Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Dzinēja piestrāde

AutorsZiņojums
BADMANS
10. Apr 2004, 23:04 #21

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower

Interesanti ieteikumi!! Burnouts tīri tā neko! tikai laikam bremzes arī bikiņ cieta!
Offline
Raicha
10. Apr 2004, 23:18 #22

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

bremzes - prieshaa jaunas, aizmuguree diski jau ir kaa papiirs - imo nevella tur necieta, nav vairs kam ciest
Offline
BADMANS
10. Apr 2004, 23:28 #23

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


2004-04-10 23:18, Raicha rakstīja:
bremzes - prieshaa jaunas, aizmuguree diski jau ir kaa papiirs - imo nevella tur necieta, nav vairs kam ciest

BET dvižoku piebraukājot, tak jāaizmirst par BURNOUT, DRAGRACE, u.c. race.!!!!
Offline
Raicha
10. Apr 2004, 23:33 #24

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

protams, atceros ka piem. zaparam, VAZ, piebraukshana nulliitei ir ap 2000km, un ellja jamaina ahuuna biezhi utt.
Offline
BADMANS
10. Apr 2004, 23:35 #25

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower

BMW nav VAZ! Vai ir tā kā saka Rozālija?
Offline
Maxis
10. Apr 2004, 23:48 #26

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Mulder 13Mb video jau es līdz rītam ar dial-up vilkšu... NAv kāds mazāks video?
Offline
Mulder
10. Apr 2004, 23:54 #27

Kopš: 07. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12482

Braucu ar: smp

nuu... ar mazaakiem nenodarbojamies..
pierubii normaalu netu!
Offline
Maxis
10. Apr 2004, 23:59 #28

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Beidz, ats man sāpīgs jautājums
JAu gadiem ceru uz normālu netu, bet neko citu, izņemot diali-up nevar dabūt, jo nav tehn. ier. iespējas
Offline
BADMANS
11. Apr 2004, 00:01 #29

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


2004-04-10 23:59, ///Maxis rakstīja:
Beidz, ats man sāpīgs jautājums
JAu gadiem ceru uz normālu netu, bet neko citu, izņemot diali-up nevar dabūt, jo nav tehn. ier. iespējas

Ja ir dial-up vajadzētu varēt pieslēgt DSL !!
Offline
Maxis
11. Apr 2004, 00:03 #30

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Pēdējos 3-5 gadus vismaz 10reiz gadā esmu interesējis, bet nekā
Offline
Instigater
11. Apr 2004, 00:43 #31

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Raicha, tik sadistisku burnout sen nebiju redzeejis, nafig tureet gaazes pedaali griidaa, ja var arii pie kaadiem 4k rpm izveikt to pashu.
Offline
BADMANS
11. Apr 2004, 01:12 #32

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


2004-04-10 20:25, BADMANS rakstīja:
Uzskatu laba tēma diskusijai!

Man personīgi interesē, kā pareizi jāpiebrauc dzinējs pēc kapitālā remonta un kā tas jāeksplotē lai paildzinātu tā darba resursu??

Šitāds bija topiks!!
Offline
Speed3
11. Apr 2004, 01:33 #33

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


2004-04-10 22:01, Rozalija rakstīja:
kādus 100-200 km pabraukt līdz 3000/4000 apgriezieniem, pēc tam lēnām dot virsū ...
pēc 1000 km nomainīt eļļu .
kautkā tā.
Aptuveni tā, bet labāk tomēr vismaz 500km iebraukt lēnām un tad pamazām dot virsū un pie 2000km mainīt eļļu.Mottors reāli sāk griezties pēc 10 000 km.

-----------------
IHTIS
Offline
BADMANS
11. Apr 2004, 01:40 #34

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


2004-04-11 01:33, Speed3 rakstīja:

2004-04-10 22:01, Rozalija rakstīja:
kādus 100-200 km pabraukt līdz 3000/4000 apgriezieniem, pēc tam lēnām dot virsū ...
pēc 1000 km nomainīt eļļu .
kautkā tā.
Aptuveni tā, bet labāk tomēr vismaz 500km iebraukt lēnām un tad pamazām dot virsū un pie 2000km mainīt eļļu.Mottors reāli sāk griezties pēc 10 000 km.

Kas ar apgrizieniem, cik pieļaujams?
Offline
Speed3
11. Apr 2004, 01:43 #35

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Pēc aptuveni 500 km vari pakāpeniski audzēt apgriezienus līdz max, bet arī šeit būs vairāki viedokļi.Es personīgi darīju tā.

-----------------
IHTIS
Offline
BADMANS
11. Apr 2004, 01:49 #36

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


2004-04-11 01:43, Speed3 rakstīja:
Pēc aptuveni 500 km vari pakāpeniski audzēt apgriezienus līdz max, bet arī šeit būs vairāki viedokļi.Es personīgi darīju tā.

Bet līdz tiem 10000 drošivien nebūtu ieteicams motoru ilgi turēt augstos r/pm?
Offline
Speed3
11. Apr 2004, 01:51 #37

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Pēc pirmās eļļas maiņas dod virsū un nemīz.
Tormaza dļja trusov.

-----------------
IHTIS
Offline
BADMANS
11. Apr 2004, 01:53 #38

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


2004-04-11 01:51, Speed3 rakstīja:
Pēc pirmās eļļas maiņas dod virsū un nemīz.
Tormaza dļja trusov.

Saki pēc pieredzes?
Offline
Speed3
11. Apr 2004, 01:56 #39

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Par motoru jā.
Par bremzēm daļēji.

-----------------
IHTIS
Offline
BADMANS
11. Apr 2004, 01:58 #40

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower

Speed
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo