Online
Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 325tds E36 nav jaudas
Autors | Ziņojums |
jj | | Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 601
Braucu ar: miskasti
|
14 Jun 2013, 20:21:27 piradzinjsh rakstīja:
Sjovakar pa priekšu gaja e34 25tds, kad jaapdzen, dodu lidzi. Sis pa 100km/h vairak nespiez, kaut es aizmugure ari apdzinejs. Nezinu, speciali taupa degvielu vai neiet...
Es arī tā daru, ja man pietiek vietas kur apdzīt, man pilnīgi po ka aizmugurē vēl kāds... apdzenu ar savu ātrumu uz kruīza
Par tiem tds, man bija 318tds, nu neteikšu, ka uz zemiem bija knaps, no 1.5k jau tīri neslikti gāja, pie 2.5k pat sajutos kā iekš bmw uz 2 sec [ Šo ziņu laboja _jj, 14 Jun 2013, 21:45:37 ] | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
14 Jun 2013, 20:31:50 seven rakstīja:
14 Jun 2013, 20:21:27 piradzinjsh rakstīja:
Sjovakar pa priekšu gaja e34 25tds, kad jaapdzen, dodu lidzi. Sis pa 100km/h vairak nespiez, kaut es aizmugure ari apdzinejs. Nezinu, speciali taupa degvielu vai neiet...
man gan nav ar to problema, pēc 2k ceļ ka traks. Tikai sūdi zemajos apgriezienos
Nu nav tds dzīvīgs līdz 2k rpm, ja salīdzina ar citiem dīzeļiem. Tiesa, vienreiz Dīzeļcentrs R netēmā sūdā bija ieregulējis, ēda litru vairāk un līdz tiem pašiem 2k vispār bija mironis, viņu cits meistars ieregulēja labi. | Offline | | |
seven | | Kopš: 07. Jun 2013
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| Ir vai nav sprāgonis, bet ko var spriezt pēc manas diagnostikas ko uztakstīju?
cik esmu saskāries ar dīzeļcentru, problemu nebija! | Offline | | |
piradzinjsh | | Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2317
Braucu ar: vienu radzi
|
14 Jun 2013, 23:15:03 seven rakstīja:
Ir vai nav sprāgonis, bet ko var spriezt pēc manas diagnostikas ko uztakstīju?
cik esmu saskāries ar dīzeļcentru, problemu nebija!
Mēģini sakontaktēt lietotāju Driver. Varbūt spēs ko apgaismot šājā lietā. | Offline | | |
vicha3 | | Kopš: 14. May 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 611
Braucu ar: kūti
|
14 Jun 2013, 23:51:53 piradzinjsh rakstīja:
14 Jun 2013, 23:15:03 seven rakstīja:
Ir vai nav sprāgonis, bet ko var spriezt pēc manas diagnostikas ko uztakstīju?
cik esmu saskāries ar dīzeļcentru, problemu nebija!
Mēģini sakontaktēt lietotāju Driver. Varbūt spēs ko apgaismot šājā lietā.
Viņš daudzkārt izteicies,ka ar tds'iem nekrāmējas | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
14 Jun 2013, 23:15:03 seven rakstīja:
Ir vai nav sprāgonis, bet ko var spriezt pēc manas diagnostikas ko uztakstīju?
cik esmu saskāries ar dīzeļcentru, problemu nebija!
No tevis uzrakstītā var secināt, ka motors diagnostikas brīdī darbojās brīvgaitā. Tur jāskatās citi parametri caur laika ass prizmu. tdsa motora vadība ir tik tupa, ka neko diži vairāk arī neuzzināsi, Tur uz aci un ausi vairāk jutīsi:
1. motoram jādarbojas brīvgaitā vienmērīgi
2. brīvgaitā grozot stūri vai ieslēdzot krāsns ventilatoru uz max motora apgriezieni nedrīkst absolūti ne cik nošūpoties
3. kā siltam, tā aukstam (arī -20 grādos) ir jālec no pusapgrieziena, vai sliktākajā gadījumā max 1 sec (pie silta, kad kādas 15 minūtes pastāvējis)
4. mazajos apgriezienos ir jābūt pietiekamai jaudai 5.robā, lai mierīgi braucot cauri Rīgai nebūtu vēlme slēgties robu uz leju. | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
10 Jun 2013, 16:19:12 seven rakstīja:
Ir radusies problēmiņa. Paātrinoties mo 1k-2k apgriezienam nav jaudas, ļoti lēni kāp apgriezieni, bet tad kā pieslēdzās turbīne, tā aiziet. Slēdzoties pie lielākiem apgriezieniem jauda daudz maz ok. Bet uz zemajiem līdz turbīnei ļoti švaki Rusbema diagnostikā neatrada problēmu
auto 325tds, 1998. gads
1. varbūt gaisa mērītājs?
2. augstspiediena sūknis?
3. tds motora specifika?
gaidu palīdzību
Ja jau gaidi palīdzību,tad gatavo biezu maku
1- Turbīnu uz profilaktisko remontu-apgreidu ! ap 150-250ls+50ls
2-sūkni vajag uzlabot un ielikt lielāku plunžeri -ap 150-200ls +50ls ar elektriskas daļas remontu parbaudi utt.
3-sprauslas(smidzinātājus) ar lielāku ražību-90-150ls+30ls
4-tad sačipot ap 35-50ls
5-un ja neturēs pārējais tad galvu uz remontu,jaunus varstus+ķēdes utt apmeram daudz ls 300ls--->
ir vēl jautājumi?
var jau arī piekombinēt kompresor turbīnu ar mehānisko pievadu,būs labāk pie mazajiem apgriezieniem
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
jj | | Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 601
Braucu ar: miskasti
|
15 Jun 2013, 11:00:45 Siipols rakstīja:
....
Nav taka bišķi pa lētu? | Offline | | |
|
seven | | Kopš: 07. Jun 2013
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| sīpol, tas jau izklausās pēc baigās jaudas pacelšanas. man vajag mašīnu, kas iet kā tai paredzēts. Man jau liekas ka var iztikt ar sūkņa pareizu regulāciju. Tu jau ar tur kosmosu sarakstīji | Offline | | |
seven | | Kopš: 07. Jun 2013
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
|
No tevis uzrakstītā var secināt, ka motors diagnostikas brīdī darbojās brīvgaitā. Tur jāskatās citi parametri caur laika ass prizmu. tdsa motora vadība ir tik tupa, ka neko diži vairāk arī neuzzināsi, Tur uz aci un ausi vairāk jutīsi:
1. motoram jādarbojas brīvgaitā vienmērīgi
2. brīvgaitā grozot stūri vai ieslēdzot krāsns ventilatoru uz max motora apgriezieni nedrīkst absolūti ne cik nošūpoties
3. kā siltam, tā aukstam (arī -20 grādos) ir jālec no pusapgrieziena, vai sliktākajā gadījumā max 1 sec (pie silta, kad kādas 15 minūtes pastāvējis)
4. mazajos apgriezienos ir jābūt pietiekamai jaudai 5.robā, lai mierīgi braucot cauri Rīgai nebūtu vēlme slēgties robu uz leju.
Mašīna nedūmo, apgriezieni vispār nepeld, lec visos režīmos labi. Ar 5 robu pa pilsētu apgriezieni biku pāri 1k, jaudas nav. Mašīna nerauzstās | Offline | | |
martins1111 | | Kopš: 18. May 2008
Ziņojumi: 242
Braucu ar:
|
15 Jun 2013, 09:52:15 Instigater rakstīja:
14 Jun 2013, 23:15:03 seven rakstīja:
Ir vai nav sprāgonis, bet ko var spriezt pēc manas diagnostikas ko uztakstīju?
cik esmu saskāries ar dīzeļcentru, problemu nebija!
No tevis uzrakstītā var secināt, ka motors diagnostikas brīdī darbojās brīvgaitā. Tur jāskatās citi parametri caur laika ass prizmu. tdsa motora vadība ir tik tupa, ka neko diži vairāk arī neuzzināsi, Tur uz aci un ausi vairāk jutīsi:
1. motoram jādarbojas brīvgaitā vienmērīgi
2. brīvgaitā grozot stūri vai ieslēdzot krāsns ventilatoru uz max motora apgriezieni nedrīkst absolūti ne cik nošūpoties
3. kā siltam, tā aukstam (arī -20 grādos) ir jālec no pusapgrieziena, vai sliktākajā gadījumā max 1 sec (pie silta, kad kādas 15 minūtes pastāvējis)
4. mazajos apgriezienos ir jābūt pietiekamai jaudai 5.robā, lai mierīgi braucot cauri Rīgai nebūtu vēlme slēgties robu uz leju.
NR.3.
Tur kaut kaads apgriezienu meeriitaajs ir jaaizmanto?
Cik saprotu, ja ir 0.51 rmp/min,kad iedarbojas, tad neder. | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
15 Jun 2013, 23:42:44 seven rakstīja:
Mašīna nedūmo, apgriezieni vispār nepeld, lec visos režīmos labi. Ar 5 robu pa pilsētu apgriezieni biku pāri 1k, jaudas nav. Mašīna nerauzstās
Tad tikai jāpieregulē mehāniskā daļa. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|