Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braukšanas kļūdas jeb kā nevajag darīt

AutorsZiņojums
kirkland
02. Jul 2012, 15:30 #21

Kopš: 19. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 260

Braucu ar: muti

Klasika - uz apļa nebraukt pa pirmo joslu, ja vien netaisies jau nākamajā nobrauktuvē griezties nost.
Offline
arizah
02. Jul 2012, 15:31 #22

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


02 Jul 2012, 15:23:14 Dust rakstīja:
Ja man dotu iespēju - labprāt tiesības dotu vispār no 20. 18 gados krītiņiem izsniegtā rozā plastmasa lielā daļā gadījumu ir ceļazīme uz totālu idiotismu.


Visi nav pār vienu kārti metami. Tas, ka dažiem vēl arī 20 gados ir ūdens galvā, neuzliek par pienākumu visai pārējai sabiedrībai (lasi: normālajiem) viņu dēļ ciest. Tā problēma ir jārisina savādāk un iedarbojoties tikai uz iesaistītajiem, nevis visiem sab.loc. Daudziem arī 45 gados nevar dot pravas, citiem pēc 55 tās vajadzētu atņemt, ta ko vispār nedodam pravas moš?
Offline
VMR
02. Jul 2012, 15:31 #23

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Nevajag telefonā lasīt poweru stāvot korķī uz Akmens tilta. Var salocīt resti pret priekšābraucošā piekabes āķi
Offline
Arsmens
02. Jul 2012, 15:32 #24

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Ja dzen uzreizi vairāk kā vienu auto, cītīgi čolē uz nākamā auto pagriezinrādītāju. Ja tas iedegas, met pa bremzēm necerot, ka tas kālis tevi ieraudzīs spogulī
Offline
kro
02. Jul 2012, 15:32 #25

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


02 Jul 2012, 14:57:38 djmax rakstīja:
1) Labas ziemas riepas - atmaksājas! Garantēju!


pilnībā piekrītu! pārbaudīts!

no pieredzes varu teikt ka esiet modri autmātiskajos marušutos kuros braucat katru dienu jau nedomājot! mēdz kādreiz būt pārsteigumi, mainītas zīmes utt.

Piemērs (links zemāk), pirms nedēlas Y veida kurstojumā pirms dzegužkalna aizvāca gājēju pāreju labajā pusē (uz ceļa kas ved uz daugavgrīvu). Bet cilvēki pēc inerces turpina tur iet pāri (redzēju kā automātā mamma ar bērnu gāja) un tā vieta ir reāli bīstama!!! Un nekādu paziņojumu nav par izmaiņām satiksmes organizācijā. Tieši tā pat ir ar autovadītāju ja brauc regulārā maršutā.

http://goo.gl/maps/c7d8

[ Šo ziņu laboja kro, 02 Jul 2012, 15:35:57 ]

Offline
wxy
02. Jul 2012, 15:34 #26

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: savu auto


02 Jul 2012, 14:52:20 MartinsFR rakstīja:
Nevajag uzsākt apdzīšanas manevru pirms apdzīvotas vietas un pabeigt apdzīvotā vietā


Vispār nevajag veikt apdzīšanas nah. Vai arī veikt maksimāli līdzīgā ātrumā kā apdzenošais auto Vienīgos 2 sodus ko esmu dabūjis ir ātruma pārkāpums apdzīšanas brīdī.
Offline
edzhaans
02. Jul 2012, 15:35 #27

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Jul 2012, 15:32:39 kro rakstīja:

02 Jul 2012, 14:57:38 djmax rakstīja:
1) Labas ziemas riepas - atmaksājas! Garantēju!


pilnībā piekrītu! pārbaudīts!

no pieredzes varu teikt ka esiet modri autātiskajos marušutos kuros braucas katru dienu jau nedomājot! mēdz kādreiz būt pārsteigumi, mainītas zīmes utt.

Piemērs (links zemāk), pirms nedēlas Y veida kurstojumā pirms dzegužkalna aizvāca gājēju pāreju labajā pusē (uz ceļa kas ved uz daugavgrīvu). Bet cilvēki pēc inerces turpina tur iet pāri (redzēju kā automātā mamma ar bērnu gāja) un tā vieta ir reāli bīstama!!! Un nekādu paziņojumu nav par izmaiņām satiksmes organizācijā. Tieši tā pat ir ar autovadītāju ja brauc regulārā maršutā.

http://goo.gl/maps/c7d8


nemaz nebiju manījis, ka tur kādreiz pāreja bijusi kad aizvāca ?
Offline
kro
02. Jul 2012, 15:37 #28

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


02 Jul 2012, 15:35:57 edzhaans rakstīja:

nemaz nebiju manījis, ka tur kādreiz pāreja bijusi kad aizvāca ?


pirms nedēļas. zinu jo tas ir mans regulārais maršuts ar velo. parasti stūmos tai pārejai pāri!
Offline
dust
02. Jul 2012, 15:43 #29

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2


02 Jul 2012, 15:31:10 arizah rakstīja:
Visi nav pār vienu kārti metami. Tas, ka dažiem vēl arī 20 gados ir ūdens galvā, neuzliek par pienākumu visai pārējai sabiedrībai (lasi: normālajiem) viņu dēļ ciest. Tā problēma ir jārisina savādāk un iedarbojoties tikai uz iesaistītajiem, nevis visiem sab.loc. Daudziem arī 45 gados nevar dot pravas, citiem pēc 55 tās vajadzētu atņemt, ta ko vispār nedodam pravas moš?


Apmācību sistēma arī ir melnais caurums.
Kā tagad ir, arī tā pat kā senāk māca konkrētus populārākos maršrutus, kur dzen csdd?

Tā pat protams neslikti būtu, ja arī zaļos gurķus izdzītu caur kādu poligonu, kas simulē ekstrēmus apstākļus, tikai kas par to maksās?

Nav visi vienā maisā bāžami, bet statistiski var tak paskatīties, kāda tipa negadījumi ir kādas vecuma grupās, un attiecīgi adaptēt mācību programmu Laikam es te ar acīm vaļā sapņoju



-----------------

Offline
HuunsLV
02. Jul 2012, 15:47 #30

Kopš: 12. Mar 2012

Ziņojumi: 1187

Braucu ar: e320

Par topiku: izlasīt ir viens, cits - piedzīvot situāciju uz savas ādas, "pieredzes apmaiņai" jau forši, bet pieredze veidojas ar gadiem.

Aha, nu tur laikam neko. Uz ceļa visātrākās darbības ir tās, kuras ir kļūvušas par nosacījuma refleksu, tāpēc negaidītās situācijās vislabāk noreaģēs tie, kuriem visvairāk reizes jau agrāk tā ir nācies noreaģēt. Tādiem refleksiem rasties kontrolētos apstākļos varbūt tikai tie lielie autosimulatori varētu palīdzēt.
Offline
Arsmens
02. Jul 2012, 15:53 #31

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Nekādi poligoni un ekstrēmās braukšanas skolas neko neuzlabos. Tās avārijas pārsvarā jau notiek dēļ pāris cilvēciskajiem faktoriem -"nemanīju", "neiedomājos", "cerēju, ka..." un tam nav nekāda sakara ar brauktprasmi, bet uztveri.
Nah tur vidējam rīgas lēngaitniekam prast samest šķērsām pirms līkuma, savākties uz 130, ja viņš pat nejūt kāda ir atšķirība piedziņām, negriež augstāk par 2tk rpm slavē fotoradarus utt
Uz 50 braucot viss, kas tev ir jāprot- laicīgi nospiest bremzi un cītīgi skanēt spoguļus.
Offline
Martiii
02. Jul 2012, 15:54 #32

Kopš: 09. Jun 2003

Ziņojumi: 1108

Braucu ar: F11

Var pateikta jaunajiem vadītājiem, īpaši sievietēm, lai slidenu ceļu apstākļu gadījumā, strauji bremzējot, nenobīstas no ABS darbības, kas citām automašinām viegli sit pretī nospiestajam bremžu pedālim, kā rezultātā bremzes tiek atlaistas un bamberi sabirst!
Offline
kirkland
02. Jul 2012, 15:54 #33

Kopš: 19. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 260

Braucu ar: muti


02 Jul 2012, 15:29:54 HuunsLV rakstīja:
Nekad nevajag apdzīt, ja posms nav pārredzams.
Vakar pa priekšu vilkās viens Audi, kurš izdomāja, ka sāks braukt vēl lēnāk (es to iztulkoju, ka grib palaist garām) - tikai tas notika pirms līkuma, bet es jau biju nocieties aiz viņa un izrādīto laipnību pieņēmu. Rezultāts - viens pretī braucošs mocis dabūja pa nomali braukt. Tā vot, stulbums + haļava = laimīgas beigas, bet vienmēr tā nebūs.


Vēl par apdzīšanu, ir ieteikums nesākt apdzīšanu tikai tāpēc, ka arī priekšējais apdzen. Vienreiz šādi aiz manis viens arī sāka apdzīšanas manevru, nepadomājot par to, ka apdzīšanas ceļu un ilgumu es biju izrēķinājis tikai sev - beigās nācās stingrāk iespiest pedāli, lai aizmugurējam ar būtu sprauga, kur iespiesties, lai viņam nesanāk saskrieties ar fūri.
Offline
edzhaans
02. Jul 2012, 16:01 #34

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ja jūs te tā cītīgi par apdzīšanām sākāt runāt tad es pastāstīšu kā es dzenu, lai ir maksimāli drošāk un ātrāk pazust no pretējās joslas. No 5.ātruma pārslēdzamies ar starpgāzi uz 3.ātrumu, un viss notiek ātri, jo 5.ātrumā vienkārši iespiežot grīdā mašīna ātri nespēs uzņemt ātrumu. Uz slapja ceļa šādi nevajadzētu aizrauties, un ziemā it sevišķi.

P.S. ekanometrs gan aiziet pie 30 litriem uz 100 km

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 02 Jul 2012, 16:04:23 ]

Offline
arizah
02. Jul 2012, 16:04 #35

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


02 Jul 2012, 15:43:47 Dust rakstīja:
Apmācību sistēma arī ir melnais caurums.
Kā tagad ir, arī tā pat kā senāk māca konkrētus populārākos maršrutus, kur dzen csdd?

Tā pat protams neslikti būtu, ja arī zaļos gurķus izdzītu caur kādu poligonu, kas simulē ekstrēmus apstākļus, tikai kas par to maksās?


pats maksās. tāpat kā par pārējām apmācībām maksā pats. neslikti būtu, ja tēvi saviem dēliem iemācītu braukt. protams te jāizšķir uzreiz divas problēmas,
1) ja tas tēvs pats māk braukt
2) ja tēvs ir zināms
Offline
wilky
02. Jul 2012, 16:05 #36

Kopš: 06. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 306

Braucu ar: Koijotu


02 Jul 2012, 15:30:14 kirkland rakstīja:
Klasika - uz apļa nebraukt pa pirmo joslu, ja vien netaisies jau nākamajā nobrauktuvē griezties nost.


Vai arī, ja gribi tikt vaļa no sava auto.

Par tēmu:
Kad ziemā braukšanas trajektorija ir nobraukāta un slidena, der atcerēties, ka ļoti jēdzīgi sanāk sabremzēties iebraucot ar labo pusi nepiebrauktajā sniegā. (pie nosacījuma, ja ir norm riepas).
Vasarā otrādi, labja pusē smiltis/akmeņi, saķere nav.

[ Šo ziņu laboja wilky, 02 Jul 2012, 16:09:43 ]

Offline
MartinsFR
02. Jul 2012, 16:09 #37

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.


02 Jul 2012, 15:30:14 kirkland rakstīja:
Klasika - uz apļa nebraukt pa pirmo joslu, ja vien netaisies jau nākamajā nobrauktuvē griezties nost.


Šitas mani visu laiku ir bijis jautājums, vairākas reizes pašam bijis, braucu pa otro joslu aplī, palaižu godīgi ārā, bet kad pašam vajag tikt pirmajā, lai nobrauktu no apļa, tad skuju. Tas kuru pirmīt palaidi aplī, nelaiž nost no apļa. Īpaši aktuāli tas ir nelielos apļos.
Offline
GirtzB
02. Jul 2012, 16:09 #38

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pati pirmais un galvenais ieteikums - skaties apkārt(tm)
otrkārt domā vismaz 5s(~70metri) uz priekšu pilsētā un cik tālu acs redzs ārpus tās...
treškārt - redzamība ir dzīvība...
ceturtkārt - riepas, piekares daļas un bremzes tikai jaunas daļas.
piektkārt - neaizmirsti, lai cik ātri tu brauktu, vienmēr kāds var būt ātrāks...
sestkārt - pieslēdzies satiksmei tā lai citiem aiz tevis nav jābremzē, ieskriešanās joslas ir lai ieskrietos, bremzēšanas lai bremzētu, attiecīgi nedari šos manevrus uz pamatjoslas...

0-kārt - izlasi S. Zasadas grāmatu Drošs Ātrums

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 02 Jul 2012, 16:10:04 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
karlsonss
02. Jul 2012, 16:10 #39

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

braukt aatraak par citiem, tb aatraak par videejo pluusmas aatrumu.
reaali paliidz izvariities no visaadiem mudakiem un vaavereem, kuras kraaso luupas un puuderee degunus braucot.

APDZINI UN AIZMIRSI
Offline
kkas
02. Jul 2012, 16:11 #40

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9313

Braucu ar: Alfu


02 Jul 2012, 15:30:14 kirkland rakstīja:
Klasika - uz apļa nebraukt pa pirmo joslu, ja vien netaisies jau nākamajā nobrauktuvē griezties nost.


Un izlaist no apļa izbraukt gribētājus. Citādi diezgan bieži tikko iebraukušie speciāli nelaiž ārā, piedod gāzi, īpaši sievietes.
Bet braukšana pa pirmo joslu dažos apļos ir vajadzīga, jo izbrauktuves/iebrauktuves ir mega tuvu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo