Online
Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Lielaks radiators 325i
Autors | Ziņojums |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5142
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
2004-03-14 15:48, Puce rakstīja:
Kā vēl viens risinājums ir lietot destilētu ūdeni.. ūdens labāk dzesē.. bet nu protams, tikai vasarā..
Un no kaa tad ellosies suuknis? | Offline | | |
Rozalija | | Kopš: 17. May 2002
Ziņojumi: 1965
Braucu ar:
|
2004-02-25 19:59, KarlisZ rakstīja:
Motors karst tikai tad ja pa granteni rpm ~5k tiek vilkts un ir kartigi vasara. Un tas nav tapec ka tur sistema nav kartiba, ko dariit ka motoric tads.
vajag vairāk vilkt lai straujāk pūš vējš un dzesējas | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5142
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Ja viss ir teh. kaartiibaa pat pie +30 nekaadu probleemu ar karshanu nevajadzeetu buut. | Offline | | |
Sch | | Kopš: 28. May 2002
Ziņojumi: 424
Braucu ar: Toyota
| Mož sagāzti radiatorā visādi pulveri, kas traucē normālu dzesēšanu. Var jau vienkārši pamēģināt uzlikt citu (tīru) radiatoru. | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5142
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Vai arii ilgaaku laiku gaazhot uudeni sisteema vienkaarshi aiziet ciet. | Offline | | |
Zajec | | Kopš: 05. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 680
Braucu ar: JZ
| Uzliec radiatoru no diizelja kursh ir lielaaks! Iztiiri visu sisteemu, iegaaz normaalu dzeseeshanas sikidrumu un visam jaabuut kaartiibaa
----------------- Nepird ar pilnu dirsu! | Offline | | |
Tigers | | Kopš: 29. Nov 2002
Ziņojumi: 477
Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II
| Ūdenim ir labāka siltumatdeve, tāpēc to lieto motorsportā. Ūdenssūkonis protams noklāsies ātrāk, un ūdens arī jālej atkaļķots, protams, lai neaizaug kāds dzesēšanas kanāls. | Offline | | |
Sch | | Kopš: 28. May 2002
Ziņojumi: 424
Braucu ar: Toyota
| Būtu veļasmašīna tad Calgon palīdzētu | Offline | | |
|
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Par ūdenssūkni piemirsu un šajā gadījumā BMW tas tiešām eļļojas no tosola. bet ja tas ir vajadzīgs priekš sačiem, tad domāju, ka tādu variantu varētu paprovēt.. Bet par ūdeni runājot tāpēc ar teicu, ka būtu jālej destilēts..
J.
2004-03-16 11:41, Tigers rakstīja:
Ūdenim ir labāka siltumatdeve, tāpēc to lieto motorsportā. Ūdenssūkonis protams noklāsies ātrāk, un ūdens arī jālej atkaļķots, protams, lai neaizaug kāds dzesēšanas kanāls.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Rons | | Kopš: 28. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3275
Braucu ar: 435iX un M6
| Izboreejam termostatu un no problem...
----------------- www.radari.lv | Offline | | |
BADMANS | | Kopš: 08. Feb 2004
No: Cēsis
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower
|
2004-03-16 13:19, Rons rakstīja:
Izboreejam termostatu un no problem...
ja sūdīga "mufta" var tāpat uzcept!! | Offline | | |
-JUREVICH- | | Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
| ja taada shaize ar elektrisko,tad ventilatoram ir nobeidzies otrais robs.man stav ieksa 25plits,ventilators elektriskais pirms radiatora,bez problemaam. | Offline | | |
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
|
2004-03-15 23:47, bmw328ix rakstīja:
Kursh zin kaa var atgaisot dzeseeshanas sisteemu ?
pie ūdenssūkņa ir viena skrūve laikam uz 13 (vismaz 324td).uzbrauc tādā vietā, kur purns stāv uz augšu, piešķil motoru un paskrūvē vaļā vai otrādi | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Gan drīz iestāsies pavasaris, un iepriekšminētās problēmas atkal kļūs aktuālas
1. E30 ir dažādas restītes (centrālās): slēgtās un vaļējās, ar spraugām starp ’ribām’. Lielajiem motoriem (B20, B23, B25) jaliek pēdējās. Nevajadzētu gaisa atveres aizsegt ar migliniekiem, taurītēm, u.c. lietām. Plastmasas gaisa savācējam aiz radiatora ir liela nozīme (tā saucamā ’turbīna’).
2. Termomuftai ir jābūt kārtībā. Termomftu var pārbaudīt sekojoši. Izslēgtam motoram jāpārbauda, vai muftai nav brīvgājiena gultņa vietā. Ja ir: metam ārā. Ja mufta ķīlējas, vai griežas ļoti viegli: metam ārā. Ja mufta aukstumā, pie auksta motora sāk nikni pūst: domājam par ārā mešanu. Ja mufta atzīta par iespējamu dzīvotāju, uzsildam motoru. Kad motors uzsilis (ārā puslīdz silts), gaidam, lai paveras termostats. Kad radiators uzkarst, piedodam gazi līdz kadiem 2000apgr. Pēc mirkļa (30sec) muftai jāieslēdzas. To var ļoti labi just: karsta gaisa pūtiens kļūst daudz, daudz spēcīgāks. Ja tā nenotiek, mufta nestrādā!! Var, protams, tirīt nost netīrumus atsperplāksnes rajonā, locīt to plāksnīti, bet tas nav labs/ilgstošs risinājums..P.S. Muftas ieslēgšanos var noteikt TIAKI strādājošam motoram, jo muftu ieslēdz viskozais šķidrums centrbēdzes spēka ietekmē!!!
3. Ja motoram liek elektrisko ventilatoru, T sensoram jābūt uz MOTORA GALVAS! Var izmantot esošo T sensoru, salodējot nelielu platīti vadībai. Ja izmanto tikai sensoru radiatorā, ar motora pārkaršanu BŪS problēmas. Tādēļ arī tie ventilatori ir 2 ātrumu Pie karstoša radiatora ieslēdzas jau 2.ātrums. | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ... Permalatam žetons, labs razklads.[ This message was edited by: diesel on 2005-02-06 15:42 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Vot man tieši ir tā 3 punktā esošā šaize tādēļ varu tikai piekrist! | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|