Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Auspuff

AutorsZiņojums
Speed3
11. Apr 2004, 02:02 #21

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Varu teikt to labāko.

-----------------
IHTIS
Offline
BADMANS
11. Apr 2004, 02:04 #22

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower

Tad tur arī savam taisīšu izplūdi!!
Offline
Instigater
11. Apr 2004, 02:05 #23

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Badmans, redzi, tavs zirneklis bija izreekjinaats, ka tev tur katalizators staav. Man ir parastais izpluudes kolektors, man tur ka tik mazaaka pretestiiba. A tavaa gadiijumaa zirneklis jau saaka speeleet preteeju lomu, jo gaazu vilnjiem retinaajums vairs nebija uz naakoshaa cilindra izpluudi. Man teevs kaadreiz ar sporta laivaam brauca, veel padomjlaikos, peecaak arii es, bet nieciigajaa klasee, bet ne par to ir staasts. Vopshem vinja laivaa staaveeja neslikti forseets zjigulja 1.6 motoriitis, aptuveni 100Zs, 9k rpm. Bija uztaisiijis zirenkliiti, bet beigaas secinaaja, ka jo mazaaka pretestiiba izpuuteejaa, jo labaak gaaja. BTW, zirenkliitis zjigulja motoram izskataas dikti smuki.
Offline
BADMANS
11. Apr 2004, 02:17 #24

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower

Offline
JZ
11. Apr 2004, 17:30 #25

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

9k rpm laivas motoram nav tas pats, kas braukt ar ielas motoru. Atmosfeeriskajam vajag izpluudee pretestiibu lai cilindros pie uzpildes neveidotos caurveejshs, tas ir katram motora modelim individuaali, un atkariigs no ljoti daudz lietaam, droseljvaarsta diametra, resiivera tilpuma, trubu diametra no resiivera liidz iepluudes vaarstam, no vaarsta diametra, virzulja gaajiena un diametra, izpluudes vaarsta diametra un izpluudes kolektora, taakaa ruupniica ir veikusi meeneshu ilgus testus, lai panaaktu labaako ekonomijas un jaudas attieciibu, tad tu, ar savu iejaukshanos, diez vai kaut ko labaaku uztaisiisi... izgrieziisi kaut ko aaraa, tad sekas buus taadas, ka kaut kaadaa apgriezienu diapazonaa jauda var buut arii pieaugs neiciigi, bet visos citos rezhiimos buus tikai pasliktinaajumi...

Var buut kaa pamatojums der shis, ir taads auto kaa BMW M-Coupe ar 300zs jaudu, apmeeram 300, bet motors identisks ar e36 m3 3,2l 321zs, kaadeelj mazaak jaudas M-Coupei? viens raksts bija par to, ka M-Coupei, deelj saviem izmeeriem, nebija vietas pareizam izpuuteejam, taadam, kaa ir uz e36 m3, uzlika nedaudz citaadaaku, rezultaats -20zs, patiesiiba vai marketinga triks, iisti zinaat nevar, logjiski gan domaajas, ka driizaak pie vainas bija vietas truukums mashiinaa...
Offline
NixN
11. Apr 2004, 18:08 #26

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T


2004-04-11 17:30, JZ rakstīja:
Atmosfeeriskajam vajag izpluudee pretestiibu lai cilindros pie uzpildes neveidotos caurveejshs


un kaa tad ir ar turbomotoriem, ja driikst zinaat

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
PERFS
16. Jul 2004, 20:26 #27

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43


2004-07-16 20:15, MOnk rakstīja:
manam 7er bez katalizatora ir +13 zs vien


WHAT?? 13 zirgspeeki?? Kas Tev par motoru, ja 730i R6, tad ar un bez katalizatora modeljiem atshkjiriiba ir ~3 hp. Nedomaaju, ka 735i vareetu buut krasi citaadaak.
Offline
Harcix
16. Jul 2004, 20:37 #28

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

2004-04-11 18:08, Polaris rakstīja:

2004-04-11 17:30, JZ rakstīja:
Atmosfeeriskajam vajag izpluudee pretestiibu lai cilindros pie uzpildes neveidotos caurveejshs


un kaa tad ir ar turbomotoriem, ja driikst zinaat


turbomotoriem ir pofig.

[ This message was edited by: Harcix on 2004-07-16 20:40 ]

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
PERFS
16. Jul 2004, 21:06 #29

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43

184 un 187 . Bij man sencim reiz senos laikos taads E32, atceros, tas bija graamatinjaa rakstiits.
Offline
PERFS
16. Jul 2004, 21:10 #30

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43

Nu bet neder tas M30B30 motors galiigi, nu ar automaatu toch bija pizdec jaamoka, lai kautcik cieniigi no krusta aizietu . V8 triislitrinieks jau solis uz priekshu, kaa baazes motors.
Offline
PERFS
16. Jul 2004, 21:22 #31

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43

Nu jaa varbuut, ka Tavs ir krietni zhiperiigaaks.... nee nu katraa zinjaa, peec tam paarseezhoties uz 740iL, atshkjiriiba bija kaa diena pret nakti, tomeer 400 njuutonmetri un 100 zirgspeeku starpiiba.

Hm, par tiem 197hp - blin, es atceros tochna kas bija tur rakstiits tajaa graamatinjaa, pienjemu, ka modelji atshkjiriigi. Taa bija 92’ gada graamatinja laikam.
Offline
PERFS
16. Jul 2004, 21:30 #32

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43


2004-07-16 21:23, MOnk rakstīja:
tur shaubu man nav, pats ar taadu braucis neesmu, tachu, kas ir +30 bmw zirdzinji, zinu labi.


Zirdzinji jaa, bet plus veel V8 simfonija un griezes momenta liikne ir kaa odzinja tieshi septiitajai seerijai...
Offline
PERFS
16. Jul 2004, 21:32 #33

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43


2004-07-16 21:25, MOnk rakstīja:
ja godiigi, peec pusstundas izaardiishanaas ar e39 540i man veeljoprojaam likaas, ka taa mashiina, ja ne neiet, tad vareetu iet labaak


Pusstundaa apnika 420Nm pie 3900 apgr.min. (ja M62), nu Tu dod .
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo