumulatoru
2)esošo vajag saremontēt, ir līdz mazs workshops ar tooliem
3) kā tu to izdarīsi?
ir metode ,googlē nav atrodama
| Offline | | |
Yeehaa | | Kopš: 10. Feb 2014
Ziņojumi: 513
Braucu ar:
|
04 Jul 2014, 16:42:17 SEMIGALL rakstīja:
ir dažādi dzinēji, nevajag noreducēt tikai uz vienu BMW M43 dzinēju,
skaties izvērstāk
dzinēji ar atsevišķiem degvielas sūkņiem uz katru cilindru, fiksētiem rpm dzinēji un tt.,
kur ir tīra mehānika,kas pacel caur pievadmehānismiem augstspeidiena sūkņa plunžeru
Ja tu esi tik gudrs ,tad atrisini sekojošu problēmu:
tev ir akumulators ar vienu nodegušu (-) vai (+) terminālu
esi tuksnesī ar savu 4x4
1)nevari nopirkt jaunu akumulatoru
2)esošo vajag saremontēt, ir līdz mazs workshops ar tooliem
3) kā tu to izdarīsi?
ir metode ,googlē nav atrodama
MacGyver? | Offline | | |
shmurger | | Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
04 Jul 2014, 17:02:11 Yeehaa rakstīja:
04 Jul 2014, 16:42:17 SEMIGALL rakstīja:
ir dažādi dzinēji, nevajag noreducēt tikai uz vienu BMW M43 dzinēju,
skaties izvērstāk
dzinēji ar atsevišķiem degvielas sūkņiem uz katru cilindru, fiksētiem rpm dzinēji un tt.,
kur ir tīra mehānika,kas pacel caur pievadmehānismiem augstspeidiena sūkņa plunžeru
Ja tu esi tik gudrs ,tad atrisini sekojošu problēmu:
tev ir akumulators ar vienu nodegušu (-) vai (+) terminālu
esi tuksnesī ar savu 4x4
1)nevari nopirkt jaunu akumulatoru
2)esošo vajag saremontēt, ir līdz mazs workshops ar tooliem
3) kā tu to izdarīsi?
ir metode ,googlē nav atrodama
MacGyver?
jā ,un piemīz bākā, drošs paliek nedrošs... | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10974
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
04 Jul 2014, 01:21:18 Driver rakstīja:
03 Jul 2014, 22:05:09 RolandsK rakstīja:
JZ izklausās pēc normāla cilvēka atšķirībā no daža laba cita
Drizak tas normalais cilveks ikdiena nestrada saistiba ar auto, bet vienkarshi nav tehniskais idiots un vinju, laika gaitaa nav nokaitinajusi stulbenji.
Ar muljkiem un to jautajumiem parasti ir tris iespejas:
A. Atbildet versies servisa, bus preti uzbrauciens, ka servisa tik muljki vershas un kam nav kur naudu likt.
B. Atbildet, ka varu sataisit un brauc shurp, bus preti uzbrauciens, ka gribi naudu panjmet par "neparko", iztikshu bez tavas palidzibas
C. Atbildet tehniski pareiza valoda, izmantojot pareizus tehniskus terminus un nevis tikai parunat par sekam, bet ari pieminet to celoni un delj kaa tas radies. Preti bus noteikti, atbilde no serijas "ja nezini, kas pie vainas un nevari pateikt, kas pie vainas, tad labak pakluse" vai kautkas loti lidzigs, jo problemas saimnieks visdrizak nesaprata neko no teksta.
Visbiezak jautajumu autori gaida atbildes no serijas "man bija tapat, samaini to", jo nezkapec daudziem liekas, ka pie vienadiem simptomiem vaina bus identiska...
P.s. ja man kads regulari ieskaititu kautkadu kapostu, tad iespejams ari varetu kaa auklite-skolotajs katram dundukam pacietigi visu no nulles skaidrot un ar karotiti baz mutee tik patiesiba tam vertiba butu tuva nulle, jo vairumam inividu tas neko nedotu, tik to, ka varetu (pectam servisa) poumnichitj par temam, ko patiesiba nesaprot un vairuma gadijumu vel taa visa rezultata beigas sanaktu negativaks rezultats, neka neko nezinot.
Uz vienas rokas prikstiem varu uzskaitit personas, kas caur netu un tikai komunicejot ar citiem ir varejusas patstavigi noverst problemu, kas nav gluzi "bernu limenis", nevis tik iebraukusi vel lielakos sudos.
Kaa Tu sauktu meistaru, kursh triis dienas dejo apkaart auto, gudri min, izsaka spriedeleejumus, neviens nav pat tuvu iisteniibai, njem par to naudu un beigu beigaas taapat neko nespeej pateikt ir arii taadi. Gan starp klientiem, gan meistariem ir | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16331
Braucu ar:
|
04 Jul 2014, 16:42:17 SEMIGALL rakstīja:
ir dažādi dzinēji, nevajag noreducēt tikai uz vienu BMW M43 dzinēju,
skaties izvērstāk
dzinēji ar atsevišķiem degvielas sūkņiem uz katru cilindru, fiksētiem rpm dzinēji un tt.,
kur ir tīra mehānika,kas pacel caur pievadmehānismiem augstspeidiena sūkņa plunžeru
Ja tu esi tik gudrs ,tad atrisini sekojošu problēmu:
tev ir akumulators ar vienu nodegušu (-) vai (+) terminālu
esi tuksnesī ar savu 4x4
1)nevari nopirkt jaunu akumulatoru
2)esošo vajag saremontēt, ir līdz mazs workshops ar tooliem
3) kā tu to izdarīsi?
ir metode ,googlē nav atrodama
spaisu vai tad neaizliedza?? | Online | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| es tagad domāju ko nozīmē - nodedzis termināls akumulātoram, cik es zinu par akumulātoru uzbūvi, degt tur kam nav vispār, bet domāts var būt ir variants, kad testeris rāda pārrautu ķēdi tam āķim, kas nozīmē kādu nolūzušu izvadu kaut kur iekšā
ja salūzis ir tā, ka abas detaļas vēl ir samērā tuvu, bet kontakts vājš vai praktiski nav vispār, var vienā no miljons variantiem, salaižot to aķi uz īso (īsu brīdi, sekundes daļa) un uzsitot/pakratot to paveikties un panākt ka tā sliktākā ķēdes daļa uzkarsīs tiktāl, ka noņemot īso tā sakūst kopā, bet tas ir 1 no 10000000, un tas nav īsti remonts, tas var salūzt/izkust atkal nākamreiz normāli slogojot to aķi ar starteri
vienīgā drošā metode ir lauzt vaļā korpusu un laist uz īso celles (ja nevar atrast bojāto savienojumu) un startēt ar 10V, tik ilgi tāds aķis nedzīvos lādējot to pastāvīgi ar mašīnas ~14 voltiem
p.s. vainot var paši sevi, ka neieliek labu želejnieku, kad brauc tuksnesī | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| un, par tēmu, es jau neteicu ka tieši rāda kloķvārpstas ātruma atšķirības, rāda kaut kādu tur korekcijas koeficentu izlīdzināšanas algoritmam, un ka tam nav jābūt visiem uz 0, pat jaunai mašīnai
visa tā adaptācija ir ieviesta ar mērķi likt uz konveijera ražotiem motoriem darboties vienādi (saprāta robežās) bez jebkādu papildus pūļu pielikšanas
tb ieviest adaptēšanās funkciju elektronikā ražotājam ir lētāk nekā taisīt labus, precīzus, manuāli regulētus motorus
tas ir šī topika kontekstā, degvielas spiedieni, aizdedzes momenti, plunžeri un cita tufta netiek apskatīta te vispār, un par to te nebija pat runa | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Jul 2014, 16:42:17 SEMIGALL rakstīja:
ir dažādi dzinēji, nevajag noreducēt tikai uz vienu BMW M43 dzinēju
Davai ejam uz VAZforumu, kur dzeki apspriez vai no 2106 motors deres ieksh 21011 un pateoretizesim par visam iespejamam un autobuvei zinamajam tehnologijam tur
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Un jaa, vieglak uztaisit komlicetaku (kaut ar lielakam razosanas pielaidem tam) vadibas sistemu un uzrakstit max adaptivu programmu tai, nekaa uztaisit max precizi visu mehaniski.
Protams nav runa m30 vs m54, bet saprata robezas gan.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
PitonZ | | Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| Driver bildi studijā!!! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|