Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Bremžu disku virpošana
Autors | Ziņojums |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
07 Oct 2013, 09:04:15 whichwayisright rakstīja:
07 Oct 2013, 08:58:34 Castor rakstīja:
Labāk nopērc jaunus.
bremzējot virs 100km/h reizēm nedaudz jūt, savādāk nekādu problēmu, biezums, gandrīz, kā jauniem.
kapēc vajadzētu pirkt jaunus?
p.s. bail, ka virpojot sapi*īs, tapēc arī interesējos..
Ja drots mierā liekas normāli un bremzējot stūri ārā no rokām nerauj, tad neko tur darīt nevajag. Ja nu galīgi nav miera, tad pārmet riteņus no pakaļas uz priekšu, mož navarkas nav nobalansētas vai atsvari aizlidojuši. Ja virpo diskus, tad liek jaunus klučus vai arī tos pašus vecos piemet pie frēzes, nu čakars un naudas izdošana tikai. | Offline | | |
giants21 | | Kopš: 22. Mar 2009
Ziņojumi: 215
Braucu ar: e30 e32 V70
| kas pa mašīnu? | Offline | | |
whichwayisright | | Kopš: 11. Dec 2012
Ziņojumi: 447
Braucu ar: kawasaki
| augstāk rakstiju -
just var tikai dzēšoties no 100+ km/h un arī tad nekas traks nav.
bet ja to pašu varētu atrisināt pa 25ls nebaidoties ka sap-sīs diskus - tad kapēc tā neizdarīt?!
paldies, virpot nevedīšu, jaunus pirkt šobrīd nav nekādas vajadzības..
mašīna e46 330i
| Offline | | |
Dzhanis | | Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
| Jauni brembo 30ls/gab, kluchi 22Ls... beet viss parasti beidzas ar sarusejusiem bremzu suporta virzulisiem un tad vel klat izdevumi!
audi bremzhu diski by default nav paredzeti virposanai.ta ari ir, ka ja vienrez met, tad ari otreiz saks.
| Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5646
Braucu ar: null ziiben
| Sāc ar riteņu balansēšanu
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
07 Oct 2013, 11:35:56 Dzhanis rakstīja:
Jauni brembo 30ls/gab, kluchi 22Ls... beet viss parasti beidzas ar sarusejusiem bremzu suporta virzulisiem un tad vel klat izdevumi!
audi bremzhu diski by default nav paredzeti virposanai.ta ari ir, ka ja vienrez met, tad ari otreiz saks.
tas tāpat kā by default ir paredzēta suporta apkope pie katras kluču maiņas, ja kāds iedomātos sasmērēt vadīklas un apskatīt vai nepieciešamības gadījumā nomainīt laicīgi kādu manžeti, atkristu kaudze ar problēmām[ Šo ziņu laboja Bute, 07 Oct 2013, 11:51:14 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
07 Oct 2013, 10:26:33 -JUREVICH- rakstīja:
Iz pieredzes!
E39 3.0i,ne lēti priekšējie br diki protams klients gib iep__t kapeiku palūdz lai novirpoju!Darīts,uzmetu atpakaļ ar indikātoru pamēru ok,testdrive ok!Velku pa apvednieku uz mārupi,pirms tilta no 160 nodzēšos uz 70,rezultāts pie nākamās bremzēšanas stūres purināšan mazākā amplitūdā bija atpakaļ.Ir bijis karsēto disku virpojot var redzēt uzlikas konturu uz virsmas.Viss atkarīgs no kā ir sācis purināt,kāds stāvoklis dizkam,cik rūsas slāņi ir ventilācijas ribās un protams biezums.
pieredze ir labi, tik secinājumi nepareizi, pārkarsēt bremžu disku vienu reizi nobremzējot no 160 uz 70 nevar, pie nosacījuma ka mašīnai bremzē visi 4 riteņi kā pienākas, tur ir cita nianse (tas kluča "nospiedums" daļēji jau saka priekšā kas tur par lietu), un, ja būtu pēc tam izbraucis uz šosejas un nobremzētu no tiem 160 līdz 60 vēl 4-5reiz pēc kārtas, un turpinātu braukt, ļaujot diskiem atdzist līdz normālai darba temperatūrai, tad nekas nekur vairs nepurinātos
kā arī - diskus nevar tā vienkārši virpot, it sevišķi ar tādu uzparikti kā tajā servisā, un nevajag sākt stāstīt ka tas var bez vibrācijas griezt to materiālu tik tālu no vāji nostiprināta centra (gan bremžu diska biezuma dēļ pie stupicas, kas ir 6-7mm robežās, gan rumbas gultņu dēļ, kuri 110% nav bez luftes), jaunam diskam uz darba virsmas ir rises no akmeņa, tas nav tāpat vien, padomājiet kādēļ tas tā varētu būt...
p.s. un mācība no šī ir - ja diski līki - liec jaunus, jo pareizi to izdarīt galīgi nebūs 25ls, vai 5ls laukos, kas vispār ir ...[ Šo ziņu laboja JZ, 07 Oct 2013, 12:54:43 ] | Offline | | |
anrios | | Kopš: 31. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 344
Braucu ar: 740i
| Manuprāt tas ir tik aplami.. Ekonomēt uz bremzēm! Tu riskē ar savu un citu dzīvībām, un visstulbākais ir tas, ka izmaksas aptuveni būs puslīdz vienādas.. | Offline | | |
|
-JUREVICH- | | Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
07 Oct 2013, 12:51:16 JZ rakstīja:
07 Oct 2013, 10:26:33 -JUREVICH- rakstīja:
Iz pieredzes!
pieredze ir labi, tik secinājumi nepareizi, pārkarsēt bremžu disku vienu reizi nobremzējot no 160 uz 70 nevar, pie nosacījuma ka mašīnai bremzē visi 4 riteņi kā pienākas, tur ir cita nianse (tas kluča "nospiedums" daļēji jau saka priekšā kas tur par lietu), un, ja būtu pēc tam izbraucis uz šosejas un nobremzētu no tiem 160 līdz 60 vēl 4-5reiz pēc kārtas, un turpinātu braukt, ļaujot diskiem atdzist līdz normālai darba temperatūrai, tad nekas nekur vairs nepurinātos
Minēju divus savstarēji nesaistītus gadijumus.Pats tu secini nepareizi.Kāda starpīda ja uzkarsējot disku tas sāk purināt,dzesē nedzesē būs banāns!Ar disku virpošanu vairs nenodarbojos vispār tieši dēļ tā iemesla ka nevari zināt kā tie ekspluatēti pirms tam+ir mikro plaisas vai nē un hvz kas par ražotāju vairāk gemara kā jēgas
Virpošana uz stupicas idejiski nav sūdīgi,bet pareizi jau minēji piem mersim defaultā priekšējie koniskie ir ar lufti
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
tā stūres vai bremžu pedāļa kustība uzreiz nenozīmē ka bremžu disks ir līks (pieņemam ka riepa un riteņa disks ir taisni), bet drīzumā tas novedīs arī pie diska samešanās, un, lai sajauktu galvu pilnībā - pāris simtdaļas metošs disks var bremzēt pilnīgi perfekti, bez jebkādas stūres raustīšanas
bremžu klucim nav paredzēts spiesties klāt pie tīra tērauda, ātrumkārbas sajūgā var novērot tieši to pašu, tas, ka tā metāla virsma ir zilgana nenozīmē ka tā ir kaut kad pārkarsēta (bet neizslēdz tādu iespēju)
ja pēc šīs priekšā teikšanas nevar saprast, kas ir kas, tad vajag iet ķieģeļus krāmēt stroikā, vai bedres rakt, nevis ap automašīnām darboties
| Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Vispār emkai bremžu diski kļūst zilgani vismaz reizi dienā, ja pat ne biežāk un pret vakaru tur no ziluma nav ne smakas | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
07 Oct 2013, 09:04:15 whichwayisright rakstīja:
p.s. bail, ka virpojot sapi*īs, tapēc arī interesējos..
Kur vēl vairak var sapist? viņi tak jau ir beigti
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
07 Oct 2013, 11:35:56 Dzhanis rakstīja:
Jauni brembo 30ls/gab, kluchi 22Ls... beet viss parasti beidzas ar sarusejusiem bremzu suporta virzulisiem un tad vel klat izdevumi!
audi bremzhu diski by default nav paredzeti virposanai.ta ari ir, ka ja vienrez met, tad ari otreiz saks.
Jauni BRADI diski ap 20ls gab
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
Modjo | | Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Virposana virsmu tikai no risem atbrivos, bet mesanas gadijuma tur ir deformacija, kuru virpojot neizlabos. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
07 Oct 2013, 15:27:33 Modjo rakstīja:
Virposana virsmu tikai no risem atbrivos, bet mesanas gadijuma tur ir deformacija, kuru virpojot neizlabos.
ko tu neteiksi | Offline | | |
xtcxtc | | Kopš: 08. Jul 2012
No: Madona
Ziņojumi: 468
Braucu ar: BMW 740
| es ar pirms pusgada samainīju bremžu diskus ar klučiem,braucot no LV uz UK laikam bušu savērpis viņus jo man ar bremzējot no 100km/h līdz 60km/h stūri sāk drebināt ,diski ar bremžu uzlikām = uzlikšana man izmaksāja 160£,laikam tomēr bus bijuši neīstie bremžu diski uzlikti ja jau tik ātri esmu viņus savērpis ,jā pa bāni nesoties uz 250km/h un bieži bremzējot ,bušu uzkarsējis ,bet pēctam trāpiju vācijā uz bāņa kad stipri lietus gāza un iespējams ka diski atdzisa ,līdz ar to secinājums man ir tāds ka diski bijuši sūdīgi! | Offline | | |
|
Modjo | | Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Tikpat labi riepa var but pie vainas vai suporti. | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| tik pat labi pie vibrācijas bremzējo var būt mainīgi pakāļējo riteņu gultņi, lai cik dīvaini tas nešķiet...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
xtcxtc | | Kopš: 08. Jul 2012
No: Madona
Ziņojumi: 468
Braucu ar: BMW 740
|
07 Oct 2013, 16:34:23 user rakstīja:
07 Oct 2013, 16:23:23 xtcxtc rakstīja:
es ar pirms pusgada samainīju bremžu diskus ar klučiem,braucot no LV uz UK laikam bušu savērpis viņus jo man ar bremzējot no 100km/h līdz 60km/h stūri sāk drebināt ,diski ar bremžu uzlikām = uzlikšana man izmaksāja 160£,laikam tomēr bus bijuši neīstie bremžu diski uzlikti ja jau tik ātri esmu viņus savērpis ,jā pa bāni nesoties uz 250km/h un bieži bremzējot ,bušu uzkarsējis ,bet pēctam trāpiju vācijā uz bāņa kad stipri lietus gāza un iespējams ka diski atdzisa ,līdz ar to secinājums man ir tāds ka diski bijuši sūdīgi!
man arī pēc vācijas bāņiem sapisās bremžu diski pirms 3 gadiem.. mainīju.. tad likās, ka atkal spaisās, bet izrādās pumu biju riepai dabūjis..
Nu pomu neesmu dabujis jo bremzējot stūri riktīgi purina,varbūt šarnīri vai stūres pirksti ar varētu but pie vainas ,man tā vismaz šķiet! | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
|
07 Oct 2013, 13:43:53 JZ rakstīja:
tā stūres vai bremžu pedāļa kustība uzreiz nenozīmē ka bremžu disks ir līks (pieņemam ka riepa un riteņa disks ir taisni), bet drīzumā tas novedīs arī pie diska samešanās , un, lai sajauktu galvu pilnībā - pāris simtdaļas metošs disks var bremzēt pilnīgi perfekti, bez jebkādas stūres raustīšanas
bremžu klucim nav paredzēts spiesties klāt pie tīra tērauda, ātrumkārbas sajūgā var novērot tieši to pašu, tas, ka tā metāla virsma ir zilgana nenozīmē ka tā ir kaut kad pārkarsēta (bet neizslēdz tādu iespēju)
ja pēc šīs priekšā teikšanas nevar saprast, kas ir kas, tad vajag iet ķieģeļus krāmēt stroikā, vai bedres rakt, nevis ap automašīnām darboties
No šejienes lūdzu sīkāk... Iepriekšējam drapakam nācās kādus 3 bremžu disku komplektus nomainīt pēdējo 2 lietošanas gadu laikā, jo visu laiku sametās. Jā, arī suportu vadīklas tika eļļotas, manžetes mainītas utt. utt., bet rezultāts tas pats N servisos biju, ieskaitot dīlera.
Gribētos zināt, ko iesākt, ja tagadējam kas tāds piemetās. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|