Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330d E46 degvielas patēriņš

AutorsZiņojums
Edgars_J
03. Jan 2014, 09:05 #21

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D

Autors nav uzrakstījis, vai viņš pi*ās pa pilsētu, vai kruizē pa šoseju. Min redlainā vai pārslēdzās pie 1.6rpm. Pirms braukšanas uzsilda autiņu līdz darba temp. vai pēc piešķilšanas jau met draivā. Tak normāls patēriņš. Paskaties ko rāda ražotājs, piemet litru/pusotru klāt un ja iekļaujies viss ir oky. Un kaross jau paspēja tev smadzenes ielikt vietā - maf'u nemaini un brauc tālāk
Offline
323daavis
03. Jan 2014, 09:18 #22

Kopš: 15. Aug 2006

Ziņojumi: 503

Braucu ar: Subaru

Man 320D 150Zs manuāls tērē 8.5l, pamatā šoseja, INC nekādas problēmas neatrada, viss ir kārtībā itkā. Čipots nav. Esmu bijis arī citos servisos un neko neatrod, iet mašīna normāli, nedūmo arī.
Čomam bija 330d 204Zs automāts, vidējais bija ap 7.0l.

Tagad momainīju termostatu vienīgi, iepriekš temperatūra pa šoseju mazliet krita zemē, nobraukšu pilnu bāku, tad ierakstīšu vai kas ir mainījies.
Pirms tam arī mainīju cauro interkūlera radiatoru, nekādas izmaiņas pēc tā nebija.
Offline
labaiss
03. Jan 2014, 10:32 #23

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


03 Jan 2014, 09:18:53 323daavis rakstīja:
Man 320D 150Zs manuāls tērē 8.5l, pamatā šoseja, INC nekādas problēmas neatrada, viss ir kārtībā itkā. Čipots nav. Esmu bijis arī citos servisos un neko neatrod, iet mašīna normāli, nedūmo arī.
Čomam bija 330d 204Zs automāts, vidējais bija ap 7.0l.

Tagad momainīju termostatu vienīgi, iepriekš temperatūra pa šoseju mazliet krita zemē, nobraukšu pilnu bāku, tad ierakstīšu vai kas ir mainījies.
Pirms tam arī mainīju cauro interkūlera radiatoru, nekādas izmaiņas pēc tā nebija.

Tad tavam auto motoram nav viss kārtībā
Offline
kkas
03. Jan 2014, 11:12 #24

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9491

Braucu ar: Alfu


02 Jan 2014, 23:22:16 Kaross rakstīja:
Reizēm lasu un nesaprotu kas te notiek. cilvēki ir vienkārši dīvaini vai muļķi...


Muļķi. Muļķība ir šī laikmeta slimība. Ikdienā ar to saskaros.
Mēs smejamies par amerikāņiem, bet vairumam latviešu ar loģiku un kaut nelielu smadzeņu piepūli ir ar vien lielākas problēmas.
Offline
NfSmww
03. Jan 2014, 11:16 #25

Kopš: 07. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1087

Braucu ar: pirkstu pa galdu

ko var stresot par 3.0 dzinēja patēriņu
ja braucu ar 3.0 dīzeli tad 10L ir smaids sejā
ja braucu ar 3.0 benzīnu tad līdz 20l patēriņam nemaz neiespringstu

uz mēneša beigām kruīzā 115km/h un pat cīgām vel sanāk


šogad tas nav vēl tik aktuāli, bet kad lielie sali, tad pat 2.0d sākumā rij kā 4,4 V8 īpaši propkās... taka tie, kas katru dienu brauc darbs-mājas savus 10 km un pēctam prasa ''kapēc man tik liels patēriņš'' liekas smieklīgi!
Offline
Zeds
03. Jan 2014, 11:21 #26

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1929

Braucu ar: Q7

es ar savu 2.0 dizel kasti braucu mājas/darbs 10 km pa korķiem- līdz darbam ir uzsilis līdz normas temperatūrai - patēriņš 11-12 litri.

ja brauc ar normalu temprturu bez korķiem - 7 litri
Offline
marihuans
03. Jan 2014, 11:28 #27

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

man uz šosejas braucot vienmērīgi ~110-120km/h ēd ap 5.5-6l,pa pilsētu nobraucot 100km diezgan agresīvi sanāk 10.5l

motors 184hp,bišku uzčipots.

-----------------
T: 203-65-203
Offline
///Meija
03. Jan 2014, 11:44 #28

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1022

Braucu ar:


03 Jan 2014, 00:29:19 Jurch rakstīja:

02 Jan 2014, 23:43:30 Mixxx2005 rakstīja:
Pag ,tad tie 10l automātam ir normāli,ja?

braucot 10ls~100km 3.0d 204zs automats

Kopš kura laika degvielas patēriņu mēra latos?
Offline
Laoshi
03. Jan 2014, 11:46 #29

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Jan 2014, 11:44:45 meija rakstīja:

03 Jan 2014, 00:29:19 Jurch rakstīja:

02 Jan 2014, 23:43:30 Mixxx2005 rakstīja:
Pag ,tad tie 10l automātam ir normāli,ja?

braucot 10ls~100km 3.0d 204zs automats

Kopš kura laika degvielas patēriņu mēra latos?


Tas no gāzētajiem paņemts. Ērikos vēl trakāks cipars sanāks.
Offline
eiriks
03. Jan 2014, 12:55 #30

Kopš: 31. Jul 2004

Ziņojumi: 491

Braucu ar: Bmw

2.0d 2003. Nekad nav bijis virs 9l.vasara 5-7l,
Ziema 8-9l un nebraucu baigi mierigi.
Offline
Laoshi
03. Jan 2014, 13:00 #31

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Palasot šo, rodas jautājums, kāda jēga no dīzeļa. Divlitrīgs dīzelis ar turbo un 150zs rij par litru mazāk, nekā divlitrīgs atmosfērisks 16v vag benzīna dzinējs ar tādu pašu jaudu. Trīs litri turbo ar 180zs vispār ir
Offline
Zeds
03. Jan 2014, 13:05 #32

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1929

Braucu ar: Q7

Man patīk dīzeļa nedaudz dobjā skaņa un tikko jūtamā vibrācija. Kā arī vienmēr nopilinātais aizmugurējais spārns, kur putekļiem pielipt.
Offline
Jurch
03. Jan 2014, 13:07 #33

Kopš: 29. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 733

Braucu ar: Kūtiņu


03 Jan 2014, 11:44:45 meija rakstīja:

03 Jan 2014, 00:29:19 Jurch rakstīja:

02 Jan 2014, 23:43:30 Mixxx2005 rakstīja:
Pag ,tad tie 10l automātam ir normāli,ja?

braucot 10ls~100km 3.0d 204zs automats

Kopš kura laika degvielas patēriņu mēra latos?
tas ko rada kompis 9.9-10.5 ir huina..nez ka parejiem, man sanak videji 10ls uz 100..skatos realo nevis to ko kompis rada..
PS ar gazi nekad neesmu braucis
Offline
Jurch
03. Jan 2014, 13:10 #34

Kopš: 29. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 733

Braucu ar: Kūtiņu


03 Jan 2014, 13:00:14 Laoshi rakstīja:
Palasot šo, rodas jautājums, kāda jēga no dīzeļa. Divlitrīgs dīzelis ar turbo un 150zs rij par litru mazāk, nekā divlitrīgs atmosfērisks 16v vag benzīna dzinējs ar tādu pašu jaudu. Trīs litri turbo ar 180zs vispār ir
pasties cik daudz e46 kutinas tirgojas ar 3.0 benz.
Offline
Marchs
03. Jan 2014, 15:20 #35

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:

tik salīdzinot benzīna zirgus ar dīzeļa zirgiem. dīzelim lielāka grieze, līdz ar to ir kaifīgāk braukt.
Offline
Mikels
03. Jan 2014, 15:26 #36

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5024

Braucu ar: cieņu

Jūs to patēriņus sev reiziniet ar 2x, jo lielāks jo labāk vai visiem ir kaut kādi tolmeti gadījušies
e46 2.8 - dinamiski braucot, vidējais (pilsēta+šoseja) 8.5
Kruīzā pa šoseju 7
Pilsētā 9-10

Offline
Laoshi
03. Jan 2014, 15:28 #37

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Jan 2014, 15:20:49 Marchs rakstīja:
tik salīdzinot benzīna zirgus ar dīzeļa zirgiem. dīzelim lielāka grieze, līdz ar to ir kaifīgāk braukt.


Milzīgiem dīzeļiem jā. Bet divi litri un uz leju ir tāds mini rāviens pašā apakšā un fiksi jāmet nākošajā, kamēr benzīns kā uzceļ uz 2k, tā stiepj līdz 7k. Piekabi iekustināt ar dīzeli labāk, tas gan.
Offline
BADMANS
03. Jan 2014, 17:25 #38

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


03 Jan 2014, 11:28:40 marihuans rakstīja:
man uz šosejas braucot vienmērīgi ~110-120km/h ēd ap 5.5-6l,pa pilsētu nobraucot 100km diezgan agresīvi sanāk 10.5l

motors 184hp,bišku uzčipots.

Analogs stasts!

Paterins ar ziemeneem 6.5 taisnee, ar vasareneem mierigi zem 6l uz 100
Offline
sta
03. Jan 2014, 19:02 #39

Kopš: 09. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: 330d

mans 204hp kuuts ar manuaalo 6nieci,chipots ar restaureetaam visaam sprauslaam peec kompja raada 8.2. paarvietojos paarsvaraa pa riigu vai pa savu miestu (adazi). kad tiko nopirku un veel nezinaaju kaa vinjsh iet,paarvietojos seenes reziimaa,tad raadiija ap 6.
kad veel devos ar savu auto uz Norgenistaanu,tad, peec bakas metodes,bija kaut kas ap 7 litri(auto atradaas 4 kuiļi un paargruziits ar mantaam un aatrums pa shoseju 100-150)aa un kompis raadija mazaak
Offline
Lauva
03. Jan 2014, 19:45 #40

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Nesaprotu tēmas autoru - vai tad vienkāršāk nav vispirms nomainīt gaisa plūsmas mērītāja (MAF) sensoru, lai pēc šīs operācijas novērtētu faktisko degvielas patēriņu?

Vēlējos pie reizes parunāt par ražotāju norādītajiem degvielas patēriņiem pilsētas, ārpus pilsētas un kombinētajā ciklā. Neesmu gan specializējies automobiļu inženierijā, tādēļ nezinu, kāda EU direktīvas regulē šo rādītāju laboratorisko testēšanu, taču esmu dzirdējis, ka autoražotāji, veicot mērījumus, mēdzot krāpties, piemēram, ar līmlenti aizlīmēt virsbūves paneļu slaiduma vietas, nomontēt ārējos spoguļu, palielināt spiedienu riepās u.tml., lai mākslīgi uzlabotu automobiļa aerodinamiskos rādītājus un mazinātu rites berzes radītos enerģijas zudumus. Turklāt automašīnas dzinējs, transmisija tiek ekspluatēti maksimāli efektīvā veidā. Tādējādi nav nekāds pārsteigums, ka šie rezultāti neatspoguļo automašīnas degvielas patēriņu reālos braukšanas apstākļos.

Šeit varētu gari un plaši sākt klāstīt jēdzienus, kas saistīti ar siltuma dzinējiem, to lietderību, degvielas īpatnējo siltumietilpību, degmaisījuma stehiometriju un sadegšanas ātrumu, berzi spēka pārvada mezglos, transportlīdzekļu masu, aerodinamiku utt., taču šaubos, vai kādam no šeit klātesošajiem tas šķitīs interesanti.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo