Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Berlingo/Partner vs. Caddy vs. Combo

AutorsZiņojums
Alien666
10. Jan 2014, 01:17 #21

Kopš: 10. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: džipu


09 Jan 2014, 09:08:35 Jorens rakstīja:
Japiekrīt par frančiem, vienīgais kas tur labs ir motori (dīzelis) pārējais kā jau frančiem

Pats lietoju nu jau otro Ford Connect

pirmos 100k franču dīzelis ir labs
pēc tam jau sākas auzas
Offline
stenders
10. Jan 2014, 01:27 #22

Kopš: 25. Jul 2007

Ziņojumi: 54

Braucu ar: 2.0 T


09 Jan 2014, 12:40:58 Archy96 rakstīja:

09 Jan 2014, 11:25:43 Robercz rakstīja:
Ir darbam divi VW Caddy
2006. gadā ņēmām nullītes, šobrīd ir ~370K uz tāfeles abiem.
2.0sdi versija - iet uz gaisa, piekare, ja izmanto orģināldaļas, diezgan izturīga. Kravnesība ~300-350kg. Tfu, tfu, tfu, šo gadu laikā tik, cik apkopes un kkādas bukses pamainītas.
Kravas versija garajos pārbraucienos šoferim nav ērta. Esmu 185cm un man ir par maz vietas, nevaru izlaisties pie stūres normāli.
Rūsa īpaši nav sastopama, tik cik viņiem visiem ir slimība - krāsa lūp nost pie durvju ručkām, priekšējās arkās un pie sānu kravas durvīm.
Kāpēc ņēmu Caddy - ir aizspriedumi pret franču autobūvi + toreiz plānotās izmaksas bija izdevīgākās VW, no Ford un Fiat atteicos rūsas dēļ. Apskatīju uz to brīdi mazlietoto tirgu un visi kā viens bija ar diezgan manāmu puvekli + salonu darbinieki paši apstiprināja tādu slimību.
Zbis auto, neviena slikta vārda nevaru teikt.

To es arī gribēju dzirdēt, budžets plānojas kaut kur ap 6K eiro, šādā cenu kategorijā,cik skatījos, diezgan civilizētu eksemplāru varētu mēģināt atrast. Cik tam dīzeļa motorītim resurss aptuveni, līdz lielajiem remontiem - sūknis, , sprauslas utt???


+ drosele
Offline
Locis
10. Jan 2014, 16:23 #23

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ir interese par jaunu bulku vāģi.
Ko ieteiktu poweristi?

Price/performance?

Domāju kaut ko ar 6 robiem(šoseja arī jābrauc) ,pēc iespējas ekonomiskāku dīzeli.
Kravas nav smagas jāvadā.
Šofera ergonomikai jābūt ok.
Offline
Rizza
10. Jan 2014, 16:39 #24

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

Neko neiesaku, bet biju ļooooti mega pārsteigts kā girezās benzīna 1.6 vai (1.4 neatceros) Caddy ap 2006gadu, fun faktors bij labs. 1.9 tdi šarāns palika putekļos, līdz zināmam ātrumam.
Offline
abyss
10. Jan 2014, 17:03 #25

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523


10 Jan 2014, 16:23:00 Locis rakstīja:
Ir interese par jaunu bulku vāģi.
Ko ieteiktu poweristi?

Price/performance?

Domāju kaut ko ar 6 robiem(šoseja arī jābrauc) ,pēc iespējas ekonomiskāku dīzeli.
Kravas nav smagas jāvadā.
Šofera ergonomikai jābūt ok.



Ir pieredze ar VW caddy(2009 uz uz augšu)dīzelis un Opel Combo. Viennozīmīgi Caddy labāks, samērā ērts, aizmugurē daudz vietas, tīri ok iet.
Offline
Locis
10. Jan 2014, 20:09 #26

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Kā ar gļukiem un patēriņiem?
Offline
JohnyB
10. Jan 2014, 20:23 #27

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:


10 Jan 2014, 01:17:28 Alien666 rakstīja:

09 Jan 2014, 09:08:35 Jorens rakstīja:
Japiekrīt par frančiem, vienīgais kas tur labs ir motori (dīzelis) pārējais kā jau frančiem

Pats lietoju nu jau otro Ford Connect

pirmos 100k franču dīzelis ir labs
pēc tam jau sākas auzas


nu nu
pēc savas pieredzes, kur ir bijis atoparks ar padsmit vienībām 10 gadu garumā ar motoriem nebja nevienam problēmu,
pats norakstīju savu ar 240 tkm motoram problēmu nebija, sencim šobrīd 260 tkm motora problēmu nav

Offline
karlsonss
10. Jan 2014, 20:27 #28

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Caddy zaibiss, tik neerti garos gabalus.
Offline
JohnyB
10. Jan 2014, 20:29 #29

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:

Francim ir viena problēma kuru var tikai un vienīgi salauzt pats tas ir tilts aizmugurē, salauzt var pārkraujot un stulbākais salauzt var bedrēs, un no tā nevar tik viegli izbēgt.
citu raksturīgu defektu nevaru pateikt, no parastajām birstošajām detaļām ir pusass starpgultnis 60tk km, čakarējas gultņi sānu bīdāmajām durvīm, neko citu sliktu nevaru pateikt, autiņi ar tika lietoti no no 0 līdz max 7-8 gadi, moška vecāki jūk kā negudri.
Offline
Alien666
10. Jan 2014, 22:07 #30

Kopš: 10. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: džipu


10 Jan 2014, 20:23:19 JohnyB rakstīja:

10 Jan 2014, 01:17:28 Alien666 rakstīja:

09 Jan 2014, 09:08:35 Jorens rakstīja:
Japiekrīt par frančiem, vienīgais kas tur labs ir motori (dīzelis) pārējais kā jau frančiem

Pats lietoju nu jau otro Ford Connect

pirmos 100k franču dīzelis ir labs
pēc tam jau sākas auzas


nu nu
pēc savas pieredzes, kur ir bijis atoparks ar padsmit vienībām 10 gadu garumā ar motoriem nebja nevienam problēmu,
pats norakstīju savu ar 240 tkm motoram problēmu nebija, sencim šobrīd 260 tkm motora problēmu nav


tas tapec ka pasi brauc
iedod džamšutam pabraukt un pēc mēneša izkusīs virzuļi
ir pārskrūvēti vairāki autoparki
viens bij Trafic+Kangoo - no 7 auto 2 vislaik bija servisā
otrs bij Citroen Jumper+Berlingo - same story
trešais - 5 Berlingo un viens vislaik servisā
par Opel Combo tas pats storijs
pie ruļļiem protams tikai darbinieki nevis īpašnieki
Offline
Archy96
11. Jan 2014, 00:09 #31

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


10 Jan 2014, 22:07:29 Alien666 rakstīja:

10 Jan 2014, 20:23:19 JohnyB rakstīja:

10 Jan 2014, 01:17:28 Alien666 rakstīja:

09 Jan 2014, 09:08:35 Jorens rakstīja:
Japiekrīt par frančiem, vienīgais kas tur labs ir motori (dīzelis) pārējais kā jau frančiem

Pats lietoju nu jau otro Ford Connect

pirmos 100k franču dīzelis ir labs
pēc tam jau sākas auzas


nu nu
pēc savas pieredzes, kur ir bijis atoparks ar padsmit vienībām 10 gadu garumā ar motoriem nebja nevienam problēmu,
pats norakstīju savu ar 240 tkm motoram problēmu nebija, sencim šobrīd 260 tkm motora problēmu nav


tas tapec ka pasi brauc
iedod džamšutam pabraukt un pēc mēneša izkusīs virzuļi
ir pārskrūvēti vairāki autoparki
viens bij Trafic+Kangoo - no 7 auto 2 vislaik bija servisā
otrs bij Citroen Jumper+Berlingo - same story
trešais - 5 Berlingo un viens vislaik servisā
par Opel Combo tas pats storijs
pie ruļļiem protams tikai darbinieki nevis īpašnieki

Nu bet protams, "cilvēkēdājs" jebkuru tehniku nolaidīs līdz ručkai, jabrauc pats un ar prātu, zinot, ka pašam no savas kabatas arī jāremontē - cits stāsts, kaut gan tās bedres, bez variantiem, man ikdienas darba specifika tāda, kas nemitīgi sanāk pa tankodromu braukt, un taupi tu ā gribi, bet hadenē regulāri $$$$ aiziet
Offline
Gra
11. Jan 2014, 00:31 #32

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster

Man gan nav kabluks, bet darba VW ik gadu ielieku ap 700Ls. Pārsvarā ir tikai grants segums un meža ceļi!
Protams tas cipars atmaksājas un noamortizējas, bet gribēju tik teikt, ka viss ir atkarīgs no pielietojuma!
Bija man kādreiz Combo 1,3cdti, neko sliktu nevaru pateikt, patēriņš ap 5L, bāka pietika nedēļai!
Adam auto teica, ka kaut kāds mazs bloks bija sasprēgājis, tādēļ gaitā mēdza noslāpt, īsti vairs neatceros kas tas bija, jo pagājuši jau 7 gadi kopš tādu lietoju, bet tā viņiem bija kaut kāda problēma!

Franči ir garam!
Offline
6500
13. Nov 2019, 08:48 #33

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

Sveiki biedri!

Ir interese par vw caddy maxi 2011< 1,6tdi 102hp...ko labu,sliktu varat pateikt,tas mazais dizelis ir ok,vai tomer skatiities 2.0tdi 140hp... mana cenu kategorija noskrejieni ir ap 230-280k kam japievers uzmaniba,kadi remonti nakotnee utt... kas ar dsg karbam,vai tomer manuli labak skatiities...?!

[ Šo ziņu laboja 6500, 13 Nov 2019, 08:57:22 ]



-----------------
www.hgkracing.com
Offline
proTEST
13. Nov 2019, 12:18 #34

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


13 Nov 2019, 08:48:31 @6500 rakstīja:
Sveiki biedri!

Ir interese par vw caddy maxi 2011< 1,6tdi 102hp...ko labu,sliktu varat pateikt,tas mazais dizelis ir ok,vai tomer skatiities 2.0tdi 140hp... mana cenu kategorija noskrejieni ir ap 230-280k kam japievers uzmaniba,kadi remonti nakotnee utt... kas ar dsg karbam,vai tomer manuli labak skatiities...?!

2011. gada VW Caddy Maxi 1.6 dīzelis
Braucu kopš janvāra - ir saimainīta dzinēja eļla + filtri
Skate ieta marta beigās pa nullēm. Kaut ko sīkāk varēšu pateikt, kas bija jāmaina uz nākošo skati. Pagaidām nav nekas bijis nepieciešams mainīt
Noskrējiens 220k km
Zobsiksna mainījis jau bija iepriekšējais saimnieks pie 190k km
Offline
Mizx
13. Nov 2019, 17:50 #35

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


13 Nov 2019, 08:48:31 @6500 rakstīja:
Sveiki biedri!

Ir interese par vw caddy maxi 2011< 1,6tdi 102hp...ko labu,sliktu varat pateikt,tas mazais dizelis ir ok,vai tomer skatiities 2.0tdi 140hp... mana cenu kategorija noskrejieni ir ap 230-280k kam japievers uzmaniba,kadi remonti nakotnee utt... kas ar dsg karbam,vai tomer manuli labak skatiities...?!


Ir 2012. gada 1.6 TDI, pirkts jauns. Kopumā neieteiktu, jo tieši dīzeļskandālu auto, pārāk jūtīga elektronika un to motoru arī problēmu dēļ vairs nepiedāvā. Pirmā sprausla beidzās pie 160000 km, bija doma, ka vienkārši brāķis gadījās. Līdz 200000 km jau bija nomainītas visas sprauslas pret jaunām VDO, bet tagad, pie kādiem 220000 km atkal jau viena sāk streikot. Tā ir izplatīta problēma, konkrētās nav remontējamas. Ja iestājas avārijas režīms, tad max 50 km/h un tā tikai līdz tuvākajam servisam, sanāca tā piespiedu kārtā Ventspilī un Valmierā apmeklēt VW centrus, jo līdz Rīgai tikt nevarēja.
Plusiņš tomēr ir komforts un braukšanas sajūtas, kā arī ļoti mazais patēriņš — vidēji 5,5 litri uz 100 km. Varbūt tas kompensē čakarēšanos ar tehniskajām lietām. Kad vajadzēja liekos Caddy iztirgot, sludinājumos nonāca visi, jo nevarēja saprast, kurš butu labākais variants paturēšanai — 2.0 SDI, 1,9 TDI, 1,6TDI. Interesanti, ka 90% intereses bija tieši par vecajiem, nevis šo 1,6. Tagad tad palikts pie tā 1,6, skaidrs, ka nomainot izvēle noteikti kristu uz Caddy, bet par motora izvēli būtu jāpadomā. Salīdzinājumam 2.0 SDI sprauslas beidzās pie 320000 km, tās restaurēja un pusmiljons km bija bez kādas jaunas krāmēšanās ap motoru vai saistītiem elementiem.
Offline
6500
13. Nov 2019, 22:48 #36

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

Sanak,ka vecie caddy bija daudz uzticamaki?

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Mizx
13. Nov 2019, 23:38 #37

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


13 Nov 2019, 22:48:45 @6500 rakstīja:
Sanak,ka vecie caddy bija daudz uzticamaki?
Ir tādas aizdomas. Dīzeļgeitas laiku ir komfortabli, ekonomiski, bet var nesanākt vienmēr atbraukt mājās kādas beigtas sprauslas dēļ. Ārvalstu forumos gan par to tā daļēji satraucas — turot pie rokas remkomplektu, remonts nav sarežģīts. Nokaut jau tā skandāliem apvīto izplūdes sistēmu attiecīgi vieglāk par vieglu.

Mēģināju aptaujāt kā ir tiem, kam ir jaunākā feislifta versijas — it kā viss labi, ne par ko nesūdzas, bet nav jau arī vēl tie nobraukumi pārāk lieli, lai būtu objektīvs spriedums.
Offline
Mizx
13. Nov 2019, 23:40 #38

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Ā, vēl viena kaitinoša lieta ir tā perioda nekvalitatīvais beņķu sānu malu dermantīns — caurumi iespējami vēl pirms 100000 km nobraukuma. Vecie auduma bez problēmām kalpos to pusmiljonu un vairāk.
Offline
proTEST
14. Nov 2019, 08:43 #39

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


13 Nov 2019, 23:40:38 @Mizx rakstīja:
Ā, vēl viena kaitinoša lieta ir tā perioda nekvalitatīvais beņķu sānu malu dermantīns — caurumi iespējami vēl pirms 100000 km nobraukuma. Vecie auduma bez problēmām kalpos to pusmiljonu un vairāk.

Jā, ir tāda lieta - manam šofera beņķim ir tāda problēma. Pasažiera pusē viss OK, bet tur jau pa lielam neviens nesēž, tikai pa retam.

Un 1.6 dīzelim ir sprauslu problēmas. Pats savu pirku ar sprauslu defektu un uzreiz uzliku jaunas Siemens VDO sprauslas.
Offline
IELEJAM
14. Nov 2019, 09:25 #40

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku

Bet vai tas 1.6 kaut cik kustās uz priekšu, lai nav ar aukstām kājām jābeidz apdzīšanas manevrs? vai viņš padodas čipošanai? Pašam tagad ir darba zirgs 1.9tdi+Kaross chip, iet patiešām labi, bet lielākā problēma ir virsbūve. Rūsa ap ručkām, spārnos utt. Nevaru saprast, vai pārkrāsot esošo, vai ņemt ko svaigāku, jo ērtāku darba zirgu nespēju iedomāties. Aizmugures benķus var nolaist, atmest un salikt štrumus ļoti ērti. Ideāli būtu mainīt uz Maxi, bet nu pagaidām ir ienācis piedāvājums ar standarta garuma 1.6tdi. Ja nu kādam ir interese, tad droši pm., pa kādi 2700 varēs dabūt veco. Nekāds baigais smukums tur nav - gads 2009., krāsa tumši zila, oriģināli 265k, kā jau minēju jātaisa virsbūve, salons palietots (jātaisa ķīmiskā), bet dzinējs teicams, jaunas bremzes (diski kluči), jauns priekšējais stikls, skate 20. gada augustā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo