Online

Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: HHO ūdeņraža iekārtas

AutorsZiņojums
Luvins
28. May 2012, 19:33 #21

Kopš: 20. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E38


28 May 2012, 18:52:07 JDS rakstīja:
Depo iemestajaa saitaa ir viss taspats, tikai ar visu piegaadi sanaak manaami leetaak.

Ar gudriem.lv atlaidi ir iespējams iegādāties piemēram DC3000 komplektu pat par 6,16 Ls lētāk nekā no Depo pieminētās adreses, turklāt summā ietilpst konsultācijas, garantija, servisu, līzinga iespējas, apdrošināšana utt, kas pasūtot no Depo pieminētās vietas nebūs pieejamas.

[ Šo ziņu laboja Luvins, 28 May 2012, 20:45:25 ]

Offline
uldens1
28. May 2012, 19:34 #22

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16184

Braucu ar:


28 May 2012, 18:38:29 Luvins rakstīja:

28 May 2012, 18:16:34 jurxx rakstīja:
A ko saka džouls Enerģijas nezūdamības likums ir universāls fizikas likums, kas nosaka to, ka kopējais izolētā sistēmā esošais enerģijas daudzums laikā nemainās, neatkarīgi no tā, kādi procesi sistēmā norisinās.

Tas kas notiek ir neefektīvu dzinēju padara, par vēl neefektīvāku, jo slogo ģeņģeri, kas dod elektrību uz nerusējošā terauda plāksnēm, kas elektrolīzes rezultātā ražo udeņradi no destilāta (parastais udens isti neder jo notiek apkaļķošanās) - šādu sūdu esmu arī pats mājas uzbūvējis :shura_eļektik_fizik_ekstraordiner:
šitiem darboņiem arī - akmens 100gr, krīt lēnāk kā lakta 100kg

Un tomēr spītējot Tevis rakstītājam esam ieguvuši EC Declaration of Conformity jeb Atbilstības sertifikātu kas nozīmē, ka produkts atbilst ES prasībām, standartiem un HHO ūdeņraža ģeneratora darbības mērķim.
šie ari ir ieguvuši sertifikatu fufelim http://www.iauto.lv/article.php?sid=5400&id=3
Offline
Luvins
28. May 2012, 19:37 #23

Kopš: 20. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E38


28 May 2012, 19:23:30 Laoshi rakstīja:
Nu esmu braucis ar HHO drotu. Neviens nezin kā, bet tas strādā. Enerģijas nezūdamība un hujo majo, to daudzi heiteri ir stāstījuši, bet neviens vēl visas enerģijas, berzes, spēkus nav aprēķinājis iekšdedzes dzinējam.

Pats nebraucu ar to, jo paštaisīta iekārta ir ķēpīga un ziemā jāņem ārā, + vēl KOH ir ĻOTI kodīgs un indīgs. Turklāt iekārtai vislaāk ir atrasties motortelpā, lai ir iespējami mazāki enerģijas zudumi uz vadiem, bet viņu ir nereāli iebāzt blakus motoram, lielākam par 2.0.


Piekrītu par paštaisīto iekārtu sagādātajām problēmām, tāpēc piedāvājam rūpnieciski ražotas iekārtas, kas ir pārbaudītas.
Personīgi man iekārta ir uzstādīta uz E38 3l benzīna, vieta atradās un ekonomija vidēji 25%, kā arī nav jūtams nekāds enerģijas zudums.
Offline
Laoshi
28. May 2012, 19:40 #24

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 May 2012, 19:31:20 jurxx rakstīja:
grozi kā gribi, bet zudumi ir
Ja tā nebūtu - tad superefektīvs dzinējs būtu - 3 elektro magnēti, kas ietverti kapara tjubikā un tiek iedots impuls vienam no viņiem bet ar fizikas učuku pat rēķināju kādreiz šī mana iztēles dzinēja zudumus Nestrādā


Protams, ka zudumi ir. Tomēr neviens nezin, kas notiek, degmaisījumam bagātinoties ar h2, tam visam ejot gaisā. Cik aiziet siltumā, cik daudz tiek lietderīgi izmantots utt. Kkur tajā visā kkas paliek pāri, lai HHO ģenerators šajā aplī šancētu un viss tas pasākums būtu plusos.
Offline
uldens1
28. May 2012, 19:40 #25

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16184

Braucu ar:

pastasti cik enerģija japatere lai sašķeltu h2o un cik pec tam iegustam sadedzinot
Offline
Laoshi
28. May 2012, 19:52 #26

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Vispār es skepsi saprotu, jo šeit cilvēki tiek mesti un apjāti, var kaut vai krāpnieku topiku var palūrēt.

Necik sen taču teica, ka autogāze arī ir metiens, dzinēji sprāgst, smird, neiet, vieni mīnusi.

Tagad aristokrāti un fiziķi visi sēž uz gāzes
Offline
girtsrobis
28. May 2012, 19:55 #27

Kopš: 01. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 194

Braucu ar: 192 zs

Video ieskatam- "VAIRĀK KĀ CITI" - Gatis Ārents (alternatīvo enerģiju pētnieks)
Offline
Surr
28. May 2012, 20:54 #28

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1834

Braucu ar: Kaskaiš


28 May 2012, 20:28:16 adolfs rakstīja:
lohatrons


+ 1

Un to arī pierāda šis

Un tomēr spītējot Tevis rakstītājam esam ieguvuši EC Declaration of Conformity jeb Atbilstības sertifikātu kas nozīmē, ka produkts atbilst ES prasībām, standartiem un HHO ūdeņraža ģeneratora darbības mērķim.


Tev kā tirgotājam jau nu vajadzētu zināt, ka CE vienkārši nozīmē atbilstību ES drošības prasībām - respektīvi tiešā veidā neapraud gala lietotāju.

Nevienā brīdī tas neapliecina, ka iekārta tiešām dod izplatītāja apsolīto ražotāju.
Offline
uudensputns
28. May 2012, 20:58 #29

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Ūdeņradis parastajā motorā ir tā nāve - degšanas procesā rodas ļoti agresīvi produkti,kas sagrauj metālu.
Sanācis tā,ka esmu braucis ar Oslo mītošo ūdeņraža autosu,rx mazda laikam bija un runājis ar cilvēku,kurš to lieto.Auto ir dienesta,gadā ar to tiek nobraukts padsmit štukas,jo lieto tikai daži cilvēki un ne ikdienā.Iemesls tam ir ārkārtīgi mazais motora resurss,tagad tam kādas 80 štukas vajadzēšot iet... Auto uzdevums ir būt par izpētes objektu,pirmajiem ūdeņraža eksmplāriem motorus meta miskastē jau pēc 30 štukām.
Ja ir interese,tad varu sazināties ar cilvēku un ar visiem cīpariem un grafikiem tā sakot.. pastāstīt,kas tur īsti netur,bet gāze viennozīmīgi ir nekaitīgāka.
Offline
divkosigais
28. May 2012, 21:02 #30

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


28 May 2012, 20:58:35 uudensputns rakstīja:
Ūdeņradis parastajā motorā ir tā nāve - degšanas procesā rodas ļoti agresīvi produkti,kas sagrauj metālu.
Sanācis tā,ka esmu braucis ar Oslo mītošo ūdeņraža autosu,rx mazda laikam bija un runājis ar cilvēku,kurš to lieto.Auto ir dienesta,gadā ar to tiek nobraukts padsmit štukas,jo lieto tikai daži cilvēki un ne ikdienā.Iemesls tam ir ārkārtīgi mazais motora resurss,tagad tam kādas 80 štukas vajadzēšot iet... Auto uzdevums ir būt par izpētes objektu,pirmajiem ūdeņraža eksmplāriem motorus meta miskastē jau pēc 30 štukām.
Ja ir interese,tad varu sazināties ar cilvēku un ar visiem cīpariem un grafikiem tā sakot.. pastāstīt,kas tur īsti netur,bet gāze viennozīmīgi ir nekaitīgāka.



ja ir runa par ssaadu auto, tad vinnam arii bez uudennrazza resurss ir aarkariigi mazs.
tur laikam gaalvenais bonus ir dzineeja gabariiti un novietjums, joo dzineejas ari nav ekonomisks.
rotora dzineejs laika...slinkums mekleet
Offline
Laoshi
28. May 2012, 21:03 #31

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 May 2012, 20:58:35 uudensputns rakstīja:
Ūdeņradis parastajā motorā ir tā nāve - degšanas procesā rodas ļoti agresīvi produkti,kas sagrauj metālu.
Sanācis tā,ka esmu braucis ar Oslo mītošo ūdeņraža autosu,rx mazda laikam bija un runājis ar cilvēku,kurš to lieto.Auto ir dienesta,gadā ar to tiek nobraukts padsmit štukas,jo lieto tikai daži cilvēki un ne ikdienā.Iemesls tam ir ārkārtīgi mazais motora resurss,tagad tam kādas 80 štukas vajadzēšot iet... Auto uzdevums ir būt par izpētes objektu,pirmajiem ūdeņraža eksmplāriem motorus meta miskastē jau pēc 30 štukām.
Ja ir interese,tad varu sazināties ar cilvēku un ar visiem cīpariem un grafikiem tā sakot.. pastāstīt,kas tur īsti netur,bet gāze viennozīmīgi ir nekaitīgāka.



RX8 Vankeļa dzinējs jebkurā izpildījumā pirmo gadu modeļos negāja ilgāk par 80k km, tas bija ar lielu pompu pasniegts (1.3 un 200zs mfg: ) motors, kurš klusītēm feiloja un mazda bez iebildumiem mainīja tos dzinējus
Offline
mezhavecis
28. May 2012, 21:05 #32

Kopš: 19. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: C240 W203

Pastāsti, kas ir tie pa "agresīviem" produktiem Stipras aizdomas, ka ķīmijā vienkārši gulēji.

28 May 2012, 20:58:35 uudensputns rakstīja:
Ūdeņradis parastajā motorā ir tā nāve - degšanas procesā rodas ļoti agresīvi produkti,kas sagrauj metālu.
Offline
Stalwart
28. May 2012, 21:06 #33

Kopš: 09. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: XV1600

Mazdas Renesim arī ar benzīnu ražotāja solītais resurss ir 70tkm. Apskaties ss.lv sludinājumos RX-8 - gandrīz visiem noskrējiens ir ~75tkm
Offline
uudensputns
28. May 2012, 21:08 #34

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


Nu gluži divnieki vien nebija...
Autoss tāds,kā sarkanais bildē.
Oslo esošais ir balts ar zilu,uz sāna skaists uzraksts hydrogen.
Offline
seeingman
28. May 2012, 21:11 #35

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

pagaidi udensputns, kadi tur kaitigie brinumi var rasties, ja sadeg tīrs HHO?
zini vispār kas ir degšana? tā ir oksidēšanās, respektīvi 2 ūdeņraža atomi savienojas ar 1 skābekļa, veidojot ūdens molekulu, tas viss process izdala karstumu, kā rezultātā ūdens rodas gāzveidā(tvaiks) kas arī dod darba gājienu motoram.
Cik tas viss ir efektīvi vovāns vien zin. Tā 25% ekonomija sanāk varbūt degvielas ekonomija, bet cik tiek iztērēts ūdeņraža ražošanai...
Offline
PASSATizhi
28. May 2012, 21:13 #36

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

man liekas ka 8-jam rx jau bija ievērojami lielāks resurss par vecajiem
Offline
Laoshi
28. May 2012, 21:17 #37

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

RXus ar laiku uzlaboja, un gāja biki ilgāk, bet tik un tā tas modelis ir norakts. Visi tagad zin par mazā resursa motoru

Ļoti nedaudz ūdens tvaiku dzinējā biki dod jaudu klāt. Pavērojiet, kā iet jūsu auto miglainos rudens vakaros - parasti iet nedaudz labāk, ja vien nav pilnīgi kapi motoram
Offline
Laoshi
28. May 2012, 21:21 #38

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 May 2012, 21:18:26 BMW530 rakstīja:
Ar kādiem mēsliem tik neapkarina savus auto,
lai tikai nebūtu jāatzīst, ka pirktspējai atbilstošāks būtu e talons.


Āaaa, kā Tev kremt, ka drīz cilvēki brauks par velti, kamēr Tu stagnēsi Tresta benzīntankā
Offline
seeingman
28. May 2012, 21:22 #39

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

turbo dzinējiem daži labi taisa water injetion - iesmidzina ūdens migliņu, kas dod 2 labumus - atdzesē cilindru, samazinot detonācijas iespējamību pie liela boosta, kā arī ūdens iesmidzinot ir 2. agregātstāvoklī - migliņā(sīkos pilienos), degvielai sadegot, no radītā karstuma katra pilīte sīkā iztvaiko, = bonusa griezes moments
Offline
Stalwart
28. May 2012, 21:25 #40

Kopš: 09. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: XV1600

RX-7 un mentu žiguļa motoriem resurss bija ~200tkm, bet ar Renesis mazda nolēma, ka vajag vienkārši biežāk blīves mainīt. Nevar gan teikt, ka tās blīves ir lētas

Bet vispar offtopic
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo