Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E46 vibrē

AutorsZiņojums
TMS
29. Oct 2013, 16:43 #21

Kopš: 29. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E46 330d


29 Oct 2013, 16:41:27 martinssirants rakstīja:
ja diski tie nav, tad meklee vainu kardaanaa. zinu vairakus kuriem kardaanaa bija disbalanss.


Bus tad laikam tomer shovakar jabrauc uz diagnostiku
Offline
Jantarix
29. Oct 2013, 16:46 #22

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1742

Braucu ar: Turbo Mersedesu

Offline
TMS
29. Oct 2013, 16:48 #23

Kopš: 29. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E46 330d

Uzzinashu par vainu, noteikti atrakstishos - Paldies tiem ,kuri palidzeja par spiti visam tizlajam temas nosaukumam
Offline
kaadzis
29. Oct 2013, 18:51 #24

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

pirmais ar ko sākt- vai ir nobalansētas riepas,
otrais pābaudīt vai riepas nav ar bumbuļiem... ideālā variantā aizņemtis no kāda kam nevibrē.
ja līdz tam viss kārtībā skatamies vai bremžu diski vienmērīgi griežas, nav sametušies.
ja arī tie ir kārtībā ķeramies klāt kardānam. ja kardānu jauc ārā (sadala) tad viņam šlicē ir jābūt atzīmei, jo kardāns rūpnīcā tiek balansēts un ja nesaliek pretīm atmetkām, ir iespēja, ka viņš metīsies.
tās ir visas iespējas, kāpēc auto var vibrēt atkarībā no ātruma, ja vibrācija ir atkarīga no motora apgriezieniem, tad tas ir pavisam cits stāsts.
Offline
xkikix
29. Oct 2013, 19:44 #25

Kopš: 20. Oct 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 608

Braucu ar: Auto


29 Oct 2013, 16:34:26 TMS rakstīja:

29 Oct 2013, 16:21:03 xkikix rakstīja:
jebal, tik debils jautajums vel laikam nekad powera vesture nav bijis uzskricelets! Tev vajag pieminekli uzcelt




Tava atbilde gan laikam ir vnk intelektuali un gramatiski pareiza- ka ari pa temu! Nebrinos , ka Jus te izmirt sakat, ka nolikt tik makat.


intelektualais puiseli, ne es vakar nopirku bmw un sodien pieregistrejos sini saita un jau saku rakstit huinu
p.s. ja jau reiz bembim nauda pietika tad ari uz servisu naudai vajadzeja sakrat a un neaizmirsti apkopi tiko pirktai masinai uztaisit, savadak pec menesa saksi bombardet vel ar voisadiem jautajumiem
Offline
TMS
30. Oct 2013, 10:14 #26

Kopš: 29. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E46 330d


29 Oct 2013, 19:44:03 xkikix rakstīja:

29 Oct 2013, 16:34:26 TMS rakstīja:

29 Oct 2013, 16:21:03 xkikix rakstīja:
jebal, tik debils jautajums vel laikam nekad powera vesture nav bijis uzskricelets! Tev vajag pieminekli uzcelt




Tava atbilde gan laikam ir vnk intelektuali un gramatiski pareiza- ka ari pa temu! Nebrinos , ka Jus te izmirt sakat, ka nolikt tik makat.


intelektualais puiseli, ne es vakar nopirku bmw un sodien pieregistrejos sini saita un jau saku rakstit huinu
p.s. ja jau reiz bembim nauda pietika tad ari uz servisu naudai vajadzeja sakrat a un neaizmirsti apkopi tiko pirktai masinai uztaisit, savadak pec menesa saksi bombardet vel ar voisadiem jautajumiem


Bembim nauda pietika un ari servisam nauda pietika Tu par manu materialo nesatraucies, labak piekraj mazliet pats un aizej uz valodas gramatikas kursiem Mans ieteikums Tev Ja butu macejis lasit, tad jau ieprieksh butu izlasijis, ka a/m uzreiz pec iegades tika apkopta Latbema Tas ta Gluzi vakar nenopirku , bet ko ar Tevi strideties- ta pat auns esi
Offline
TMS
30. Oct 2013, 10:18 #27

Kopš: 29. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E46 330d


29 Oct 2013, 18:51:14 kaadzis rakstīja:
pirmais ar ko sākt- vai ir nobalansētas riepas,
otrais pābaudīt vai riepas nav ar bumbuļiem... ideālā variantā aizņemtis no kāda kam nevibrē.
ja līdz tam viss kārtībā skatamies vai bremžu diski vienmērīgi griežas, nav sametušies.
ja arī tie ir kārtībā ķeramies klāt kardānam. ja kardānu jauc ārā (sadala) tad viņam šlicē ir jābūt atzīmei, jo kardāns rūpnīcā tiek balansēts un ja nesaliek pretīm atmetkām, ir iespēja, ka viņš metīsies.
tās ir visas iespējas, kāpēc auto var vibrēt atkarībā no ātruma, ja vibrācija ir atkarīga no motora apgriezieniem, tad tas ir pavisam cits stāsts.


Atklajas, ka diskam ir nolidojushi atsvari no atruma , lidz ar to radas disbalans delj ka a/m drebinajas , protams ari pats disks nav bez vainas, ta ka nav ideali taisns, bet paldies par palidzibu Priekshdienam noderes
Offline
ovelis
30. Oct 2013, 10:42 #28

Kopš: 10. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 826

Braucu ar: BD4


30 Oct 2013, 10:18:11 TMS rakstīja:

29 Oct 2013, 18:51:14 kaadzis rakstīja:
pirmais ar ko sākt- vai ir nobalansētas riepas,
otrais pābaudīt vai riepas nav ar bumbuļiem... ideālā variantā aizņemtis no kāda kam nevibrē.
ja līdz tam viss kārtībā skatamies vai bremžu diski vienmērīgi griežas, nav sametušies.
ja arī tie ir kārtībā ķeramies klāt kardānam. ja kardānu jauc ārā (sadala) tad viņam šlicē ir jābūt atzīmei, jo kardāns rūpnīcā tiek balansēts un ja nesaliek pretīm atmetkām, ir iespēja, ka viņš metīsies.
tās ir visas iespējas, kāpēc auto var vibrēt atkarībā no ātruma, ja vibrācija ir atkarīga no motora apgriezieniem, tad tas ir pavisam cits stāsts.


Atklajas, ka diskam ir nolidojushi atsvari no atruma , lidz ar to radas disbalans delj ka a/m drebinajas , protams ari pats disks nav bez vainas, ta ka nav ideali taisns, bet paldies par palidzibu Priekshdienam noderes


Es uzreiz ar to arī būtu sācis..
Offline
TMS
30. Oct 2013, 11:02 #29

Kopš: 29. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E46 330d


30 Oct 2013, 10:42:34 ovelis rakstīja:

30 Oct 2013, 10:18:11 TMS rakstīja:

29 Oct 2013, 18:51:14 kaadzis rakstīja:
pirmais ar ko sākt- vai ir nobalansētas riepas,
otrais pābaudīt vai riepas nav ar bumbuļiem... ideālā variantā aizņemtis no kāda kam nevibrē.
ja līdz tam viss kārtībā skatamies vai bremžu diski vienmērīgi griežas, nav sametušies.
ja arī tie ir kārtībā ķeramies klāt kardānam. ja kardānu jauc ārā (sadala) tad viņam šlicē ir jābūt atzīmei, jo kardāns rūpnīcā tiek balansēts un ja nesaliek pretīm atmetkām, ir iespēja, ka viņš metīsies.
tās ir visas iespējas, kāpēc auto var vibrēt atkarībā no ātruma, ja vibrācija ir atkarīga no motora apgriezieniem, tad tas ir pavisam cits stāsts.


Atklajas, ka diskam ir nolidojushi atsvari no atruma , lidz ar to radas disbalans delj ka a/m drebinajas , protams ari pats disks nav bez vainas, ta ka nav ideali taisns, bet paldies par palidzibu Priekshdienam noderes


Es uzreiz ar to arī būtu sācis..


Neesmu tads specis mashinas, bet ja ir lietas, ko var izdarit pats, tad labpratak to ari daru- praktizeju
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo