Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Merceds-Benz iegāde

AutorsZiņojums
se7en
05. Jan 2014, 20:18 #21

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


05 Jan 2014, 18:55:58 Mikuzz rakstīja:

05 Jan 2014, 18:54:18 henis rakstīja:
W124 3.0 TD way to go



Izturības un praktiskuma ziņā protams, bet braucot liksies ka esi no cita gadsimta

Protams,ka tads, tiešām labs, maksas tik pat cik 2000. Gada w210, un ar tadu ari nobrauks vairāk. Bet gribas kaut ko acij tīkamu un morāli nenovecojušu.



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
se7en
05. Jan 2014, 20:21 #22

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


05 Jan 2014, 19:24:58 Vienradzis rakstīja:

05 Jan 2014, 18:30:25 se7en rakstīja:
Nu bet ne jau visi dīzeļi viņiem ir 4cilindru?

Prichom 4 cilindri? Es par v8 diizeli domaaju.

Oi, prasti, ne tā izlasiju

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
se7en
05. Jan 2014, 20:22 #23

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


05 Jan 2014, 18:59:02 mariigais rakstīja:
Nu jau gadus trīs braucu ar mersi w211 kuzavs.
Pirmkārt uzreiz varu pateikt, ka nepūst tā kā w210. Nobraucis esmu 130 štukas un teikšu godīgi, ka esmu ļoti apmierināts. Ritošais vienkārš un izturīgs, gaita ļoti laba, ērts un visādi citādi ok auto. Elektronikā mēdz kaut kas dažreiz gļučīt, tas ir uz paneli mēdz dažreiz izmest kļūdas par nestrādājošu ESP un ABS,taču vairs nesatraucos, jo cik aprunājos ar citiem, kam ir w211 tad tas ''ir normāli'' . Manā rīcībā ir 2,2 dīzelis, automāts, kuram vidējais patēriņš ir 6-8 l, taču uzreiz varu teikt, ka vislabākais variants ir 2,7 dīzelis, jo tas ir daudz dinamiskāks, ekonomiskāks un klusāks...Tas tādēļ, ka tam ir 6 cilindru dzinējs... Bet tā visā visumā tiešām labs auto un salīdzinoši ar normālām uzturēšanas izmaksām attiecībā pret pirms tam īpašumā esošā Volvo S80 uzturēšanai...

Paldies

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
karlsonss
05. Jan 2014, 20:24 #24

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Man liekas ka w124 un w210 panelji neatskiiraas
Man tjoshai bija 2.7 diesels un tomaats - tanks, 3 gadus nobraukaaja, iisti neko neremonteejos. Beigaas uztaisiija kapitaalu korozijas niideeshanu - metinaaja, kraasoja, spakteleeja, kraasoja metinaaja, kraasoja. Un viens pierijies ments iesipa pakaljaa....

Un vispaar par skodu nekaa labaaka nav, man kaa riez viena ir

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 05 Jan 2014, 20:25:26 ]

Offline
se7en
05. Jan 2014, 20:25 #25

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


05 Jan 2014, 19:33:37 Jurchixx rakstīja:
a kas vainas tam 3.2d???

+7

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Jurchixx
05. Jan 2014, 20:31 #26

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


05 Jan 2014, 20:25:54 se7en rakstīja:

05 Jan 2014, 19:33:37 Jurchixx rakstīja:
a kas vainas tam 3.2d???

+7


pabraucu ar tādu 2005 gada! stipri atgādina 530d dinamikas ziņā. nedomāju, ka uzturēšanā būs dārgāks par te jau pieminēto 2.7

p.s. nafig tev to meseri? kur emmu liksi

[ Šo ziņu laboja Jurchixx, 05 Jan 2014, 20:32:36 ]

Offline
LostTouch
05. Jan 2014, 20:33 #27

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu

3,2 dizelis ir ļoti dinamisks! Zinu vienu tādu eksemplāru pie Inta sačipotu! Pēc čipošanas pie luksofora pazemoja 2002. gada sagāzētu 4.3 S-Klasi!

[ Šo ziņu laboja LostTouch, 05 Jan 2014, 20:40:37 ]

Offline
se7en
05. Jan 2014, 20:40 #28

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


05 Jan 2014, 20:31:39 Jurchixx rakstīja:

05 Jan 2014, 20:25:54 se7en rakstīja:

05 Jan 2014, 19:33:37 Jurchixx rakstīja:
a kas vainas tam 3.2d???

+7


pabraucu ar tādu 2005 gada! stipri atgādina 530d dinamikas ziņā. nedomāju, ka uzturēšanā būs dārgāks par te jau pieminēto 2.7

p.s. nafig tev to meseri? kur emmu liksi

Par emku vēsturnieki klusē

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
se7en
05. Jan 2014, 21:03 #29

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Cik slimigi viņi ir uz izstaipitam motoru ķēdēm, uz samocītiem automātiem?

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
miicha
05. Jan 2014, 22:06 #30

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 321

Braucu ar: čipot kūtiņu

nobraucu ar 210 piecus gadus ar lufti reduktorā un kārbu, kas slēdzas ar cirtieniem, uz ceļa nekad napaliku, bet zinu, kā tas viss rodās, jo iedevām auto pāris reizes sievas bračkam un tas ar to pabrauca kā ar tiptronic, pēc kā arī ārā sāka līst visi sitieni, tāpēc vairāk viņam auto netika dots.
Motors pievīlā 1x -27 grādos, jo bija sūdīgas kvēlsveces BERU, dēļ kā nosēdināju aķi.
211 labākā izvēle ir 2.7 jo feislift 2.8 nāk ar V6 dzinēju un daudz problēmām dēļ kā meistari prasa vairāk naudas
Offline
Say10
05. Jan 2014, 23:15 #31

Kopš: 26. Jan 2009

No: Dobele

Ziņojumi: 506

Braucu ar: E30, E90

Tākā pats jau kādu laiku esmu ar w210 e290td varu pateikt, ka šie 2.9td motori ir labākais variants, kas pieejams acainīšiem. ķēde, jauda, ekonomija, remontu vienkāršība un uzticamība. 5cyl, 10v, 300nM. viennozīmīgi esmu par šo matoru netikai tapēc, ka pašam
salonā motoru varēs dzirdēt, to var pie minusiem likt jau no rūpnīcas.
Rūsa, fuck yeah, patīk viņiem, man pa šo laiku vienreiz pat atsperes saucamā glāze jeb vieta, kur viņa atspiežas pie bundžas norūsinājās un nah#r aizlidoja viena no vietām, ko vajag aplūkot manuprāt, savādāk var gadīties sāpīgi.

Par kārbām un kulisēm jā, patīk niķoties, bet remonts ir salīdzinoši lēts! Visbiežāk vainas ir izjātās kulisēs, bet nu jāskatas inviduāli. Čomam bija 5kļūdas kārbā un kulisē, bet mizoja bēdu nezinādams

Personīgi iesaku ņemt feisliftu.
Offline
ozo
05. Jan 2014, 23:35 #32

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Sivēn, beidz krāmēties ar takšiem, ņem manu E60 530D
Gribu X5
Offline
Jewda
05. Jan 2014, 23:36 #33

Kopš: 20. Mar 2013

Ziņojumi: 38

Braucu ar:


05 Jan 2014, 18:08:28 GatisL rakstīja:

05 Jan 2014, 18:06:11 Austris rakstīja:
Rūsa, rūsa, rūsa ,it sevišķi tiem pēc 2003.gada .


tu kaut ko būsi sajaucis, rūsa bija problēma tiem pirms 2003. gada w211 viss jau ir daudz labāk šajā ziņā.

Pašam jau vairāk kā gadu ir w211 e320 2003. gada. No rūsas nav pazīmes, tie, kas dirš, ka ir rūsa, ir neveiksminieki un viņiem nepietiek naudas, lai savām žurcelēm sliekšņus iemetinātu. Ja kāds šo apstrīdēs, ejiet nahuj.

Pa pusotru gadu vienīgais, kas aizgāja pie Islama bija šarnīrs priekšējais un viss.

Vienīgais, ja Tu nemet pusizpīpētu parļiku uz zemes, tad neieteiktu skatīties pneimo virzienā.

[ Šo ziņu laboja Jewda, 05 Jan 2014, 23:37:38 ]

Offline
-Ainars-
05. Jan 2014, 23:44 #34

Kopš: 02. May 2010

Ziņojumi: 238

Braucu ar: Corratec revolution


05 Jan 2014, 23:36:04 Jewda rakstīja:

05 Jan 2014, 18:08:28 GatisL rakstīja:

05 Jan 2014, 18:06:11 Austris rakstīja:
Rūsa, rūsa, rūsa ,it sevišķi tiem pēc 2003.gada .


tu kaut ko būsi sajaucis, rūsa bija problēma tiem pirms 2003. gada w211 viss jau ir daudz labāk šajā ziņā.

Man Mammai jau vairāk kā gadu ir w211 e320 2003. gada. No rūsas nav pazīmes, tie, kas dirš, ka ir rūsa, ir neveiksminieki un viņiem nepietiek naudas, lai savām žurcelēm sliekšņus iemetinātu. Ja kāds šo apstrīdēs, ejiet nahuj.

Pa pusotru gadu vienīgais, kas aizgāja pie Islama bija šarnīrs priekšējais un viss.

Vienīgais, ja Tu nemet pusizpīpētu parļiku uz zemes, tad neieteiktu skatīties pneimo virzienā.


Offline
Jewda
05. Jan 2014, 23:47 #35

Kopš: 20. Mar 2013

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Man mammai ir w211 e240, kretīn
Offline
se7en
05. Jan 2014, 23:49 #36

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


05 Jan 2014, 23:35:40 ozo rakstīja:
Sivēn, beidz krāmēties ar takšiem, ņem manu E60 530D
Gribu X5

E60 tikai tad, kad ar eiro pakaļu slaucīšu

Paldies :*

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
AndrisK
05. Jan 2014, 23:53 #37

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Xu

čomam bij 2004g 2.7d AT... teicās ka mazāk par 12L pilsētā nav bijis ...tā jau ok aparāts tik teica ja ņem, tad tikai BEZ pneimo piekares (maksā kosmosu un nepatīk latvijas "labie" ceļi)
Offline
viesulis
06. Jan 2014, 01:10 #38

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

vienigi tas 2.7 ir briesmigi skals, skalaks par manu TDCI Mondeo. Paterins uz sosejas zem sesi, pilseta virs desmit. Auto patikams
Offline
KristapsA
06. Jan 2014, 01:37 #39

Kopš: 12. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 247

Braucu ar:

w211 kopš 2003. gada ir.
Jau 260tkm pa Latviju.
E320 benzīns.

Tātad, tie, kas drukāja par elektroniku, ABS iedegās, kad izbeidzās ABS bloks, Domeniks nomainīja pa garantiju, kaut kad sen. Bija 2gadi jau sen pagājuši, jo tā viņiem ir slimība un garantijas remonts, neskatoties uz vecumu(preface).

AIRMATIC, vai kā te pieminēts pneimopiekare, aizmirstam kā sliktu murgu - ne mūsu ceļiem!
Remontu cenas ir 4 ciparos.

Viņu lielākā slimība ir stūres pastiprinātāja sūknis!Ja ir parametriska stūre. Jauns oem ap 500ls, cita ražotāja 250+Ls.
Restaurēt nevar.

Kāds minēja par piekari, ka izturīga un prasta.
Izturīga ir gan, prasta gan nē!
Konkrētajam eksemplāram bija/ir sporta piekare, bedres jūt 5x mazāk par citiem auto, bet nav galerts.

Elektronisku problēmu nav bijis.
Tehniski, šad tad šarnīrs, bremžu diski un kluči, eļļa, filtri.

Mašīnas ekspluatācijas laikā 250tkm+ ir bijuši tikai 2 remonti, kas nav saistīti ar dilstošām detaļām - stūres pastiprinātāja sūknis un kondiškas sūknis.

Ar w210 primīt arī ir nobraukt atuveni 200tkm pa LV ceļiem. Laika posmā no 1998-2003. Rūsēja, jā, tehnisku defektu nebija!

w211, jau vairāk ka 10gadus pa LV un vienīgā rūsa ko piekrāsoja - aizmugurējiem spārniem arku kants, kur akemntiņš bija uzsitis.

[ Šo ziņu laboja KristapsA, 06 Jan 2014, 01:39:44 ]

Offline
Sandis_UR
27. Feb 2014, 18:54 #40

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Ir doma par šāda aparata iegādi ap 2009-2011 gadu, ir kādam bijusi pieredze ar šīm mašīnām.

Vai ir vērts piemaksāt un ņemt ar jauno 7 pak autom. ātrumkārbu, jeb arī iepriekšējais variants ir ok.
Kādas problēmas ir bijušas? Cik bieži jātaisa apkopes un cik aptuveni izmaksā tekošie remonti?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex