Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Nissan Patrol 3.0d iegāde

AutorsZiņojums
Deivid
16. Jan 2015, 13:50 #21

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

tu jautā vai pa vienu gadu šie ir sākuši mazāk ēst degvielu ?

te diezgan plaši viss aprakstīts.
Offline
RZZ
16. Jan 2015, 13:59 #22

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu

Par 2.8 patēriņu nav nekas rakstīts...
Varbūt kādam par eksplotācijas salīdzinājumu ir zināms?
Offline
Hektors
18. Jan 2015, 19:04 #23

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!

Mekleju info par patroli un atradu so komentaru.

20 May 2014, 13:06:20 tolx rakstīja:
http://www.autoreview.ru/_archive/section/detai...;SECTION_ID=4970
rekur par patroliem... īsumā - auto ir labs, bet pareizais motors eiropā netika piedāvāts. Galvenais izbrauc un saproti vai tev tāds agregāts vispār patīk lietošanā.


Lai nepazud.

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
development99
18. Jan 2015, 19:36 #24

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:

Patrol ar BMW 3.0 dzinēju

Kāds varētu iziet cauri šim projektam un pastāstīt pārējiem kā to izdarīja.
Offline
tolx
18. Jan 2015, 20:34 #25

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru

izdarīt jau diez vai ir baisā problēma - fiziski motoram vietas dafiga un vadība droši ka paņemta no BMW. Patrolim jau elektronikas gandrīz necik nav.
Tikai jēgu es tādam pasākumam īsti neredzu gan... Ok, ja rallijreidam būvē sportinieku. A citādi vēl hz cik kilo jāieliek lai šasiju savāktu kopā un tāpat tas tanks nevadīsies. Bezceļā vispār nafikk tos milzu nm un turbospiedienu - tur tieši laikā ir orģinālais 4,2 dīzelis, kas velk no brīvgaitas un resursa ziņā ir vnk nenokaujams. Swaps uz to varētu maksāt tikpat vai mazāk, bet problēmu nebūs vispār. Tik cik filtrus un eļļu nomainīt - sadalene ir vispār uz zobratiem.
Offline
Hektors
19. Jan 2015, 12:08 #26

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


18 Jan 2015, 20:34:40 tolx rakstīja:
izdarīt jau diez vai ir baisā problēma - fiziski motoram vietas dafiga un vadība droši ka paņemta no BMW. Patrolim jau elektronikas gandrīz necik nav.
Tikai jēgu es tādam pasākumam īsti neredzu gan... Ok, ja rallijreidam būvē sportinieku. A citādi vēl hz cik kilo jāieliek lai šasiju savāktu kopā un tāpat tas tanks nevadīsies. Bezceļā vispār nafikk tos milzu nm un turbospiedienu - tur tieši laikā ir orģinālais 4,2 dīzelis, kas velk no brīvgaitas un resursa ziņā ir vnk nenokaujams. Swaps uz to varētu maksāt tikpat vai mazāk, bet problēmu nebūs vispār. Tik cik filtrus un eļļu nomainīt - sadalene ir vispār uz zobratiem.
Unb ja tomer kaut kas tam 4,2 notiek? Tad detalas laikam nereali dabut.

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
tolx
19. Jan 2015, 13:12 #27

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru

Nu lv detaļu bodēs var būt tikai tas, kas kopīgs ar citiem motoriem (neesmu iedziļinājies) - pārējo nāksies no importijas sūtīt. Konkrētāk varētu 4x4travelclub.eu pastāstīt, viņiem tur daži bija pietuvināti.

a nē, grosa katalogā TD42 ir, tad vismaz blīves un kaut ko dabūt var.

[ Šo ziņu laboja tolx, 19 Jan 2015, 13:15:24 ]

Offline
KF
27. Apr 2017, 13:13 #28

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

Y61 GU4 3.0d ir ikdienā lietojams? Vai tas ir tas pats vecais, robustais patrolis tikai ar jaunākām lampām un multistūri?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4