Online
Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 4.4 pārnesumkārbas otrais zobrats
Autors | Ziņojums |
rip | | Kopš: 19. Aug 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 197
Braucu ar: E39 540i ar LSD
| nu tieši tāpēc aizbrauc pie dīlera un pasūti zobratus, gultņus un blīvslēgus. Pēc četrām dienām saņem savus loriņus, saliec, sašaibo un priecājies, nevis sapņo par metināšanu un nezini cik metrus tā kārba izvilks.
Nesaprotu tos loh** kuri domā ka nopērkot "JAUNU" kārbu šrotā pa 400Ls visas bēdas būs atrisinātas. Pie kam, kāda jēga pirkt lietotu dzelzi pa 400Ls bez garantijas, ja kvalitatīvs remonts ar OEM daļām izmaksā uz pusi mazāk??? [ Šo ziņu laboja rip, 05 Jan 2014, 12:09:00 ] | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| tā jau ir, ja pohuj ka viņa gaudo, var likt arī jaunu zobratu. garantija ir tikai tad, ja aizved uz kārbu remontu noloka 800ls par remontu, tad var neuztraukties un dot dirsās uz nebēdu | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| Rip, nav viss tik vienkarshi ka tu esi iedomajies. Majas apstaklos to ko tu uzrakstiji nebus tik viegli izdariit, kautvai to pasu gultnu parpresesanu. Beigaas bus tikai izkjezitas detalas un nauda veejaa. Autoram silti iesaku pat nekerties klaat. | Offline | | |
rip | | Kopš: 19. Aug 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 197
Braucu ar: E39 540i ar LSD
| paskaidro man, muļķim, kāpēc pārlasītai kārbai ar jauniem gultņiem būtu jāgaudo??? | Offline | | |
rip | | Kopš: 19. Aug 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 197
Braucu ar: E39 540i ar LSD
|
05 Jan 2014, 12:23:24 martinssirants rakstīja:
Rip, nav viss tik vienkarshi ka tu esi iedomajies. Majas apstaklos to ko tu uzrakstiji nebus tik viegli izdariit, kautvai to pasu gultnu parpresesanu. Beigaas bus tikai izkjezitas detalas un nauda veejaa. Autoram silti iesaku pat nekerties klaat.
piekrītu ka mājas apstākļos viss nav tik vienkārši , bet tas ir izdarāms ievērojot tehnoloģiju un prasības, ja ir zināšanas un instrumenti!!!
Nerakstītu ja nezinātu un nebūtu to darījis! | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| Vispar jau par to gaudosanu. Nav jau taa ka tikai gultni var gaudot. Ja karba pabraukta piemeram bez elas vai ari ir stiprs nodilums, sadilst zobrati ne tikai gultnojums, neiet vairs ka pienakas sazobee, tad lieki troksno un skana ir tada ka brauktu atpakalgaitaa. Tas pats ir uzliekot kaadu jaunu zobratu. Maksaa vini ari labi
| Offline | | |
rip | | Kopš: 19. Aug 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 197
Braucu ar: E39 540i ar LSD
| cik viņi maksā es ļoti labi zinu.
atkārtoju vēlreiz - nekas tur negaudos, ja ir veikts remonts ievērojot ražotāja noteiktās prasības un tehnoloģiju! Cilvēkam kurš nav spējīgs redzēt nodilumu, vai arī domā ka drīkst mainīt gultņus pa vienam katrai asij, tur nav ko līst, tāpēc jau pēc remonta arī kārba sāk gaudot! Vēl nevajag arī aizmirst par šaibošanu! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kur un kādus konkrēti zobratus tu esi pircis tieši šai kārbai pa tādām cenām? | Offline | | |
|
fubuz | | Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
|
05 Jan 2014, 12:08:03 rip rakstīja:
nu tieši tāpēc aizbrauc pie dīlera un pasūti zobratus, gultņus un blīvslēgus. Pēc četrām dienām saņem savus loriņus, saliec, sašaibo un priecājies, nevis sapņo par metināšanu un nezini cik metrus tā kārba izvilks.
Nesaprotu tos loh** kuri domā ka nopērkot "JAUNU" kārbu šrotā pa 400Ls visas bēdas būs atrisinātas. Pie kam, kāda jēga pirkt lietotu dzelzi pa 400Ls bez garantijas, ja kvalitatīvs remonts ar OEM daļām izmaksā uz pusi mazāk???
šajām ātrumkārbām nav remontam detaļas pie dīlera.
v8 pieciniecēm ir, bet 6gang nav. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| konkrēto kārbu izjauktu neesu redzējis, bet, ja pareizi sapratu, tad uzpresētais zobrats ir "apgriezts" uz lielā (kaut gan bildēs izskatās ka tur kaut kas trūkst vēl), tad varianti ir:
1) maiņas kārba no dīlera, kur tu sūti savu prom un saņem atpakaļ rūpnīcā (getrag, jo bmw pats tās netaisa) atjaunotu kārbu - dārgi;
2) metināt tur neko nevar, neticu arī ka recro uz kaut kādu tādu gateri ir parakstījušies labprātīgi, gan jau ka pasūtītājs pierunājis, un metināt nevar tādēļ, ka tie ir augsta oglekļa satura tēraudi, rūdīti, metinot tie deformēsies/pazaudēs rūdījumu/pārrūdīsies pie metinājuma un attiecīgi saplaisās un sadrups gabalos, paņemot sev līdzi visu citu (jo šķembas būs cietākas par visu citu, kas ir apkārt);
3) nopirkt citu tādu pašu kārbu, ar citādu defektu, un no 2 salikt 1 ejošu;
4) ja pats pārnesuma zobrats ir vēl kaut cik pieklājīgā stāvoklī, tad var novirpot tīru virsmu (mazāks diam kā no rūpnīcas, tādēļ būs jātaisa pārnesuma ieslēgšanas zobrats no jauna), uztaisīt jaunu pārnesuma ieslēgšanas zobratu un uzpresēt (ar sildīšanu/saldēšanu obligāti) to pa jaunu virsū, cik ilgi turēs - hz, zinu tik 1 cilvēku, kas kaut ko tādu var būt uzņemtos darīt, bet tas nebūs 200-300 lati, drīzāk sākot no 500
sarežģītākais ir uztaisīt to mazo zobratu no jauna un norūdīt, tik plānai detaļai ir jātaisa presformas ārējiem/iekšējiem izmēriem, kur to ieliek iekšā un visu paketi tad rūda - lai samazinātu deformāciju
jenķu forumos ir norāde uz kaut kādu bmw vt-t1 divīziju, caur kuriem varot šai konkrētajai kārbai uzzināt detaļu kodus (jo tie nav pieejami kā citām kārbām, kā, piemēram, tai 5ciniecei), un tad uzsūtīt arī pašu zobratu (lielais+mazais, tā ir 1 detaļa), bet tas noteikti nebūs lēti, kā citām kārbām, ne velti bmw katalogos tai kārbai neko, izņemot pāris atsperītes, pasūtīt nevar
p.s. nākotnē, pirms kaut ko sākt lauzt trasē vai uz ielas, izpēti remonta iespējas | Offline | | |
dust | | Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
| atbilde.
-----------------
| Offline | | |
agaFU | | Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
| skarbi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|