Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Labākais kravas busiņš līdz 3,5 t?

AutorsZiņojums
Martini22
17. Dec 2013, 22:27 #21

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 713

Braucu ar: AA4070

daudzi ziemās kratās nost no Ivekām, meršiem, jo pakaļas piedziņas. Daudziem ir apnikušas sniega bēdas.
Tādā ziņā priekšas piedziņai ir priekšrocība visu gadu.

[ Šo ziņu laboja Martini22, 17 Dec 2013, 22:28:29 ]

Offline
kapeikpisejs
17. Dec 2013, 22:28 #22

Kopš: 30. Jun 2011

Ziņojumi: 670

Braucu ar:

Ja visi iesaka Sprinter, tad kādi ir pārējie? Jo braukāju ar dažādiem Sprinteriem, nu tā, iespaidi nav labā. Katrs buss ir piedzīvojumiem pilns.
Offline
Martini22
17. Dec 2013, 22:30 #23

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 713

Braucu ar: AA4070

No LT35 viennozīmīgi ir jāņem 2.8tdi, bet tos ir jāmeklē ar uguni.
Offline
CivikS_new
17. Dec 2013, 22:33 #24

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26

Pirmais gads pagaidām ,bet braukāju ar 2000. gada VW LT 46, kas reģistrēts ar B kategoriju, un neko pagaidām pēc pirmā gada nesūdzos, samērā daudz detaļu vismaz ritošajā šķiet ir no tā paša merša.
Auto ir ar B, bet uzkraut (reizēm kad vajag) var līdz pat 5t un nekas tur nenokrīt. Bet ja tu vadāsi "smalkas lietas", tad šis nebūtu īstais.

Mīnus, manam lt ir īsais tilts. ar pielādētu vieglāk iešūpot, bet pa šoseju jau pie 100-110 motors rēc baigi, normāli šupojot uz 80-90 viņam ir oke.
Offline
Locis
17. Dec 2013, 22:43 #25

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

cmon,ja pats brauc,tad nah tos lt vai sprinterus,vismaz ap 2000. gadu. Vieglak kaut ko hadene pamainit,neka ik pa bridim piekrasot.
pilnigi traktori,tad jau 03. transits labaks.

Nu un ka tas masters vai pezha nedaudz vairak plisis,vismaz ergonomija kaa cilvekiem+ francu dizeli nav tie sliktakie..
Offline
charbis
17. Dec 2013, 22:48 #26

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

nu transit ir pilniigs meesls, taa kaa ar busiem ir dariishana, tad zinu ko runaaju. panjem t4 ar 2.5 tdi un beedu nezinaasi. ja jaavadaa kas smagaaks tad lt vai sprinter.
Offline
divkosigais
17. Dec 2013, 22:48 #27

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:

Autoram vajadzeeja saakt ar budzetu
Par Masteriem - tikai tas siltaakaas atminnas. Caurgaajamiiba un vadaamiiba lloti ok.
PAr izmaksaam nemaaceessu teikt, jo nav bijis passam jaauztur.
Bet nu jaa..uzraksti par kaadu summu meklee to dampi.

PS: pamaniju,ka ssis izlabojis postu un ielicis cenu.
PAr to ciparu jau nekas cits kaa Masters arii nesanaak

Kaa arii pie viena veeleejos pajautaat - tas Opel Movano no Mastera atsskkiras tikai ar embleemu?? Jeb ir veel kaada atsskkiriiba?

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 17 Dec 2013, 22:51:10 ]

Offline
Locis
17. Dec 2013, 22:53 #28

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


17 Dec 2013, 22:48:09 charbis rakstīja:
nu transit ir pilniigs meesls, taa kaa ar busiem ir dariishana, tad zinu ko runaaju. panjem t4 ar 2.5 tdi un beedu nezinaasi. ja jaavadaa kas smagaaks tad lt vai sprinter.

Man viens no busiem transit 03. gada 2,4tdci-nekas slikts tads. Ir kadus 6 gadus jau-nopietnakais remonts-2x kardans. Tiesa es tehniku pieskatu.
Kada Tev pieredze?
Pazinam lt ,sis biezi no mums iznomaa, jo visu laiku kaut kadas problemas. Principa nevar salidzinat tos busus.

p.s par masteru ari labas atsauksmes dzirdetas.

[ Šo ziņu laboja Locis, 17 Dec 2013, 22:55:33 ]

Offline
divkosigais
17. Dec 2013, 22:53 #29

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


17 Dec 2013, 22:48:09 charbis rakstīja:
nu transit ir pilniigs meesls, taa kaa ar busiem ir dariishana, tad zinu ko runaaju. panjem t4 ar 2.5 tdi un beedu nezinaasi. ja jaavadaa kas smagaaks tad lt vai sprinter.

Visu izsskkir meerkkis, ko veelies sasniegt.
Kaiminss savam transiitam leeja baakaa kaut kaadu atrobotku nedaudz izfiltretu - un tas meesls vienalga taapat katru riitu leca un savu funkciju pildija.
Offline
charbis
17. Dec 2013, 22:55 #30

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06


17 Dec 2013, 22:53:10 Locis rakstīja:

17 Dec 2013, 22:48:09 charbis rakstīja:
nu transit ir pilniigs meesls, taa kaa ar busiem ir dariishana, tad zinu ko runaaju. panjem t4 ar 2.5 tdi un beedu nezinaasi. ja jaavadaa kas smagaaks tad lt vai sprinter.

Man viens no busiem transit 03. gada 2,4tdci-nekas slikts tads. Ir kadus 6 gadus jau-nopietnakais remonts-2x kardans. Tiesa es tehniku pieskatu.
Kada Tev pieredze?

kam bijushi transit visi krataas valjaa, jaa par kardaanu tas veel vinjam no 87 gada nav noveersts.
Offline
Locis
17. Dec 2013, 22:56 #31

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

taa arii nesapratu..
esmu vienkarsi sokaa,jo pirms visadiem siem bazariem veel esmu nodomajis,ka afigenna vienkars,izturigs un pamatigs buss. Kravas lielas,soferi dazadi,pa laukiem tiek jaats,bet tajaa pasaa laikaa uzpaseets. loti divaini,kadas konkreti ir bijusas problemas?

[ Šo ziņu laboja Locis, 17 Dec 2013, 22:58:38 ]

Offline
radiaators
17. Dec 2013, 22:56 #32

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Es tirgoju savu LT 28 2004.g 2.8tdi ar refrežeratoru - jaunas riepas, aķis, siksnas ar ruļļiem, eļļa, filtri, jauna pečka, restaurēts starteris, pārlasīta visa hadene- šarnīri,atsaites, bukses utt., TA līdz 04.2014 nobraukums 373000km, līdzi nāk rezerves kārba, sprauslas un visādi citi loriņi - cipars 4300Ls - ja kādam interesē - PM
Offline
nik-09
17. Dec 2013, 22:56 #33

Kopš: 09. Jun 2009

Ziņojumi: 1036

Braucu ar: BMWe36, BMWe39, BMWe60, Iveco Daily

Opel Movano = Renault Master!
Tikai dzineji atskiras, bet ta detalas vienadas!
Offline
janzi
17. Dec 2013, 22:58 #34

Kopš: 30. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1506

Braucu ar: D Power


17 Dec 2013, 22:06:07 martinssirants rakstīja:
2006 gada. Laikam skaitaas jaunais.

Aa un veel salidzinot ar crafter nereali daudz rij degvielu.


Braucu ar Crafter 2011.g 2,5d 100kw
Patēriņš salidzinot ar iepeieksh braukto Sprinter 1997.g ar 2,9d ir diezgan lielāks!
Ja ar Sprinteri vareja iebraukt pat 8L/100km, tad ar tukshu Crafter zem 11L/100km nevar!
Tagad ziemā ar 70L var nobraukt 500-550km (pilseta/shoseja)

[ Šo ziņu laboja janzi, 17 Dec 2013, 23:01:45 ]

Offline
divkosigais
17. Dec 2013, 23:00 #35

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


17 Dec 2013, 22:56:31 nik-09 rakstīja:
Opel Movano = Renault Master!
Tikai dzineji atskiras, bet ta detalas vienadas!

Vizuaali jau skaidrs,ka vienaadi!
Bet tur nav taads pats ieberziens, kaa piemeram Vw sharan un ford galaxy?
Kur pirmais ir pusliidz lietojams, bet otrais ar taadu passu kuzovu ir totaalaa kaka?
Offline
nik-09
17. Dec 2013, 23:02 #36

Kopš: 09. Jun 2009

Ziņojumi: 1036

Braucu ar: BMWe36, BMWe39, BMWe60, Iveco Daily

Pats neesmu braukajis ar master, ta ka par to nemacesu teikt! Bet ari salona zina vini ir vienadi!
Offline
Mizx
17. Dec 2013, 23:20 #37

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

No Fiat / Peugeot problēmas bija lielajiem, 2,8/2,9 motoriem, kā nu viņus kurš apzīmē — kārbas ir vājā vieta, paši motori OK. Bet tā labāk izvairies, remontu netrūkst, īpaši elektronikā.

Renault ir cits stāsts un par to daudz slikta nemaz nevar teikt.

VW/Mercedes nez kāpēc jūs te tā baigi nodalat, kaut tur tak lielākā daļa detaļu neatšķiras. Paradokss gan ka lētāk pirkt MB detaļas, nevis VW, vismaz tāda pieredze labojot tieši VW. Jā, pakaļas piedziņa ziemā prasa labas riepas un konstantu svaru uz pakaļējās ass. Vēl vājā vieta ir kardāni, bet viens remonts Auto Cardan Aizkrauklē un par problēmām var aizmirst. Vēl mani mulsina jaunajiem salona filtra novietojums — vieta tāda, ka tas principā jāmaina katrā eļļas maiņā.

Saprotu, ka meklē lietotu. Dzirdēju komentāru gan no servisa, gan autokrāsotavas gan TA — jāizvairās no tiem, kas LV pirkti jauni, jo tiem sliktāka pretrūsas apstrāde, attiecīgi vairāk problēmu ar bleķiem. Nez, varbūt paļaujas uz to, ka neveiks visas apkopes pie izplatītāja, attiecīgi virsbūvju defektus nepieņems garantijai. Vāciešiem varētu būt citādi, tur lētāk pārdot uzreiz labāku virsbūvi, nevis vēlāk labot. Bet tas tā, statistiski nepārbaudīti fakti. Latvijā pirktam VW Crafter kravas kastei no iekšpuses tiešām nav redzama pretrūsas apstrāde, bet zem moldinga visā garumā šuve ir rūsā.

Par atsevišķo kantaino kravas kasti taisnība — iekšā funkcionālāka. Tikai augstāk viss jāceļ un vairāk jāpieskata gabarīti. Attiecīgi grūtāk ielīst šaurās vietās un dažādos pagalmos pilsētu centros iebraukšana drīzāk neiespējama.
Offline
Sch
17. Dec 2013, 23:58 #38

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Toyota

Šis gan maksā 5+ kilolatus, bet priekš B kategorijas laikam ir viena no lielākajām kravas kastēm. Ir pieejami arī ar liftu.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cargo-cars/vans/lixic.html
Offline
add
18. Dec 2013, 00:02 #39

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Pamēģini ar tādu pabraukt pa Eiropu, uzliks uz svariem var nākties škirties no padaudz $ Neticu, ka tādu kāds pērk, lai vestu 600kg
Offline
CivikS_new
18. Dec 2013, 00:10 #40

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26

Nu kas tad 2000. gada lt ir tik slikts ergonomikā?
Tas ,ka nav kur nolikt minīša pudeli un citus sūdus. Nu tad jā, renaltiem ir pilns ar kabatiņām kur visu ko sastūķēt, bet nu auto iegādē man tas nebij primārais.

Čoms paņēma pa lēto pasta izsolē pamocītu masteru, iegrūda iekšā kautkādu 1k ls un tagad braukā un saka, ka ir labi viss, ja nu vienīgi krāsa tā pasta dīvainā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo