Online
Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: B28 vadība uz M50B25TU motora
Autors | Ziņojums |
wien200tniek | | Kopš: 30. Mar 2013
No: Saldus
Ziņojumi: 30
Braucu ar: 39to līniju
| m ntad kura ir īstā? m52b25(323/523)? kā viņu atpazīt ka ir īstā?kodi/uzraksti... | Offline | | |
AudiM | | Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
|
11 Sep 2013, 20:39:17 buncix rakstīja:
Tu noteikti savam audi ///mpower tā jau esi izdarijis
audim turbo motoram no rupnicas ir ok CR, un toposajam motoram bus vel nedaudz zemaka bembim gan vajadzetu degkameru palielinat, a tu laikam neko gudrako neizdomaji? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4401
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
11 Sep 2013, 13:26:56 AudiM rakstīja:
11 Sep 2013, 12:37:16 buncix rakstīja:
Driver ko Tu p*s sīkajiem prātu
Nav nekā labāka par stock vadību. Savulaik uz m52 lika tieši bosch 413 vadību ar vadiem lai varētu labāk sačipot. Tagad laikam modes tendence mainās
Ja gribās jaudu, tad ir japerk rezervē tāds dzīnējas kāds autiņā jau ir un pa ziemu jataisa augšā. Jasamaina visas šāles, gredzeni, blīves, jaislīpē ieplūde/izplūde, japaceļ kompresija, japameklā agresīvākas sadalenes utt. Ar šitiem vadiem tā visa ir māžošanās.
realie veci kompressijas pakapi samazina
Vari, ludzu paskaidrot kapēc un kapēc reālie veči tā dara?
Ar augstāku kompresijas pakāpi dzinējs noteikti būs atsaucīgāks. Kaut vai tas pats turbo. mazāk būs jāpūš iekšā līdz tas dzinējs jau ies.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nu tak ganjau kads nesajedz atskiribu starp "galvas samazinasanu" un kompresijas pakapes palielinasanu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
AudiM | | Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
| ka tikai kadu nolikt nu un cik daudz tad var iepust ieks m50b25, nesamazinot kompressijas pakapi? un lai vairak iepust, vai tad pacel CR? pzdc te pienemts, dirst dirst dirst, labak normali uz jautajumiem atbildetu. Bet vispar jau man patik, kad viens "meistars" nodirs citu, bet isteniba, normalu meistaru mums nav
p.s. atskiriba ir tur, ka man auto skruvesana ir hobbijs, nevis pelnas avots, ta ka ur welcome
p.s. nu tad paskaidro starpibu un tad varbut no pirmssakumiem, kas tad vispar ir tas mistisks parametrs, kompressijas pakape?
p.p.s. man loooti patika klausities, ka viens bembistu vidu atzinitais meistars meiginaja iestastit, ka vems ir galigie s+di, no tas pasas operas
[ Šo ziņu laboja AudiM, 12 Sep 2013, 10:03:04 ] | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| Tu laikam īsti neko neizlasi līdz galam un tad jau sāc lidot savās domās.
Kad iet runa par kompresijas celšanu atmosfēriskajam Tu kaut ko muldi par kompresijas samazināšanu.
| Offline | | |
PiRX | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
|
11 Sep 2013, 23:54:56 Kaross rakstīja:
11 Sep 2013, 13:26:56 AudiM rakstīja:
realie veci kompressijas pakapi samazina
Vari, ludzu paskaidrot kapēc un kapēc reālie veči tā dara?
Tāpēc, ka reālie veči brauc ar ļevo bendžu | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tak usera niks jau saistas ar tehnisko nelogismu un labak priecasimies, ka auto shim ir tik hobijs, nevis skruve tos citiem.
katrs dara ko un kaa pats grib, un punkts!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
AudiM | | Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
|
12 Sep 2013, 10:45:42 buncix rakstīja:
Tu laikam īsti neko neizlasi līdz galam un tad jau sāc lidot savās domās.
Kad iet runa par kompresijas celšanu atmosfēriskajam Tu kaut ko muldi par kompresijas samazināšanu.
a tu laikam doma tikai viena virziena. Manis rakstitais ir versts uz to, ka visiem uzlabojumiem butu lielaka jega, pieliekot turbo ja jau nopietni tai lietai pieiet. | Offline | | |
AudiM | | Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
|
12 Sep 2013, 11:01:51 Driver rakstīja:
tak usera niks jau saistas ar tehnisko nelogismu un labak priecasimies, ka auto shim ir tik hobijs, nevis skruve tos citiem.
katrs dara ko un kaa pats grib, un punkts!
Man ir gan audi, gan bmw un ir vnk stulbi apsaubit abu auto prieksrocibas. A vot tads fanatisms ka reiz liecina par nelogizmu. aprobezotiba neko labu nenes un bmw nav vienigie, kas taisa ari labus auto. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| varbut tas fanatisms ir tapec, ka sen ir zinams cik "labi" uzkonstrueti ir visi parjie auto un tas ir petits loti ilgi, nevis vienas dienas viedoklis.
kaa ari cik neerti padodas remontam vairums citu auto, nemaz nerunajot par brauksanas baudu/kvalitati un izmantoto materialu kvalitati (ari salona, kur to redz parasts lietotajs)
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
12 Sep 2013, 11:31:07 bokens rakstīja:
jautājums spečukiem par Bosh 3.3.1. un Siemens MS 40. vai fig viņ kā tur sauc (neko nerubīju un nesatraucos par to) - izskanēja viedoklis ka motronik ir lauki bet MS kruta, jo dozē katram cilindram, pareizi? Tad man jautājums tāds - vadības bloks strādā balstoties uz info ko saņem no kaudzes devēju (sadalene, gaisa masa, detonāc, drosele?) un protams kas viss svarīgākais zonde, tobiš izplūdes gāzes. Jautājums tāds, ja zonde mēra kopējo izplūdes dūmu, bet ne no katra stroķa (6 gab) tad kur ir jēga regulēt kaut ko katram cilindram atsevišķi? Ja būtu zirneklis un zonde uz katras trubas...DD
Driver, izskaidro man lūdzu netehniskam cilvēkam
nu pilnigi ideals dzinejs, tiko no rupnicas, stradas vienlidz labi gan ar vienu, gan ar otru vadibu.
ja motronic 3.3.1 vadas pec vienas lambdas un atkariba no tas radijumiem visiem cilindriem palielina/samazina iesmidzes laikus pilnigi vienadi
tad siemens ms41 (ms40 gavno), jau vadas pec divam lambdam un atseviski korigje pamatporciju 123 cilindriem un 456cilindriem. uz vienu pusi var korigjet kaut minusa, uz otru plusa.
bet njemot vera stipri modernaku (salidzinot ar motronic) darbibas algoritmu vadiba ir spejiga ari noteikt, cik efektivi nostrada katrs cilindrs un ari pec taa vadoties piekorigjet degvielas porciju tam.
priekh pilnigiem laukiem piebildishu, ka abas vadibas ir sekvencialas (ko nozime meklejiet google).
un pie musu pusspragusajiem dzinejiem ar pusaizdirstam sprauslam, padegusajiem varstiem un aizskerejuso kompresiju (nu kaut nedaduz) divu banku adaptacija un individuala korekcija tomer nozime daudzko.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
AudiM | | Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
|
12 Sep 2013, 11:29:48 Driver rakstīja:
varbut tas fanatisms ir tapec, ka sen ir zinams cik "labi" uzkonstrueti ir visi parjie auto un tas ir petits loti ilgi, nevis vienas dienas viedoklis.
kaa ari cik neerti padodas remontam vairums citu auto, nemaz nerunajot par brauksanas baudu/kvalitati un izmantoto materialu kvalitati (ari salona, kur to redz parasts lietotajs)
Ja, bmw ir neapsaubami lego, bet tu man nekad nepieadisi, ka pilnpiedzina ar benzina turbo motoru ir slikti | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| jo cilveks no dziljakiem laukiem (sirdii), jo vairak fano par kvatru! kaa neka traktoristam tuvaks braucamais un ari traktorists pec darba ar izrautu polshu majas atgriezas biezi 4x4 formtata, nevis uz divam (un pakalejam)
man awd auto vispar pie kaajas
cerams kads neapvainojas lidz pashiem sirds dziljumiem
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
AudiM | | Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
| Te ari naksies piekrist, ka Riga ir pasa lauku pakala nu taks es tev ari nelieku braukt ar pilnpiedzinu, kkads kompleks? man nepatik geju paradi, bet tapec es neblauju par to uz katra stura, bet vnk ignoreju un necensos viniem iestastit par pareiziem caurumiem. Tapat ari bembistiem nestastu, ka jabrauc ar audi, katram savs, es gan brauksu ar abiem | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
12 Sep 2013, 11:58:04 bokens rakstīja:
Par BMW varu pateikt, nu patīk man tas autiņš un viss. gredzenu pavēlnieks nu nepatīk
lugums ar sho frazi sasveicinaties ar mani klatiene, uzreiz pec formala "labdien"
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
12 Sep 2013, 12:01:30 AudiM rakstīja:
Te ari naksies piekrist, ka Riga ir pasa lauku pakala nu taks es tev ari nelieku braukt ar pilnpiedzinu, kkads kompleks? man nepatik geju paradi, bet tapec es neblauju par to uz katra stura, bet vnk ignoreju un necensos viniem iestastit par pareiziem caurumiem. Tapat ari bembistiem nestastu, ka jabrauc ar audi, katram savs, es gan brauksu ar abiem
...bla, bla, bla
man nepatik lieto kopa gradigos ar audistiem, parejais viss man poh, lidz man neuzbazas ar audi "parakumu"
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
AudiM | | Kopš: 27. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Audi ///MPower
| a gradigos es nelietoju, un neuzbazos
un ari piederigam pie kkadas markas sevi neuzskatu[ Šo ziņu laboja AudiM, 12 Sep 2013, 12:09:17 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|