Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Termomuftei beigas...

AutorsZiņojums
Bron
19. May 2004, 09:09 #21

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Kur izveicaat ielikshanu?

Man ar shas termomustai buus kabzdec...
Offline
Rons
19. May 2004, 09:22 #22

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

Termomufta vispaar nau vajadziiga ...kas taa vispaar par huinju ...

-----------------
www.radari.lv
Offline
Instigater
19. May 2004, 09:23 #23

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Maajaas uz tereses pie aardurviim ar balgarku, metinaamo aparaatu un bormashiinu.
Offline
Rons
19. May 2004, 09:28 #24

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

Vispaar spriezhot peec apraksta tu vareesi jau driiz saakt mekleet jaunu motora galvu.. jo ja M20 motors apmiizhas ..tad ir liela iespeejamiiba ka galva sashkjiebsies.. bet uz 2.0i jau vinja maksaa 20 LS ...
Temp. probleemu risinaajums ..elektriskais ventilators(man ir), izboreets termostats(man ir) vai iznjemts vispaar aaraa ...

-----------------
www.radari.lv
Offline
Blackadder
19. May 2004, 09:33 #25

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2004-05-02 19:19, Harcix rakstīja:
es taa domaaju ka no prieksheejaam lampaam panjem straavu vai kaukur citur kur taa tev buus visu laiku kad mashiina ir kustiibaa.


Šī ideja ir garām - nav tie ventilatora motori paredzēti nepārtrauktai darbināšanai, tāpēc ātri atdos galus, bez tam ziemā automašīna lēnāk uzsils.

p.s. Es jau nu labāk nenoskopotos un uzliktu jaunu muftu. Nav jau elektroventilators nekāda universālā panaceja, tāpat mēdz atdot galus (piem., manā kontā ir elektroventilatora gļuka dēļ nokauts Audi Coupe)



<font size=1>[ This message was edited by: Blackadder on 2004-05-19 09:35 ]</font>[ This message was edited by: Blackadder on 2004-05-19 09:36 ]
Offline
Melvins
19. May 2004, 09:44 #26

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

NEDARIET TAA!!! ...tas viss naf iipashi pareizi.

imho: man pasham 3,5 gadus bija e30 BMW318i (1986). vairāk, kā 10-it gadu vecam auto tā ir normāla parādība, ka šī termomufte noplīst...
man meistari (zinoshi!) aptuveni pusstundu skaidroja tās unikālo nozīmi +kā tā darbojas (tur ir viskozs šķidrums, kurš pie augstākas temperatūras pamatīgi sabiezē = auksts motors, ventilātora ritenis praktiski negriežas. karsts!, griežas zvērā). es tolaik viņu nomainīju (tolaik 80Ls, tagad kādi 50-60Ls (ne dārgāk))...

un tagad padomājiet!!! = vai tā laika Bee Emm Veee inženieri Jūsu prāt bija ’dunduki’?, ka lika tieši šādu izstrādājumu e30 .
Nē, nē, nēēē...

Kāpēc vajag kaut ko ķīmiķot?? = vai tad tie 50-60Ls ir tik milzīga nauda?, lai mainītu sava mīluļa motora konstrukciju...
Tas nav dārgi.

Veiksmi
Offline
Bron
19. May 2004, 09:44 #27

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2004-05-19 09:28, Rons rakstīja:
Vispaar spriezhot peec apraksta tu vareesi jau driiz saakt mekleet jaunu motora galvu.. jo ja M20 motors apmiizhas ..tad ir liela iespeejamiiba ka galva sashkjiebsies.. bet uz 2.0i jau vinja maksaa 20 LS ...
Temp. probleemu risinaajums ..elektriskais ventilators(man ir), izboreets termostats(man ir) vai iznjemts vispaar aaraa ...


Ja tas bija man tad OTBOI - vienu reizi temperatuuras raadiitaajs aizbrauca liidz 3/4, sarkanajaa zonaa nav bijis
Offline
Rons
19. May 2004, 09:48 #28

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

Melvin ej paskaties labaak kaadu meksikaanju seriaalu.

-----------------
www.radari.lv
Offline
Melvins
19. May 2004, 09:49 #29

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2004-05-19 09:44, Bron rakstīja:
Ja tas bija man tad OTBOI - vienu reizi temperatuuras raadiitaajs aizbrauca liidz 3/4, sarkanajaa zonaa nav bijis


+imho:
e30 mazie motori ir ļoti jūtīgi pret pārkaršanu - viņiem vajag pavisam maz, lai galva savērptos . (esmu savam kādreiz slīpējis)... tad parasti vairs nepalīdz ne termomuftes maiņa, ne kas cits = motors vienkārši karst pie jebkuriem apstākļiem. tas tā - ieteikums: Neriskējiet ar šamējo pārkarsēšanu .
Offline
Melvins
19. May 2004, 09:51 #30

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2004-05-19 09:48, Rons rakstīja:
Melvin ej paskaties labaak kaadu meksikaanju seriaalu.


Rons! a man ta kas...
Jūs jau savus auto nokaujat = nevis es .
think about it.

ar smaidu pa dzīvi
Offline
Rons
19. May 2004, 09:54 #31

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

uz elektriko ventilatoru var uzvaariit kaut kaadus 4 zirgus ...
Kaa jau teicu var izboreet termostatu ..tas vasaraa ir diezgan forshi ...
Un ko kaut kaadi bmw inzhenieri izdomaaja 70gadaa nevienam nerausta ...

-----------------
www.radari.lv
Offline
Bron
19. May 2004, 09:57 #32

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2004-05-19 09:49, Melvins rakstīja:

+imho:
e30 mazie motori ir ļoti jūtīgi pret pārkaršanu - viņiem vajag pavisam maz, lai galva savērptos . (esmu savam kādreiz slīpējis)... tad parasti vairs nepalīdz ne termomuftes maiņa, ne kas cits = motors vienkārši karst pie jebkuriem apstākļiem. tas tā - ieteikums: Neriskējiet ar šamējo pārkarsēšanu .


Maneejam rulzam saak domaat par uzsilshanu tikai pie noteikuma ka pamatiigs sastreegums un ilga staaveeshana ar iesleegtu motoru
Offline
Rons
19. May 2004, 10:01 #33

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

Nu redz a es ventilatorasm piespiezhu posgu ..un saak atdzist ...vieniigais ja ventilatoram kaut kas noteik ..tad jaabrauc pa ietveem lai neuzvaariitu ..

-----------------
www.radari.lv
Offline
Melvins
19. May 2004, 10:30 #34

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2004-05-19 09:57, Bron rakstīja:
Maneejam rulzam saak domaat par uzsilshanu tikai pie noteikuma ka pamatiigs sastreegums un ilga staaveeshana ar iesleegtu motoru


...tas vairs nav ok!. viņam nav jākarst ne pie jeb kādiem apstākļiem (priekš tam ir dzesēšanas sistēmas).

un tici man = tās ir tikai liekas problēmas...
visu laiku skatīties uz termometra rādījumiem, nervozēt + ik pa laikam meklēt kaut kāda ventilātora pogu.
ps: labāk to uzticēt BMW oriģinālajām konstrukcijām .

(nekas personīgs) & Jauku visiem dienu .
Offline
Bron
19. May 2004, 10:31 #35

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Taa arii neviens nav uzraxtiijis kur veicis termomuftas nahrenizaaciju un elektroventilatora implanteeshanu
Offline
Blackadder
19. May 2004, 10:38 #36

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2004-05-19 09:44, Melvins rakstīja:
<skip>

un tagad padomājiet!!! = vai tā laika Bee Emm Veee inženieri Jūsu prāt bija ’dunduki’?, ka lika tieši šādu izstrādājumu e30 .
Nē, nē, nēēē...

<skip>
Veiksmi


Nu, diskutējams jautājums. Man gan nekas nav pret termomuftu, bet M20 dzinēju ne par kādu super duper inženiertehniskās domas lidojuma virsotni tomēr nosaukt nevar. Jaudas parametri tam praktiski līdzīgi kā konkurentiem, bet ar izcili lielu uzticamību un izturību tas lepoties vis nevar, kaut vai tās pašas vieglās pārkaršanas un nekvalitatīvo motora galvas skrūvju (pirmajos gados ražotajiem auto) dēļ.
Offline
zed
19. May 2004, 10:44 #37

Kopš: 19. May 2002

Ziņojumi: 47

Braucu ar: E46

Da pielejiet dzesēšanas šķidrumu
Offline
PitonZ
19. May 2004, 10:45 #38

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


2004-05-19 10:31, Bron rakstīja:
Taa arii neviens nav uzraxtiijis kur veicis termomuftas nahrenizaaciju un elektroventilatora implanteeshanu

Man arī šis jautājums interesē
Offline
Puce
19. May 2004, 12:05 #39

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

ventilaatoru peec izmeeriem samekleeju patc, dalju instalaacijas veicu uz ielas, dalju savaa garaazhaa. uzgriezni iemetinaaja sencis ruupniicaa.. un elektriibu savilka sertificeets elektrikjis. un viss straadaa kedaa nu jau paaris gadu.. izmaksass ~ 10 Ls.

J.



2004-05-19 10:31, Bron rakstīja:
Taa arii neviens nav uzraxtiijis kur veicis termomuftas nahrenizaaciju un elektroventilatora implanteeshanu


J.K.jr.bad.
BMW 527i turbo ’89 (for sale)
BMW 316 e21 ’82[ This message was edited by: Puce on 2004-05-19 12:07 ]

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Melvins
19. May 2004, 12:21 #40

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

Nu!, Bļīīnnn...
lasu un brīnos

oriģinālā termomufta maksā ap 50Ls + tā diez vai nodzīvos savu otru mūžu - drīzāk auto caurrūsēs .

tā vietā, lai to vienkārši nomainītu? = brauc kaut kur!, metina uzgriežus, pērk elektriskos ventilātorus, ierīko slēdžus (un skatās uz temp. stabiņu sastrēgumos), maksā sertificētam elektriķim utt.

Nu pilnīgs Pīīī****
kam tas viss??
ps: nesparotu es Jūs... tauta! = paskaidrojiet.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo