Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: M30B35 E34 jaudas palielināšana

AutorsZiņojums
se7en
26. Feb 2013, 12:37 #21

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Nu tad lai ņem no manis to M30B35, pārlasa, parbauda un stūķē iekšā, būs vismaz bāze laba un tad jau var sākt domāt par kko tālāk, kad atkal būs sakrājis naudu

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Digital
26. Feb 2013, 12:38 #22

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Tur izklausas, ka jarunaa, par dzineja kkadu vispar kartiba saveshanu, jo pie konkretajiem defektiem vinjs normali pat iet nevar!
Offline
zakis
26. Feb 2013, 12:45 #23

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 562

Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)

Vari mēģināt uzlikt vadību no m50. Vismaz nebūs jāčakarējas ar svečvadiem. Domāju pats uz pavasari pamēģunāt. It kā nekur neesmu neko tādu redzējis tieši uz m30, bet uz m20 ir likts.
Offline
krabiss_k
26. Feb 2013, 12:47 #24

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


26 Feb 2013, 12:38:53 Digital rakstīja:
Tur izklausas, ka jarunaa, par dzineja kkadu vispar kartiba saveshanu, jo pie konkretajiem defektiem vinjs normali pat iet nevar!


nu par to šis stāsts arī ir!
es to auto jau pārdevu pa 500ls userim Kars, kuram bija galvenais skati nobraukt, viņš viņu uzšķīla nedaudz, pa 350ls pārdeva, te cilvēks savedis kārtībā hadeni, pa 950ls tirgo, bet tā "saknīte", kā es jau te izteicos, ir diezgan švaka.
Offline
Digital
26. Feb 2013, 12:48 #25

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


26 Feb 2013, 12:45:52 zakis rakstīja:
Vari mēģināt uzlikt vadību no m50. Vismaz nebūs jāčakarējas ar svečvadiem. Domāju pats uz pavasari pamēģunāt. It kā nekur neesmu neko tādu redzējis tieši uz m30, bet uz m20 ir likts.

Ir darits, viss notiek!
Offline
Hooligan
26. Feb 2013, 12:48 #26

Kopš: 31. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 581

Braucu ar:


26 Feb 2013, 12:23:04 krabiss_k rakstīja:
tu to 535 tirgo vai taisies sačakarēt ar savām jaudas palielināšanām? standarta 3,5 iet pietiekami labi, lai tiktu pēc piena. tavam konkrētajam auto vajag nocelt galvu un norestaurēt, vārstu sēžas, pašus vārstus, rokerus, jo viņam tie jau grabēja pirms gada, kārbas galvenā ass vai arī kkas sajūgā grabēja, gaisa masas mērītāju vajag citu, normālu, ja nav mainīts, tad šitam viss ir slikti.lv, tā grabēšana sākumā likās, ka ir no pamatniecēm šālēm, bet ja dzinējs nav beidzies, tad jau tur viss ok, nu šīs lietas ja izdarītu, tas piecītis arī sāktu kustēt uz priekšu, un par to, ka gribās jaudu palielināt- saprotu, jo ar 2.tro ātrumu viņš saules grieza diezgan piespiesti, un ieplūdes gofra ir jauna vismaz uzlikta?
kas ar sliekšņiem, priekšējo spārnu apakšām? esi ticis galā? Rūsa uz priekšējām durvīm tāpat atstāta?
Tam dzinējam ir vajadzīga kapitalka, tad viņam būs arī asums un ies uz priekšu. Ja sūknis nav mainīts, tad iesaku arī to izdarīt, jo, ja bākā ir ļoti maz degviela, tad ielejot to, sūknis pat nespēj uzsūkt to, tas arī varētu būt iemesls kāpēc tā mašīna neiet.
Ir jāsāk ar auto savešanu pilnīgā darba kārtībā, nevis tūnēšanu.
-zobus taču arī labo no saknes, nevis tikai pa virsu uzliek smuku baltu apvalku


Ja drīkstu bišku pakomentēšu

Negribu nevienu lamāt, vai kautko teikt sliktu..bet ir tā -
Šī auto vēsture :
1) kad viņš bija pie Egles vai kā to drifteru sauca (biju ar viņu sazvanījies un parunājis)
šis konkrētais auto bija normāli salikts un nopaktos, brauca vienkārši superīgi,
2) tad viņš laikam pārnāca pie lietotāja krabiss_k, kurš baigi žēlojās forumā, ka autiņš nereāli grauž benžu un mēģināja tam uzlikt gāzi...no kuras vēl joprojām palika, blow-offam līdzīgs vārsts uz gaisa filtra kastes ...ka arī pēc tam mēģināja ieštepselet tur m50b20 dzinēju ).. kas visiem likās baigi smieklīgi ..
3) tad šis auto pārnāca pie lietotāja Kars, kas arī tik braukāja ar viņu, gandrīz neko nedarot un netaisot ...tad decembrī viņam iebrauca purnā Opel Zafira Maximas stāvvietā ...
4) šīs te konkrētais 535i nonāca pie manis .. pirmajās dienās tika pārlikta visa priekša, lanžeroni nebija skarti, bet nācās bik pietaisnot dažādus metāliņus.
Salikts viss purns no donora detaļām: hauba iztaisnota, jauns spārns, televīzors, bamperis un vēl dažas daļiņas.
Sataisīta visa hadene, 4 jauni priekšējie lodbalsti ar salenblokiem, aizmugurējā tilta bukses (gandrīz visas), stabilizātori, aizmugurējās bremzes pārvāktas (rem.komplekti ielikti),
Uzliktas jaunas riepas ar taisniem diskiem (pateicoties foruma biedriem);
Ielikts jauns vadītāja loga pacēlājs (iepriekšējais bija aprauts);
Uzstādīta jauna "varde" uz kārbas;
Sataisīta visa elektroniskā iekārta kas nestrādāja, lampiņas, signāls, logu tīrāmais utt.
Sametināta visa grīda, visi sliekšņi un caurumi, ka arī pa virsu nopiķots.

Palika tikt skaidrībā ar moudingiem, jaunākai eļļai ar filtriem, sveces un bik jāpiestrādā pie vadītāja durvīm ar smilšrippu

Tāpēc davaj nestāstat man kungi, kādā stāvoklī bij auto un ko ar to darīt , redzu kādi daži te meistari bijuši , pat elementāras lietas savest kārtībā nevarēja, nerunājot par dzinēju vai hadeni...

Man tagad ir variants - vai atstāt BMW vai Golf'i, jo ir lieks auto...tāpēc arī pārdodu kādu no tiem, bet ja paliks bembuks - tad gribu to bik uzķīlēt, lai pašam pa vasaru ir prieks pabraukt pa eiropas šosejām ...
Offline
krabiss_k
26. Feb 2013, 12:50 #27

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


26 Feb 2013, 12:45:52 zakis rakstīja:
Vari mēģināt uzlikt vadību no m50. Vismaz nebūs jāčakarējas ar svečvadiem. Domāju pats uz pavasari pamēģunāt. It kā nekur neesmu neko tādu redzējis tieši uz m30, bet uz m20 ir likts.


beidzat tak sapņot, tas auto ir jāuztaisa tāds, kā no rūpnīcas nācis, tad var domāt par kko....
par to vadību, neatminos kurš, bet viens te atspēries man stāstīja, ka var uzlikt vadību, bet neticu, ka tas ir vajadzīgs, un kas vainas ir svečvadiem ikdienas mašīnai?
Offline
Hooligan
26. Feb 2013, 12:58 #28

Kopš: 31. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 581

Braucu ar:

Vēl pa dzinēju runājot - kompressija viņam vēl joprojām ir laba, sprauslas normāli dara savu darbu (viss pārbaudīts), a benzīnsūknis - nu ja esi baigais ļimonadnīks un tev iekšā 3 litri 95benžas nu tad tev nekāds sūknis nepalīdzēs ) ...

jaunas sveces, eļļa, filtri..ka arī 2 gaisa caurules kuras ir pasūdīgas (bet tām vēl netiku klāt), ka arī iztīrīt saļarkā un nomazgāt brīvgaitas vārstu (jo dažreiz neatveras tā kā nākas )...

bet šīs te lietas ir reāli kapeikas... lietoju šo auto ikdienā, braucu katru dienu, ka Rīgā, ta arī pa Latviju... nekādu problēmu nav bijis...

[ Šo ziņu laboja Hooligan, 26 Feb 2013, 12:59:38 ]

Offline
se7en
26. Feb 2013, 13:13 #29

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Tu neesi normāls!

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Montana
26. Feb 2013, 13:41 #30

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

m30b35 tak reāli vajag samazināt kompresiju nedaudz, tas aparāts uzreiz sāk vērties
Offline
janeks7
26. Feb 2013, 13:44 #31

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


26 Feb 2013, 13:41:44 Montana rakstīja:
m30b35 tak reāli vajag samazināt kompresiju nedaudz, tas aparāts uzreiz sāk vērties


Tu to nopietni
Offline
Montana
26. Feb 2013, 13:46 #32

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

nu parasti tie motori kad iet uz beigām un sāk zust kompresija nenormāli verās, es nezinu vai tā ir visiem, bet ir pieredze ar diviem, kam ģērbās laukā tie motori un gāja vnk lupatās
Offline
Hooligan
26. Feb 2013, 14:08 #33

Kopš: 31. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 581

Braucu ar:


26 Feb 2013, 13:13:15 se7en rakstīja:
Tu neesi normāls!


Kādā sakarā tu tā saki?
Offline
Hooligan
26. Feb 2013, 14:10 #34

Kopš: 31. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 581

Braucu ar:


26 Feb 2013, 13:46:38 Montana rakstīja:
nu parasti tie motori kad iet uz beigām un sāk zust kompresija nenormāli verās, es nezinu vai tā ir visiem, bet ir pieredze ar diviem, kam ģērbās laukā tie motori un gāja vnk lupatās


tas man liekas daudziem dzinējiem tāds variants ir - man Mazdai kad sāka beigties V6 2.5 24v dzinējs, kompresija palika ļoti maza, bet eļļa tur iekšā gāja nenormālos lielumos - viņš sāka nereāli labi gāzt ))...bet neilgu laiku tas turpinājās.
Offline
se7en
26. Feb 2013, 14:13 #35

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


26 Feb 2013, 14:08:44 Hooligan rakstīja:

26 Feb 2013, 13:13:15 se7en rakstīja:
Tu neesi normāls!


Kādā sakarā tu tā saki?

Ikdiená braukát ar tádu degvielas kapsétu

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
KristapsA
26. Feb 2013, 14:19 #36

Kopš: 12. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 247

Braucu ar:


26 Feb 2013, 14:10:24 Hooligan rakstīja:

26 Feb 2013, 13:46:38 Montana rakstīja:
nu parasti tie motori kad iet uz beigām un sāk zust kompresija nenormāli verās, es nezinu vai tā ir visiem, bet ir pieredze ar diviem, kam ģērbās laukā tie motori un gāja vnk lupatās


tas man liekas daudziem dzinējiem tāds variants ir - man Mazdai kad sāka beigties V6 2.5 24v dzinējs, kompresija palika ļoti maza, bet eļļa tur iekšā gāja nenormālos lielumos - viņš sāka nereāli labi gāzt ))...bet neilgu laiku tas turpinājās.


kompresija mazāka, bet labāk verās

veči iedodiet man arī to, ko pīpējat, vai vismaz numuru, kur var dabūt
Offline
Castor
26. Feb 2013, 14:22 #37

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Kad gredzeni un šāles nodilst, pazūd berze un šrots iet lopā
Offline
xn3x
26. Feb 2013, 14:27 #38

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


26 Feb 2013, 13:46:38 Montana rakstīja:
nu parasti tie motori kad iet uz beigām un sāk zust kompresija nenormāli verās, es nezinu vai tā ir visiem, bet ir pieredze ar diviem, kam ģērbās laukā tie motori un gāja vnk lupatās

Gan jau, ka pierod pie tā, ka pazūd grieze pie zemiem apgriezieniem, un tad pie augstākiem liekas "pizdec kā verās".
Offline
kjemals
26. Feb 2013, 14:28 #39

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


26 Feb 2013, 14:22:32 Castor rakstīja:
Kad gredzeni un šāles nodilst, pazūd berze un šrots iet lopā

Jauns šķūnēšanas paveids dzims

[ Šo ziņu laboja kjemals, 26 Feb 2013, 14:29:06 ]

Offline
edzhaans
26. Feb 2013, 14:29 #40

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


26 Feb 2013, 14:27:24 xn3x rakstīja:

26 Feb 2013, 13:46:38 Montana rakstīja:
nu parasti tie motori kad iet uz beigām un sāk zust kompresija nenormāli verās, es nezinu vai tā ir visiem, bet ir pieredze ar diviem, kam ģērbās laukā tie motori un gāja vnk lupatās

"pizdec kā verās".

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 26 Feb 2013, 14:29:37 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo