Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 4.4 pārnesumkārbas otrais zobrats

AutorsZiņojums
rip
05. Jan 2014, 12:08 #21

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD

nu tieši tāpēc aizbrauc pie dīlera un pasūti zobratus, gultņus un blīvslēgus. Pēc četrām dienām saņem savus loriņus, saliec, sašaibo un priecājies, nevis sapņo par metināšanu un nezini cik metrus tā kārba izvilks.
Nesaprotu tos loh** kuri domā ka nopērkot "JAUNU" kārbu šrotā pa 400Ls visas bēdas būs atrisinātas. Pie kam, kāda jēga pirkt lietotu dzelzi pa 400Ls bez garantijas, ja kvalitatīvs remonts ar OEM daļām izmaksā uz pusi mazāk???

[ Šo ziņu laboja rip, 05 Jan 2014, 12:09:00 ]

Offline
Montana
05. Jan 2014, 12:12 #22

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

tā jau ir, ja pohuj ka viņa gaudo, var likt arī jaunu zobratu. garantija ir tikai tad, ja aizved uz kārbu remontu noloka 800ls par remontu, tad var neuztraukties un dot dirsās uz nebēdu
Offline
martinssirants
05. Jan 2014, 12:23 #23

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Rip, nav viss tik vienkarshi ka tu esi iedomajies. Majas apstaklos to ko tu uzrakstiji nebus tik viegli izdariit, kautvai to pasu gultnu parpresesanu. Beigaas bus tikai izkjezitas detalas un nauda veejaa. Autoram silti iesaku pat nekerties klaat.
Offline
rip
05. Jan 2014, 12:23 #24

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD

paskaidro man, muļķim, kāpēc pārlasītai kārbai ar jauniem gultņiem būtu jāgaudo???
Offline
rip
05. Jan 2014, 12:27 #25

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD


05 Jan 2014, 12:23:24 martinssirants rakstīja:
Rip, nav viss tik vienkarshi ka tu esi iedomajies. Majas apstaklos to ko tu uzrakstiji nebus tik viegli izdariit, kautvai to pasu gultnu parpresesanu. Beigaas bus tikai izkjezitas detalas un nauda veejaa. Autoram silti iesaku pat nekerties klaat.


piekrītu ka mājas apstākļos viss nav tik vienkārši , bet tas ir izdarāms ievērojot tehnoloģiju un prasības, ja ir zināšanas un instrumenti!!!
Nerakstītu ja nezinātu un nebūtu to darījis!
Offline
martinssirants
05. Jan 2014, 12:36 #26

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Vispar jau par to gaudosanu. Nav jau taa ka tikai gultni var gaudot. Ja karba pabraukta piemeram bez elas vai ari ir stiprs nodilums, sadilst zobrati ne tikai gultnojums, neiet vairs ka pienakas sazobee, tad lieki troksno un skana ir tada ka brauktu atpakalgaitaa. Tas pats ir uzliekot kaadu jaunu zobratu. Maksaa vini ari labi
Offline
rip
05. Jan 2014, 12:57 #27

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD

cik viņi maksā es ļoti labi zinu.
atkārtoju vēlreiz - nekas tur negaudos, ja ir veikts remonts ievērojot ražotāja noteiktās prasības un tehnoloģiju! Cilvēkam kurš nav spējīgs redzēt nodilumu, vai arī domā ka drīkst mainīt gultņus pa vienam katrai asij, tur nav ko līst, tāpēc jau pēc remonta arī kārba sāk gaudot! Vēl nevajag arī aizmirst par šaibošanu!
Offline
JZ
05. Jan 2014, 13:16 #28

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kur un kādus konkrēti zobratus tu esi pircis tieši šai kārbai pa tādām cenām?
Offline
fubuz
05. Jan 2014, 13:45 #29

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic


05 Jan 2014, 12:08:03 rip rakstīja:
nu tieši tāpēc aizbrauc pie dīlera un pasūti zobratus, gultņus un blīvslēgus. Pēc četrām dienām saņem savus loriņus, saliec, sašaibo un priecājies, nevis sapņo par metināšanu un nezini cik metrus tā kārba izvilks.
Nesaprotu tos loh** kuri domā ka nopērkot "JAUNU" kārbu šrotā pa 400Ls visas bēdas būs atrisinātas. Pie kam, kāda jēga pirkt lietotu dzelzi pa 400Ls bez garantijas, ja kvalitatīvs remonts ar OEM daļām izmaksā uz pusi mazāk???


šajām ātrumkārbām nav remontam detaļas pie dīlera.
v8 pieciniecēm ir, bet 6gang nav.
Offline
JZ
05. Jan 2014, 14:20 #30

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

konkrēto kārbu izjauktu neesu redzējis, bet, ja pareizi sapratu, tad uzpresētais zobrats ir "apgriezts" uz lielā (kaut gan bildēs izskatās ka tur kaut kas trūkst vēl), tad varianti ir:
1) maiņas kārba no dīlera, kur tu sūti savu prom un saņem atpakaļ rūpnīcā (getrag, jo bmw pats tās netaisa) atjaunotu kārbu - dārgi;
2) metināt tur neko nevar, neticu arī ka recro uz kaut kādu tādu gateri ir parakstījušies labprātīgi, gan jau ka pasūtītājs pierunājis, un metināt nevar tādēļ, ka tie ir augsta oglekļa satura tēraudi, rūdīti, metinot tie deformēsies/pazaudēs rūdījumu/pārrūdīsies pie metinājuma un attiecīgi saplaisās un sadrups gabalos, paņemot sev līdzi visu citu (jo šķembas būs cietākas par visu citu, kas ir apkārt);
3) nopirkt citu tādu pašu kārbu, ar citādu defektu, un no 2 salikt 1 ejošu;
4) ja pats pārnesuma zobrats ir vēl kaut cik pieklājīgā stāvoklī, tad var novirpot tīru virsmu (mazāks diam kā no rūpnīcas, tādēļ būs jātaisa pārnesuma ieslēgšanas zobrats no jauna), uztaisīt jaunu pārnesuma ieslēgšanas zobratu un uzpresēt (ar sildīšanu/saldēšanu obligāti) to pa jaunu virsū, cik ilgi turēs - hz, zinu tik 1 cilvēku, kas kaut ko tādu var būt uzņemtos darīt, bet tas nebūs 200-300 lati, drīzāk sākot no 500

sarežģītākais ir uztaisīt to mazo zobratu no jauna un norūdīt, tik plānai detaļai ir jātaisa presformas ārējiem/iekšējiem izmēriem, kur to ieliek iekšā un visu paketi tad rūda - lai samazinātu deformāciju

jenķu forumos ir norāde uz kaut kādu bmw vt-t1 divīziju, caur kuriem varot šai konkrētajai kārbai uzzināt detaļu kodus (jo tie nav pieejami kā citām kārbām, kā, piemēram, tai 5ciniecei), un tad uzsūtīt arī pašu zobratu (lielais+mazais, tā ir 1 detaļa), bet tas noteikti nebūs lēti, kā citām kārbām, ne velti bmw katalogos tai kārbai neko, izņemot pāris atsperītes, pasūtīt nevar

p.s. nākotnē, pirms kaut ko sākt lauzt trasē vai uz ielas, izpēti remonta iespējas
Offline
dust
05. Jan 2014, 14:32 #31

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

atbilde.

-----------------

Offline
agaFU
05. Jan 2014, 16:05 #32

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

skarbi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo