Autors | Ziņojums |
Bron | |
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| Kur izveicaat ielikshanu?
Man ar shas termomustai buus kabzdec... |
Offline | |
|
Rons | |
Kopš: 28. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3275
Braucu ar: 435iX un M6
| Termomufta vispaar nau vajadziiga ...kas taa vispaar par huinju ...
----------------- www.radari.lv |
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Maajaas uz tereses pie aardurviim ar balgarku, metinaamo aparaatu un bormashiinu. |
Offline | |
|
Rons | |
Kopš: 28. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3275
Braucu ar: 435iX un M6
| Vispaar spriezhot peec apraksta tu vareesi jau driiz saakt mekleet jaunu motora galvu.. jo ja M20 motors apmiizhas ..tad ir liela iespeejamiiba ka galva sashkjiebsies.. bet uz 2.0i jau vinja maksaa 20 LS ...
Temp. probleemu risinaajums ..elektriskais ventilators(man ir), izboreets termostats(man ir) vai iznjemts vispaar aaraa ...
----------------- www.radari.lv |
Offline | |
|
Blackadder | |
Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2142
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
|
2004-05-02 19:19, Harcix rakstīja:
es taa domaaju ka no prieksheejaam lampaam panjem straavu vai kaukur citur kur taa tev buus visu laiku kad mashiina ir kustiibaa.
Šī ideja ir garām - nav tie ventilatora motori paredzēti nepārtrauktai darbināšanai, tāpēc ātri atdos galus, bez tam ziemā automašīna lēnāk uzsils.
p.s. Es jau nu labāk nenoskopotos un uzliktu jaunu muftu. Nav jau elektroventilators nekāda universālā panaceja, tāpat mēdz atdot galus (piem., manā kontā ir elektroventilatora gļuka dēļ nokauts Audi Coupe)
<font size=1>[ This message was edited by: Blackadder on 2004-05-19 09:35 ]</font>[ This message was edited by: Blackadder on 2004-05-19 09:36 ] |
Offline | |
|
Melvins | |
Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
| NEDARIET TAA!!! ...tas viss naf iipashi pareizi.
imho: man pasham 3,5 gadus bija e30 BMW318i (1986). vairāk, kā 10-it gadu vecam auto tā ir normāla parādība, ka šī termomufte noplīst...
man meistari (zinoshi!) aptuveni pusstundu skaidroja tās unikālo nozīmi +kā tā darbojas (tur ir viskozs šķidrums, kurš pie augstākas temperatūras pamatīgi sabiezē = auksts motors, ventilātora ritenis praktiski negriežas. karsts!, griežas zvērā). es tolaik viņu nomainīju (tolaik 80Ls, tagad kādi 50-60Ls (ne dārgāk))...
un tagad padomājiet!!! = vai tā laika Bee Emm Veee inženieri Jūsu prāt bija ’dunduki’?, ka lika tieši šādu izstrādājumu e30 .
Nē, nē, nēēē...
Kāpēc vajag kaut ko ķīmiķot?? = vai tad tie 50-60Ls ir tik milzīga nauda?, lai mainītu sava mīluļa motora konstrukciju...
Tas nav dārgi.
Veiksmi |
Offline | |
|
Bron | |
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2004-05-19 09:28, Rons rakstīja:
Vispaar spriezhot peec apraksta tu vareesi jau driiz saakt mekleet jaunu motora galvu.. jo ja M20 motors apmiizhas ..tad ir liela iespeejamiiba ka galva sashkjiebsies.. bet uz 2.0i jau vinja maksaa 20 LS ...
Temp. probleemu risinaajums ..elektriskais ventilators(man ir), izboreets termostats(man ir) vai iznjemts vispaar aaraa ...
Ja tas bija man tad OTBOI - vienu reizi temperatuuras raadiitaajs aizbrauca liidz 3/4, sarkanajaa zonaa nav bijis |
Offline | |
|
Rons | |
Kopš: 28. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3275
Braucu ar: 435iX un M6
| Melvin ej paskaties labaak kaadu meksikaanju seriaalu.
----------------- www.radari.lv |
Offline | |
|
|
Melvins | |
Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
2004-05-19 09:44, Bron rakstīja:
Ja tas bija man tad OTBOI - vienu reizi temperatuuras raadiitaajs aizbrauca liidz 3/4, sarkanajaa zonaa nav bijis
+imho:
e30 mazie motori ir ļoti jūtīgi pret pārkaršanu - viņiem vajag pavisam maz, lai galva savērptos . (esmu savam kādreiz slīpējis)... tad parasti vairs nepalīdz ne termomuftes maiņa, ne kas cits = motors vienkārši karst pie jebkuriem apstākļiem. tas tā - ieteikums: Neriskējiet ar šamējo pārkarsēšanu . |
Offline | |
|
Melvins | |
Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
2004-05-19 09:48, Rons rakstīja:
Melvin ej paskaties labaak kaadu meksikaanju seriaalu.
Rons! a man ta kas...
Jūs jau savus auto nokaujat = nevis es .
think about it.
ar smaidu pa dzīvi |
Offline | |
|
Rons | |
Kopš: 28. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3275
Braucu ar: 435iX un M6
| uz elektriko ventilatoru var uzvaariit kaut kaadus 4 zirgus ...
Kaa jau teicu var izboreet termostatu ..tas vasaraa ir diezgan forshi ...
Un ko kaut kaadi bmw inzhenieri izdomaaja 70gadaa nevienam nerausta ...
----------------- www.radari.lv |
Offline | |
|
Bron | |
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2004-05-19 09:49, Melvins rakstīja:
+imho:
e30 mazie motori ir ļoti jūtīgi pret pārkaršanu - viņiem vajag pavisam maz, lai galva savērptos . (esmu savam kādreiz slīpējis)... tad parasti vairs nepalīdz ne termomuftes maiņa, ne kas cits = motors vienkārši karst pie jebkuriem apstākļiem. tas tā - ieteikums: Neriskējiet ar šamējo pārkarsēšanu .
Maneejam rulzam saak domaat par uzsilshanu tikai pie noteikuma ka pamatiigs sastreegums un ilga staaveeshana ar iesleegtu motoru |
Offline | |
|
Rons | |
Kopš: 28. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3275
Braucu ar: 435iX un M6
| Nu redz a es ventilatorasm piespiezhu posgu ..un saak atdzist ...vieniigais ja ventilatoram kaut kas noteik ..tad jaabrauc pa ietveem lai neuzvaariitu ..
----------------- www.radari.lv |
Offline | |
|
Melvins | |
Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
2004-05-19 09:57, Bron rakstīja:
Maneejam rulzam saak domaat par uzsilshanu tikai pie noteikuma ka pamatiigs sastreegums un ilga staaveeshana ar iesleegtu motoru
...tas vairs nav ok!. viņam nav jākarst ne pie jeb kādiem apstākļiem (priekš tam ir dzesēšanas sistēmas).
un tici man = tās ir tikai liekas problēmas...
visu laiku skatīties uz termometra rādījumiem, nervozēt + ik pa laikam meklēt kaut kāda ventilātora pogu.
ps: labāk to uzticēt BMW oriģinālajām konstrukcijām .
(nekas personīgs) & Jauku visiem dienu . |
Offline | |
|
Bron | |
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| Taa arii neviens nav uzraxtiijis kur veicis termomuftas nahrenizaaciju un elektroventilatora implanteeshanu |
Offline | |
|
Blackadder | |
Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2142
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
|
2004-05-19 09:44, Melvins rakstīja:
<skip>
un tagad padomājiet!!! = vai tā laika Bee Emm Veee inženieri Jūsu prāt bija ’dunduki’?, ka lika tieši šādu izstrādājumu e30 .
Nē, nē, nēēē...
<skip>
Veiksmi
Nu, diskutējams jautājums. Man gan nekas nav pret termomuftu, bet M20 dzinēju ne par kādu super duper inženiertehniskās domas lidojuma virsotni tomēr nosaukt nevar. Jaudas parametri tam praktiski līdzīgi kā konkurentiem, bet ar izcili lielu uzticamību un izturību tas lepoties vis nevar, kaut vai tās pašas vieglās pārkaršanas un nekvalitatīvo motora galvas skrūvju (pirmajos gados ražotajiem auto) dēļ. |
Offline | |
|
|
zed | |
Kopš: 19. May 2002
Ziņojumi: 47
Braucu ar: E46
| Da pielejiet dzesēšanas šķidrumu |
Offline | |
|
PitonZ | |
Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
|
2004-05-19 10:31, Bron rakstīja:
Taa arii neviens nav uzraxtiijis kur veicis termomuftas nahrenizaaciju un elektroventilatora implanteeshanu
Man arī šis jautājums interesē |
Offline | |
|
Puce | |
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| ventilaatoru peec izmeeriem samekleeju patc, dalju instalaacijas veicu uz ielas, dalju savaa garaazhaa. uzgriezni iemetinaaja sencis ruupniicaa.. un elektriibu savilka sertificeets elektrikjis. un viss straadaa kedaa nu jau paaris gadu.. izmaksass ~ 10 Ls.
J.
2004-05-19 10:31, Bron rakstīja:
Taa arii neviens nav uzraxtiijis kur veicis termomuftas nahrenizaaciju un elektroventilatora implanteeshanu
J.K.jr.bad.
BMW 527i turbo ’89 (for sale)
BMW 316 e21 ’82[ This message was edited by: Puce on 2004-05-19 12:07 ]
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Melvins | |
Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
| Nu!, Bļīīnnn...
lasu un brīnos
oriģinālā termomufta maksā ap 50Ls + tā diez vai nodzīvos savu otru mūžu - drīzāk auto caurrūsēs .
tā vietā, lai to vienkārši nomainītu? = brauc kaut kur!, metina uzgriežus, pērk elektriskos ventilātorus, ierīko slēdžus (un skatās uz temp. stabiņu sastrēgumos), maksā sertificētam elektriķim utt.
Nu pilnīgs Pīīī****
kam tas viss??
ps: nesparotu es Jūs... tauta! = paskaidrojiet.
|
Offline | |
|